Zakup Miśka. Lepiej VR-4 czy MR? |
Autor |
Wiadomość |
andrzej5
Nowy Forumowicz
Auto: 3000 vr4 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 26 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 19-08-2009, 23:44
|
|
|
No niestety kasa to podstawowy problem. Ja mogę przeznaczyć max 30k. A te auta trzymają cenę... A jak ktoś wcześniej napisał - jak ktoś ma dobre auto to nie sprzeda... zresztą ja też bym nie sprzedał... hehe i tak znajomi patrzą na mnie jak na wariata.. tyle kasy za takie stare auto.. kupiłbyś kilkuletniego passata czy mondeo mówią.. albo C-KLASSE brrrrr
Pozostają mi 3 opcje :
- cierpliwie czekać i szukać dalej VR (na razie 4 miesiąc...)
- kupić SL
- kupić VR we względnie jako takim stanie, mając świadomość, ze trzeba będzie liczyć się z kolejnymi wydatkami.. |
|
|
|
 |
Krystian990
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 172 Skąd: Dłużec
|
Wysłany: 19-08-2009, 23:56
|
|
|
A ja uwzględniam jedną opcje;] VR-4 II gen musi być;] Choć bym ją miał sprowadzić z Kambodży;] |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 20-08-2009, 08:22
|
|
|
Witam, ten vr4 ze szwedzkiego ogłoszenia jest modelem z lat 94-96, po prostu podają datę pierwszej rejestracji jako datę produkcji co często ma miejsce i wychodzi na to że auto wyprodukowane w 94r jest na papierku z 2000r bo tyle stało w salonie zanim je ktoś nabył |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
Krystian990
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 172 Skąd: Dłużec
|
Wysłany: 20-08-2009, 09:17
|
|
|
Ale jak by nie było to używany tylko te 8 lat;] A, że ma z 12 to mniej istotne bo to tylko kwestia malutkich różnic stylistycznych. Ah i ten przebieg 8900mil Gdyby to był oryginalny lakier to taki przebieg jak najbardziej prawdopodobny bo skóry też w idealnym stanie. Ale jak dla mnie sporo za drogi:( Tak więc orientuje się ktoś w kosztach transportu z UK, a następnie ew jakie koszta przekładki?? |
|
|
|
 |
andrzej5
Nowy Forumowicz
Auto: 3000 vr4 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 26 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20-08-2009, 10:54
|
|
|
hehe... jak Ci Szwed powie ze to niedaleko, 2-3 mile to nie idź piechotą przebieg podają w ich milach, około 10 km po numerze VIN auto jest z lutego 1999.
ehhhh.... i dzisiejsze ogłoszenie u nich
http://www.blocket.se/alv...4.htm?ca=17&w=3
gdyby nie opłaty itd... już byś się wyrobił z kasą.... :/ |
|
|
|
 |
Krystian990
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 172 Skąd: Dłużec
|
Wysłany: 20-08-2009, 11:03
|
|
|
Pięknie mają utrzymane samochody.... Ale ceny w porównaniu do niemczech itp dosyć wysokie. Niestety coś za coś.... |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 20-08-2009, 12:13
|
|
|
Krystian990, auto po przekładce mam w podpisie , zapewniam, że ani nie jest wolniejsze niż 3kgt vr-4, ani gorzej nie skręca
Co do przekładki - licz nie mniej niż 10 000, do tego trzeba zrobić porządne studia, które elementy z wersji SLow pasują, a które muszą być z VR-4. Najprościej mieć zabite VR-4 LHD na części |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Krystian990
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 172 Skąd: Dłużec
|
Wysłany: 20-08-2009, 23:39
|
|
|
"zapewniam, że ani nie jest wolniejsze niż 3kgt vr-4, ani gorzej nie skręca "
Mam nadzieję, że mówisz o Lagnum VR-4, a nie o Space Wagonie?:P Muszę poszukać jakichś DOBRYCH firm zajmujących się przekładkami i porównać ile mnie to wyjdzie w firmie, a ile samemu... |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 21-08-2009, 09:40
|
|
|
W Spejsa silnik 6a13TT (2.5 l v6 DOHC Twin Turbo) się nie zmieścił
A Legnum waży prawie tonę mniej niż 3000, a mocy i momentu ma podobną ilość i 4 łapy napędzane.....
