Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:52
błąd czujnik o2 kod P0135 oraz P0420
Autor Wiadomość
luk2501 
Forumowicz

Auto: outlander I 2,0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2016
Posty: 175
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 10-11-2017, 21:50   

Wie ktoś może jaka ma być rezystancja grzałki?
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 10-11-2017, 21:51   

plecho1 napisał/a:
Jeśli przewody lutowane to może połączenie puściło bo tego nie powinno się lutować bo z powodu temperatury lut może puścić.
Problemem nie jest temperatura a same przewody które są zrobione z drutów nierdzewnych których cyna nie zwilża. Niby cyna się trochę przylepia do nich ale podczas ruchu lub wibracji zaraz odpada. To już lepiej skręcić druty i dobrze zaizolować.
luk2501 napisał/a:
Wie ktoś może jaka ma być rezystancja grzałki?
Rzędu omów, jak ma więcej niż 1000 to jest uszkodzona.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 10-11-2017, 21:58   

elektryk napisał/a:
To już lepiej skręcić druty i dobrze zaizolować.

Z uniwersalnymi sondami przeważnie są tulejki do zaciśnięcia łączonych przewodów :wink: .

_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 11-11-2017, 11:00   

luk2501, wstawienie opornika 10 ohm w obwód grzałki skutecznie gasi CE. Trzeba to wpiąć w dwa czarne przewody od grzałki właśnie. Niestety powoduje to silne nagrzewanie się opornika ceramicznego i trochę lipa. Zwiększyłem opornik do 20ohm i nadal się grzało. Można wpiąć jakąś inną sondę uszkodzoną ale ze sprawną grzałką ale to takie druciarstwo już.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
luk2501 
Forumowicz

Auto: outlander I 2,0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2016
Posty: 175
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 12-11-2017, 16:13   

Dziękuję za info Bzyk_R1 , kolega też mi o tym mówił ale on w czasie testów doprowadził do rozwalenia opornika rozgrzał się do czerwoności i go roz... . Zamówiłem Denso dox-0109 zobaczymy jak będzie. Wracając do sondy NTY ciekawy jestem jak długo by to podziałało, na plus to to że jest dedykowana a Denso uniwersalna. Po wykręceniu mojej okazało się że jest czymś uderzona i zagięta, prawdopodobnie to było powodem jej uszkodzenia. Nty z przesyłką 130 a Denso 150 wolałem nie eksperymentować, choć komentarze na plus kusiły.
 
 
Skromny84 
Nowy Forumowicz

Auto: O1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2017
Posty: 26
Skąd: Porąbka
Wysłany: 13-11-2017, 09:40   

Po założeniu Denso napisz proszę, czy P0135 zniknęło i czy nie wyskakuje teraz P0420.
_________________
Pzdr
Skromny84
 
 
luk2501 
Forumowicz

Auto: outlander I 2,0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2016
Posty: 175
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 13-11-2017, 11:55   

Jak wyskoczy p0420 to dam emulator.
 
 
Skromny84 
Nowy Forumowicz

Auto: O1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2017
Posty: 26
Skąd: Porąbka
Wysłany: 13-11-2017, 13:32   

Ok, ale chodzi mi o sam fakty, czy się pojawi.
Jestem ciekaw czy założenie DENSO da lepszy efekt niż uniwersalna BOSCH, po której P0420 wyskakuje.
_________________
Pzdr
Skromny84
 
 
luk2501 
Forumowicz

Auto: outlander I 2,0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2016
Posty: 175
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 14-11-2017, 13:10   

Okazało się że przewód był tylko izolowany z powodu gryzonia pod maską a sonda na całej długości miała oryginalny nie sztukowany przewód. Sonda była Denso 234000 8861 i chyba 11e19 ten nr jest nieczytelny. W jej miejsce poszła Denso Dox-0109. Po wykasowaniu błędu i zamontowaniu sondy na razie nic nie świeci. Jak zrobię kilkaset km to dam znać czy wszystko w porządku. Można wnioskować że stara sonda była jeszcze oryginalna i tylko przez grzałkę trzeba było ją wymienić.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 14-11-2017, 13:25   

luk2501, wniosek słuszny, to samo u mnie było, stara oryginalna sonda była okej, tylko padła grzałka. Szkoda że tylnej diagnostycznej nie da się w prosty sposób wyłączyć np poprzez bezpiecznik lub przekaźnik tylko trzeba kupić sprawną która w modyfikowanych outlanderach jest bezużyteczna.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
luk2501 
Forumowicz

