Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
O3 i LPG
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-07-2016, 22:11   

Opieram się na opiniach gazowników oraz opiniach właścicieli aut którym ta cudowna lubryfikacja nie pomogła i remontowali silniki. Ważne są dobre wtryskiwacze o jednakowym wydatku, odpowiednio wydajny reduktor, właściwy montaż i strojenie i na prawdę żadna lubryfikacja tego nie zastąpi. Jakoś nie chce mi się wierzyć w testy robione przez ludzi którzy na tym zarabiają.
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-07-2016, 22:52   

Na gazie to ja się nie znam, ale ludzie na wszystkim zarabiają, co nie znaczy, że nie można im wierzyć. A testy są już jakimś argumentem w przeciwieństwie do nie , bo nie.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-07-2016, 23:06   

Każdy ma prawo do swojego zdania więc nie chcę nikogo przekonywać na siłę ale już raz na tym forum ostrzegałem przed BRC z lubryfikacją i po remoncie głowicy wyszło, że jednak "super fachowcy" z BRC nie mieli racji.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 07-07-2016, 10:25   

żadne wydajne reduktory i fachowe montaże nie zastąpią odpowiedniego materiału na gniazda zaworowe.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-07-2016, 20:35   

Tylko raczej producenci silników nie powrócą już do takich materiałów. Kupując auto z zamiarem montażu LPG trzeba brać to pod uwagę i szukać takiego które będzie bezproblemowe chociaż przyszłość wygląda nieciekawie także z powodu coraz większej popularności bezpośredniego wtrysku.
 
 
DATSUN 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 34
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-07-2016, 18:55   

plecho1 napisał/a:
Każdy ma prawo do swojego zdania więc nie chcę nikogo przekonywać na siłę ale już raz na tym forum ostrzegałem przed BRC z lubryfikacją i po remoncie głowicy wyszło, że jednak "super fachowcy" z BRC nie mieli racji.


Może te przypadki dotyczyły lubryfikatora zwykłego czyli bez sprecyzowanej dawki podawczej. Ja znam kilku gości mających japońce i lubryfikację elektroniczną i jakoś nie mają problemów i sobie instalację chwalą. Osobiście też założyłem podajnik elektroniczny lubryfikacji z tzw. pająkiem. Bez elektroniki lubryfikacja raz działa a raz nie, oraz podawana jest ta sama dawka bez względu na obroty silnika i wtedy może być duży klops.
 
 
spunki 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2,0 CVT Intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 60
Skąd: Tychy
Wysłany: 05-02-2017, 14:03   

Witam. Właśnie odebrałem swojego Outka z wyprzedaży 2016. Zastanawiam się nad montażem czegoś z v generacji lpg. Ma ktoś? Jest możliwość. Mój gazownia proponuje mi BRC IV gen z lubryfikacja ...
_________________
spunki
01457/KMM
 
 
 
andyg74 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 cvt +gaz
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2016
Posty: 30
Skąd: Gdynia
Wysłany: 05-02-2017, 23:10   

Mam taką instalację, 22000km, na razie super. 22-24Zł ma 100 km. Ja gaz zakładałem przed odebraniem z salonu . Jak założyłbym po odebraniu pojazdu to straciłbym gwarancję.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 06-02-2017, 07:50   

andyg74 napisał/a:
Mam taką instalację, 22000km, na razie super. 22-24Zł ma 100 km. Ja gaz zakładałem przed odebraniem z salonu . Jak założyłbym po odebraniu pojazdu to straciłbym gwarancję.
i tak straciłeś. Będzie ją respektowało tylko ASO, w którym zakładałeś. To NIE jest dedykowana instalacja zatwierdzona przez producenta.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Barti123 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 26
Skąd: Legionowo
Wysłany: 06-02-2017, 10:51   

Ja właśnie miałem przypadek zatarłem swoj silnik w outlanderze chyba z powodu niskiego stanu oleju więc sprawdzajcie stan oleju zatarłem 2i 3 tłok z jednej strony.A gaz tez mam zrobiłem 100 tys i głowica była w idealnym stanie po rozebraniu silnika.Tylko dziwne jest to ze kontrolka nie zapaliła się odnośnie niskiego stanu oleju
 
 
andyg74 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 cvt +gaz
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2016
Posty: 30
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-02-2017, 10:56   

rezon napisał/a:
i tak straciłeś. Będzie ją respektowało tylko ASO, w którym zakładałeś. To NIE jest dedykowana instalacja zatwierdzona przez producenta.

