Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
lancer 1.6 czy 2.0 - moc to nie wszystko
Autor Wiadomość
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 01-02-2010, 14:44   

A JC i JC Premium to insze firmy czy te same? Mam filtr kabinowy JC Premium i śmierdzi mi kurzem w aucie wcześniej tego nie było.
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 01-02-2010, 14:47   

krzychu napisał/a:
Mam filtr kabinowy JC Premium i śmierdzi mi kurzem w aucie wcześniej tego nie było


To może dużo wyjaśniać -> jeden szajs.

A na kurz to pronto :P

Koniec OT


Rozrząd tylko na markowych częściach !
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
lazy 
Nowy Forumowicz
lazy

Auto: Planuję zakup Mitsu Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-02-2010, 15:01   

Z ciekawości zadzwoniłem do serwisu (nie ASO) w Warszawie i jeżeli kogoś by interesowała cena wymiany rozrządu w Lancerze Kombi 2.0 to :

robota: 400 PLN
części (zaproponowane przez serwis) : 900 PLN

jest to wymiana samego rozrządu bez pompy wody (japoński oryginał 360 PLN) i jakiegoś napinacza lub wachacza pneumatycznego który powinien wytrzymać 180 000 i który jest najdroższą ze wszystkich części (nie wiem o jaką dokładnie część chodziło ale kosztuje 650 PLN) - decyzję o wymianie obu tych części, podczas wymiany rozrządu, można podobno podjąć przy oględzinach samochodu.

W porównaniu do 1,6 wychodzi dość drogo.
 
 
zaskar 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 29
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 01-02-2010, 18:36   

lazy napisał/a:
Z ciekawości zadzwoniłem do serwisu (nie ASO) w Warszawie i jeżeli kogoś by interesowała cena wymiany rozrządu w Lancerze Kombi 2.0 to :

robota: 400 PLN
części (zaproponowane przez serwis) : 900 PLN

jest to wymiana samego rozrządu bez pompy wody (japoński oryginał 360 PLN) i jakiegoś napinacza lub wachacza pneumatycznego który powinien wytrzymać 180 000 i który jest najdroższą ze wszystkich części (nie wiem o jaką dokładnie część chodziło ale kosztuje 650 PLN) - decyzję o wymianie obu tych części, podczas wymiany rozrządu, można podobno podjąć przy oględzinach samochodu.

W porównaniu do 1,6 wychodzi dość drogo.

ja jestem swiezo po wymianie rozrzadu w lancerku 1.6 - jezeli chodzi o czesci to koszt ok 200zl (tylko pasek+napinacz, jakis zamiennik jezeli dobrze pamietam SKF). Do tego robocizna 350zl za wymiane. Robione u poleconego mechanika. W ASO w stolicy zaspiewali 1100zl za wszystko. W polecanym serwisie aut japonskich za to samo 750zl na zamiennikach, 900zl na oryginalach. Co do pompy wody to jest ona napedzana na osobnym pasku niz rozrzad wiec nie trzeba sie obawiac (z reszta ASO i tak zaleca wymiane co drugi rozrzad).
_________________
Pozdrawiam,
TOmek
 
 
lathael
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2010, 19:40   

potwierdzam zaskar lancer 1.6 - 200 zł (napinacz i pasek) - robocizna za friko bo znajomy mechanik:)
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-02-2010, 22:56   

Fragu napisał/a:

Ja na Twoim miejscu brałbym 1.6. Po Xarze 1.4 i tak odczujesz różnicę w osiągach.

1,6 dla tego samochodu jest nieporozumieniem, 2,0 ledwie daje radę tej masie wozu i też nie spodziewaj się żadnych rewelacji.
 
 
Pawel`85 
Forumowicz
Lancerniety


Auto: Lancer 1,6 2005 Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 295
Skąd: 3 Miasto
Wysłany: 01-02-2010, 23:00   

sla prosze cie skoncz juz z tym. Tak wszyscy wiemy jak bardzo nienawidzisz swojego samochodu ale zachowaj to dla siebie.
_________________
 
 
 
.TM 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 4G18
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 298
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-02-2010, 09:06   

Pawel'85 nie ma się co denerwować. Od kiedy jestem na forum i czasem czytam trochę postów, nie zdarzyło mi się przeczytać komentarza od sla, który byłby pozytywny. Może faktycznie trochę za mało czytam, ale mam wrażenie że kilka osób się ze mną zgodzi w tym temacie.

sla sprzedaj auto i zacznij jeździć busami - mają odpowiednia pojemność, moc i masę.
 
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 02-02-2010, 10:47   

ja tez jestem krytyczny w stosunku do swojego auto i mimo wszystkich jego zalet uwazam ze 2.0 ledwo starcza... ave sla :twisted: 1,6 do CBO
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
Pawel`85 
Forumowicz
Lancerniety


Auto: Lancer 1,6 2005 Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 295
Skąd: 3 Miasto
Wysłany: 02-02-2010, 19:05   

.TM napisał/a:

sla sprzedaj auto i zacznij jeździć busami - mają odpowiednia pojemność, moc i masę.

