Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:56
[I 2.0T] po montażu lpg ,wrażenia
Autor Wiadomość
panadam2 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 8
Skąd: jawor
Wysłany: 27-04-2016, 22:39   

Czas temu założyłem do siebie instalacje gazowa AGIS z lubryfikatorem.
Wszystko działa jak należy. Nic się nie zacina, nie ma oznak spadku mocy. Sterownik LPG posiada najnowszy korektor jakości gazu, jak i oprogramowanie do wysyłania prawidłowych impulsów dla sond.

Wcześniej miałem eclipse z takim samym silnikiem i z instalacja STAG. Powiedziałem nigdy więcej - zawsze jakieś problemy...

Spalanie na gazie. Trasa do 100km/h 10 l, do 110km/h 11,5 do 140km/h 13,5l

Outek ma przejechane dopiero 95 tys. km od wyjazdu z fabryki.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 28-04-2016, 06:43   

panadam2, Stag czy Agis nie charakteryzuje całej instalacji, jest to tylko sterownik, bardziej ważna jest reszta podzespołów czyli wtryski i reduktor oraz wiedza i uczciwość gazownika. Wcześniej trafiłeś na partacza który albo źle Ci zamontował i być może za mało wydajne podzespoły albo źle wyregulował instalację. Czy to będzie sterownik Staga czy Agisa czy jeszcze innego producenta to nie ma to większego znaczenia bo większość tych sterowników ma podobna funkcjonalność i po odpowiednim ustawieniu będą działały tak samo.
Co do Lubryfikacji to jest to tylko wyciągnięcie kasy od klienta.
 
 
jaroo0 
Forumowicz


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 165
Skąd: BHA
Wysłany: 22-06-2016, 20:02   

Śmigać śmigacie na tym gazie...

Ile kosztował was cały koszt montażu do wersji 2.0 Turbo ?


Rozglądam się w podlaskim, ale co zapytam to każą zadać pytanie na maila... i cisza.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 22-06-2016, 20:41   

Czy to turbo czy wolnossący to cena nie powinna się wiele różnić ewentualnie może być niewielka dopłata za trochę wydajniejszy reduktor lub wtryski, koszt nawet w detalu może być większy o około 100 - 300zł. Gaziarz oczywiście może bajerować ale instalacja do turbo około 200KM jest taka sama jak do wolnossącego.
 
 
jaroo0 
Forumowicz


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 165
Skąd: BHA
Wysłany: 22-06-2016, 22:06   

To teraz kolego mnie zaskoczyles. Przypadkowo spotkalem takiego co wstawia i rzucil kwota z 4500+ zl. Niestety nie byl z miejsca pewny czy to wtrysk bezpośredni czy nie i nie upieral sie dalej co so ceny i ma dac mi znac po zagłębienia w temat
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 22-06-2016, 22:25   

Gazownicy zarabiają głównie na niewiedzy ludzkiej. Dobry zestaw do silnika 4 cylindrowego około 200KM w detalu kosztuje 1500 do max 2000zł (hurtowo pewnie z 20% taniej) a reszta to zarobek gazownika za montaż i wiedzę więc za góra 2 dni pracy można całkiem dobrze zarobić :)
 
 
qba1983 
Forumowicz

Auto: Out 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 116
Skąd: Łódź
Wysłany: 22-06-2016, 23:42   

ja dałem 2200zł za zestaw: reduktor silver KME, wtryski hana i sterownik KME nevo.
było troche przy ustawianiu ale teraz wszytsko gra i huczy.
 
 
majchas01T 
Forumowicz

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 55
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 26-06-2016, 11:05   

Hej. Czy mógłby się ktoś z Was podzielić mapa do staga dla O1T? Mam pewne problemy z regulacją, a gąsienicy rozkładają ręce.... myślę, że podpowiedź mogłaby być pomocna.
Może być na maila majchas@o2.pl
Z góry dzięki za pomoc
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-06-2016, 21:14   

Mapę samemu programujesz - procedura jest opisana na stronie producenta (Stag). W skrócie - najpierw zbieranie danych z wtrysków na biegu jałowym, potem zbieranie podczas jazdy z niskim obciążeniem a potem z dużym obciążeniem. Każdy etap można korygować - jeśli się posiada podłączenie sond lambda (nie każdy instalator je podpina bo nie są niezbędne).
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 26-06-2016, 22:08   

Mapa służy jedynie do sprawdzenia poprawności ustawienia mnożnika, sterownik z mapy nie korzysta w żadem sposób. Mnożnik też nie musi być taki sam nawet w takich samych autach bo zależy też od podzespołów instalacji LPG, od montażu tych podzespołów oraz od ciśnienia gazu więc praktycznie w każdym aucie może być inny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.