Kupię Sigmę 3.0 12v kombi |
Autor |
Wiadomość |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 14-02-2010, 11:19
|
|
|
Oj tego już nie powiem, prowadziłem dwa razy. Ale kręci się wysoko... i piekielnie szybko się wkręca. |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-02-2010, 12:15
|
|
|
gabriel86, no tak tak silnik chodzi i to bardzo fajnie ale diabeł tkwi w szczegółach w 406 obrotomierz jest do 8000 tysięcy a czerwone pole zaczyna się od 6500 a sigmę tak jak Łukasz napisał można kręcić spokojnie na czerwonym polu(7000 ->) i jeśli silnik jest ok to nic się nie dzieje i auto przyspiesza tak długo jak trzymasz nogę na gazie to jest właśnie urok Japończyków te auta zaczynają żyć na wysokich obrotach czego innym brakuje |
|
|
|
 |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 14-02-2010, 12:36
|
|
|
hehehehe... np crx 1.6 v-tec albo prelude 2.2 v-tec. Ale one się kręcą wysoko:)
Przed podjęciem decyzji o zakupie sigmy, myslalem o innych autach np 306 s16 , albo colt 1.8 gti , albo 205 1.9 gti. Takie małe szybskie zabawki.
Ale kobieta powiedziała... " samochód ma mieć 4 drzwi i musi być na tyle duży ażeby to na różnych festiwalach w nim spać wygodnie "
ooo... ogladałem mazdra mx-3 1.8 v6 mocna mała zabawka:D |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 14-02-2010, 18:58
|
|
|
6g72 kręci sie już dobrze od ok 2800 w górę ...jak pisałem 3 bieg - / łukasz wspomniał o prędkości -cyfra / wskazówka prędkościomierza idzie tak szybko jak wskazówka obrotościomierza w zasadzie parę razy sprawdziłem że da się na 4 biegu dojść do końca...
raz rozerwało skrzynię ...a druga jeszcze się trzyma . w trasie ...spokojnie dajemy radę za nowymi autami lepszych marek i o szybszej stylistyce nadwozia .oczywiscie demon prędkości to nie jest ale w porównaniu do aut o takich parametrach tech. - nie ma wstydu.
jak przedm.ówcy pisali ....na 7000 i powyzej da się jezdzić
a uśmiech mam ...mam ... dlatego jeszcze się sigmy nie pozbyłem .
ten moment przydaje sie przy dzisiejszym tłoku na drodze...i na swiatłach w każdym większym miescie |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
Bulwa
Mitsumaniak

Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 201 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: 21-02-2010, 22:31
|
|
|
Sprzedałem Sigme, chwilowo jestem posiadaczem vectry 2,5 v6,i muszę przyznać że moc niby taka sama 170km,ale jest lżejsza i zbiera się lepiej od sigmy,dzwięk trochę inny no tylko komfortu to tam nie ma raczej wcale w porównaniu do miśka,ale za to dużo więcej bajerów niż w sigmie kombi ,i trochę młodziej wygląda,no ale to nie to. |
_________________ Żarłacz Biały,niestety już nie mój.
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 22-02-2010, 02:11
|
|
|
Bulwa napisał/a: | Sprzedałem Sigme, chwilowo jestem posiadaczem vectry 2,5 v6,i muszę przyznać że moc niby taka sama 170km,ale jest lżejsza i zbiera się lepiej od sigmy,dzwięk trochę inny no tylko komfortu to tam nie ma raczej wcale w porównaniu do miśka,ale za to dużo więcej bajerów niż w sigmie kombi ,i trochę młodziej wygląda,no ale to nie to. |
Cóż...czasami ujeżdżam Vectre C i powiem że w 2002 roku wszelkie media pisały że to "nowa jakość, koniec z oplowskim przeciętniactwem" etc. Rzeczywistość jak zwykle zweryfikowała brutalnie te przechwałki. Porównując oba samochody to Vectra pomimo 10 lat młodszej konstrukcji jest po prostu toporna (a zaznaczam że nie jest to najbiedniejsza wersja) i zrobiona oszczędnościowo.
To widać że to jednak klasa średnia, a nie wyższa średnia i pewnie stąd ta różnica.
Plus za to że jest dużo części i są tańsze niż do Peugeota 206. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 22-02-2010, 12:41
|
|
|
no bulwa ...sam nie rozumiem pisałes ze sigma jest droga w utrzymaniu i dlatego musisz sprzedać a opel 2.5 nie jest ? chyba że gaz ma ale o tym nie pisałes... |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 22-02-2010, 23:34
|
|
|
Sprawa zakończyła się na zakupie galanta E54A 2.0 v6 ze stagiem 300.
Szkoda że nie znalazłem odpowiedniej sigmy |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 23-02-2010, 11:26
|
|
|
no szkoda , ale może kiedys |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
mmatulek
Mitsumaniak

Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 631 Skąd: Milanówek
|
Wysłany: 23-02-2010, 12:45
|
|
|
Nie sigma ale ciekawy silnik. |
_________________ Były: Galant e55 '94, Sigma Kombi '93
 |
|
|
|
 |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 23-02-2010, 23:20
|
|
|
Ciekawy silnik... ale wymiana świec jest... hmm... trudna, czasochłonna .
Ale ładnie się kręci. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 23-02-2010, 23:49
|
|
|
24V w końcu Wymiana świec jak w większosci V6. Ostatnio u kolegi w Sigmie wymusiliśmy na gazownikach montaż wtrysków pod kolektorem. Panowie opanowali ściąganie kolektora w 10 minut (ponoć 5 razy zdejmowali i zakładali). Tragedii nie ma. Zresztą założysz platynowe i masz na 80-100 spokój. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 24-02-2010, 13:48
|
|
|
iridium sa lepsze - mówie bo mam i potwierdzam |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 24-02-2010, 18:24
|
|
|
W 12V wymieniam świece bez ściągania kolektora więc mam NGK BPR6ES 1.1 i po 6000 km zero śladów wypalenia, szczelina jak była 1.05 tak jest 1.05(wyciągałem bo się zalał i suszyłem świece )
Szkoda że w 24V tak się nie da
VirMan a platynowe miałeś i się nie sprawdziły ? |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 24-02-2010, 18:50
|
|
|
miałem platynowe wcześniej w tym samochodzie jak kupowałem. ngk platinium - auto miało może niecałe 20k zrobione i już były nadpalone na tyle ,że wymiana na iridium spowodowała ogromną różnicę a niedawno wykrecałem po 40k i nie było żadnych śladów zużycia.
[ Dodano: 24-02-2010, 18:51 ]
Aha sory - miałem bosh platinium , a założyłem Denso iridium tough |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
|