Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Test Mitsubishi Outlander III
Autor Wiadomość
Lucas123w 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 977
Skąd: Rumia
Wysłany: 13-03-2013, 23:53   

Artykuł nowej tańszej wersji Invite Plus
_________________
 
 
brbogdan 
Nowy Forumowicz

Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 18
Skąd: Poland
Wysłany: 12-05-2013, 22:10   

Ciekawe porównanie - prawie z antypodów:
http://www.caradvice.com....omparison-test/
RAV4 i Outlander III najlepsze w terenie :-) . Porównywano mocne wersje benzynowe, u nas niedostępne :-( .
Pozdrawiam
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-05-2013, 08:31   

Ciekawe porównanie, zwróćcie uwagę na częstotliwość przegądów (zmiany oleju) w różnych samochodach: 15 tys, 12,5 tys, 10 tys. km (tak samo jest w USA).

Te same samochody mają w Europie, po 15,20 nawet 30tys okresy przeglądów!
Nie ma na świecie oleju silnikowego, który zachowa swoje właściwości powyżej 10-15tys km, po takim przebiegu zaczyna się zwiększone zużycie elementów silnika.

bonito
 
 
Witoldu 
Forumowicz

Auto: SpaceStar 1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 42
Skąd: Polska
Wysłany: 17-05-2013, 12:24   

Długie okresy międzyprzeglądowe to jeden z chwytów marketingowych w Europie , samochod i tak odjedzie okres gwarancji - co dalej to już producenta nie obchodzi bo za wszystko zapłaci klient .
 
 
brbogdan 
Nowy Forumowicz

Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 18
Skąd: Poland
Wysłany: 19-05-2013, 22:35   

W poprzednim aucie (Honda Civic 1.4) wymieniałem olej co 20 tys. km i przejechałem nim ponad 170 tys. km. Silnik nie potrzebował dolewek oleju.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20-05-2013, 09:10   

bonito napisał/a:
15 tys, 12,5 tys, 10 tys. km (tak samo jest w USA).

Te same samochody mają w Europie, po 15,20 nawet 30tys okresy przeglądów!


W USA z tego co słyszałem zazwyczaj leją byle co typu pół syntetyk to i tak dal nich dobry olej.

Ale oczywiście wymiana po 15 tys jak najbardziej nie zaszkodzi.
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 24-09-2013, 14:45   

jurekschroda napisał/a:
Podobnie jak dostępny jeszcze OII 2WD 2.0 benzyna - za 82 tys można dostać bardzo dobrze wyposażony samochód ( z nawigacją itp).


Nie obrażając kolegów, ale ten silnik nazjwyczajniej w świecie nie nadaje się do pędzenia outlander-a, stąd może tyle usterek, jest ok do passata ale na pewno nie do czegoś co jest 2x wyższe niż passat ! Jesli mi wprowadzą znów DiD Mivec-a to kupię od nich jedną sztukę :)
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 24-09-2013, 17:56   

borsak1 napisał/a:
OII 2WD 2.0 benzyna
Tu jest mowa o benzynie. TDI z paska , o którym chyba myślałeś nie siedzi w OII bodaj od 2 lat. :wink:
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 25-09-2013, 08:31   

@Trik masz rację, ja miałem na myśli dieselka od VW
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 25-09-2013, 15:56   

borsak1 napisał/a:
@Trik masz rację, ja miałem na myśli dieselka od VW
borsak1 jak tam boje z ubezpieczalnia?
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Karolewskiej 
Mitsumaniak
Karolewskiej

Auto: Outlander III 2.0 CVT 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 61
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-09-2013, 16:17   

Proszę kolegów o podbicie w wątku o wrażeniachogólnyc o outku3 :)
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 26-09-2013, 08:17   

mitsu00 napisał/a:
borsak1 jak tam boje z ubezpieczalnia?


