VR4 z Wrocławia na sprzedaż |
Autor |
Wiadomość |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26-03-2012, 22:22
|
|
|
będzie egzotyk |
|
|
|
 |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1722 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-03-2012, 00:49
|
|
|
Saqu napisał/a: | będzie egzotyk |
To już jest egzotyk hehe. Jeżeli już o zmianie silnika mowa to ja jedynie myślałem o 3,0 V6 z Sigmy, ale ten 2,0 TT to chyba lepiej by ciągnął.
Zasadniczo - cieszę się, że samochodzik trafił w dobre ręce. |
_________________ Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 27-03-2012, 09:51
|
|
|
czy dobre to sie okaże w sobote bede oglądał i jeździł to wam powiem jakie wrażenia, może skręce jakiś filmik onBoard |
|
|
|
 |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1722 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-03-2012, 13:07
|
|
|
Frost napisał/a: | czy dobre to sie okaże |
Aha - a już sądziłem, że to ktoś miał na celu zadbanie o autko
Frost napisał/a: | w sobote bede oglądał i jeździł to wam powiem jakie wrażenia, może skręce jakiś filmik onBoard |
Opisz koniecznie - filmik jakoś chyba nie da takiego jasnego wyobrażenia jak to jeździ, ale jak się da to nie chętnie obejrzę. |
_________________ Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi |
|
|
|
 |
Darti
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 94' 6a12tt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 16 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-04-2012, 17:37
|
|
|
Cześć
Nie wiem czy jest jakieś miejsce do przywitań więc witam się tutaj
Jestem nowym właścicielem Galanta, o którym tutaj mowa i widzę że wywołał on niezłą dyskusję ... o może napiszę o nim więcej.
Jest to galant z 94 (93 modelowo) po "na szybko" malowaniu na granatowo (wcześniej chyba też był granat) z przełożonym silnikiem 6a12tt (oryginalnie był 2,5 v6) i napędem na 4 , gazem i paroma gadżetami (chiński pilot centralnego i czujki cofania w lusterku, trzeszczące CB itp).
Długo się zastanawiałem czy kupić taki wynalazek bo i te dziwne gadżety i LPG i wysoka cena ... ale co tam, po to się pracuje żeby się bawić
Po zakupie pierwszą rzeczą była wymiana reduktora podtlenku LPG bo był założony od wollnossaka, wywaliłem jakieś namotane podgrzewacze do wody zamontowane na silikon, nawigację wmontowaną w licznik, podstawkę na telefon ...
Wymieniona już też została sonda lambda (error 11) i niedługo na pewno rozbiorę górę silnika bo trochę cieknie spod pokrywy zaworów i przy okazji wymienię rozrząd, świece itd
Dalej trzeba zadbać o trzeszczącą tapicerkę na drzwiach pasażera i półce z tyłu, amorki i sprężyny oraz doprowadzić lakier do porządku (lakiernicy się mocno spieszyli i oprócz paru zacieków zostały ślady po paście do polerki).
Auto jeździ ... i chyba tyle wcześniej jeździłem Calibrą 3.0 v6 i w porównaniu mocy jest mniej więcej tyle samo (Calibra lepiej ciągnie na dole a Galant > 3k obrotów).
Na trasie Galant trochę tańczy na koleinach i jest za miękki jak na mój gust -> stąd pomysł nowych sprężyn i amorków, przy wyprzedzaniu zachowuje się dobrze do 5,5 tys obrotów a powyżej trochę szarpie (świece, przewody), jest ciszej niż miałem w Calibrze a człowiek z wiekiem szuka spokoju, wyciszenia ... dlatego sąsiad mechanik już mnie namówił na tubę w bagażnik
Jak wrócę z roboty to pokażę VIN
Nie mam jeszcze zdjęć Galanta, ale pokażę Wam Calibrę na dowód że o swoje auto lubię dbać (chce ktoś kupić ?? )
przed:
w trakcie:
po:
 |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 02-04-2012, 17:49
|
|
|
Darti ja tam sie do was wybieram i pewnie na dniach zajade W niedziele dzwoniłem do Sitka, ale chyba spał o 11 jeszcze Chętnie Ci doradze jak bedzie w czym |
|
|
|
 |
Darti
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 94' 6a12tt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 16 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-04-2012, 18:19
|
|
|
W niedzielę trzeba było odpocząć bo w sobotę do 3-ciej była walka z sondą lambda u mnie + zegarek , mnie z reguły w Dobiegniewie nie ma, raz może dwa razy w miesiącu na weekend jestem.
