Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C52A 1.5] Nie przyspiesza - Brak Mocy - Dławi się
Autor Wiadomość
marqs_b
[Usunięty]

Wysłany: 16-05-2008, 16:09   

Wymiana Katalizatora zdecydowanie pomogła choć kosztowała z przełożeniem 350zl ;( ale nadal to nie jest ten sam samochód który kupiłem. Odnoszę wrażenie jakbym ciągnął ciągle za sobą 100 tonową przyczepę.
 
 
Anazar
[Usunięty]

Wysłany: 16-05-2008, 19:17   

marqs_b napisał/a:
Odnoszę wrażenie jakbym ciągnął ciągle za sobą 100 tonową przyczepę

... u mnie zaczeły się problemy gy zatankowałem do pełna paliwo na "AUCHAN" ale autko miało jeszcze jedną usterkę w postaci zużytych uszczelniaczy zaworowych i brało olej. Po naprawie żadnej poprawy
Zacząłem tankować lepsze paliwko i trochę się poprawiło i tak jeżdżę :? :cry:

Szukałem usterek i nic się nie dopatrzyłem.

W tym tygoniu wymienię sondę lambda na DENSO
(jak pisełem oryginał z pasującą wtyczką i przewodem odpowiedniej długości)
 
 
marqs_b
[Usunięty]

Wysłany: 16-05-2008, 20:26   

Zastanawiam się poważnie czy My czasem nie mamy uszkodzonego przepływomierza.
Nie działa tak jak powinien, ale nie na tyle aby komputer sygnalizował "CHECK ENGINE"
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-05-2008, 21:04   

to zrob sobie kabelek i kup Palma (jest caly temat) - tam sprawdzisz, co przeplywka pokazuje

notabene ja czasami tankuje Colta na stacji Auchan w Gdansku i paliwo jest bdb jakosci - auto dziala niemal tak, jak po drozszych stacjach - wyjatkiem sa wolne obroty, ktore czasem (ale sporadycznie) spadaja nizej niz powinny
 
 
Anazar
[Usunięty]

Wysłany: 16-05-2008, 21:29   

Krzyzak napisał/a:
to zrob sobie kabelek i kup Palma


Ja zrobiłem kabelek i programikiem TMO na starym laptopku posprawdzałem.

Ciężko mi określić jakie powinny być wskazania przepływki, czy nie mamy za niskich wskazań?

Żeby ktoś gdześ napisł jakie mają być wskazania przepływki w określonych warunkach??!!

Z określeniem poprawności reszty wskazań nie miałem problemów.

Lambda ma dziwne zastoje w odczycie, (płaski wykres na TMO)
Nie wiem jak to wyjaśnić...

Dlatego jak tylko trafiłem na okazję.... to w przyszłym tygodniu wymienię.

(odkryłem kolejną usterkę której wcześniej na 100% nie było: PĘKNIĘTY KOLEKTOR)
Dopóki nie znajdę całego... to dam do pospawania miedzią... podobno to najskuteczniejsza metoda.

[ Dodano: 04-06-2008, 10:31 ]
....

Odkryłem pęknięcie kolektora.
(wczesniej nie było) ale już pospawany :!:
Możliwe że przeoczyłem pęknięcie...
Sam pisałem aby na to zwracać uwagę... :wink:

Po spawaniu i wymianie sondy na nową z oryginalnym kabelkiem...

narazie pierwsze co zauważyłem:

- przyspieszając autko nie rozpędza się już "na raty"
wczesniej przy pewnych obrotach spadała moc lub odwrotnie - dostawał kopa


Nie wiem czy tą poprawę dało pospawanie kolektora czy nowa sonda.
Może jedno i drugie :-)

8 czerwca zrobię trasę to opiszę czy coś więcej pomogło.

Prawdopodobnie nic więcej...

[ Dodano: 08-06-2008, 23:01 ]
--------------------------------------

Muszę powiedzieć że po zespawaniu kolektora i wymianie sondy...
.... same pozytywy.

Nowa sonda też napewno coś da.
Napewno jeśli to nie jakas uniwersalna Bosh czy inne badziejstwo, a konkretnie przeznaczona do tego autka.


Podejżewam, że to ten pęknięty kolektor tak mi namieszał.
Wczesniej nie dość dokładnie go obejżałem.


Posumowanie:

Sprawdzajcie kolektor!!!
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 12-06-2009, 11:19   

Panowie,
u mnie problem z przyspieszaniem powyżej 3-4 obr/min, żabimi skokami po puszczeniu gazu oraz jak sie okazało lekko zawyżonym spalaniem również odeszły w zapomnienie. U mnie problemem okazał się moduł zapłonowy J121 w silniku 4G15 8v.
Moduł zapłonowy znalazłem tutaj:
http://www.autonio.pl/go/...uery_words=j121
dokładnie produkt UNIPOINT, za jedyne 69,50zł + koszt przesyłki.
Mimo braku pewności, iż to mógł być moduł zapłonowy, te pieniądze nie były przeszkodą aby spróbować go wymienić.
Wymiana bez demontażu korektora ssawnego jest wyjątkowo trudna, aczkowiek po dwóch godzinach kombinowania udało się.
Polecam każdemu kto ma problemy z przyspieszaniem auta wymiane tego modułu.

Niestety mimo to nadal check engine informuje o błędzie 22 czyli ten nieszczesny czujnik optyczny w aparacie zapłonowym, jeżeli kto kolwiek zna oznaczenie fabryczne tego modułu opotycznego prosze o informację.
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
marqs_b
[Usunięty]

Wysłany: 03-07-2009, 22:53   

Ciekawe czy model jest ten sam dla 12 zaworowego 4G15?
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 03-07-2009, 23:25   

Dla 4G15 12v jest przewidziany moduł J955
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
marqs_b
[Usunięty]

Wysłany: 12-07-2009, 22:00   

nie umie znalezc na tej stronie modulu. Gdzie mozna go kupic?? bo na allegro jest po 400zl.
 
 
MacGyver 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 89 1,5GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 2
Skąd: Polska
Wysłany: 24-03-2010, 20:27   

Ja miałem problem z brakiem przyspieszenia. Objawy oprócz braku mocy: dziwny smród oraz duże spalanie. Komputer pokazał błędy 15 i 21. Wymieniłem czujnik temp. silnika i odłączyłem klemę w celu skasowania błędów. 15 się już nie pojawiła. Odpalam i ... znowu brak mocy i 9 krótkich mignięć. Już miałem ochotę go zawozić do elektryka ale brat mi powiedział sprawdź kable wysokiego napięcia. Poczekałem do zmroku odpalam i co ... DYSKOTEKA GRA...:) Zrobiłem do czasu zakupu nowych kabli dystanse z poliamidu i wszystko wróciło do normy:) Jeździ i zbiera się jak F1.
_________________
kuba
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 25-03-2010, 14:05   

Witam,
link do modułów do 4g15 8v:
http://www.autonio.pl/search/search?search=j121
niemiec lub tajwan. Ja osobiście mam Tajwański. KOD 22 odpuścił :) pół roku brak alarmu
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.