Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyciszenie Outlandera
Autor Wiadomość
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 04-02-2011, 22:40   

To ja uprzejmie donoszę że bylo to na niemieckiej autosradzie i wszystko było przepisowo :lol: :D
_________________

 
 
Grzesq 
Forumowicz


Auto: Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 290
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-02-2011, 22:44   

lexus napisał/a:
To ja uprzejmie donoszę że bylo to na niemieckiej autosradzie i wszystko było przepisowo :lol: :D

A ja tak na prawdę swoje rekordy też biłe w Niemczech i nikogo nie namawiam to sprawdzania swoich osiągów w Polsce :D
 
 
regon 
Forumowicz


Auto: MO II, 2,4 - już nie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 419
Skąd: Wawa
Wysłany: 04-02-2011, 22:49   

jasne jasne a świstak siedzi i zawija te sreberka ... :badgrin:
_________________

 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 05-02-2011, 12:01   

Grzesq napisał/a:
200km/h na liczniku


Nie oszukuj tam nie ma żadnej górki , jest płasko wiec jest to nie możliwe. :D
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
Muciek 
Mitsumaniak
Amnetyst Black

Auto: O2 FL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 896
Skąd: Gdynia
Wysłany: 05-02-2011, 18:25   

13zbyszek13 napisał/a:
Grzesq napisał/a:
200km/h na liczniku


Nie oszukuj tam nie ma żadnej górki , jest płasko wiec jest to nie możliwe. :D


20km miał gaz do dechy aż w końcu się rozpędził jak wiatr zawiał :lol:
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 06-02-2011, 09:25   

Grzesq napisał/a:
Ja się zupgradowałem do klocków EBC red stuff ceramiczne, tarcze EBC nawiercane i płyn hamulcowy motul o mocno zwiększonej temperaturze wrzenia, różnica jest olbrzymia, szczególnie przy częstym hamowaniu z dużych prędkości w trasie
i wtedy jest to OK, bo o wytrzymałości ori to już materiał do książki napisaliśmy. Licznikowo ponad 200 jest możliwe - zwłaszcza z mapą :twisted: , ale błąd licznika jest co najmniej kilkanaście km. Ja mam przy 140 na GPS ok. 150 na liczniku. Im więcej tym błąd rośnie.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
regon 
Forumowicz


Auto: MO II, 2,4 - już nie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 419
Skąd: Wawa
Wysłany: 06-02-2011, 10:29   

rezon napisał/a:
Ja mam przy 140 na GPS ok. 150 na liczniku. Im więcej tym błąd rośnie.

rezon a słyszałeś o tym, że nasze gps są mniej dokładne od wojskowych? i o tym, że już z 2 lata temu amerykanie pisli o kłopotach z satelitami?
_________________

 
 
Muciek 
Mitsumaniak
Amnetyst Black

Auto: O2 FL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 896
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-02-2011, 12:54   

rezon napisał/a:
Grzesq napisał/a:
Ja się zupgradowałem do klocków EBC red stuff ceramiczne, tarcze EBC nawiercane i płyn hamulcowy motul o mocno zwiększonej temperaturze wrzenia, różnica jest olbrzymia, szczególnie przy częstym hamowaniu z dużych prędkości w trasie
i wtedy jest to OK, bo o wytrzymałości ori to już materiał do książki napisaliśmy. Licznikowo ponad 200 jest możliwe - zwłaszcza z mapą :twisted: , ale błąd licznika jest co najmniej kilkanaście km. Ja mam przy 140 na GPS ok. 150 na liczniku. Im więcej tym błąd rośnie.


U mojego taty w Nokii 500 błąd różnicy wynosi zawsze 5-6km/h niezależnie czy jedzie 25km/h czy jedzie 180km/h.
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 06-02-2011, 13:23   

regon napisał/a:
rezon a słyszałeś o tym, że nasze gps są mniej dokładne od wojskowych? i o tym, że już z 2 lata temu amerykanie pisli o kłopotach z satelitami?
dwa lub trzy lata temu miałem kontakt zawodowy z systemami pozycjonowania geostacjonarnego. Oprócz Navstar GPS, są jeszcze cywilny GALILEO oraz GLONASS. Dokładność pozycjonowania wynika np. z udostępniania informacji o odchyleniach orbity i pozycji satelity od idealnej. Jeszcze kilkanaście lat temu udostępniane cywilom informacje pozwalały na pozycjonowanie z dokładnością ok. 100m, a rakiety typu Tomahawk miały dokładność trafienia ok. 1m. Obecne systemy navi samochodowej posiadają dokładność lokalizacji w czasie rzeczywistym 3-20m. Wykorzystując sygnał stacji bazowych GNSS w systemie ASG-EUPOS osiąga się dokładność lokalizacji 3-5cm zarówno w poziomie, jak i w pionie. W niektórych krajach EU posiadającą gęstszą sieć stacji bazowych (20-30km, PL - 70km) osiągana jest dokładność ok. 1cm dla składowej poziomej i pionowej. Korzystamy z tych samych satelitów co wojskowi (za wyjątkiem GALILEO - to cywilny system), chociaż wojskowi mogą oczywiście mieć więcej satelitów, których sygnał kodują.
Muciek napisał/a:
mojego taty w Nokii 500 błąd różnicy wynosi zawsze 5-6km/h niezależnie czy jedzie 25km/h czy jedzie 180km/h.
u mnie rośnie błąd z prędkością. W posiadanym SX4 jest zresztą identycznie - 80km/h różnica jest 2km, 140 na GPS odpowiadało nieco ponad 150 na liczniku. Wczoraj ujeżdżałem SX'a, bo Outek mi o 3 rano zastrajkował i nie chciał zapalić - nie kręci rozrusznik, chociaż elektromagnes działa. aku jest OK, przekaźniki, bezpieczniki OK. Czyżby podzespoły miały wbudowany wskaźnik upływu gwarancji :wink: We wtorek trafi na lawetę - to dla fanów niezawodności Mitsubishi, którą sam nieopatrznie pochwaliłem w przeddzień strajku Outka. Jest jeszcze możliwość, że coś pokrzaczyli w serwisie (nieautoryzowanym) przy montażu koła dwumasowego i sprzęgła w czwartek, chociaż w piątek już nim jeździłem i było OK. Bez podnośnika ciężko wróżyć o przyczynach.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-02-2011, 16:48   

