Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:53 |
Evolander projekt a właściwie końcówka. |
Autor |
Wiadomość |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20739 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-11-2016, 21:53
|
|
|
Sorry ale ile tych Outlanderów juz kupiłeś?
Wysłany: 29-07-2008, 14:16
Witam
Wlasnie zakupilem Outlandera 2006 2.0T i poszukuje w miare nie drogo wkladu lusterka moze podpowiecie gdzie najtaniej mozna dostac takie cos?:)
: 06-09-2015, 08:27 Temat: Outlander turbo rozrząd
Cześć,
Dawno mnie tu nie było, po sprzedaży Space Stara były inne wozidła a teraz zakupiłem O1T z przebiegiem 52 tys km od ojca.
: 03-08-2016, 10:39
Cześć,
Zacznę od tego ze auto kupiłem od ojca bo szkoda było go sprzedawać (przebieg 75 tys).
Outlander Turbo
Wysłany: 26-06-2008, 15:56 Przeglad 60 tys
Witam
Poradzcie czy jechac do serwisu na przeglad czy macie jakis zaklad do polecenia w Warszawie?
Co przy 60 tys powinno byc zrobione?
Osiem lat temu robiłeś przegląd po 60tys potem miał w 2015roku 52 tys, a teraz masz 80 tys przebiegu? Trochę dziwne i jeszcze części sprzedajesz podając taki przebieg
|
Ostatnio zmieniony przez sla 24-11-2016, 22:09, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
Zwierzu
Forumowicz

Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-11-2016, 21:55
|
|
|
staszq2 napisał/a: | Zwierzu napisał/a: | Mam do was prośbę o pomoc w wycenie gratów które mi zostały po modach. cześci te maja przejechane około 80 tys. km.
Wtryski Outlander turbo 250
Pompa paliwa 150
Tirbo + reszta 400 rury 150
Kolektor 500
IC 300
Zaciski 300-400 komplet
Półosie 30-50 sztuka
Osłony
Wiatrak chłodnicy 30-50
Amortyzatory plus sprężyny 150 sztuka
Amortyzatory plus sprężyny
Wydech kompletny wydech 500-700
Wydech
Wydech |
Ceny do sprzedaży na allegro można spotkać ceny nawet 2-4 razy wyższe ale pytanie czy chcesz sprzedawać czy sprzedać... |
Dzięki bardzo, wiadomo ceny troche zmodyfikuje ale nie mam zamiaru przesadzać.
[ Dodano: 24-11-2016, 21:01 ]
sla napisał/a: | Sorry ale ile tych Outlanderów juz kupiłeś?
Wysłany: 29-07-2008, 14:16
Witam
Wlasnie zakupilem Outlandera 2006 2.0T i poszukuje w miare nie drogo wkladu lusterka moze podpowiecie gdzie najtaniej mozna dostac takie cos?:)
: 06-09-2015, 08:27 Temat: Outlander turbo rozrząd
Cześć,
Dawno mnie tu nie było, po sprzedaży Space Stara były inne wozidła a teraz zakupiłem O1T z przebiegiem 52 tys km od ojca.
: 03-08-2016, 10:39
Cześć,
Zacznę od tego ze auto kupiłem od ojca bo szkoda było go sprzedawać (przebieg 75 tys).
|
Jakie to ma znaczenie w tym temacie?
Kupiłem potem odsprzedałem ojcu potem wziąłem go znowu bo postanowiłem zrobić Evolandera ot i cała historia.
Doszukujesz się jakiejś siemy ?
Mam ci coś udowadniać bo jak słowo daje nie wiem...
[ Dodano: 24-11-2016, 21:09 ]
sla napisał/a: | Osiem lat temu robiłeś przegląd po 60tys a teraz masz 80 tys przebiegu? Trochę dziwne i jeszcze części sprzedajesz podając taki przebieg |
No dziwne w Polsce ,że auto 11 letnie ma 80 tys. Ale nie dla każdego.
To 52tys km to jakiś był błąd jakoś wtedy miał chyba 72 tys.
Chcesz przyjedź zobacz przebieg nie chce mi się spinać na udowadnianie czegokolwiek.
Mała poprawka sprawdziłem ma już 83 tys.
Malowanie dekla |
_________________
 |
|
|
|
 |
staszq2
Mitsumaniak Cichociemny

Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
|
Wysłany: 24-11-2016, 22:23
|
|
|
Zwierzu napisał/a: | Dzięki bardzo, wiadomo ceny troche zmodyfikuje ale nie mam zamiaru przesadzać. |
Spoko, ceny wiadomo, każdy i tak coś chce potargować...
sla napisał/a: | Trochę dziwne i jeszcze części sprzedajesz podając taki przebieg
| spoko kolego nie spinaj się bo ja podałem ceny części z auta po przebiegu 345 000 km
Heh Zwierzu, chyba sla, wziął Cię na celownik, ciekawe ile osób jeszcze inwigilujesz sla, sorki ale to zaczyna powiewać żenadą |
_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
Mam japońskie TURBO do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 25-11-2016, 07:23
|
|
|
Jeździć obserwować!!! |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20739 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
Zwierzu
Forumowicz

Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-12-2016, 19:45
|
|
|
Jaro1974,
Temat wydaje się być opanowany.
Miałem do dzisiaj niewielkie kłopoty z wypadającym zapłonem, zmniejszyłem przerwę na świecach na 0,6 i zrobiłem 30 min testów błąd nie wrócił ani też nie odczułem żeby wypadał.
Niestety przez wypadający zapłon wykręciliśmy tylko 380KM i 550Nm.
Jako ,że problemu już nie ma wracam do stroiciela i robimy ciut ponad 400KM i jakieś 600Nm (mam tu już obawy o sprzęgło) bo potencjał jeszcze jest.
Teraz zostaje kwestia LPG.
I tu jest kolejny kłopot, jak to zawsze u mnie:)
Na chwile obecną mam wrzucony Ecumaster czyli jestem na tak zwanej full grupie...tego LPG nie lubi i instalacja nie ogarnie tego w ten sposób.
Plan jest taki ,że zrobimy nowa mapę dla LPG czytając wtryski z standardowego komputera a reszta ustawień z Ecumastera.
Ma to swoje dobre strony gdyż będą aktywne korekty krótko i długo terminowe (tak to się chyba nazywa) co pozwoli na płynniejszą jazdę.
Dodatkowo mam zrobioną procedurę startu , fajna sprawa żeby nie mielić kołami w miejscu.
To teraz dwa słowa o spalaniu...
Rozpiętość spalania to od 9,5 do 25 w zależności od stylu jazdy.
Realnie jadąc spokojnie (czyt. na pewno nie wolniej niż inni) jakieś 10,2 literka czyli o dziwo mniej niż jak miałem 260KM.
Zapraszam do zadawania pytań.
[ Dodano: 26-12-2016, 18:54 ]
Chcę wymienić znaczki "diamenty " na czerwone i usunąć resztę oznaczeń. Czy wiecie z którego miśka podejdą czerwone diamenty?
[ Dodano: 27-12-2016, 14:30 ]
Mam kłopot z wypadaniem zapłonów poniżej lista błedów.
Dziennik aktualnych usterek
------------------
P0201: Injector Circuit - Cylinder 1
P0300: Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0403: Exhaust Gas Recirculation Control Circuit
Dziennik usterek prawdopodobnych
------------------
P0033: Turbo Charger Bypass Valve Control Circuit
P0243: Turbo/Super Charger Wastegate Solenoid "A"
Dziennik historii usterek
------------------
ECU informuje, że żadne wcześniejsze kody usterek nie są dostępne
Inne znalezione kody usterek
(być może niepotwierdzone, bieżące lub specyficzne dla producenta)
----------------------------------------------------
Nie ma innych zapamiętanych błędów w ECU
Świece takie:
NGK
Przerwa na świecach najpierw 0,7mm potem 0,6mm i teraz na próbę 0,5mm.
Po ustawieniu 0,5mm pokazał się błąd , wykasowałem trochę jeździłem i jeszcze nie wrócił.
Zastanawiałem się czy to może cewki ale sądzę, że wypadanie zapłonu w takim wypadku by było na konkretnym cylindrze a jest randomly. |
_________________
 |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 27-12-2016, 16:00
|
|
|
A nie masz czasem za dużego ciśnienia na silniku, Miałeś tłoki nawiercone żeby obniżyć |
|
|
|
 |
Zwierzu
Forumowicz

Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-12-2016, 16:24
|
|
|
desti napisał/a: | A nie masz czasem za dużego ciśnienia na silniku, Miałeś tłoki nawiercone żeby obniżyć |
Możesz przybliżyć?
Sry ale nie bardzo rozumiem, pierwsze słyszę o nawiercaniu kutych tłoków. |
_________________
 |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 28-12-2016, 07:53
|
|
|
Chodzi o to żeby zebrać kawałek z góry tłoków w celu obniżenia stopień sprężania silnika bo i tak w serii 8,8 to i tak dużo jak na silnik doładowany |
|
|
|
 |
Zwierzu
Forumowicz

Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-12-2016, 16:54
|
|
|
desti napisał/a: | Chodzi o to żeby zebrać kawałek z góry tłoków w celu obniżenia stopień sprężania silnika bo i tak w serii 8,8 to i tak dużo jak na silnik doładowany |
Ten setup nie wymaga takich zabiegów.
Panowie którzy mi to robili maja na koncie dziesiątki takich dokładnie setupów.
Prawdopodobnie winna jest mapa. |
_________________
 |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 28-12-2016, 22:12
|
|
|
Myślę, że tak może być, mogli przegiąć z dwiema rzeczami - kąt wyprzedzenia załonu, albo czas otwarcia wtryskiwacza. |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20739 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
Zwierzu
Forumowicz

Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-12-2016, 12:26
|
|
|
W@sio napisał/a: | Myślę, że tak może być, mogli przegiąć z dwiema rzeczami - kąt wyprzedzenia załonu, albo czas otwarcia wtryskiwacza. |
Sprawdziłem i kąt wyprzedzenia zapłonu nie był ruszany.
[ Dodano: 30-12-2016, 11:26 ]
Jaro1974 napisał/a: | Ale czy mapa będzie też miała wpływ na EGR? Bo na dwa pierwsze błędy to raczej tak. Chyba że nie spalana mieszanka będzie miała wpływ na poprawne działanie EGR-a. Na stronie 162 instrukcji którą ode mnie dostałeś masz opisany błąd P0403 i sposób jego diagnozowania. |
EGR nie ma znaczenia bo jest zaślepiony i odłączony. |
_________________
 |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 30-12-2016, 12:58
|
|
|
To podjedź do nich, u mnie był ten problem, że:
1. Auto było przelane po założeniu wtrysków z EVO i mieszanka była niepalna.
2. Seryjny kąt wyprzedzenia zapłonu przy pełnym boost'ie wynosi 40 stopni i po ustawieniu czasu wtrysku zapłon dalej wypadał od czasu do czasu, więc na strojeniu przesunęli na 17 stopni. Nie ma stuków ani wypadania zapłonu |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
|