Aktualnie serwisuję samochód u innego dilera niż kupiłm i nie ma żadnego problemu. Z tego co wiem są to instalacje lpg zatwierdzone przez Mitsubishi Polska.
 
 
esesen 
Mitsumaniak

Auto: OIII 2.0 CVT I+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Wrz 2016
Posty: 85
Skąd: WPR
Wysłany: 06-02-2017, 11:16   

Barti123 napisał/a:
Ja właśnie miałem przypadek zatarłem swoj silnik w outlanderze chyba z powodu niskiego stanu oleju więc sprawdzajcie stan oleju zatarłem 2i 3 tłok z jednej strony.A gaz tez mam zrobiłem 100 tys i głowica była w idealnym stanie po rozebraniu silnika.Tylko dziwne jest to ze kontrolka nie zapaliła się odnośnie niskiego stanu oleju


Jak zatarłeś? W OIII? Ile miał przebiegu?

Esesen
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 06-02-2017, 12:14   

andyg74 napisał/a:
Z tego co wiem są to instalacje lpg zatwierdzone przez Mitsubishi Polska.
masz to na piśmie? raczej nie. Tak samo jak nie masz zapewne na piśmie potwierdzenia przez MMC utrzymania gwarancji pomimo montażu LPG. Wszystko jest OK, dopóki nie musisz skorzystać z gwarancji.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
marrok 
Mitsumaniak


Auto: Poszukiwane :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 290
Skąd: Biegun Północny
Wysłany: 06-02-2017, 15:29   

andyg74 napisał/a:
rezon napisał/a:
i tak straciłeś. Będzie ją respektowało tylko ASO, w którym zakładałeś. To NIE jest dedykowana instalacja zatwierdzona przez producenta.

Aktualnie serwisuję samochód u innego dilera niż kupiłm i nie ma żadnego problemu. Z tego co wiem są to instalacje lpg zatwierdzone przez Mitsubishi Polska.


BRC kilka lat temu było dostawcą instalacji LPG do modelu Colt i Lancer ze wzmocnioną głowicą pod instalację LPG, wtedy były to instalacje traktowane jako fabryczne.
Obecnie nie ma czegoś takiego jak instalacje zatwierdzone przez Mitsubishi Polska.

Jak weźmiesz gwarancję samochodu, to masz w niej zapis, że paliwem przeznaczonym do zasilania auta jest Pb, natomiast modyfikacje polegające na zasilaniu samochodu paliwem LPG i uszkodzenia które spowodują nie podlegają gwarancji producenta samochodu.

Ogólnie rzecz biorąc nie tracisz gwarancji na całe auto po montażu LPG, tracisz gwarancję na elementy na które oddziałuje LPG, elementy które są modyfikowane .

Zazwyczaj w takim przypadku dostawca gazu daje oddzielaną gwarancję na gaz i elementy na które oddziałuje, ale nie jest to to samo.

Trzeba dokładnie zapoznać się z warunkami gwarancji i obowiązkowymi przeglądami by ją zachować!
_________________
zawsze z podniesionym czołem...

Rodzina:
Mitsubishi Mirage 1,5 12V 88' - był
Mitsubishi Galant 2,0 16V 97' - był
 
 
Barti123 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 26
Skąd: Legionowo
Wysłany: 06-02-2017, 15:29   

esesen napisał/a:
Barti123 napisał/a:
Ja właśnie miałem przypadek zatarłem swoj silnik w outlanderze chyba z powodu niskiego stanu oleju więc sprawdzajcie stan oleju zatarłem 2i 3 tłok z jednej strony.A gaz tez mam zrobiłem 100 tys i głowica była w idealnym stanie po rozebraniu silnika.Tylko dziwne jest to ze kontrolka nie zapaliła się odnośnie niskiego stanu oleju


Jak zatarłeś? W OIII? Ile miał przebiegu?

Esesen




120 tyś w tym 100 tys na gazie,głowica i zawory są w idealnym stanie tylko miałem za mało oleju
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.