VIN: JMBLNE88APZ000262 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 03-04-2012, 00:13
|
|
|
"Powitujemy" nowego właściciela super furki
Dużo zdjęciów poprosimy , zwłaszcza z pod maski
Z czasem możesz pomyśleć o założeniu tematu w dziale "Nasze miśki", jeżeli jest tak jak mówisz - dbasz "ponad przeciętnie o swoje auta" i będziesz miał chwilę czasu, to myślę, że zawsze będziemy mieli (my jako "miłośnicy E5" i nie tylko) coś ciekawego do poczytania
Niech się sprawuje |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 03-04-2012, 14:36
|
|
|
kurcze VR4 muszę się szybciej zbroić ze swoim bo mocniejsze galanty 7generacji się pojawiają na forum
Miło kolegę widzieć na forum |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
davyjohn
Mitsumaniak
Auto: Grandis DiD i E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 07-04-2012, 18:34
|
|
|
Witamy, witamy
Ciekaw jestem parametrów z hamowni |
_________________ Mitsubishi Grandis - DID
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM + LPG - cywil
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - cywil w służbie rajdowej - obecnie emerytura
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - w ciągłym przygotowaniu ale już startuje
www.ak.szczecin.pl
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza |
|
|
|
 |
Darti
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 94' 6a12tt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 16 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-04-2012, 22:47
|
|
|
znacie jakieś hamownie 4x4 w okolicach wrocławia albo gorzowa ?
edit:
znalazłem, http://www.ecuproject.pl/ |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 16-04-2012, 09:15
|
|
|
Darti w okolicy Gorzowa nie ma nic, najbliżej Poznań także dla Ciebie jednak najlepiej jechać we Wrocku na hamownie |
|
|
|
 |
Darti
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 94' 6a12tt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 16 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-05-2012, 10:52
|
|
|
W długi weekend pogrzebaliśmy trochę przy Galancie i sporo tajemnic się wyjaśniło.
Na pewno silnikiem zarządza oryginalny komputer od 6g73 2,5 więc jest nieciekawie, na benzynce silnik jest praktycznie cały czas przelany i całe szczęście że auto ma LPG bo udało się uzyskać na komputerze od gazu w miarę normalne 14,7 AFR - ale wniosek jest że trzeba jak najszybciej ECU ogarnąć bo sterowania turbinami brak. Dostałem od poprzedniego właściciela oryginalny ECU z 6a12tt ale okazuje się, że nie podaje sygnału na 1,2 i 5 wtryskiwacz, zakupiłem wczoraj G-Reddie'go E-Manage to będzie temat do zabawy.
W czasie weekendu wymieniłem świece na Denso irydowe, kable zapłonowe NGK 7mm, uszczelki pod pokrywami, wszystkie oleje , nowy aku Panasonic (japońskie auto najlepiej działa z japońskimi częściami ) i auto zaczęło żyć i skrzynia już nie zgrzyta na synchronizatorach a masa z aku trafiła na właściwe miejsce - heh ktoś masę przykręcił między gumowe amortyzatory podstawki akumulatora . Przy okazji też wyszło że konsola była kilka razy zdejmowana a w niektórych miejscach ktoś pomylił śrubki - swoją drogą jakim cudem można pomylić śrubki w Mitsu ???
Niestety mam ciche podejrzenie że silnik ma swoje ostatnie dni powyżej 150 praktycznie nie przyspiesza (a może mi się po prostu wydaje ?), w ogóle wszystko było zalane silikonem, ehh nóż się otwiera
W każdym bądź razie szykuję się powoli na 6g72tt jak uda się calibrę sprzedać - wymienię w zasadzie tylko blok i dmuchawki a kompa zestroję na greddym.
A i poczytałem trochę w internecie że blok 6a12tt wielkością jest taki sam jak 6g72 ... prawda to ??
A fotki - pojadę dzisiaj umyć autko to kilka fotek w końcu strzelę |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 08-05-2012, 13:04
|
|
|
skrzynia biegów od 6G12tt nie podejdzie pod 6G72tt
Ty mówisz że nie ma sterowania turbinami komp od 2,5 litra i mówisz że silnik może mieć dość ja nie wiem jakim cudem w ogóle to jeździ na takim zestawie
przy swapie na 6G72 masz tyle samo rzeczy do wymiany co ja jak bym wrzucał 6G72 do diesla nawet nie wiem czy na łapy podejdzie ale może |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 08-05-2012, 13:19
|
|
|
tez sie dziwie ze to jezdzi wogole po takim swapie Wg. mnie to idz do Sitkowego 3k wypnij mu Ecu i sprawdz czy dasz rade wpiac do siebie, jak tak to kupuj ecu z 3kgt tt i po klopocie ze sterowaniem. Co do blokow to sa takie same ale w moim galu i w 3kgt, co do 2,0v6 to blok a na pewno glowice sa mniejsze. Zrob cos tylko jeszcze jak Ci sie chce - sprawdz jak najszybciej panewki |
|
|
|
 |
|