Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Grafitowy Lancer Sedan CY, 4A92
Autor Wiadomość
marcink 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Sedan Intense 4A92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 568
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-10-2016, 19:39   

Jednak nie jestem nadgorliwy, lecz posiadam niezwykłą intuicję ;)
Weryfikacja w serwisie wyłapała kilka rzeczy:

Po pierwsze - okazało się, że trzeba było ustawić zbieżność przednich kół (balonowe 16", strach pomyśleć jakie odchyły miałbym na 18").

Po drugie - mechanicy zauważyli wyciek w okolicach miski olejowej i to dość.. nietypowy. Sama miska jest sucha natomiast wygląda to tak jakby olej lał się po dolnej krawędzi bloku: http://i.imgur.com/tt4U2uX.jpg

W ASO z czymś takim się nie spotkali, element został umyty i przyjadę za ~tydzień na kontrolę.
Od dziś częściej będę sięgał po bagnet.

Przy okazji wyszły też błędy, ma to związek z tym -> http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=98684 problemem, teraz już dysponuję konkretnymi ich kodami: http://i.imgur.com/lqo2kcM.jpg

Martwi mnie ten wyciek :(

Na pocieszenie mam bardzo fajny samochodowy kubek termiczny, przyda się na trasy.
_________________
Mój misiek
 
 
marcink 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Sedan Intense 4A92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 568
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-10-2016, 13:19   

Byłem dziś na kontroli.
Nowe ślady oleju wskazują na problem z uszczelnienim miski.

Nie powoduje to dużego wycieku, a dziś rano mierząc olej na zimnym było go ciutkę powyżej górnej kreski.
Nie ma przeciwwskazań do użytkowania pojazdu, natomiast tak na wszelki wypadek - będę mierzył poziom oleju przed każdym wyjazdem z garażu.

Za tydzień wpadają nowe uszczelnienia miski w ASO Auto-Krak, wszystko oczywiście w ramach gwarancji.

Mam nadzieję, że po tym już wszystko będzie tip-top.
_________________
Mój misiek
 
 
lobuzek 
Forumowicz
lobuzek


Auto: Honda Accord Tourer 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 576
Skąd: Tarnów
Wysłany: 27-10-2016, 09:25   

Taki wyciek to parę kropli, tylko sączy się pod wpływem temperatury i rozłazi po silniku i dlatego wygląda na duży. Nie widać ubytku na bagnecie, ale dobrze że w porę zauważyłeś.
Lancer rządzi :p
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 04-11-2016, 03:32   

marcink napisał/a:
.
Nie ma przeciwwskazań do użytkowania pojazdu, natomiast tak na wszelki wypadek - będę mierzył poziom oleju przed każdym wyjazdem z garażu.

Wyciek należy usunąc - może się powiększać, oprócz tego ludzie krzywo patrzą jak posadzkę znaczysz, ale... nie wpadaj w paranoję.
Pisze Ci to osoba, która woziła kartony w bagażniku, żeby plam w miejscach postoju nie zostawiać, a mimo tego poziom oleju spadał bardzo, bardzo wolno.

Tak jak Ci łobuzek, napisał - po tej kropelce zanim 100ml nazbierasz to spoooro czasu minie :wink:
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 04-11-2016, 17:14   

Fajne masz to wozidło i dobrze że w sedanie :) Bardzo zadbany...
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
marcink 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Sedan Intense 4A92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 568
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-11-2016, 19:32   

Bzyk_R1, dzięki :) Mam nadzieję, że nie zraziliście się po ostatniej przygodzie do spotów w Krakowie.

