rozpórka do CS0 |
Autor |
Wiadomość |
bcn
Forumowicz Save the SOHC

Auto: Lancer CS0 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 71 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
adnot
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer Wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2011 Posty: 51 Skąd: Lędziny
|
Wysłany: 10-02-2012, 12:20
|
|
|
Reflektory są w chromie. Wieczorem puszczę parę fotek jeszcze , bo na razie wrzuciłem to co mam na laptopie. |
|
|
|
 |
bcn
Forumowicz Save the SOHC

Auto: Lancer CS0 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 71 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-02-2012, 13:51
|
|
|
a tak BTW, to wlasnie zamowilem rozporke, powinna byc w przyszlym tygodniu. moze bedzie ciszej troche |
_________________ 2007 Lancer CS3 | 2001 Civic EU7
 |
|
|
|
 |
demoniszcze
Mitsumaniak

Auto: Skoda Yeti 4x4 1.8TSI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 260 Skąd: Toruń
|
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-02-2012, 08:38
|
|
|
[quote="krzychu"] adnot napisał/a: | Więc pewnie z początku produkcji były felgi na 5 śrub w 1,6 RA. |
W rocznikach 2003/2004 była wersja 1,6 sport, nie było jeszcze RA, różniła się tylko silnikiem . |
|
|
|
 |
adnot
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer Wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2011 Posty: 51 Skąd: Lędziny
|
Wysłany: 11-02-2012, 12:59
|
|
|
No i tak , już teraz wiem dzwoniłem do serwisu ( bo w papierach same symbole ) i mam potwierdzenie mój Lucjan to wersja Sport.
Nie sprowadzali ich na nasz rynek podobno z dwóch powodów :
- cena była sporo wyższa
- niskie zawieszenie , nieadekwatne do stanu naszych dróg
Tak na szybko parę fotek :
 |
|
|
|
 |
bcn
Forumowicz Save the SOHC

Auto: Lancer CS0 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 71 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-02-2012, 08:46
|
|
|
ale te foty to troche zmniejszyc mogles...
kupilem rozporke - ale taka refleksja mnie naszla - jak ja zamontowac?
powinno sie to robic na podniesionym przodzie, czy normalnie jak samochod stoi na rownej powierzchni? czyli, czy na rozprezonym zawieszeniu, czy obciazonym normalnie? |
_________________ 2007 Lancer CS3 | 2001 Civic EU7
 |
|
|
|
 |
.TM
Mitsumaniak

Auto: Lancer 4G18
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 298 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-02-2012, 10:06
|
|
|
rozpórkę montujesz na stojącym aucie, im powierzchnia równiejsza tym lepiej, bez przechyłów |
|
|
|
 |
tony01
Nowy Forumowicz Mitsumaniak

Auto: Lancer Sport 2.0 / BRC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Sty 2012 Posty: 20 Skąd: ZIELONKA
|
Wysłany: 23-02-2012, 00:45
|
|
|
Witam. Jestem ciekawy opinii czy warto to zamontować ? Czy ktoś ma lub miał z tym jakieś doświadczenie ? Bo rozpórkę górną mam, plus zapiąć dół i zapiąć tył (czy są rozpórki na tył ?). Jakby tak wszystko zapiąć to wrażenia z jazdy mogły by przypominać przejażdżkę na kozie gnającej po bruku
http://allegro.pl/rozpork...2108815136.html
[ Dodano: 23-02-2012, 00:59 ]
I jeszcze takie dwie aukcje ... może jakieś opinie ???
http://allegro.pl/dolot-f...2079051968.html
http://allegro.pl/dolot-u...2100764960.html |
_________________ Życie się kręci od 5 tyś.
... a kiedy przyjdzie umierać, uśmiechnę się i powiem - Kur...a, fajnie było.
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 23-02-2012, 15:55
|
|
|
A Lancera to masz kombi czy sedan? Jeśli sedan to masz fabrycznie pseudo rozpórkę tylną... Nie od dzisiaj wiadomo, że sedany są dużo sztywniejsze w tylnej części względem SB, Coupe czy kombi. Dolna nie sądzę żeby dużo dawało i była odczuwalna przy takich mocach, oponach i cywilnej jeździe. Górna dużo więcej ma do spięcia.
W dolot podobno się nie ma co bawić bo jest fabrycznie "zimny" i lepszego nie da się za bardzo wymodzić. Prędzej proponuję:
- jechać na hamownie
- wyciąć katalizator
- zasymulować drugą sondę lambda (tylko trzeba jeszcze dowiedzieć się jak)
- jechać na tą samą hamownie
- pochwalić się na forum wynikami. |
|
|
|
 |
tony01
Nowy Forumowicz Mitsumaniak

