Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:17 |
skrzypiące plastiki... |
Autor |
Wiadomość |
karol_alasz
Mitsumaniak 01425/KMM
Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 751 Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
|
Wysłany: 09-06-2009, 02:08
|
|
|
rafaelcx napisał/a: | i oczywiście wyciszony tak ze chodzi ciszej od 2,2 ..... |
No to teraz ładnie poprosiem o szczegóły wyciszenia. |
|
|
|
 |
rafaelcx [Usunięty]
|
Wysłany: 09-06-2009, 08:24
|
|
|
karol_alasz napisał/a: | rafaelcx napisał/a: | i oczywiście wyciszony tak ze chodzi ciszej od 2,2 ..... |
No to teraz ładnie poprosiem o szczegóły wyciszenia. |
z tym porównaniem do 2,2 to był oczywiście żart - ale trochę wyciszyć mi się udało poprzez wyłożenie ściany grodziowej matami filcowo bitumicznymi , wyłożenie ścianek filtra powietrza specjalna gąbką , oraz zablokowanie rurki sterującej zaworem egr - mogę powiedzieć ze ten silnik chodzi bardzo ładnie i jego praca nie jest już tak uciążliwa. |
|
|
|
 |
karol_alasz
Mitsumaniak 01425/KMM
Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 751 Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
|
Wysłany: 09-06-2009, 08:49
|
|
|
rafaelcx jakbys mógł wrzucić fotki ów zmian wprowadzonych przez Ciebie to na pewno nie tylko ja byłbym wdzięczny |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 09-06-2009, 08:54
|
|
|
rafaelcx napisał/a: | zablokowanie rurki sterującej zaworem egr | co to daje? |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
rafaelcx [Usunięty]
|
Wysłany: 09-06-2009, 09:20
|
|
|
warto spróbować - u mnie silnik pracuje równo i nie buczy ...
[ Dodano: 09-06-2009, 09:50 ]
karol_alasz napisał/a: | rafaelcx jakbys mógł wrzucić fotki ów zmian wprowadzonych przez Ciebie to na pewno nie tylko ja byłbym wdzięczny |
nie jestem pewien czy moje "zmiany" nadają się do publikacji |
|
|
|
 |
jachupda
Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 86 Skąd: Dziki Zachod
|
Wysłany: 09-06-2009, 09:55
|
|
|
rafaelcx, wrzuc fotki ja tez chetnie polookam |
_________________ pozdrawiam
Jachu |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 09-06-2009, 10:26
|
|
|
rafaelcx, dzięki za info |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
karol_alasz
Mitsumaniak 01425/KMM
Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 751 Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
|
Wysłany: 10-06-2009, 01:36
|
|
|
No dobra, a na czym polega to zablokowanie rurki sterującej zaworem ...? |
|
|
|
 |
rafaelcx [Usunięty]
|
Wysłany: 10-06-2009, 09:36
|
|
|
EGR (recylkulacja spalin) odpowiada za ekologie czyli ma dopalać to co nie zostało do końca spalone - praktycznie łączy kolektor wylotowy z dolotowym i powinien otwierać się na wolnych obrotach a przy wyższych sie ma zamykać - w normalnych silnikach jest to realizowane silnikami krokowymi w naszych konstrukcjach 2,0 tdi technologia jest z forda T więc sterowany jest rurką podciśnieniową i jego działanie nie do końca jest takie jak powinno być (może nie we wszytskich egzemplarzach ale jak juz pisałem wczesniej mam pecha więc w moim tak jest) efekt jest taki jakbyśmy słyszeli odgłos tłumika w filtrze powierza i bardzo twarda i nierówna praca silnika ponieważ powietrze jest zanieczyszczane spalinami po zablokowaniu tej rurki zawór jest po prostu zamknięty. Normalnie powinno sie podłożyc blache pod rurke doprowadzającą spaliny ale "gwarancja", "ingerencja" i takie tam.... |
|
|
|
 |
Mont
Forumowicz

Auto: E82
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 290 Skąd: dziura
|
Wysłany: 06-07-2009, 22:35
|
|
|
Wasze plastiki brzmią jak "melodia mgieł nocnych nad Czarnym Stawem Gąsienicowm" przy przeraźliwym skrzypieniu kraty w aucie z homologacją.
Jeśli natężenie hałasu się zwiększy (auto ma 2 m-ce) jadę do serwisu z reklamacją, niech coś wymyślą bo nawet słodkie brzmienie turboklekota nie jest w stanie tego zagłuszyć. I wierzcie mi, do brzmienia metalu jestem przyzwyczajony ale wolę ten w wykonaniu Pantery
Tak przy okazji : czy ktoś z posiadaczy "ciężarówek" spotkał się ze skrzypieniem kraty ?? |
|
|
|
 |
KowaliK
Mitsumaniak 01339/KMM
Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Sty 2008 Posty: 990 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-07-2009, 23:30
|
|
|
To chyba wada wszystkich aut z kratką: w dwóch poprzednich autach też strasznie skrzypiała. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Dziaders [Usunięty]
|
Wysłany: 07-07-2009, 10:52
|
|
|
A moja nie skrzypi i nie wydaje żadnych innych dźwięków choć zamontowałem 3 rząd siedzeń u usunąłem jeden z dolnych mocowań. |
|
|
|
 |
Mont
Forumowicz

Auto: E82
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 290 Skąd: dziura
|
Wysłany: 08-07-2009, 15:25
|
|
|
Małe sprostowanie : moja krata również poddana została diecie i usunąłem kilka prętów stała się przez to mniej sztywna. Znalazłem miejsce z którego dochodziło skrzypienie i zostało juz zabezpieczone |
Ostatnio zmieniony przez Mont 08-07-2009, 23:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
AlCapone [Usunięty]
|
Wysłany: 08-07-2009, 22:32
|
|
|
U mnie nic nie skrzypi.......jest nawet nieźle......
Tylko tak sobie kombinuję że może by tak odciąć całkiem i wywalić tę dolną część. Kratka zostanie a niżej jakby co to po złożeniu tylnych siedzeń można co przewieźć...... |
|
|
|
 |
eler1
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2009 Posty: 48 Skąd: elerowo
|
Wysłany: 08-07-2009, 22:49
|
|
|
A u mnie wczoraj zaczeła skrzypieć krata
ps. jeszcze nic nie ruszałem
po co tyle mocować i wygibasów zastosowali jak skrzypi - wystarczyło kupić kratę 100zł z marketu i ten sam efekt |
|
|
|
 |
|