 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:56 |
[O1 2.0 +LPG] Falujące obroty i "tykanie" pod mask |
Autor |
Wiadomość |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 16-08-2016, 01:04
|
|
|
Ambroży napisał/a: | Założyłem używany silniczek i mam teraz 2000 obrotów non stop. Wydaje mi się, że widziałem na forum procedurę nauki obrotów ale jakoś teraz jej nie mogę znaleźć. | Śmiem wysunąć wniosek że ten silniczek to złom. IMHO ECU dawkuje paliwo pod ilość powietrza z przepływomierza, a silniczek stoi w pozycji lekko otwartej. |
|
|
|
 |
Ambroży
Forumowicz Ambroży
Auto: Outlander I 2006 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Mar 2016 Posty: 35 Skąd: ŁOMIANKI
|
Wysłany: 18-08-2016, 00:49
|
|
|
Silniczek po wyjęciu z przepustnicy sprawia wrażenie sprawnego. Działa podobnie jak ten na filmiku. Dodatkowe dane jakie mam to przepływomierz po OBD pokazuje 5.8g, przepustnica 11%. Obydwa wyniki przy 2000 obrotów. Po odłączeniu przepływomierza obroty spadają do 800. Całość operacji na jeszcze ciepłym silniku. Sprawdzę z rana jak będzie na zimno.
[ Dodano: 18-08-2016, 16:50 ]
Na zimno zachowanie takie samo. Po odłączeniu TPS obroty również spadają. Zastanawia mnie otwarcie przepustnicy na poziomie 11% bo to chyba zbyt dużo. Posprawdzam jeszcze co z tym TPS jak znajdę chwilę.
[ Dodano: 22-08-2016, 12:24 ]
Okazuje się, że problem leży w przesunięciu TPS (podczas czyszczenia przepustnicy musiałem go przestawić) Po ponownym ustawieniu wszystko gra i buczy. |
|
|
|
 |
|
|