Auto: Lancer Sport 2.0 / BRC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Sty 2012 Posty: 20 Skąd: ZIELONKA
|
Wysłany: 23-02-2012, 19:32
|
|
|
krzychu napisał/a: | A Lancera to masz kombi czy sedan? Jeśli sedan to masz fabrycznie pseudo rozpórkę tylną... Nie od dzisiaj wiadomo, że sedany są dużo sztywniejsze w tylnej części względem SB, Coupe czy kombi. Dolna nie sądzę żeby dużo dawało i była odczuwalna przy takich mocach, oponach i cywilnej jeździe. Górna dużo więcej ma do spięcia.
W dolot podobno się nie ma co bawić bo jest fabrycznie "zimny" i lepszego nie da się za bardzo wymodzić. Prędzej proponuję:
- jechać na hamownie
- wyciąć katalizator
- zasymulować drugą sondę lambda (tylko trzeba jeszcze dowiedzieć się jak)
- jechać na tą samą hamownie
- pochwalić się na forum wynikami. |
Mam sedana. Czyli z kolejnymi rozpórkami dam sobie spokój. Podoba mi się ten dolot FUJITA, ale może rzeczywiście oprócz tego, że fajny nic więcej nie wniesie. Ja mam seryjny dolot i jedynie wkład K&N. Co prawda nie mam porównania bo już z takim wkładem kupiłem, ale wydaje mi się, że "fajniej mruczy"
A jak wytnę katalizator i zrobię te "czary mary" z sondą lambda to przejdę coroczny przegląd na stacji diagnostycznej, czy trzeba będzie "klepnąć" dowód |
_________________ Życie się kręci od 5 tyś.
... a kiedy przyjdzie umierać, uśmiechnę się i powiem - Kur...a, fajnie było.
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 23-02-2012, 19:35
|
|
|
tony01 napisał/a: |
A jak wytnę katalizator i zrobię te "czary mary" z sondą lambda to przejdę coroczny przegląd na stacji diagnostycznej, czy trzeba będzie "klepnąć" dowód |
Według mojej opinii jak najbardziej. Ja ostatnio byłem w jakiejś nowej, monitowanej (podobnie niedługo wszystkie takie będą - ktoś potem przyjeżdża i wyrywkowo ogląda te nagrania), gość zestresowany itd itp. A nie pamiętam, żeby mi coś w rurę pchał A jak byłem na starej stacji to gość mówił, że te limity i tak są hohohoho. |
|
|
|
 |
cefaloid
Forumowicz
Auto: 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Maj 2010 Posty: 388 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-02-2012, 14:26
|
|
|
krzychu napisał/a: | tony01 napisał/a: |
A jak wytnę katalizator i zrobię te "czary mary" z sondą lambda to przejdę coroczny przegląd na stacji diagnostycznej, czy trzeba będzie "klepnąć" dowód |
Według mojej opinii jak najbardziej. Ja ostatnio byłem w jakiejś nowej, monitowanej (podobnie niedługo wszystkie takie będą - ktoś potem przyjeżdża i wyrywkowo ogląda te nagrania), gość zestresowany itd itp. A nie pamiętam, żeby mi coś w rurę pchał A jak byłem na starej stacji to gość mówił, że te limity i tak są hohohoho. |
W poprzednim samochodzie miałem wycięty katalizator, pan wsadził jakiś czujnik w rurę wydechową, popatrzył na wskażniki i podbił. Ja nie pytałem jakie są wskazania ani on nie kręcił nosem. |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 25-02-2012, 06:27
|
|
|
tony01 napisał/a: | A jak wytnę katalizator i zrobię te "czary mary" z sondą lambda to przejdę coroczny przegląd na stacji diagnostycznej |
Nie. |
|
|
|
 |
tony01
Nowy Forumowicz Mitsumaniak

Auto: Lancer Sport 2.0 / BRC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Sty 2012 Posty: 20 Skąd: ZIELONKA
|
Wysłany: 25-02-2012, 13:54
|
|
|
Ok. To jak i gdzie mogę emulować sondę ? |
_________________ Życie się kręci od 5 tyś.
... a kiedy przyjdzie umierać, uśmiechnę się i powiem - Kur...a, fajnie było.
 |
|
|
|
 |
|