Zamknięty przez: Bizi78 11-02-2018, 03:32 |
Mój Galant EA2W |
Autor |
Wiadomość |
jacekxx
Forumowicz

Auto: mitsubishi galant EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 255 Skąd: Tarnawatka
|
Wysłany: 08-02-2012, 11:29
|
|
|
Dzwoniłem dzisiaj do Malika i niestety nie ma tego koła.
Vinu im nie podawałem jeszcze ale u mnie jest to koło inne niż z 2.4 bo mam na zewnętrznej bieżni 5 rowków a wewnętrznej 4,więc to co jest na tej aukcji powinno pasować. |
_________________ Zobacz i oceń mojego gala
 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 08-02-2012, 13:01
|
|
|
Nie ma znaczenia..jeśli dasz 5/5pk, u mnie tak jest i hula...;-)
gorzej by było gdybyś dał np. 4/4pk |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 08-02-2012, 13:13
|
|
|
m6riano napisał/a: | Nie ma znaczenia..jeśli dasz 5/5pk, u mnie tak jest i hula...;-) | może to jedna wpływać (ale nie musi) na żywotność pasków. Takie koła też mają swoje odsadzenie, takie ET jak w felgach, jeżeli to koło 5/5 ma inne ET od dedykowanego dla 2.0 5/4pk to spowoduje to, że koła współpracujące na jednym pasku nie będą idealnie w linii, a co za tym idzie paski będą ścinane jedną stroną-zużyją się szybciej. Chyba nie trzeba pisać, jak niebezpieczne jest zerwanie paska osprzętu w czasie jazdy? |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 08-02-2012, 13:31
|
|
|
sveno, pewnie i masz racje ale tylko w teorii..wyobraź sobie że te koło z 5/5pk ma tylko 2mm więcej niż zwykłe koło do 4G63, czyli skos paska będzie mniejsze niż 0,5mm na całej długości paska-czyli powiedzmy w praktyce dopuszczalna tolerancja odchylenia paska.. |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
jacekxx
Forumowicz

Auto: mitsubishi galant EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 255 Skąd: Tarnawatka
|
Wysłany: 08-02-2012, 14:10
|
|
|
m6riano napisał/a: | Nie ma znaczenia..jeśli dasz 5/5pk, u mnie tak jest i hula...;-)
gorzej by było gdybyś dał np. 4/4pk |
A czy zmieniałeś koła pasowe na alternatorze i na pompie wody czy tylko te główne koło pasowe? |
_________________ Zobacz i oceń mojego gala
 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 08-02-2012, 15:27
|
|
|
m6riano, a porównywałeś odsadzenie? To, że jest tylko 2mm szersze to pikuś, masz rację, ale ja mówiłem o odsadzeniu, a to są 2 różne sprawy. Być może jest tak, że mają to samo odsadzenie lub zbliżone, wtedy nie ma problemu. Trzeba było to zmierzyć jak miałeś obydwa koła w ręku. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 09-02-2012, 18:25
|
|
|
Porównywałem organoleptycznie..wcześniej sprawdzał to Bartek, więc jemu mogłem zaufać...;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
jacekxx
Forumowicz

Auto: mitsubishi galant EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 255 Skąd: Tarnawatka
|
Wysłany: 02-03-2012, 19:41
|
|
|
Takie są skutki rozwulkanizowania się koła pasowego wału
Uploaded with ImageShack.us i poszarpany pasek rozrządu
Uploaded with ImageShack.us
Pasek już wymieniłem i założyłem drugą osłonę a koło pasowe wału zamówiłem nowe na allegro i czekam na przesyłkę. Troche czasu to trwało ale trafiałem na niezbyt uczciwe osoby od których chciałem kupić osłonę rozrządu. Na początku pan ze Zduńskiej Woli miał mi wysłać osłonę rozrządu no i wysłał tylko że do diesla a twierdził że ma do benzyny 2,0. Z powrotem juz nie bardzo chciał przyjąć tą paczkę bo po paru telefonach z prośbą o przysłanie adresu na jaki mam ją odesłać nie odezwał się ani razu. Przy poprzednim razie też przez niego straciłem ponad tydzień na taką osłonę, której ostecznie nie wysłał bo jej wogóle nie miał.
Później znalazłem koło pasowe używane. Miało być wysłane do mnie w poniedziałek ale do piątku nie doszło. Zadzwoniłem i dowiedziałem się, że zostało sprzedane komu innemu. Ręce opadają.
Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu już będzie gal jeździł. |
_________________ Zobacz i oceń mojego gala
 |
|
|
|
 |
jacekxx
Forumowicz