mkm, uszczelnienie miski zostało wymienione w środę, na gwarancji. Chciałem, żeby wszystko wyschło i zdecydowałem się na odbiór dopiero we czwartek, uzgodniłem z serwisem, żeby nawet nie myli auta i nie jździłi niepotrzebnie po placu. Za jakiś czas się przejadę na podnośnik w celu weryfikacji szczelności.
_________________
Mój misiek
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 04-11-2016, 19:52   

marcink, ja tam się nie zrażam do spotów, trudno przytrafiło się akurat i tyle. Zraziłem się tylko do "fachowców" na telefon. Człowiek się uczy niestety na błędach a hieny żerują:) To kiedy ustawka? próbuję coś na śląsku namotać i u mnie ale ciężko idzie.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
marcink 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Sedan Intense 4A92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 568
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-11-2016, 21:53   

Układ kierowniczy zaczął niemiłosiernie skrzypieć :evil:
Więcej o problemie w dziale "Lancer CYxA Techniczne": http://forum.mitsumaniaki...c.php?p=1494909
_________________
Mój misiek
 
 
lobuzek 
Forumowicz
lobuzek


Auto: Honda Accord Tourer 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 576
Skąd: Tarnów
Wysłany: 13-11-2016, 16:24   

Właśnie odpisałem we wspomnianym wątku. U mnie zawsze "przejście przez zero" uaktywnia skrzypienie układu kierowniczego. Widać taka jakość końcówek drążków na pierwszy montaż.
 
 
marcink 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Sedan Intense 4A92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 568
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-04-2017, 19:48   

Odświeżam temat.

Miska jest suchutka, sprawdzane na podnośniku po dłuższym interwale. Przebieg zbliża się do okrągłych 30tys, takwięc niebawem przegląd (staram się go robić co 14-15k km).

Skrzypienie przy skręcaniu spowodowane jest gumowymi odbojami i ich reakcją na niższe temperatury, można to nasmarować, ale jak się tam dostanie syf (od spodu) i przyjdzie mróz to zniwu będzie słychać. Gumowe osłony montowane na wcisk od góry kielicha niestety nie mają na to wpływu - a powiedział mi to człowiek w ASO które by przecież zarobiło na części..
Poproszę o nasmarowanie przy okazji przeglądu, to może dłużej będę miał spokój.

Chodzą mi po głowie białe 18" felgi ale wizja szukania opon, wymiany drążków, amortyzatorów, a i wypadałoby także tarcz i klocków dość mocno mnie zniechęca. Fajnie by było gdyby ostrzej reagował na moje polecenia, ale z drugiej jadąc po dziurach czy szynach na balonowych 16" jest już ciekawie.

Poza tym to nic ciekawego się nie dzieje - leję benzynę, konserwuję uszczelki i el plastikowo-gumowe smart gelem od smart wax. Trza było kupić se Octavię z TSI z rocznika, który żłopał olej, coś by się działo, a nie nudne Mitsubishi ;)
_________________
Mój misiek
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 12-04-2017, 20:21   

marcink napisał/a:
Trza było kupić se Octavię z TSI z rocznika, który żłopał olej, coś by się działo, a nie nudne Mitsubishi


Jaki Ty biedny jesteś, nic Ci się nie chcę popsuć w Miśku... :P Marcin jak chcesz możesz objąć honorowy finansowy patronat nad moim Miśkiem i wtedy będziesz miał gdzie spożytkować fundusze i może umieszczę Twoje Nazwisko na bocznej szybie :D To jak ?? :D
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Golotheman 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 143KM Sportback+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2015
Posty: 448
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-04-2017, 06:59   

marcink, a zadałeś sobie już jedno, jakże ważne pytanie ?

KIEDY ZAKŁADASZ GAZ ?? :twisted:
_________________
Obecnie pomykam:
2012 - do dziś / Seat Ibiza 6J Reference COPA '2012 1.4 86KM + BRC Sequent 24.11
2015- do dziś / Lancer Sportback INTENSE '2009 1.8 143KM 4B10 + Stag 4Qbox Plus
 
 
marcink 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Sedan Intense 4A92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 568
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-04-2017, 14:36   

Bzyk_R1, rozważę Twoją propozycję objęcia LSRG mecenatem i odpowiem listownie w przeciągu 20 dni roboczych.