Popieram, dorzuciłbym sie nawet do tego interesu jak sla obieca ze przestanie narzekać :D
_________________
 
 
 
bogdan54 
Mitsumaniak
bogdan54

Auto: space star 1.6 comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 100
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-02-2010, 19:26   

lazy napisał/a:
Samochód musi być dość pojemny oraz mieć dobry dostęp do bagażnika. Dlatego szukam kombi.

Ja też przymierzałem się do lancera ,a kupiłem space stara z silnikiem 1,6 .... i jestem baaaardzo zadowolony .Zobacz to auto ,koniecznie w naturze .Pozdrawiam .
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-02-2010, 21:56   

Pawel`85 napisał/a:
sla prosze cie skoncz juz z tym. Tak wszyscy wiemy jak bardzo nienawidzisz swojego samochodu ale zachowaj to dla siebie.

Nie rozumiem dlaczego krytykę samochodu bierzecie tak do siebie. Przecież jest prawdą że 1,6 jest za słaby do tej budy. Ja swój samochód lubię co nie znaczy że będę piał nad nim z zachwytu, ponieważ na to nie zasługuje i nie ma w nim nic nadzwyczajnego. Życzę kolegom więcej luzu i poczucia realizmu.
.TM napisał/a:

sla sprzedaj auto i zacznij jeździć busami - mają odpowiednia pojemność, moc i masę.

Myślę że jest to lepsze rozwiązanie niż wstawianie rozpórki, kierownicy z 2,0 i dodatkowych spojlerów w celu poprawienia osiągów i komfortu w 1,6.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 02-02-2010, 22:29   

sla - ale nie ma też co narzekać. Samochód nie jest ciężki jak nowe samochody (nowy Lancer +100kg), jest oczywiście cięższy niż samochody z lat 80tych ale to 4,5m musi ważyć! Samochód legitymuje się mocą 135km oraz ponad 170Nm i jeździ tak jak parametry wskazują (poniżej 10sec do 100km/h) jest do tego bardzo elastyczny a skrzynia chodzi bardzo precyzyjnie (niespotykane w innych samochodach). Więc może zaczniesz podchodzić do tego obiektywnie? Mało trzeba było kupić RA z USA które podobno jeździ szybciej niż wskazuje na to moc (ale bez gwarancji) albo EVO... Jest jeszcze parę innych wozidełek o mocniejszych silnikach. A jak uważasz że nie jeździ jak 135km to może powinieneś się wybrać na hamownie?

Ja też podchodzę do swojego samochodu dość obiektywie ma on swoje wady (które też nie omieszkałem napisać) ale jeśli chodzi o silnik i skrzynię biegów to nie ma się co czepiać!

Z ciekawostek gdzie w zakresie od 2 tys w górę najniższy moment ma taki jak max w 1,6 to są fakty jeśli kogoś interesuje czyli od 2 tys ciągnie tak jak 1,6 przy maksymalnym momencie a do tego ciągnie pięknie do 7 tys.
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-02-2010, 22:47   

Wszystko pięknie, ale atak na mnie spowodowało stwierdzenie że 1,6 nie nadaje się do tego samochodu a jest to po prostu prawda. Co do 2,0 to zgoda, może być, dlatego taki kupiłem, ale też niczym nie wyróżnia się na tle swoich konkurentów z silnikami o podobnej pojemności dlatego nie pieję z zachwytu.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 02-02-2010, 22:55   

sla napisał/a:
stwierdzenie że 1,6 nie nadaje się do tego samochodu a jest to po prostu prawda


Nowy Lancer jest cięższy a jest też oferowany z silnikiem 1,5.... Który nie świeci momentem a jakaś moc osiąga przy obrotach wiertarki.... też kupują i też jeżdżą nie wmawiaj wszystkim swojego zdania. Przejechałem się cari 1,6 kolegi (inny silnik, trochę mniejsza moc masa ta sama) z przebiegiem grubo ponad 200 tys i powiem że nie odczułem braku rusza, przyspiesza itd da się jeździć przy Lancerze różnica między 1,6 a 2,0 to kosmiczne 2 sec do setki!!! A jak by 2.0 nie kręcić do 7 tys za pewne różnica jeszcze bardziej stopnieje. Jak wybierałem już byłem nastawiony na 1,6 (ze względu na 1,5l mniej na setkę) ale trafił się 2.0 w dobrej cenie i małym przebiegiem to mam i sobie chwalę.

Ludzie jeżdżą też skoda fabią ponad 1000kg wagi, 1,2 HPT i całe 44kW do tego 16,5 do setki...

sla napisał/a:
ale też niczym nie wyróżnia się na tle swoich konkurentów z silnikami o podobnej pojemności dlatego nie pieję z zachwytu.


To pokaż mi taki co się wyróżnia (w samochodach segmentu C w porównywalnej półce cenowej).
Ostatnio zmieniony przez krzychu 02-02-2010, 23:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.