Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Pęknięta głowica TD
Autor Wiadomość
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 28-04-2010, 12:53   

przemor a woziłeś głowicę do warsztatu, który zajmuje się regeneracją głowic? W moim regionie taka usługa koszt ok. 650PLN, z gwarancją na 6 miesięcy...

[ Dodano: 28-04-2010, 12:54 ]
Osobiście co do znikającego płynu, też to miałem, zmieniłem płyn na nowy i narazie ok. W colcie było to samo, był płyn wymieszany z wodą i znikał, teraz zmieniłem na nowy i niby ok jak narazie...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14384
Skąd: Pruszków
Wysłany: 28-04-2010, 13:10   

andrew84, w każdym płynie jest woda :)
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 28-04-2010, 14:55   

Cytat:
andrew84, w każdym płynie jest woda :)
wiem o tym :) Chodzi mi o to, że w całym układzie było dolane ok. 1,5 litra wody do płynu. Zmieniłem na nowy i jak narazie ok.
A co do galanta to nie mam pojęcia jak to możliwe, że wciągał płyn od sierpnia do grudnia, po wymianie w grudniu do dziś stan trzyma :shock:
Oby tak dalej oczywiście :)
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Lukishivaki 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 8
Skąd: Krzeszów
Wysłany: 30-12-2010, 20:37   

Witam wszystkich tego forum i wzracam sie z proźba pekła mi głowica w moim misku 2.0TD rok 2000.... po sciagnieciu głowicy i jej sprawdzeniu przez fachowa firme okazało sie ze nie da sie jej pospawac... tak perfidnie pekła... na allegro nie moge znalesc takiej głowicy czy moze ma ktos dojscie albo wie gdzie takiej głowicy mozna szukac...bardzo bym prosił o pomoc Pozdrawiam...;D
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 30-12-2010, 20:56   

Lukishivaki a co takiego się stało, że pękła? Może popytaj w kilku warsztatach, które się zajmują spawaniem głowic, może akurat, bo z głowicą będzie ciężko...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
maruc 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 15
Skąd: Kielce
Wysłany: 19-01-2011, 20:18   

Panowie, mam pytanie, a mianowicie, w tym co pisał Owczar na temat diesla pisze, że przy pękniętej uszczelce pod głowicą samochód nie kopci, a mnie właśnie też płyn chłodzący ubywa jak by mi go ktoś spuszczał w nocy, a kopci na biało tak jak by mi granat dymny do rury włożyli. Silnik nie był rozbierany, ale mechanik organoleptycznie stwierdził że to będzie pęknieta uszczelka pod głowicą, macie może jakieś inne rady na to kopcenie??
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 19-01-2011, 20:22   

maruc napisał/a:
przy pękniętej uszczelce pod głowicą samochód nie kopci,
Raczej przy pękniętej głowicy. Teraz jest zimno to z rana będzie kopcił na biało, później też kopci?
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
maruc 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 15
Skąd: Kielce
Wysłany: 20-01-2011, 10:58   

narazie to wyszło mi dopiero w zime, jakieś 2 tygodnie temu zaczął bardzo kopcić, w normalnych warunkach pogodowych jeszcze nie miałem okazji sprawdzic
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 20-01-2011, 11:01   

maruc jeżeli kopci na biało i płyn ubywa szybko, to wydaję mi się, że poszła uszczelka pod głowicą i płyn idzie w wydech. Ale przed robieniem czegokolwiek lepiej to sprawdzić. Nie ma teraz bardzo zimna, więc po rozgrzaniu się nie powinien zbytnio kopcić... Daj znać co i jak.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
maruc 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 15
Skąd: Kielce
Wysłany: 20-01-2011, 11:24   

Więc jest tak, kiedy jeżdżę normalnie tzn jestem w trasie, to nie idzie jako taka chmura za mną, kiedy jestem na postoju a samochód chodzi to wtedy kopci
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 20-01-2011, 11:26   

maruc to może to normalne. Dziś zobaczę u siebie to Ci opiszę...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
maruc 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 15
Skąd: Kielce
Wysłany: 20-01-2011, 11:34   

ok dzieki wielkie :) czekam na info bo mnie to irytuje strasznie, co prawda to dopiero pierwsza zima z galem, wiec nie mam porównania
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 20-01-2011, 11:35   

maruc jeśli chodzi o znikanie płynu to poszukaj wycieków. U mnie też znikał, ale po wymianie płynu na nowy przestał :)
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
galantfanradom 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5V6 kombi2002r.AVANCE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 376
Skąd: Radom
Wysłany: 25-01-2011, 18:53   

Mam ten sam problem lub podobny. Jestem pogrążony w rozpaczy! Objawy miałem podobne jak wyżej opisane. Samochód oddałem do warsztatu i czekałem na diagnozę jak na wyrok. Niestety potwierdziły się moje obawy. Pęknięta głowica! Proszę o pomoc gdzie teraz mogę znaleźć głowicę do mojego "rekinka" 2.0TD 1998 rok?! :cry:
_________________
od 10.2009 - 01.08.2012 Galant 2.0TD kombi 98r.
od 08.05.2012 Galant Avance 2.5 V6 kombi 02r.
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 25-01-2011, 19:03   

galantfanradom nie da rady pospawać?
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.