Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Patrykowa Sigma
Autor Wiadomość
SLAW205 
Forumowicz

Auto: Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2016
Posty: 31
Skąd: Suwałki
Wysłany: 30-01-2017, 20:20   

Trzeba zdjąć dekiel i będzie wiadomo co dalej
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 26-03-2017, 20:21   

piaty bieg się wykręcił ...obudowa nie do uratowania .. ale załatwiłem nową
olej wymieniony na Valvoline filtry wszystko inne przebieg licznikowy 300300 silnikowy pewnie 200000
silnik krokowy wymiękł ale od colta cj0 pasuje idealnie
i :

sigma chyba ma zdrowy silnik ;D
miałem kupować evo 8 ale teraz sobie odpuściłem
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 27-03-2017, 10:47   

Wynik bardzo dobry biorąc pod uwagę wiek samochodu.

Zastanawia mnie natomiast spora rozbieżność w momencie obrotowym - między parametrami z fabryki a rzeczywistością (270 vs 253).
Podobną sytuację zaobserwowałem u siebie i to nawet w jeszcze większym stopniu, tyle że pomiary były robione w lecie w czasie kiedy było ponad 25 stopni na zewnątrz - a to też ma wpływ bo ciepłe powietrze ma mniejszą gęstość.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.