Patrykowa Sigma |
Autor |
Wiadomość |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 10-05-2016, 06:53
|
|
|
szpala85, podejrzewam, że komplet tarczek kosztuje za 300zł więc koszty są nie duże |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 28-05-2016, 10:37
|
|
|
zobaczymy co z tego bedzie
na razie jeździ
btw. wczoraj jak wracałem z niemcowni podczas wyprzedzania i wciśnięciu gazu na full zredukowało bieg i...... wrzuciło na luz ... już myślałem że konwerter poszedł papa .. ale puściłem gaz i z powrotem załapał 4 bieg ..potem było już normalnie |
|
|
|
 |
angelos
Forumowicz

Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 578 Skąd: Kraków\Biecz
|
Wysłany: 30-05-2016, 13:55
|
|
|
szpala85 napisał/a: | zobaczymy co z tego bedzie
na razie jeździ
btw. wczoraj jak wracałem z niemcowni podczas wyprzedzania i wciśnięciu gazu na full zredukowało bieg i...... wrzuciło na luz ... już myślałem że konwerter poszedł papa .. ale puściłem gaz i z powrotem załapał 4 bieg ..potem było już normalnie |
Prawdopodobnie to właśnie objaw zużytych tarczek. |
_________________ "Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 30-07-2016, 09:19
|
|
|
Czarna bestia na gazzzz ... zrobiła 2000 km bez żadnego problemu .... na pełnym zbiorniku za 60 zł przy obecnej cenie gazu na autostradzie 340 km jestem w szoku
ale i tak nigdy nie zamontuje do mojej pierwszej gazu ona lubi benzynkę
obie sprawują się dobrze
a teraz pytanko gdzie znajduje się komputer od wycieraczek ?
w pierwszej pojawił się taki problem mianowicie jak psikam na szyby to normalnie wycieraczki powinny się automatycznie ruszyć ...tak samo jak daję na pierwszą pozycję przy deszczu powinny co jakiś czas przejechać po tej szybie ... niestety działa tylko dryga pozycja i trzecia .. co się mogło stać ? |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 30-07-2016, 11:44
|
|
|
W środkowym tunelu kokpitu : https://goo.gl/photos/rxeGu747xKcoC3dTA
Ale moim zdaniem to raczej problem z samym przełącznikiem. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
Ostatnio zmieniony przez wojtas 10-08-2016, 09:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 30-07-2016, 23:55
|
|
|
A jak włączysz wycieraczki na "drugiej pozycji" i za chwilę wyłączysz, to wycieraczka robi pełny cykl i wraca na podszybie, czy staje dęba w miejscu, w ktorym akurat przekręciłeś manetkę na "off"? |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 31-07-2016, 01:11
|
|
|
własnie wraca na miejsce
i teraz nie wiem ... czy to manetka czy komop ... ale jak to jest ten główny to masakra jakos nie mam checi go przekladac z gazowej sigmy do mojej pierwszej |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 31-07-2016, 01:27
|
|
|
A widzisz, to problem będzie w czymś innym, niż u mnie. Mam ten sam problem w Galancie - nie działają mi wycieraczki w trybie "auto", za to działa na "1" i na "2", ale właśnie po wyłączeniu manetką zatrzymują się od razu, nie robią pełnego cyklu do podszybia. Mam podejrzanego ( przekaźnik od wycieraczek, pod maską, którego zalała woda, i on niby "cyka" jak przekręcę manetkę, ale co ciekawe, wycieraczki działają także po wyjęciu tego przekaźnika, tak jakby ten przekaźnik odpowiadał tylko za pracę w trybie "auto", a nie za ogólną pracę wycieraczek ) , ale raz, że to, póki co, tylko przypuszczenia (mam drugi na podmianę to się zobaczy), a dwa - u Ciebie w Sigmie może to być zupełnie co innego (no to pomogłem...) |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 10-09-2016, 13:12
|
|
|
samo się naprawiło
btw. Lancer SB 2009 1,8 MIVEC
mam kilka pytań :
- radio jest fabryczne w desce (bez tego duzego wyświetlacza lcd) jest wejście AUX ...a czy da radę dodać wejście usb ?
- czy do tego dochodzi jakaś zmieniarka na cd ?
- menu na zegarach jak to się obsługuję ?
- czy jest jakaś szczególna pierdoła co się często psuje ?
- jaki olej zalewać ?
- rozrząd ?
 |
|
|
|
 |
apikus
Mitsumaniak

Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Sty 2007 Posty: 1929 Skąd: Staniszów
|
Wysłany: 11-09-2016, 09:49
|
|
|
Podjedź pogadamy o Lancerze. |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 23-10-2016, 00:55
|
|
|
apikus, Mało czasu miałem ostatnio ...
już nie trzeba ... lancera nie ma
update :
pierwsza sigma (bez gazu) ... z tygodnia na tydzień czuję dziwny przyrost mocy silnika ..zaczynam się niepokoić że coś się dzieje ... dlatego po wymianie oleju jadę na hamownię sprawdzić o co kaman
druga sigma (na gaz ) ... jeździ dalej do roboty i wraca bez problemów ... tu akurat mocy nie ma od początku więc jest ok hehe
btw. ciekawe jakie ubezpieczenie mi teraz dowalą za dwie sigmy |
|
|
|
 |
Ziemba.
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 441 Skąd: Okolice Grójca
|
Wysłany: 24-10-2016, 21:32
|
|
|
szpala85 napisał/a: |
pierwsza sigma (bez gazu) ... z tygodnia na tydzień czuję dziwny przyrost mocy silnika ..zaczynam się niepokoić że coś się dzieje ... dlatego po wymianie oleju jadę na hamownię sprawdzić o co kaman |
A to nie wrażenie po przesiadaniu się z czarnej do szarej? |
_________________ 03318/KMM
Cari 10.2013 - nadal
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
Ruda 03.2016 - 04.2017
Baśka 02.2017 - 03.2017
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj
http://www.pajacyk.pl/ |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 25-10-2016, 00:56
|
|
|
Ja tam za bardzo zgryźliwy nie chce być, ale byli i na forum tacy co twierdzili, że osiągnęli 250 hp z Sigmowego silnika poprzez wymianę samych wtrysków. A ja zawsze myślałem że do wyprodukowania większej mocy trzeba więcej paliwa i więcej powietrza żeby spalić to paliwo |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 25-10-2016, 21:36
|
|
|
Ziemba., no właśnie nie mam ją już jakiś czas i wiem jak jeździła ... teraz to co innego ... ogólnie zauważyłem dziwny zapach spalin ... więc nie wiem
Łukasz ja nic nie wymieniałem hehe i nie ma takiej opcji abym wymieniał ... zobaczymy na hamowni co ten silnik ma do zaoferowania i czy mam się niepokoic |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 03-11-2016, 20:49
|
|
|
szpala85 napisał/a: | Ziemba., no właśnie nie mam ją już jakiś czas i wiem jak jeździła ... teraz to co innego ... ogólnie zauważyłem dziwny zapach spalin ... więc nie wiem
Łukasz ja nic nie wymieniałem hehe i nie ma takiej opcji abym wymieniał ... zobaczymy na hamowni co ten silnik ma do zaoferowania i czy mam się niepokoic |
Ja to napisałem ironicznie, wtajemniczone osoby wiedzą do czego nawiązywałem
Ogólnie to manual a automat to zupełnie inne wrażenia z jazdy - ale uważam że to tylko kwestia subiektywnych odczuć. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|