Golotheman, wiedziałem, że mogę na Ciebie liczyć :D
_________________
Mój misiek
 
 
marcink 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Sedan Intense 4A92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 568
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-07-2017, 19:50   

Nudy.

Kolejny przegląd w AutoKrak zaliczony. Zalano nowe płyny hamulcowe, oleje, filtry, skontrolowano geometrię, wykonano zaprawki lakiernicze (nowych) odprysków na masce i teflonowanie nadwozia, a także zdezynfekowano klimę.

Ubyło dość sporo czynnika z klimatyzacji, aż było słychać szum/syczenie w kabinie podczas pracy układu (natomiast nie było problemu z chłodzeniem). Klima nabita, chłodzi jak wściekła.

Wpadły też welurowe, oryginalne dywaniki, ponieważ czarne gumowce Rigum barwią tył podeszwy butów. Bardzo fajna opcja, czuję się jakbym siedział w salonie, z dywanem pod nogami ;)

Samochód jako tzw. dupowóz sprawdza się wyśmienicie. Może nie zapewnia strzałów adrenaliny, ale to dobry przyjaciel, na którego mogę zawsze liczyć.

A teraz coś z innej beczki.

Od jakiegoś czasu rozglądałem się za zabawką, czymś tylko dla funu.
Naprawdę intensywnie myślałem swego czasu o zakupie 4 buta, np. w miarę seryjnego evo lub sprzedaży miśka i przesiadce na jakieś 2w1 (leon cupra ST 300 4x4), ale szkoda mi było rozstawać się z misiem i tracić sporo kasy na utracie jego wartości rezydualnej po 1-2 latach (z czasem wartość maleje coraz wolniej).
Potem rozglądałem się za czymś z napędem na tył, z jednej strony - może fajnie byłoby mieć duży silnik? Zacząłem oglądać Nissany 350 i 370, ale większość to sztuki sprowadzane, w "okazyjnych" cenach, albo takie, które wiszą bardzo długo, albo na które mnie nie stać.
Druga opcja - coś z małym silnikiem, ale lekkiego, taki przecinak do zakrętów. Toyota MR2 - mało ich, ciężko znaleźć polift, a w sensownym stanie to już w ogóle. Na tapetę wziąłem Mazdę MX-5, tutaj trochę wystraszyły mnie 2 rzeczy: ruda oraz problemy z panewkami w 2.0.
Cięzko znaleźć cokolwiek sensownego w RWD, co jest bardzo bezpośrednie w prowadzeniu i nie jest E36-tką zajechaną przez 5-tego Sebixa.
Została jeszcze jedna opcja - Toyota GT-86, których jest kilka i spełniają kryteria.

Lubię mieć wszystko zapięte na ostatni guzik i ogarnięte, więc biorąc pod uwagę moje umiejętności manualne i znajomość mechaniki pojazdowej, stwierdziłem, że lepiej nie pchać się w kupno ok. 10-letniego, używanego auta sportowego (czyli stworzonego do katowania), tylko brać nówkę.

Niebawem w Naszych Nie-Miśkach pojawi się temat opisujący RWD, które daje ogromną frajdę z każdego pokonanego kilometra, a w szczególności zakrętu ;)
_________________
Mój misiek
Ostatnio zmieniony przez marcink 02-07-2017, 15:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 02-07-2017, 08:24   

marcink, fajnie że nudy w temacie, nic się nie psuje. ALE:

20 dni roboczych dawno minęło, a odpowiedzi na piśmie nie ma?
LSRG czeka na opiekuna finansowego
Widzisz nowy FMIC pasuje
Może kucizna by wpadła?
TD05 może by się przydała?
Swap na heble Brembo jak najbardziej...

Ja nie wiem ile ta droga urzędowa będzie jeszcze trwać...
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.