Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Citroen c5 i Xantia
Autor Wiadomość
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 01-08-2012, 18:07   

Cytryna przeszła przegląd wzorowo , powoli szykuje sie do wymiany lewa końcówka drążka .
Jako ze po ostatniej siłowni i basenie wysiadając z samochodu , wyrwałem klamkę i tapicerkę drzwi w C5 , to musiałem zaopatrzyć się w klamkę i zapinki :D
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
Psikus 
Mitsumaniak


Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 981
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 11-08-2012, 20:57   

BeNeK napisał/a:
Jako ze po ostatniej siłowni i basenie wysiadając z samochodu , wyrwałem klamkę
nie przypisuj sobie tego efektom w siłowni, te klamki są z modeliny więc normalnym jest jej urwanie :mrgreen: ten hdi unik to co to niby ma dawać? bo tutaj niby citroen zabrania używania dodatków do paliwa, a tutaj ludziom unika wciska. W dokumentacji nie ma nic poza tym, że to dodatek do paliwa :roll:
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 16-08-2012, 17:55   

Ehhhh... pisze teraz z hotelu na krymie. mielismy dzis wyjechac ale po 20km cytryna padla. C5 droge na krym pokonala super(2500km) ale podczas ostatniej wyprawy do Bakczysaraju z kola pasowego walu korbowego wyskoczyla gumka(kolo pasowe sklada sie z 2 czesci polaczonych cienka gumką) skutkim bylo odpadniecie jednej czesci kola pasowego,zeskoczenie paska,brak ladowania i wspomagania kierowania. Za pierwszym razem poskladalismy wszystko z ojcem i przez 200km bylo ok. Ale dzis podczas wyjazdu do polski gumka pekla: / zadzwonilismy na asistans przyjechal laweta i wozila nas po warsztatach i ludzie mysleli ze to ford, a jak powiedzielismy ze citroen to machneli lapa i powiedzieli my tego nieznaju... ale trafilismy w koncu na warsztat ktory podejmie sie roboty na czesciach z aso. Czesci beda w sobote a samochod gotowy bedzie w sobote ok 16/17. Tylko teraz szybkie pytanie. Zielona karte mamy do godz0.00 niedzial i nie wiem czy w tym czasie przejedziemy ponad 1600km i nie wiem czy nie bedzie problemow z przejsciem na granicy. Prosze was bardzo o pilna pomoc!
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
wojzi 
Mitsumaniak


Auto: Carisma Elegance 1.8 GDI 122KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Mar 2011
Posty: 1713
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-08-2012, 23:50   

BeNeK napisał/a:
Czesci beda w sobote a samochod gotowy bedzie w sobote ok 16/17. Tylko teraz szybkie pytanie. Zielona karte mamy do godz0.00 niedzial i nie wiem czy w tym czasie przejedziemy ponad 1600km i nie wiem czy nie bedzie problemow z przejsciem na granicy.


Nie wiem, czy zdążycie - trochę trasy jest. Może warto spróbować przez Rumunię jechać. Nadłożycie trasy, no ale do granicy jest nieco bliżej niż do Szegini.
_________________


Z samochodem jest jak z żoną. Kochasz go za to jaki jest, jak wygląda, jakie ma wnętrze i za przyjemność jaką Ci daje podczas jazdy :P , a nie za to że mało je.
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 17-08-2012, 07:40   

Musze najpierw popatrzec na mape. A jedziemy na przejscie w Krolewcu a obecnie jestesmy w Jałcie
Jakie sa ewentualne konsekwencje tego ze skonczyla sie zielona karta na terytorium ukrainy???
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 19-08-2012, 23:12   

Bez problemu dotarliśmy :P 1800km w 24h z przystankami na jedzenie i spanie :P C5 zadziwia spalaniem przy włączonej klimie(na zewnątrz +40oC ,pełnym załadunku i prędkościach rzędu 150km/h 6,3l/100km , a najmniejsze spalanie było w nocy , prędkość ok 110km/h i spalanie 5,2 :P Każdemu może zdarzyć sie wpadka , wiec c5 i tak zdała ten test na 6 :)
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 28-01-2013, 09:13   

Przed chwilką mieliśmy małe bum ... Mama wpadła na zakręcie w poślizg i po paru kontrach(zupełnie jak arab drift) wpadliśmy w znak ...


Nikomu nic się nie stało to najważniejsze ... Powierzchownie oberwał tylko błotnik , ale koła rozjechały się w przeciwne strony , felga z oponą pokrzywione ... Ja pojechałem autobusem do domu po galanta , a on nie odpalił . Dzisiaj powinna być diagnoza co poszło :( Na pewno wahacze ... :(
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 28-01-2013, 16:40   

BeNeK napisał/a:
Dzisiaj powinna być diagnoza co poszło :(


BeNeK napisał/a:
ale koła rozjechały się w przeciwne strony


Prędzej końcówki/drążki/magiel.
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 28-01-2013, 17:02   

Zaraz jedziemy po odbiór samochodu . Wymienione zostały 2 końcówki drążka , z drugiej strony profilaktycznie , do tego felga z zapasu ... Błotnik postaram się poklepać w domu , (rozgrzać i wypchnąć) I na to jakaś naklejka Plaster albo Ale urwał :) Na razie kasy na nowy błotnik nie ma a da się jeździć z takim ;)
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 27-05-2013, 17:41   

C5 pojechała dzisiaj na warsztat i pociągnęła nas trochę po kieszeni :(
-Wymieniona chłodnica klimatyzacji+nabita i odgrzybiona - 500zł
-Wymienione kompletne sprzęgło 520zł +wymiana
-Przewód hydrauliczny 100zł
-Uszczelka pod klawiaturę
-Olej + filtr oleju + filtr paliwa .
Miejmy nadzieję że jak odbierzemy to będzie już śmigać elegansio . I moze w końcu zabiorę się za ten detaling lakieru i zapraweczki bo w paru miejsca są odpryski od kamieni .
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 28-05-2013, 20:05   

Tarcza sprzęgła była ok , za to podobno docisk padł i sprzęgło się ślizgało .




Sprzęgło LUK'a oczywiście ;) Do tego trzeba było kupić nowe klocki bo w jednym zacisku zatarły się prowadnice i na nim właśnie klocki były zjechane do kompletnego ZERA... Klocki założone są ABE co mi osobiście się nie podoba :evil: wybrał bym w tej ATE ale co poradzić ....
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-05-2013, 22:57   

BeNeK napisał/a:
Tarcza sprzęgła była ok , za to podobno docisk padł i sprzęgło się ślizgało .


Tarczy brak :!: i tu był problem ślizgania się sprzęgła , docisk wygląda ok , wszystkie sprężyny sa całe , równe i nie popękane .
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 29-05-2013, 21:05   

deejay, Skoro tak twierdzisz to pewnie tak jest , na moje oko to okładziny jest nawet sporo . Ale ja się nie znam także tego... :D
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
wyderka 
Mitsumaniak


Auto: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 820
Skąd: ZPL
Wysłany: 29-05-2013, 23:18   

czy ja wiem, według mnie docisk szmelc, sprężyny nie są równe ale skoro tak twierdzi forumowy guru....
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-05-2013, 09:45   

Docisk zatarty.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.