O3 i LPG |
Autor |
Wiadomość |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 06-07-2016, 22:11
|
|
|
Opieram się na opiniach gazowników oraz opiniach właścicieli aut którym ta cudowna lubryfikacja nie pomogła i remontowali silniki. Ważne są dobre wtryskiwacze o jednakowym wydatku, odpowiednio wydajny reduktor, właściwy montaż i strojenie i na prawdę żadna lubryfikacja tego nie zastąpi. Jakoś nie chce mi się wierzyć w testy robione przez ludzi którzy na tym zarabiają. |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-07-2016, 22:52
|
|
|
Na gazie to ja się nie znam, ale ludzie na wszystkim zarabiają, co nie znaczy, że nie można im wierzyć. A testy są już jakimś argumentem w przeciwieństwie do nie , bo nie. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 06-07-2016, 23:06
|
|
|
Każdy ma prawo do swojego zdania więc nie chcę nikogo przekonywać na siłę ale już raz na tym forum ostrzegałem przed BRC z lubryfikacją i po remoncie głowicy wyszło, że jednak "super fachowcy" z BRC nie mieli racji. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 07-07-2016, 10:25
|
|
|
żadne wydajne reduktory i fachowe montaże nie zastąpią odpowiedniego materiału na gniazda zaworowe. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 07-07-2016, 20:35
|
|
|
Tylko raczej producenci silników nie powrócą już do takich materiałów. Kupując auto z zamiarem montażu LPG trzeba brać to pod uwagę i szukać takiego które będzie bezproblemowe chociaż przyszłość wygląda nieciekawie także z powodu coraz większej popularności bezpośredniego wtrysku. |
|
|
|
 |
DATSUN
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2014 Posty: 34 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 15-07-2016, 18:55
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Każdy ma prawo do swojego zdania więc nie chcę nikogo przekonywać na siłę ale już raz na tym forum ostrzegałem przed BRC z lubryfikacją i po remoncie głowicy wyszło, że jednak "super fachowcy" z BRC nie mieli racji. |
Może te przypadki dotyczyły lubryfikatora zwykłego czyli bez sprecyzowanej dawki podawczej. Ja znam kilku gości mających japońce i lubryfikację elektroniczną i jakoś nie mają problemów i sobie instalację chwalą. Osobiście też założyłem podajnik elektroniczny lubryfikacji z tzw. pająkiem. Bez elektroniki lubryfikacja raz działa a raz nie, oraz podawana jest ta sama dawka bez względu na obroty silnika i wtedy może być duży klops. |
|
|
|
 |
spunki
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2,0 CVT Intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 60 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 05-02-2017, 14:03
|
|
|
Witam. Właśnie odebrałem swojego Outka z wyprzedaży 2016. Zastanawiam się nad montażem czegoś z v generacji lpg. Ma ktoś? Jest możliwość. Mój gazownia proponuje mi BRC IV gen z lubryfikacja ... |
_________________ spunki
01457/KMM |
|
|
|
 |
andyg74
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 cvt +gaz
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Sty 2016 Posty: 30 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 05-02-2017, 23:10
|
|
|
Mam taką instalację, 22000km, na razie super. 22-24Zł ma 100 km. Ja gaz zakładałem przed odebraniem z salonu . Jak założyłbym po odebraniu pojazdu to straciłbym gwarancję. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 06-02-2017, 07:50
|
|
|
andyg74 napisał/a: | Mam taką instalację, 22000km, na razie super. 22-24Zł ma 100 km. Ja gaz zakładałem przed odebraniem z salonu . Jak założyłbym po odebraniu pojazdu to straciłbym gwarancję. | i tak straciłeś. Będzie ją respektowało tylko ASO, w którym zakładałeś. To NIE jest dedykowana instalacja zatwierdzona przez producenta. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Barti123
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 26 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 06-02-2017, 10:51
|
|
|
Ja właśnie miałem przypadek zatarłem swoj silnik w outlanderze chyba z powodu niskiego stanu oleju więc sprawdzajcie stan oleju zatarłem 2i 3 tłok z jednej strony.A gaz tez mam zrobiłem 100 tys i głowica była w idealnym stanie po rozebraniu silnika.Tylko dziwne jest to ze kontrolka nie zapaliła się odnośnie niskiego stanu oleju |
|
|
|
 |
andyg74
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 cvt +gaz
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Sty 2016 Posty: 30 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-02-2017, 10:56
|
|
|
rezon napisał/a: | i tak straciłeś. Będzie ją respektowało tylko ASO, w którym zakładałeś. To NIE jest dedykowana instalacja zatwierdzona przez producenta. |
Aktualnie serwisuję samochód u innego dilera niż kupiłm i nie ma żadnego problemu. Z tego co wiem są to instalacje lpg zatwierdzone przez Mitsubishi Polska. |
|
|
|
 |
esesen
Mitsumaniak
Auto: OIII 2.0 CVT I+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Wrz 2016 Posty: 85 Skąd: WPR
|
Wysłany: 06-02-2017, 11:16
|
|
|
Barti123 napisał/a: | Ja właśnie miałem przypadek zatarłem swoj silnik w outlanderze chyba z powodu niskiego stanu oleju więc sprawdzajcie stan oleju zatarłem 2i 3 tłok z jednej strony.A gaz tez mam zrobiłem 100 tys i głowica była w idealnym stanie po rozebraniu silnika.Tylko dziwne jest to ze kontrolka nie zapaliła się odnośnie niskiego stanu oleju |
Jak zatarłeś? W OIII? Ile miał przebiegu?
