Jazda próbna - 2.4 CVT |
Autor |
Wiadomość |
Komandor
Mitsumaniak
Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 493 Skąd: Z morza
|
Wysłany: 13-12-2011, 09:27
|
|
|
PiotrKw napisał/a: | Przy czterech osobach i bagażu podejrzewam że jechalibyśmy ze stała prędkością 70 km/h |
idąc dalej łatwo obliczyć, że przy 5 osobach auto z wielkim trudem rozpędziłoby się do 55 km/h, aż strach brać jeszcze dużego psa do auta bo może O2 nie ruszy w ogóle z miejsca
pozdro |
_________________ Wolność ma zapach benzyny... |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 13-12-2011, 18:16
|
|
|
Komandor napisał/a: | idąc dalej |
Hm.. dalej bym nie szedł , może być niepewny grunt I właczenie 4x4 w O2 nie pomoże |
|
|
|
 |
Komandor
Mitsumaniak
Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 493 Skąd: Z morza
|
Wysłany: 13-12-2011, 20:37
|
|
|
Akurat O2 2.0 w benzynie (jakim podobno jechałeś) nie występuje jako 4x4 a skrzynia nazywa się CVT a nie CTV. Jeżeli już coś krytykujesz to pofatyguj się mocniej.
pozdro |
_________________ Wolność ma zapach benzyny... |
|
|
|
 |
Dario_W
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 341 Skąd: Gdynia 02347/KMM
|
Wysłany: 13-12-2011, 21:41
|
|
|
PiotrKw napisał/a: | po naciśnięciu pedału gazu silnik wchodzi na obroty, skrzynia schodzi na coraz niższę przełożenia a samochód przyspiesza jak maluch za czasów PRL |
typowe dla kogoś, komu nie wytłumaczono, jak się jeździ CVT! Gdybyś "puknął" w pedał gazu i potem zaraz odpuścił trzymając 2500-3000 obr to jechałby jak złoto! Trzeba się nauczyć jeździć, trzeba mieć pokorę i zapytać kogoś jak się tym jeździ. potem mogę dyskutować na temat CVT... |
_________________ :.: Outlander [2010], 110 000 km: Outlander 2.4 CVT Intense+
 |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 13-12-2011, 21:49
|
|
|
Komandor napisał/a: | Jeżeli już coś krytykujesz to pofatyguj się mocniej. |
Nie zamierzam , wszak kierowcą O2 byłem przez 20 min . I tyle wystarczyło. A czy to CTV czy CVT ?
Dario_W napisał/a: | Trzeba się nauczyć jeździć, trzeba mieć pokorę i zapytać kogoś jak się tym jeździ. potem mogę dyskutować na temat CVT... |
Pokorę mam zawsze , co do nauki jazdy nie będę komentował , jak się "tym" jeździ podpowiadał człowiek z salonu więc jak mniemam informacje były z pierwszej ręki , nie od byle kogo
Natomiast obiecuję , nie będę wypowiadał się więcej na temat O2 . Nigdy więcej. |
|
|
|
 |
Dario_W
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 341 Skąd: Gdynia 02347/KMM
|
Wysłany: 13-12-2011, 21:52
|
|
|
PiotrKw
Wprawdzie z Nissana, ale dobrze pokazana różnica pomiędzy zwykłym automatem a CVT
ZOBACZ: http://www.youtube.com/wa...player_embedded
Ja mam tylko jedną uwagę do tego filmu, bo pokazano w nim, że CVT dobrze hamuje silnikiem, a to nie jest prawda. Hamuje ale wg mnie wolno. Jak się wrzuci biegi łopatkami, to jest hamowanie silnikiem. |
_________________ :.: Outlander [2010], 110 000 km: Outlander 2.4 CVT Intense+
 |
|
|
|
 |
xylen
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 Intense Plus CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2011 Posty: 485 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 13-12-2011, 22:05
|
|
|
PiotrKw napisał/a: | Komandor napisał/a: | Jeżeli już coś krytykujesz to pofatyguj się mocniej. |
Nie zamierzam , wszak kierowcą O2 byłem przez 20 min . I tyle wystarczyło. A czy to CTV czy CVT ?
Dario_W napisał/a: | Trzeba się nauczyć jeździć, trzeba mieć pokorę i zapytać kogoś jak się tym jeździ. potem mogę dyskutować na temat CVT... |
Pokorę mam zawsze , co do nauki jazdy nie będę komentował , jak się "tym" jeździ podpowiadał człowiek z salonu więc jak mniemam informacje były z pierwszej ręki , nie od byle kogo
Natomiast obiecuję , nie będę wypowiadał się więcej na temat O2 . Nigdy więcej. |
Kazda rzeczowa uwaga jest jest mile widziana
CVT ja osobiście uważam za bardzo fajne urzadzonko i trafny wybór, Kilka miesięcy śmigam 2.4 z takka skrzynia i nie narzekam. Co do tech jazdy to nawet jak w instrukcji auta jest wyraźnienie napisane jak należy się nią posługiwać..podczas wyprzedzania i jazdy np. pod górkę. Ja takich problemów jak Ty nie miałem a jeździłem w rożnych warunkach i rożnym obciążeniem. Nie miałem problemów z przyspieszeniem. Ten pracownik salonu chyba nie zapoznał się z instrukcje i tak jak wielu użytkowników wciska gaz i jedzie...a to niestety błąd. Oczywiście nie ma co porównywać AUT 3.0 czy wiecej ze słabym co by nie mówić 2.0 , 2.4 daje wieksza frajde z jazdy dlatego m.in to bym moj wybór ale każdy wybiera co mu najbardziej odpowiada. W drugim aucie również mam skrzynie aut sensodrive i nie ma porównania CVT jest o wiele lepsza. Szerokiej drogi!
[ Dodano: 13-12-2011, 22:21 ]
Dario_W napisał/a: | PiotrKw
Ja mam tylko jedną uwagę do tego filmu, bo pokazano w nim, że CVT dobrze hamuje silnikiem, a to nie jest prawda. Hamuje ale wg mnie wolno. Jak się wrzuci biegi łopatkami, to jest hamowanie silnikiem. |
Dario_W...dokładnie! zgadzam się w 100% tez tym bylem zdziwiony na początku ale z czasem wyczułem o co biega .. |
_________________ Outlander 2.4 Intense Plus CVT
Citroen C3 1.6 Sensodrive
 |
|
|
|
 |
borsak1
Forumowicz 2.2D MiVEC Intense+
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 542 Skąd: Sulejówek
|
|
|
|
 |
|