Auto: outlander I 2,0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2016
Posty: 175
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 18-12-2017, 17:42   

Po wymianie minęło już ponad miesiąc pierwsze spostrzeżenia niższe spalanie i to około litry. W tamtym roku miałem o tej porze ok 12 litrów lpg a teraz jest 11. Głównie dojazd do pracy 7 km w jedną stronę. Błędów żadnych nie wyrzuca. Tylko niedawno były założone nowe świece, więc one też mają jakiś wpływ na spalanie.
 
 
Gembu 
Nowy Forumowicz

Auto: O1 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2014
Posty: 7
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 21-02-2018, 15:48   

Cześć,
Luk2501, jak tam błąd 420, nadal się nie pojawia? Jaki masz przebieg samochodu?
Ja miałem oba błędy z tematu w ubiegłym roku. Ten od katalizatora pojawiał mi się w zasadzie od kiedy kupiłem ( w 2014 ), na jesieni ub. roku doszedł mi 0135. Wymieniłem sondę na Boscha i 135-ka już się nie pojawia, niestety w dalszym ciągu nie pozbyłem się 420-ki. Teraz nasuwa się pytanie czy to kwestia sondy Bosch, czy jednak katalizator. Mam już ponad 200k na liczniku więc ma prawo być już co najmniej zmęczony. Tym bardziej, że częstotliwość występowania błędu się nasila. Na początku kasowanie wystarczało na ponad 100 km, obecnie CE potrafi się zaświecić już po 20 km od kasowania ( na stałe mam wpięty ELM+Torque lite). Ogólnie szykuję się do wymiany całego wydechu i zastanawiam się czy robić z katem. ( Przy okazji, warte coś te zestawy dedykowane z alle... za około 300 pln? )

Pozdrawiam.
 
 
luk2501 
Forumowicz

Auto: outlander I 2,0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2016
Posty: 175
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 21-02-2018, 23:00   

Żadne błędy nie wyskakują, spalanie teraz przy większych mrozach ok 12l . Przebieg samochodu 179tkm. Co do błędu 420 najlepiej zastosować emulator za ok 15zł i będzie po problemie. Jeżeli chodzi o wydech to dawno temu ok 10 lat kupiłem wydech do innego auta za ok. 130zł i te 10 lat wytrzymał. Więc nie ma tragedii.
 
 
Skromny84 
Nowy Forumowicz

Auto: O1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2017
Posty: 26
Skąd: Porąbka
Wysłany: 28-02-2018, 08:41   

Witam.

U mnie po uporaniu się z P0135 i wymianie sondy na Bosch zaczął wyskakiwać P0420.

Jakiś czas temu byłem na stacji diagnostycznej na teście spalin, żeby zobaczyć czy rzeczywiście katalizator jest uwalony - nic z tych rzeczy - wszystkie parametry wyszły bardzo ładnie - diagnosta powiedział, że katalizator działa perfekt.

Wniosek z tego taki, że Bosch nie nadaje się do naszych samochodów. Trzeba zmienić na Denso i powinno pomóc albo załozyc emulator na drugą sondę.

Generalnie spalanie u mnie ok, silnik działa ok, spaliny na tescie wyszły ok, czyli P0420 to wina, wychodzi na to, sondy Boscha. Niestety nie mam czasu aby bawić sie teraz w zamianę na Denso, więc jeżdżę ze świecącym chekiem.
_________________
Pzdr
Skromny84
 
 
luk2501 
Forumowicz

Auto: outlander I 2,0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2016
Posty: 175
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 28-02-2018, 19:51   

Najtaniej i najszybciej wyjdzie emulator
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.