Esesen |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 06-02-2017, 12:14
|
|
|
andyg74 napisał/a: | Z tego co wiem są to instalacje lpg zatwierdzone przez Mitsubishi Polska. | masz to na piśmie? raczej nie. Tak samo jak nie masz zapewne na piśmie potwierdzenia przez MMC utrzymania gwarancji pomimo montażu LPG. Wszystko jest OK, dopóki nie musisz skorzystać z gwarancji. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
marrok
Mitsumaniak

Auto: Poszukiwane :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 290 Skąd: Biegun Północny
|
Wysłany: 06-02-2017, 15:29
|
|
|
andyg74 napisał/a: | rezon napisał/a: | i tak straciłeś. Będzie ją respektowało tylko ASO, w którym zakładałeś. To NIE jest dedykowana instalacja zatwierdzona przez producenta. |
Aktualnie serwisuję samochód u innego dilera niż kupiłm i nie ma żadnego problemu. Z tego co wiem są to instalacje lpg zatwierdzone przez Mitsubishi Polska. |
BRC kilka lat temu było dostawcą instalacji LPG do modelu Colt i Lancer ze wzmocnioną głowicą pod instalację LPG, wtedy były to instalacje traktowane jako fabryczne.
Obecnie nie ma czegoś takiego jak instalacje zatwierdzone przez Mitsubishi Polska.
Jak weźmiesz gwarancję samochodu, to masz w niej zapis, że paliwem przeznaczonym do zasilania auta jest Pb, natomiast modyfikacje polegające na zasilaniu samochodu paliwem LPG i uszkodzenia które spowodują nie podlegają gwarancji producenta samochodu.
Ogólnie rzecz biorąc nie tracisz gwarancji na całe auto po montażu LPG, tracisz gwarancję na elementy na które oddziałuje LPG, elementy które są modyfikowane .
Zazwyczaj w takim przypadku dostawca gazu daje oddzielaną gwarancję na gaz i elementy na które oddziałuje, ale nie jest to to samo.
Trzeba dokładnie zapoznać się z warunkami gwarancji i obowiązkowymi przeglądami by ją zachować! |
_________________ zawsze z podniesionym czołem...
Rodzina:
Mitsubishi Mirage 1,5 12V 88' - był
Mitsubishi Galant 2,0 16V 97' - był |
|
|
|
 |
Barti123
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 26 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 06-02-2017, 15:29
|
|
|
esesen napisał/a: | Barti123 napisał/a: | Ja właśnie miałem przypadek zatarłem swoj silnik w outlanderze chyba z powodu niskiego stanu oleju więc sprawdzajcie stan oleju zatarłem 2i 3 tłok z jednej strony.A gaz tez mam zrobiłem 100 tys i głowica była w idealnym stanie po rozebraniu silnika.Tylko dziwne jest to ze kontrolka nie zapaliła się odnośnie niskiego stanu oleju |
Jak zatarłeś? W OIII? Ile miał przebiegu?
Esesen |
120 tyś w tym 100 tys na gazie,głowica i zawory są w idealnym stanie tylko miałem za mało oleju |
|
|
|
 |
|