Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:53
Evolander projekt a właściwie końcówka.
Autor Wiadomość
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20739
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 24-11-2016, 21:50   

:mrgreen:
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-11-2016, 21:53   

Sorry ale ile tych Outlanderów juz kupiłeś? :shock:
Wysłany: 29-07-2008, 14:16
Witam
Wlasnie zakupilem Outlandera 2006 2.0T i poszukuje w miare nie drogo wkladu lusterka moze podpowiecie gdzie najtaniej mozna dostac takie cos?:)
: 06-09-2015, 08:27 Temat: Outlander turbo rozrząd
Cześć,
Dawno mnie tu nie było, po sprzedaży Space Stara były inne wozidła a teraz zakupiłem O1T z przebiegiem 52 tys km od ojca.
: 03-08-2016, 10:39
Cześć,
Zacznę od tego ze auto kupiłem od ojca bo szkoda było go sprzedawać (przebieg 75 tys).

Outlander Turbo
Wysłany: 26-06-2008, 15:56 Przeglad 60 tys
Witam
Poradzcie czy jechac do serwisu na przeglad czy macie jakis zaklad do polecenia w Warszawie?
Co przy 60 tys powinno byc zrobione?

Osiem lat temu robiłeś przegląd po 60tys potem miał w 2015roku 52 tys, a teraz masz 80 tys przebiegu? Trochę dziwne i jeszcze części sprzedajesz podając taki przebieg
:shock:
Ostatnio zmieniony przez sla 24-11-2016, 22:09, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Zwierzu 
Forumowicz


Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-11-2016, 21:55   

staszq2 napisał/a:
Zwierzu napisał/a:
Mam do was prośbę o pomoc w wycenie gratów które mi zostały po modach. cześci te maja przejechane około 80 tys. km.

Wtryski Outlander turbo 250

Pompa paliwa 150


Tirbo + reszta 400 rury 150

Kolektor 500

IC 300

Zaciski 300-400 komplet


Półosie 30-50 sztuka

Osłony

Wiatrak chłodnicy 30-50

Amortyzatory plus sprężyny 150 sztuka

Amortyzatory plus sprężyny


Wydech kompletny wydech 500-700

Wydech

Wydech


Ceny do sprzedaży na allegro można spotkać ceny nawet 2-4 razy wyższe ale pytanie czy chcesz sprzedawać czy sprzedać...


Dzięki bardzo, wiadomo ceny troche zmodyfikuje ale nie mam zamiaru przesadzać.

[ Dodano: 24-11-2016, 21:01 ]
sla napisał/a:
Sorry ale ile tych Outlanderów juz kupiłeś? :shock:
Wysłany: 29-07-2008, 14:16
Witam
Wlasnie zakupilem Outlandera 2006 2.0T i poszukuje w miare nie drogo wkladu lusterka moze podpowiecie gdzie najtaniej mozna dostac takie cos?:)
: 06-09-2015, 08:27 Temat: Outlander turbo rozrząd
Cześć,
Dawno mnie tu nie było, po sprzedaży Space Stara były inne wozidła a teraz zakupiłem O1T z przebiegiem 52 tys km od ojca.
: 03-08-2016, 10:39
Cześć,
Zacznę od tego ze auto kupiłem od ojca bo szkoda było go sprzedawać (przebieg 75 tys).



:shock:


Jakie to ma znaczenie w tym temacie?
Kupiłem potem odsprzedałem ojcu potem wziąłem go znowu bo postanowiłem zrobić Evolandera ot i cała historia.
Doszukujesz się jakiejś siemy ?
Mam ci coś udowadniać bo jak słowo daje nie wiem...

[ Dodano: 24-11-2016, 21:09 ]
sla napisał/a:
Osiem lat temu robiłeś przegląd po 60tys a teraz masz 80 tys przebiegu? Trochę dziwne i jeszcze części sprzedajesz podając taki przebieg


No dziwne w Polsce ,że auto 11 letnie ma 80 tys. Ale nie dla każdego.
To 52tys km to jakiś był błąd jakoś wtedy miał chyba 72 tys.
Chcesz przyjedź zobacz przebieg nie chce mi się spinać na udowadnianie czegokolwiek.
Mała poprawka sprawdziłem ma już 83 tys.



Malowanie dekla
_________________

 
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 24-11-2016, 22:23   

Zwierzu napisał/a:
Dzięki bardzo, wiadomo ceny troche zmodyfikuje ale nie mam zamiaru przesadzać.

Spoko, ceny wiadomo, każdy i tak coś chce potargować...
sla napisał/a:
Trochę dziwne i jeszcze części sprzedajesz podając taki przebieg
spoko kolego nie spinaj się bo ja podałem ceny części z auta po przebiegu 345 000 km :P
Heh Zwierzu, chyba sla, wziął Cię na celownik, ciekawe ile osób jeszcze inwigilujesz sla, sorki ale to zaczyna powiewać żenadą :roll:
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 25-11-2016, 07:23   

Jeździć obserwować!!!
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20739
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 10-12-2016, 22:43   

Michale i jak tam postępy z miśkiem?
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
Zwierzu 
Forumowicz


Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-12-2016, 19:45   

Jaro1974,

Temat wydaje się być opanowany.
Miałem do dzisiaj niewielkie kłopoty z wypadającym zapłonem, zmniejszyłem przerwę na świecach na 0,6 i zrobiłem 30 min testów błąd nie wrócił ani też nie odczułem żeby wypadał.
Niestety przez wypadający zapłon wykręciliśmy tylko 380KM i 550Nm.
Jako ,że problemu już nie ma wracam do stroiciela i robimy ciut ponad 400KM i jakieś 600Nm (mam tu już obawy o sprzęgło) bo potencjał jeszcze jest.