[ Dodano: 21-08-2009, 09:45 ]
Doświadczona firma - autoR , co do jakości - niech wypowiedzą się klienci |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 21-08-2009, 09:58
|
|
|
"A Legnum waży prawie tonę mniej niż 3000gt" Bartek proponuję się zastanowić zanim coś napiszesz bo z twoich sugestii wynika ze Legnum (duże kombi z 4WD) waży ok 700kg gdyż 3000gt vr4 waży 1700kg, jeśli chodzi zaś o moment to Legnum ma 367nm i 280 koni a 3000gt 427nm i 320 koni a i jeszcze jedna informacja dla ciebie Legnum waży 1520kg wiec róznica jest 180kg a nie ok tony. Wedłu danych producenta legnum robi setkę w 6 sekund a 3000gt 5,4 więc zgodzę się osiągi podobne ale z tą wagą to cię poniosło
Technical specifications Legnum vr4
Engine
Configuration — DOHC 24v V type 6 cylinder
Code — 6A13TT
Bore/stroke, capacity — 81.0 × 80.8 mm, 2498 cc
Compression ratio — 8.5:1
Fuelling — ECI-MULTI, premium unleaded fuel
Peak power — 206 kW (280 PS) @ 5500 rpm
Peak torque — 367 N·m (271 ft·lbf) @ 4000 rpm
Transmission — 5 speed semi-auto / 5 speed manual
Suspension — Multi-link (front & rear)
Dimensions
Length — 4680 mm
Width — 1760 mm
Height — 1420 mm
Wheelbase — 2635 mm
Curb weight — 1520 kg
Fuel tank — 60 L
Wheels/tyres — 225/50 R16 91V |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 21-08-2009, 10:13
|
|
|
OK, przyznaję więc - miałem złe dane co do masy 3000 VR-4 (2300 kg)
[ Dodano: 21-08-2009, 10:22 ]
Nie będę wklejał, bo uznasz, że jestem stronniczy: http://www.globalcar.com/...000_GT_VR-4.htm
[ Dodano: 21-08-2009, 10:24 ]
Ale przyznaję, że nie śledziłem zmian w modelu i tu nie odrobiłem pracy domowej : http://www.globalcar.com/...000_GT_VR-4.htm |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
andrzej5
Nowy Forumowicz
Auto: 3000 vr4 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 26 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 21-08-2009, 12:33
|
|
|
hehe... akurat czytałem o tym artykuł wczoraj lub przedwczoraj - różni producenci różnie podają wagę - są różne normy na świecie - czasem jest to auto z 30% paliwa, czasem z pełnym bakiem i kierowcą a czasem z pełnym bakiem, kierowcą, pasażerem i 30 kg bagażu. Podobnie z pojemnością bagażnika. jedni wstawiają kostki (prostopadłościany o różnych wymiarach - upychają), a amerykanie sypią piasek - stąd znaczne różnice czasem |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 22-08-2009, 08:11
|
|
|
Bartek nie szukaj takich danych na stronach dilera samochodowego bo dane które są w jednym linku zawierają błędy, nigdy nie było 3000gt z mocą 285,6 koni, takie dane najlepiej brać z serwisówki wtedy są na 100% bez błędów
Andrzej producent podaje masę samego pojazdu gotowego do jazdy a nie z pasażerami i bagażem chyba że masz na myśli dopuszczalną masę całkowita pojazdu którą producent też podaję ale są to dwie różne rzeczy i nie należy ich mylić.
Proponuje zakończyć spory bo zeszliśmy całkiem z tematu hehe pozdrawiam. |
Ostatnio zmieniony przez n3000 31-10-2009, 10:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
andrzej5
Nowy Forumowicz
Auto: 3000 vr4 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 26 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 02-09-2009, 20:46
|
|
|
Ehhh... zaczynam się niecierpliwić. Przeglądam w kółko serwisy z ogłoszeniami, nasze i zagraniczne i niestety, auta które wyglądają na dobre są poza moim zasięgiem finansowym... Kusi mnie jedno auto w Polsce, ale zanim zdecyduję się jechać obejrzeć - chciałbym poznać Waszą opinię - czy coś wiecie o tym samochodzie :
http://allegro.pl/show_item.php?item=723863951
Widzę, że było malowane, dłubane... |
|
|
|
 |
Krystian990
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 172 Skąd: Dłużec
|
Wysłany: 02-09-2009, 21:36
|
|
|
Coś już o nim było pisane na tym forum tylko nie pamiętam co:P musisz poszukać:) Ja się rozglądam za VR-4 IIgen ale tych to już w ogóle nigdzie nie widać:/
[ Dodano: 18-09-2009, 01:24 ]
Koledzy doradźcie czy w ogóle opłaca się jechać 300km obejżeć Miśka czy ktoś widział i totalny złom?? http://moto.allegro.pl/it...ie_ferrari.html Bo nie mogę nic innego znaleść..... chyba, że wie ktoś o jakimś miśku vr-4 II gen do 50tys?? |
|
|
|
 |
|