Auto: mitsubishi galant EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 255 Skąd: Tarnawatka
|
Wysłany: 07-03-2012, 22:16
|
|
|
Gal już dzisiaj naprawiony. Koło pasowe kupiłem nowe z allegro ale nie pasowało idealnie. W środku otwór musiałem przetoczyć bo nie chciał wejśc na tą śrubę która jest w kole zębatym rozrządu. Wprawdzie nie wiele bo około 0,3mm ale nie wchodziło. Może u mnie ta podkładka była jakaś wyrobiona, nie mam pojęcia. Teraz już jest wszystko w porządku. Mam nadzieje że moje kłopoty z kołem pasowym wału juz się skończyły w tym samochodzie. Drogo mnie ta cała naprawa kosztowała bo pasek rozrządu 90 zł, osłona rozrządu 120 zł, koło pasowe 420 zł a jeszcze przetoczenie koła 10 zł w sumie 640 zł. Wszystko składałem sam więc roboty nie liczę. W takim układzie to teraz tylne nadkola muszą poczekać jeszcze trochę na wymianę. Zdjęcie koła
Uploaded with ImageShack.us |
_________________ Zobacz i oceń mojego gala
 |
Ostatnio zmieniony przez jacekxx 22-03-2012, 20:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
jacekxx
Forumowicz

Auto: mitsubishi galant EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 255 Skąd: Tarnawatka
|
Wysłany: 22-03-2012, 20:06
|
|
|
Dzisiaj odebrałem galanta od mechanika, który wymienił w nim reperaturki lewą i prawą i zrobił od razu konserwację. W tym miesiącu w galanta włożyłem troche kasy ale mam nadzieję że przez najbliższy czas nie będę musiał nic w nim robić. Chociaz planów jeszcze trochę mam ale jak na razie muszą poczekać na lepsze czasy. A teraz kilka zdjęć z przeprowadzonych napraw:
Reperaturki gotowe do wstawienia
Uploaded with ImageShack.us
Niestety nie zrobiłem zdjęć jak to wyglądało przed zrobieniem ale rdzy tam już trochę było i wszystko zaczęło pękać po zimie więc wymiana była konieczna. A tak to wygląda po wymianie. Lewa strona
Uploaded with ImageShack.us
Prawa strona
Uploaded with ImageShack.us
Konserwacja
Uploaded with ImageShack.us
A tak się prezentuje galant juz na letnich oponach
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Cała naprawa kosztowała mnie 1600 złotych. |
_________________ Zobacz i oceń mojego gala
 |
|
|
|
 |
Torp12
Mitsumaniak

Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 09 Gru 2010 Posty: 2448 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-03-2012, 20:55
|
|
|
jacekxx napisał/a: |
Cała naprawa kosztowała mnie 1600 złotych. |
I jestes z niej zadowolony?? Widac przeciez jak paskudnie dobrany lakier.... |
_________________ Mój Rekin
Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 |
|
|
|
 |
jacekxx
Forumowicz

Auto: mitsubishi galant EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 255 Skąd: Tarnawatka
|
Wysłany: 22-03-2012, 21:04
|
|
|
Do końca zadowolony nie jestem ale nie jest najgorzej. Jest parę niedociągnięć ale już przymknąłęm na to oko. Prawdopodobnie przy srebrnym lakierze ciężko jest dobrać odpowiedni odcień. |
_________________ Zobacz i oceń mojego gala
 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 22-03-2012, 21:18
|
|
|
Wystarczy znać kod lakieru....
jak tu:
http://allegro.pl/profesj...2186444626.html |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
Torp12
Mitsumaniak

Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 09 Gru 2010 Posty: 2448 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-03-2012, 22:25
|
|
|
m6riano napisał/a: | Wystarczy znać kod lakieru....
|
Marian nie wiesz co mowisz. To jest ogryginalny kod lakieru, a nie lakieru ktory byl poddawany na dzialanie atmosferyczne i inne kapiele przez 12 lat :] |
_________________ Mój Rekin
Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 |
|
|
|
 |
jacekxx
Forumowicz

Auto: mitsubishi galant EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 255 Skąd: Tarnawatka
|
Wysłany: 22-03-2012, 22:39
|
|
|
Właśnie. Kod lakieru to nie problem. U mnie to A71, warunki atmosferyczne robią swoje u mnie akurat przez 14 lat. |
_________________ Zobacz i oceń mojego gala
 |
Ostatnio zmieniony przez jacekxx 22-03-2012, 22:41, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
|