Teraz zostaje kwestia LPG.
I tu jest kolejny kłopot, jak to zawsze u mnie:)
Na chwile obecną mam wrzucony Ecumaster czyli jestem na tak zwanej full grupie...tego LPG nie lubi i instalacja nie ogarnie tego w ten sposób.
Plan jest taki ,że zrobimy nowa mapę dla LPG czytając wtryski z standardowego komputera a reszta ustawień z Ecumastera.
Ma to swoje dobre strony gdyż będą aktywne korekty krótko i długo terminowe (tak to się chyba nazywa) co pozwoli na płynniejszą jazdę.
Dodatkowo mam zrobioną procedurę startu , fajna sprawa żeby nie mielić kołami w miejscu.
To teraz dwa słowa o spalaniu...
Rozpiętość spalania to od 9,5 do 25 w zależności od stylu jazdy.
Realnie jadąc spokojnie (czyt. na pewno nie wolniej niż inni) jakieś 10,2 literka czyli o dziwo mniej niż jak miałem 260KM.
Zapraszam do zadawania pytań.

[ Dodano: 26-12-2016, 18:54 ]
Chcę wymienić znaczki "diamenty " na czerwone i usunąć resztę oznaczeń. Czy wiecie z którego miśka podejdą czerwone diamenty?

[ Dodano: 27-12-2016, 14:30 ]
Mam kłopot z wypadaniem zapłonów poniżej lista błedów.

Dziennik aktualnych usterek
------------------
P0201: Injector Circuit - Cylinder 1
P0300: Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0403: Exhaust Gas Recirculation Control Circuit

Dziennik usterek prawdopodobnych
------------------
P0033: Turbo Charger Bypass Valve Control Circuit
P0243: Turbo/Super Charger Wastegate Solenoid "A"

Dziennik historii usterek
------------------
ECU informuje, że żadne wcześniejsze kody usterek nie są dostępne
Inne znalezione kody usterek
(być może niepotwierdzone, bieżące lub specyficzne dla producenta)
----------------------------------------------------
Nie ma innych zapamiętanych błędów w ECU


Świece takie:


NGK

Przerwa na świecach najpierw 0,7mm potem 0,6mm i teraz na próbę 0,5mm.
Po ustawieniu 0,5mm pokazał się błąd , wykasowałem trochę jeździłem i jeszcze nie wrócił.

Zastanawiałem się czy to może cewki ale sądzę, że wypadanie zapłonu w takim wypadku by było na konkretnym cylindrze a jest randomly.
_________________

 
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 27-12-2016, 16:00   

A nie masz czasem za dużego ciśnienia na silniku, Miałeś tłoki nawiercone żeby obniżyć
 
 
Zwierzu 
Forumowicz


Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-12-2016, 16:24   

desti napisał/a:
A nie masz czasem za dużego ciśnienia na silniku, Miałeś tłoki nawiercone żeby obniżyć


Możesz przybliżyć?
Sry ale nie bardzo rozumiem, pierwsze słyszę o nawiercaniu kutych tłoków.
_________________

 
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 28-12-2016, 07:53   

Chodzi o to żeby zebrać kawałek z góry tłoków w celu obniżenia stopień sprężania silnika bo i tak w serii 8,8 to i tak dużo jak na silnik doładowany
 
 
Zwierzu 
Forumowicz


Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-12-2016, 16:54   

desti napisał/a:
Chodzi o to żeby zebrać kawałek z góry tłoków w celu obniżenia stopień sprężania silnika bo i tak w serii 8,8 to i tak dużo jak na silnik doładowany


Ten setup nie wymaga takich zabiegów.
Panowie którzy mi to robili maja na koncie dziesiątki takich dokładnie setupów.
Prawdopodobnie winna jest mapa.
_________________

 
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 28-12-2016, 22:12   

Myślę, że tak może być, mogli przegiąć z dwiema rzeczami - kąt wyprzedzenia załonu, albo czas otwarcia wtryskiwacza.
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20739
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 29-12-2016, 21:16   

Ale czy mapa będzie też miała wpływ na EGR? Bo na dwa pierwsze błędy to raczej tak. Chyba że nie spalana mieszanka będzie miała wpływ na poprawne działanie EGR-a. Na stronie 162 instrukcji którą ode mnie dostałeś masz opisany błąd P0403 i sposób jego diagnozowania.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
Zwierzu 
Forumowicz


Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-12-2016, 12:26   

W@sio napisał/a:
Myślę, że tak może być, mogli przegiąć z dwiema rzeczami - kąt wyprzedzenia załonu, albo czas otwarcia wtryskiwacza.


Sprawdziłem i kąt wyprzedzenia zapłonu nie był ruszany.

[ Dodano: 30-12-2016, 11:26 ]
Jaro1974 napisał/a:
Ale czy mapa będzie też miała wpływ na EGR? Bo na dwa pierwsze błędy to raczej tak. Chyba że nie spalana mieszanka będzie miała wpływ na poprawne działanie EGR-a. Na stronie 162 instrukcji którą ode mnie dostałeś masz opisany błąd P0403 i sposób jego diagnozowania.


EGR nie ma znaczenia bo jest zaślepiony i odłączony.
_________________

 
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 30-12-2016, 12:58   

To podjedź do nich, u mnie był ten problem, że:
1. Auto było przelane po założeniu wtrysków z EVO i mieszanka była niepalna.
2. Seryjny kąt wyprzedzenia zapłonu przy pełnym boost'ie wynosi 40 stopni i po ustawieniu czasu wtrysku zapłon dalej wypadał od czasu do czasu, więc na strojeniu przesunęli na 17 stopni. Nie ma stuków ani wypadania zapłonu
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.