Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kupię Sigmę 3.0 12v kombi
Autor Wiadomość
gabriel86 
Forumowicz


Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 145
Skąd: Białystok
Wysłany: 14-02-2010, 11:19   

Oj tego już nie powiem, prowadziłem dwa razy. Ale kręci się wysoko... i piekielnie szybko się wkręca.
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2010, 12:15   

gabriel86, no tak tak silnik chodzi i to bardzo fajnie ale diabeł tkwi w szczegółach w 406 obrotomierz jest do 8000 tysięcy a czerwone pole zaczyna się od 6500 a sigmę tak jak Łukasz napisał można kręcić spokojnie na czerwonym polu(7000 ->) i jeśli silnik jest ok to nic się nie dzieje i auto przyspiesza tak długo jak trzymasz nogę na gazie to jest właśnie urok Japończyków te auta zaczynają żyć na wysokich obrotach czego innym brakuje
 
 
gabriel86 
Forumowicz


Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 145
Skąd: Białystok
Wysłany: 14-02-2010, 12:36   

hehehehe... np crx 1.6 v-tec :) albo prelude 2.2 v-tec. Ale one się kręcą wysoko:)

Przed podjęciem decyzji o zakupie sigmy, myslalem o innych autach np 306 s16 , albo colt 1.8 gti , albo 205 1.9 gti. Takie małe szybskie zabawki.
Ale kobieta powiedziała... " samochód ma mieć 4 drzwi i musi być na tyle duży ażeby to na różnych festiwalach w nim spać wygodnie "

ooo... ogladałem mazdra mx-3 1.8 v6 :) mocna mała zabawka:D
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 14-02-2010, 18:58   

6g72 kręci sie już dobrze od ok 2800 w górę ...jak pisałem 3 bieg - / łukasz wspomniał o prędkości -cyfra / wskazówka prędkościomierza idzie tak szybko jak wskazówka obrotościomierza w zasadzie parę razy sprawdziłem że da się na 4 biegu dojść do końca...
raz rozerwało skrzynię ...a druga jeszcze się trzyma . w trasie ...spokojnie dajemy radę za nowymi autami lepszych marek i o szybszej stylistyce nadwozia .oczywiscie demon prędkości to nie jest ale w porównaniu do aut o takich parametrach tech. - nie ma wstydu.
jak przedm.ówcy pisali ....na 7000 i powyzej da się jezdzić :finga:
a uśmiech mam ...mam ... dlatego jeszcze się sigmy nie pozbyłem .
ten moment przydaje sie przy dzisiejszym tłoku na drodze...i na swiatłach w każdym większym miescie
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
Bulwa 
Mitsumaniak


Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 201
Skąd: RADOMSKO
Wysłany: 21-02-2010, 22:31   

Sprzedałem Sigme, chwilowo jestem posiadaczem vectry 2,5 v6,i muszę przyznać że moc niby taka sama 170km,ale jest lżejsza i zbiera się lepiej od sigmy,dzwięk trochę inny no tylko komfortu to tam nie ma raczej wcale w porównaniu do miśka,ale za to dużo więcej bajerów niż w sigmie kombi ,i trochę młodziej wygląda,no ale to nie to.
_________________
Żarłacz Biały,niestety już nie mój.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 22-02-2010, 02:11   

Bulwa napisał/a:
Sprzedałem Sigme, chwilowo jestem posiadaczem vectry 2,5 v6,i muszę przyznać że moc niby taka sama 170km,ale jest lżejsza i zbiera się lepiej od sigmy,dzwięk trochę inny no tylko komfortu to tam nie ma raczej wcale w porównaniu do miśka,ale za to dużo więcej bajerów niż w sigmie kombi ,i trochę młodziej wygląda,no ale to nie to.


Cóż...czasami ujeżdżam Vectre C i powiem że w 2002 roku wszelkie media pisały że to "nowa jakość, koniec z oplowskim przeciętniactwem" etc. Rzeczywistość jak zwykle zweryfikowała brutalnie te przechwałki. Porównując oba samochody to Vectra pomimo 10 lat młodszej konstrukcji jest po prostu toporna (a zaznaczam że nie jest to najbiedniejsza wersja) i zrobiona oszczędnościowo.
To widać że to jednak klasa średnia, a nie wyższa średnia i pewnie stąd ta różnica.
Plus za to że jest dużo części i są tańsze niż do Peugeota 206.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 22-02-2010, 12:41   

no bulwa ...sam nie rozumiem pisałes ze sigma jest droga w utrzymaniu i dlatego musisz sprzedać a opel 2.5 nie jest ? chyba że gaz ma ale o tym nie pisałes...
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
gabriel86 
Forumowicz


Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 145
Skąd: Białystok
Wysłany: 22-02-2010, 23:34   

Sprawa zakończyła się na zakupie galanta E54A 2.0 v6 ze stagiem 300.
Szkoda że nie znalazłem odpowiedniej sigmy :(
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 23-02-2010, 11:26   

no szkoda , ale może kiedys :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
mmatulek 
Mitsumaniak


Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 631
Skąd: Milanówek
Wysłany: 23-02-2010, 12:45   

Nie sigma ale ciekawy silnik.
_________________
Były: Galant e55 '94, Sigma Kombi '93
 
 
gabriel86 
Forumowicz


Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 145
Skąd: Białystok
Wysłany: 23-02-2010, 23:20   

Ciekawy silnik... ale wymiana świec jest... hmm... trudna, czasochłonna .
Ale ładnie się kręci. :)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 23-02-2010, 23:49   

24V w końcu :) Wymiana świec jak w większosci V6. Ostatnio u kolegi w Sigmie wymusiliśmy na gazownikach montaż wtrysków pod kolektorem. Panowie opanowali ściąganie kolektora w 10 minut :D (ponoć 5 razy zdejmowali i zakładali). Tragedii nie ma. Zresztą założysz platynowe i masz na 80-100 spokój.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 24-02-2010, 13:48   

iridium sa lepsze - mówie bo mam i potwierdzam :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 24-02-2010, 18:24   

W 12V wymieniam świece bez ściągania kolektora :mrgreen: więc mam NGK BPR6ES 1.1 i po 6000 km zero śladów wypalenia, szczelina jak była 1.05 tak jest 1.05(wyciągałem bo się zalał i suszyłem świece :doubt: )

Szkoda że w 24V tak się nie da :(

VirMan
a platynowe miałeś i się nie sprawdziły ?
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 24-02-2010, 18:50   

miałem platynowe wcześniej w tym samochodzie jak kupowałem. ngk platinium - auto miało może niecałe 20k zrobione i już były nadpalone na tyle ,że wymiana na iridium spowodowała ogromną różnicę a niedawno wykrecałem po 40k i nie było żadnych śladów zużycia.

[ Dodano: 24-02-2010, 18:51 ]
Aha sory - miałem bosh platinium , a założyłem Denso iridium tough
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.