Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:56 |
Instalacja gazowa |
Autor |
Wiadomość |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 09-09-2016, 12:41
|
|
|
Kolego heer75 wydaje mi się że masz taką pojemność butli z racji V generacji instalki w której to pompka paliwa (gazu) umieszczona jest właśnie wewnątrz butli i pompuje paliwo gazowe w fazie ciekłej. Poprawcie mnie jeśli się mylę. Do tego modyfikacje "schowka" których może u Ciebie nie zrobili i wiemy czemu butla taka a nie inna.
Co do postu flash to widzicie mamy jednostkę saaba w turbo i 210 KM i KME nie wyrabia więc u mnie docelowo jak będzie 230-240 to też nie wyrobi. Jednak zdecyduje się na twin lub Magic. Do 17.10.2016 jest jeszcze dużo czasu na złożenie dobrego zestawu. Dużo czytałem o wtryskach Keihin. Powiem szczerze do tej pory spotykałem się tylko z gaźnikami motocyklowymi tej firmy i wiem że posiadają legendarną wręcz trwałość i w wiekowych japońskich motorkach działają bardzo dobrze. Podobnie zresztą jak Mikuni. Pytanie tylko czy jest sens inwestowania tak dużych pieniędzy we wtryskiwacze. |
|
|
|
 |
staszq2
Mitsumaniak Cichociemny

Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
|
Wysłany: 09-09-2016, 13:03
|
|
|
Bzyk_R1 napisał/a: | Magic Jet jest podobno tłoczkowy nie membranowy |
Tłoczkowy jest bardziej czuły na syfiasty gaz.
U mnie sprawdził się KME TWIN ale jeszcze lepszą opcją jak nie chcesz kanapki to KME Extreme.
plecho1 napisał/a: | Han niebieskich bym nie polecał bo potrafią dość szybko padać |
Potwierdzam i gaziarze też.
plecho1 napisał/a: | dużo lepszym wyborem będzie Barracuda |
Bardzo fajnie się sprawowały u mnie 130 Nl |
_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
Mam japońskie TURBO do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 09-09-2016, 17:56
|
|
|
Ja mam do jazdy na wstecznym ale przy moich szalonych 100KM nie ma to większego znaczenia. |
|
|
|
 |
apollo99
Forumowicz
Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2015 Posty: 84 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-09-2016, 18:07
|
|
|
Bzyk_R1 napisał/a: | Dużo czytałem o wtryskach Keihin |
wtryski Keihin miałem w poprzedniej Vectra b 2.5v6 ,reszta instalacji to był prince ,przez 12 lat jedna awaria, raz zawiesił się wtryskiwacz na 5 cylindrze ,wystarczyło go popchnąć igłą i działał dalej. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 09-09-2016, 21:34
|
|
|
Keihiny spokojnie powinny wytrzymać 300 tys km. Jak zaczynają się kleić to można przemyć denaturatem. Są też firmy specjalizujące się w czyszczeniu wtrysków, koszt czyszczenia czterech to około 150zł. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 09-09-2016, 22:42
|
|
|
Czyli można powiedzieć dożywotnie. Ale koszt nowych trochę odstrasza, ponad 1000zł |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
apollo99
Forumowicz
Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2015 Posty: 84 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-09-2016, 07:02
|
|
|
jak zamierzasz jeździć dłużej miśkiem to warto dołożyć do lepszych podzespołów i mieć spokojną głowę,a jak 2,3 lata to chyba nie ma co przepłacać |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 10-09-2016, 17:23
|
|
|
Bardzo dobre są też polskie Barracudy, z dobrymi filtrami na czas zmienianymi spokojnie powinny wytrzymać z 200 tys km albo i więcej. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 11-09-2016, 15:46
|
|
|
No to widzę że zdania jak tyłek... Jako że montuje mi serwis autoryzowany STAGa to chcą mi wcisnąć wtryskiwacze AC ale z nich zrezygnuje po opiniach paru forumowiczów. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 11-09-2016, 22:01
|
|
|
Jeśli to ACW02 lub ACW03 to wtryski jak najbardziej ok, sporą ich zaletą jest ich rozbieralność co w znacznym stopniu ułatwia czyszczenie.
A jeśli chodzi o te opinie to o co Ci dokładnie chodzi? Osobiście w gazie siedzę około 5 lat więc coś tam mogę doradzić. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 12-09-2016, 12:38
|
|
|
Chodzi mi o to że opinie są podzielone. Niestety duża część forumowiczów i nie tylko, chwali to co założyli sami do własnych samochodów. A już inne są be. Niestety ja nie mam możliwości sprawdzenia tego w praktyce a jak stanę przed wyborem konkretnego zestawu to już klamka zapadnie. Chciałbym jednak wybrać coś dobrego niezawodnego i trwałego. Nie uśmiecha mi się wymiana wtryskiwaczy chociażby ze względów finansowych. I tak czytam opinie i podliczam ilość na tak i ilość punktów na nie. Na razie barracudy prowadzą w mojej statystyce. Co oczywiście wcale nie znaczy że są najlepsze. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 12-09-2016, 16:16
|
|
|
Tak nanprawdę każdy wtryskiwacz, który obleci 60KM z cylindra da radę, w ogólnym rozrachunku wychodzi podobnie, bo te droższe są bardziej trwałe, tańsze przeciwnie i tak w kółko. Ważne jest żeby wtryskiwacz był dość szybki i na tyle wydajny by nie pętlił się przy wysokich obrotach/długich czasach wtrysku. |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 12-09-2016, 17:43
|
|
|
Z własnego doświadczenia mogę potwierdzić, że Barracudy są jak najbardziej OK tylko wymagają dobrego filtra odstojnikowego lub z wkładem z włókna szklanego. Założyłem je dwóm znajomym i śmigają jak trzeba. Jeśli cenowo Ci odpowiadają to osobiście nie szukał bym niczego innego. Sterownik może być Stag i może być inny bo praktycznie wszystkie mają taką samą funkcjonalność i ważne aby monter znał dobrze to co montuje. Obecnie trenuję sterownik Optimy i bardzo mi się podoba kalibracja, podłącza się go pod interfejs OBD i jeździ tylko na LPG około 20 - 30km po czy sterownik sam się ustawia podglądając korekty benzynowe. Naprawdę bardzo dobrze to działa, prawdopodobnie szwagrowi taki wrzucę jak kupi auto i na pewno w moim kolejnym autku zagości tez sterownik tej firmy. |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 12-09-2016, 18:57
|
|
|
Wszystko jest pięknie jeśli auto jest wolnossące, w turbionych (a na pewno w O1T) korekta działa tylko do 0,5 bara doładowania, później korekta leci na 0% i sterownik silnika podaje równo z mapą, dlatego obciążenia LPG trzeba stroić z AFR, inaczej będzie lipa. |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 12-09-2016, 21:37
|
|
|
Tu 100% racji tylko przeważnie auta z turbo maja sondę szerokopasmową (tylko nie wiem jak jest w Outku) więc można regulować instalację z z jej pomocą. |
|
|
|
 |
|