Bojów nie ma, jak to się mówi "wyżej dup.... nie podskoczysz" - na razie czekam i oglądam ewentualnych następców miśka :) . Aczkolwiek gdzieś zawsze pali się ładny obrazek miśka z dopiskiem DiD Mivec :P
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
nasa1 
Forumowicz

Auto: Outlander 2014 Intense+ 2,3DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 46
Skąd: Katowice
Wysłany: 28-03-2014, 23:52   

Podbijam. Jeżdżę 2,2 DID manual i silnik jest rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na razie mam problem z tylnym dyferencjałem w nowym aucie. Czuję się nieco osamotniony w problemie, bo nawet serwis (rzetelny Japan Motors Katowice) mimo starań, prób, pewnie błędów nie rozwiązał problemu, ale wciąż się stara. Dyferencjał wymienili na nowy po 4000 km ale dalej coś trze przy skrętach na 4wd auto. Forum MITSU totalnie zielone jeśli chodzi o porady, poza jedną poradą na temat sprzęgła dyferencjału, ale to inny temat.

Sam silnik diesla moim zdaniem RE WE LA CJA !
Jedynka bardzo krótka, ale świetnie skrojona w teren. Reszta biegów rewelka, jak na tę pojemność. Moment obrotowy miodzio.
 
 
Puzonik83 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DID Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 78
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 29-03-2014, 21:53   

nasa1 cały dyfer ci wymienili razem ze sprzęgłem? I czy na pewno to zrobili? Ja jak miałem taki problem to tez jeździłem i jeździłem a oni diagnozowali i sprawdzali i chyba tak na prawdę gó..no robili bo zawsze już miało być dobrze a było źle. A na koniec się wkurzyłem poszukałem sobie fajnego dyfra, założyłem i jest super, tylko przy wymianie się okazało, że nawet do oleju nie zajrzeli, bo spuściliśmy przy wymianie i był czarny jak silnikowy po 20kkm a niby sprawdzali olej i był super. Tylko, że moje auto już było po gwarancji....
 
 
nasa1 
Forumowicz

Auto: Outlander 2014 Intense+ 2,3DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 46
Skąd: Katowice
Wysłany: 30-03-2014, 17:56   

Puzonik83 napisał/a:
nasa1 cały dyfer ci wymienili razem ze sprzęgłem? I czy na pewno to zrobili? Ja jak miałem taki problem to tez jeździłem i jeździłem a oni diagnozowali i sprawdzali i chyba tak na prawdę gó..no robili bo zawsze już miało być dobrze a było źle. A na koniec się wkurzyłem poszukałem sobie fajnego dyfra, założyłem i jest super, tylko przy wymianie się okazało, że nawet do oleju nie zajrzeli, bo spuściliśmy przy wymianie i był czarny jak silnikowy po 20kkm a niby sprawdzali olej i był super. Tylko, że moje auto już było po gwarancji....

Sprzęgła ponoć nie ruszali. Wymienili dyfer, bo po rozebraniu widzieli jakieś opiłki. Wiesz........ ja nie wiem co oni faktycznie zrobili, bo tam nie siedziałem, ale przy wymianie opon ostatnio widziałem nowy dyfer (reszta była już zabrudzona). No chyba, że to ten stary tylko umyty :)

[ Dodano: 30-03-2014, 17:57 ]
krzychu napisał/a:
nasa1 napisał/a:
Forum MITSU totalnie zielone jeśli chodzi o porady, poza jedną poradą na temat sprzęgła dyferencjału, ale to inny temat.


No cóż jeśli serwis dysponując narzędziami diagnostycznymi, dokumentacją, doświadczeniem i Twoim samochodem nie rozwiązał problemu to jakiej porady się spodziewałeś jeśli u nikogo taki problem nie występował?

Mógłbym oczywiście wyciągnąć czarodziejską kulę i wywróżyć ale ostatnio coś się myli :(

Ale spróbuje mmmmmmmmmm kula mówi, że jeśli wymiana dyfra nie pomogła to może coś ze sterowaniem dyferencjału? Może jakiś czujnik daje zakłamane dane przez co sprzęgło działa w sytuacjach kiedy nie powinno?

Stary, po co się wypowiadasz nt Outlandera i 4WD, jeśli jeździsz Lancerem? Nie rozumiem.
_________________
Outlander III, 2,3 diesel
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.