Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:56
Instalacja gazowa
Autor Wiadomość
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 09-09-2016, 12:41   

Kolego heer75 wydaje mi się że masz taką pojemność butli z racji V generacji instalki w której to pompka paliwa (gazu) umieszczona jest właśnie wewnątrz butli i pompuje paliwo gazowe w fazie ciekłej. Poprawcie mnie jeśli się mylę. Do tego modyfikacje "schowka" których może u Ciebie nie zrobili i wiemy czemu butla taka a nie inna.

Co do postu flash to widzicie mamy jednostkę saaba w turbo i 210 KM i KME nie wyrabia więc u mnie docelowo jak będzie 230-240 to też nie wyrobi. Jednak zdecyduje się na twin lub Magic. Do 17.10.2016 jest jeszcze dużo czasu na złożenie dobrego zestawu. Dużo czytałem o wtryskach Keihin. Powiem szczerze do tej pory spotykałem się tylko z gaźnikami motocyklowymi tej firmy i wiem że posiadają legendarną wręcz trwałość i w wiekowych japońskich motorkach działają bardzo dobrze. Podobnie zresztą jak Mikuni. Pytanie tylko czy jest sens inwestowania tak dużych pieniędzy we wtryskiwacze.
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 09-09-2016, 13:03   

Bzyk_R1 napisał/a:
Magic Jet jest podobno tłoczkowy nie membranowy

Tłoczkowy jest bardziej czuły na syfiasty gaz.
U mnie sprawdził się KME TWIN ale jeszcze lepszą opcją jak nie chcesz kanapki to KME Extreme.
plecho1 napisał/a:
Han niebieskich bym nie polecał bo potrafią dość szybko padać

Potwierdzam i gaziarze też.
plecho1 napisał/a:
dużo lepszym wyborem będzie Barracuda

Bardzo fajnie się sprawowały u mnie 130 Nl
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-09-2016, 17:56   

Ja mam do jazdy na wstecznym ale przy moich szalonych 100KM nie ma to większego znaczenia.
 
 
apollo99 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2015
Posty: 84
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-09-2016, 18:07   

Bzyk_R1 napisał/a:
Dużo czytałem o wtryskach Keihin


wtryski Keihin miałem w poprzedniej Vectra b 2.5v6 ,reszta instalacji to był prince ,przez 12 lat jedna awaria, raz zawiesił się wtryskiwacz na 5 cylindrze ,wystarczyło go popchnąć igłą i działał dalej.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-09-2016, 21:34   

Keihiny spokojnie powinny wytrzymać 300 tys km. Jak zaczynają się kleić to można przemyć denaturatem. Są też firmy specjalizujące się w czyszczeniu wtrysków, koszt czyszczenia czterech to około 150zł.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 09-09-2016, 22:42   

Czyli można powiedzieć dożywotnie. Ale koszt nowych trochę odstrasza, ponad 1000zł :?
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
apollo99 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2015
Posty: 84
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-09-2016, 07:02   

jak zamierzasz jeździć dłużej miśkiem to warto dołożyć do lepszych podzespołów i mieć spokojną głowę,a jak 2,3 lata to chyba nie ma co przepłacać
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 10-09-2016, 17:23   

Bardzo dobre są też polskie Barracudy, z dobrymi filtrami na czas zmienianymi spokojnie powinny wytrzymać z 200 tys km albo i więcej.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 11-09-2016, 15:46   

No to widzę że zdania jak tyłek... Jako że montuje mi serwis autoryzowany STAGa to chcą mi wcisnąć wtryskiwacze AC ale z nich zrezygnuje po opiniach paru forumowiczów.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 11-09-2016, 22:01   

Jeśli to ACW02 lub ACW03 to wtryski jak najbardziej ok, sporą ich zaletą jest ich rozbieralność co w znacznym stopniu ułatwia czyszczenie.
A jeśli chodzi o te opinie
Cytat:
jak tyłek...
to o co Ci dokładnie chodzi? Osobiście w gazie siedzę około 5 lat więc coś tam mogę doradzić.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 12-09-2016, 12:38   

Chodzi mi o to że opinie są podzielone. Niestety duża część forumowiczów i nie tylko, chwali to co założyli sami do własnych samochodów. A już inne są be. Niestety ja nie mam możliwości sprawdzenia tego w praktyce a jak stanę przed wyborem konkretnego zestawu to już klamka zapadnie. Chciałbym jednak wybrać coś dobrego niezawodnego i trwałego. Nie uśmiecha mi się wymiana wtryskiwaczy chociażby ze względów finansowych. I tak czytam opinie i podliczam ilość na tak i ilość punktów na nie. Na razie barracudy prowadzą w mojej statystyce. Co oczywiście wcale nie znaczy że są najlepsze.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 12-09-2016, 16:16   

Tak nanprawdę każdy wtryskiwacz, który obleci 60KM z cylindra da radę, w ogólnym rozrachunku wychodzi podobnie, bo te droższe są bardziej trwałe, tańsze przeciwnie i tak w kółko. Ważne jest żeby wtryskiwacz był dość szybki i na tyle wydajny by nie pętlił się przy wysokich obrotach/długich czasach wtrysku.
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 12-09-2016, 17:43   

Z własnego doświadczenia mogę potwierdzić, że Barracudy są jak najbardziej OK tylko wymagają dobrego filtra odstojnikowego lub z wkładem z włókna szklanego. Założyłem je dwóm znajomym i śmigają jak trzeba. Jeśli cenowo Ci odpowiadają to osobiście nie szukał bym niczego innego. Sterownik może być Stag i może być inny bo praktycznie wszystkie mają taką samą funkcjonalność i ważne aby monter znał dobrze to co montuje. Obecnie trenuję sterownik Optimy i bardzo mi się podoba kalibracja, podłącza się go pod interfejs OBD i jeździ tylko na LPG około 20 - 30km po czy sterownik sam się ustawia podglądając korekty benzynowe. Naprawdę bardzo dobrze to działa, prawdopodobnie szwagrowi taki wrzucę jak kupi auto i na pewno w moim kolejnym autku zagości tez sterownik tej firmy.
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 12-09-2016, 18:57   

Wszystko jest pięknie jeśli auto jest wolnossące, w turbionych (a na pewno w O1T) korekta działa tylko do 0,5 bara doładowania, później korekta leci na 0% i sterownik silnika podaje równo z mapą, dlatego obciążenia LPG trzeba stroić z AFR, inaczej będzie lipa.
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 12-09-2016, 21:37   

Tu 100% racji tylko przeważnie auta z turbo maja sondę szerokopasmową (tylko nie wiem jak jest w Outku) więc można regulować instalację z z jej pomocą.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.