Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Patrykowa Sigma
Autor Wiadomość
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 10-05-2016, 06:53   

szpala85, podejrzewam, że komplet tarczek kosztuje za 300zł więc koszty są nie duże
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 28-05-2016, 10:37   

zobaczymy co z tego bedzie :wink:
na razie jeździ :wink:
btw. wczoraj jak wracałem z niemcowni podczas wyprzedzania i wciśnięciu gazu na full zredukowało bieg i...... wrzuciło na luz :wink: ... już myślałem że konwerter poszedł papa .. ale puściłem gaz i z powrotem załapał 4 bieg ..potem było już normalnie :wink:
 
 
angelos 
Forumowicz


Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 578
Skąd: Kraków\Biecz
Wysłany: 30-05-2016, 13:55   

szpala85 napisał/a:
zobaczymy co z tego bedzie :wink:
na razie jeździ :wink:
btw. wczoraj jak wracałem z niemcowni podczas wyprzedzania i wciśnięciu gazu na full zredukowało bieg i...... wrzuciło na luz :wink: ... już myślałem że konwerter poszedł papa .. ale puściłem gaz i z powrotem załapał 4 bieg ..potem było już normalnie :wink:

Prawdopodobnie to właśnie objaw zużytych tarczek.
_________________
"Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 30-07-2016, 09:19   

Czarna bestia na gazzzz ... zrobiła 2000 km bez żadnego problemu .... na pełnym zbiorniku za 60 zł przy obecnej cenie gazu na autostradzie 340 km :mrgreen: jestem w szoku
ale i tak nigdy nie zamontuje do mojej pierwszej gazu :wink: ona lubi benzynkę

obie sprawują się dobrze :wink:

a teraz pytanko gdzie znajduje się komputer od wycieraczek ?
w pierwszej pojawił się taki problem mianowicie jak psikam na szyby to normalnie wycieraczki powinny się automatycznie ruszyć ...tak samo jak daję na pierwszą pozycję przy deszczu powinny co jakiś czas przejechać po tej szybie ... niestety działa tylko dryga pozycja i trzecia .. co się mogło stać ? :wink:
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 30-07-2016, 11:44   

W środkowym tunelu kokpitu : https://goo.gl/photos/rxeGu747xKcoC3dTA
Ale moim zdaniem to raczej problem z samym przełącznikiem.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
Ostatnio zmieniony przez wojtas 10-08-2016, 09:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 30-07-2016, 23:55   

A jak włączysz wycieraczki na "drugiej pozycji" i za chwilę wyłączysz, to wycieraczka robi pełny cykl i wraca na podszybie, czy staje dęba w miejscu, w ktorym akurat przekręciłeś manetkę na "off"? :)
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 31-07-2016, 01:11   

własnie wraca na miejsce :wink:
i teraz nie wiem ... czy to manetka czy komop ... ale jak to jest ten główny to masakra :wink: jakos nie mam checi go przekladac z gazowej sigmy do mojej pierwszej :wink:
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 31-07-2016, 01:27   

A widzisz, to problem będzie w czymś innym, niż u mnie. Mam ten sam problem w Galancie - nie działają mi wycieraczki w trybie "auto", za to działa na "1" i na "2", ale właśnie po wyłączeniu manetką zatrzymują się od razu, nie robią pełnego cyklu do podszybia. Mam podejrzanego ( przekaźnik od wycieraczek, pod maską, którego zalała woda, i on niby "cyka" jak przekręcę manetkę, ale co ciekawe, wycieraczki działają także po wyjęciu tego przekaźnika, tak jakby ten przekaźnik odpowiadał tylko za pracę w trybie "auto", a nie za ogólną pracę wycieraczek ) , ale raz, że to, póki co, tylko przypuszczenia (mam drugi na podmianę to się zobaczy), a dwa - u Ciebie w Sigmie może to być zupełnie co innego :wink: (no to pomogłem...)
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 10-09-2016, 13:12   

samo się naprawiło :mrgreen:

btw. Lancer SB 2009 1,8 MIVEC :mrgreen:
mam kilka pytań :
- radio jest fabryczne w desce (bez tego duzego wyświetlacza lcd) jest wejście AUX ...a czy da radę dodać wejście usb ?
- czy do tego dochodzi jakaś zmieniarka na cd ?
- menu na zegarach jak to się obsługuję ?
- czy jest jakaś szczególna pierdoła co się często psuje ?
- jaki olej zalewać ?
- rozrząd ?



 
 
apikus 
Mitsumaniak


Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 1929
Skąd: Staniszów
Wysłany: 11-09-2016, 09:49   

Podjedź pogadamy o Lancerze.
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 23-10-2016, 00:55   

apikus, Mało czasu miałem ostatnio ...
już nie trzeba :wink: ... lancera nie ma :wink:

update :
pierwsza sigma (bez gazu) ... z tygodnia na tydzień czuję dziwny przyrost mocy silnika ..zaczynam się niepokoić że coś się dzieje ... dlatego po wymianie oleju jadę na hamownię sprawdzić o co kaman

druga sigma (na gaz ) ... jeździ dalej do roboty i wraca bez problemów ... tu akurat mocy nie ma od początku więc jest ok hehe :lol:

btw. ciekawe jakie ubezpieczenie mi teraz dowalą za dwie sigmy :roll:
 
 
Ziemba. 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 441
Skąd: Okolice Grójca
Wysłany: 24-10-2016, 21:32   

szpala85 napisał/a:

pierwsza sigma (bez gazu) ... z tygodnia na tydzień czuję dziwny przyrost mocy silnika ..zaczynam się niepokoić że coś się dzieje ... dlatego po wymianie oleju jadę na hamownię sprawdzić o co kaman


A to nie wrażenie po przesiadaniu się z czarnej do szarej?
_________________
03318/KMM
Cari 10.2013 - nadal
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
Ruda 03.2016 - 04.2017
Baśka 02.2017 - 03.2017
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj :)
http://www.pajacyk.pl/
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 25-10-2016, 00:56   

Ja tam za bardzo zgryźliwy nie chce być, ale byli i na forum tacy co twierdzili, że osiągnęli 250 hp z Sigmowego silnika poprzez wymianę samych wtrysków. A ja zawsze myślałem że do wyprodukowania większej mocy trzeba więcej paliwa i więcej powietrza żeby spalić to paliwo ;-)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 25-10-2016, 21:36   

Ziemba., no właśnie nie :wink: mam ją już jakiś czas i wiem jak jeździła ... teraz to co innego ... ogólnie zauważyłem dziwny zapach spalin ... więc nie wiem

Łukasz ja nic nie wymieniałem hehe :D i nie ma takiej opcji abym wymieniał ... zobaczymy na hamowni co ten silnik ma do zaoferowania i czy mam się niepokoic :wink:
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 03-11-2016, 20:49   

szpala85 napisał/a:
Ziemba., no właśnie nie :wink: mam ją już jakiś czas i wiem jak jeździła ... teraz to co innego ... ogólnie zauważyłem dziwny zapach spalin ... więc nie wiem

Łukasz ja nic nie wymieniałem hehe :D i nie ma takiej opcji abym wymieniał ... zobaczymy na hamowni co ten silnik ma do zaoferowania i czy mam się niepokoic :wink:


Ja to napisałem ironicznie, wtajemniczone osoby wiedzą do czego nawiązywałem ;-)

Ogólnie to manual a automat to zupełnie inne wrażenia z jazdy - ale uważam że to tylko kwestia subiektywnych odczuć.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.