 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Patrykowa Sigma |
Autor |
Wiadomość |
SLAW205
Forumowicz
Auto: Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2016 Posty: 31 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 30-01-2017, 20:20
|
|
|
Trzeba zdjąć dekiel i będzie wiadomo co dalej |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 26-03-2017, 20:21
|
|
|
piaty bieg się wykręcił ...obudowa nie do uratowania .. ale załatwiłem nową
olej wymieniony na Valvoline filtry wszystko inne przebieg licznikowy 300300 silnikowy pewnie 200000
silnik krokowy wymiękł ale od colta cj0 pasuje idealnie
i :
sigma chyba ma zdrowy silnik ;D
miałem kupować evo 8 ale teraz sobie odpuściłem |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 27-03-2017, 10:47
|
|
|
Wynik bardzo dobry biorąc pod uwagę wiek samochodu.
Zastanawia mnie natomiast spora rozbieżność w momencie obrotowym - między parametrami z fabryki a rzeczywistością (270 vs 253).
Podobną sytuację zaobserwowałem u siebie i to nawet w jeszcze większym stopniu, tyle że pomiary były robione w lecie w czasie kiedy było ponad 25 stopni na zewnątrz - a to też ma wpływ bo ciepłe powietrze ma mniejszą gęstość. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|
|