Prędkość z GPS-a jest prędkością rzeczywistą, ta która jest pokazywana przez prędkościomierz jest zawsze większa z kilku powoduów:

Po pierwsze primo: Lepiej się czujesz jak Ci się wydaje że jedziesz szybciej.
Po drugie primo: Ze względów bezpieczeństwa, producenci w ten sposób działają prewencyjnie na zmniejszanie prędkości podróżowania.
Po trzecie primo: Masz mniejsze szanse załapać się na radar.
_________________
glonojad rulezz
 
 
 
michu300 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 334
Skąd: okolice 3city
Wysłany: 07-02-2011, 11:04   

rezon napisał/a:
Jest jeszcze możliwość, że coś pokrzaczyli w serwisie (nieautoryzowanym) przy montażu koła dwumasowego i sprzęgła w czwartek, chociaż w piątek już nim jeździłem i było OK.


Moim zdaniem taki zbieg okoliczności nie może być przypadkowy.
 
 
small 
Forumowicz

Auto: misiek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 57
Skąd: Polska
Wysłany: 23-03-2011, 12:49   

Mam pytanie do kolegi mitsu, chcę wygłuszyć swojego outka i chciałbym kupić maty firmy HW Energetic. Jak oceniasz te maty i ile metrów potrzebuję do wygłuszenia maski silnika, 4 drzwi, klapy bagażnika, bagażnika i podłogi. ewentualnie jakiej innej firmy maty byś polecił, tak bym mógł je zamówić ze sklepu w Polsce.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 23-03-2011, 14:47   

small napisał/a:
Mam pytanie do kolegi mitsu, chcę wygłuszyć swojego outka i chciałbym kupić maty firmy HW Energetic. Jak oceniasz te maty i ile metrów potrzebuję do wygłuszenia maski silnika, 4 drzwi, klapy bagażnika, bagażnika i podłogi. ewentualnie jakiej innej firmy maty byś polecił, tak bym mógł je zamówić ze sklepu w Polsce.
Na wyciszenie całego auta oprócz maski silnika poszlo około 6m2 mat. Ponizej link do sklepu w PL sprzedający identyczne jak te co kupiłem w Szwecji:
http://www.sklep.axel2.pl...uct&prod_id=438
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
small 
Forumowicz

Auto: misiek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 57
Skąd: Polska
Wysłany: 09-05-2011, 20:49   

A podpowiesz mi jeszcze jak się zabrać za wyciszenie bagażnika, co trzeba i jak zdemontować, czy wyciszałeś też tylną klapę? :oops:
Pozdrawiam

[ Dodano: 12-05-2011, 11:44 ]
Po zabiegu wyciszenie drzwi, przegrody od strony kabiny i bagażnika z nadkolami plastiki wpadają mi w rezonans, co mnie bardzo irytuje. Czy ktoś ma pomysł jak temu zaradzić? :cry:
 
 
mike24 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.4 MT Intense+ 2011
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2011
Posty: 44
Skąd: Opole
Wysłany: 21-12-2011, 13:56   

mitsu00 napisał/a:
small napisał/a:
Mam pytanie do kolegi mitsu, chcę wygłuszyć swojego outka i chciałbym kupić maty firmy HW Energetic. Jak oceniasz te maty i ile metrów potrzebuję do wygłuszenia maski silnika, 4 drzwi, klapy bagażnika, bagażnika i podłogi. ewentualnie jakiej innej firmy maty byś polecił, tak bym mógł je zamówić ze sklepu w Polsce.
Na wyciszenie całego auta oprócz maski silnika poszlo około 6m2 mat. Ponizej link do sklepu w PL sprzedający identyczne jak te co kupiłem w Szwecji:
http://www.sklep.axel2.pl...uct&prod_id=438

Witam wszystkich miśkodrajwerów. Dopiero zakupiłem pojazd, więc jestem tu nowy i dopiero do mnie dotarły niektóre "detale" :)

Mitsu... a mógłbyś gdzieś wkleić jakiś mini tutorial ze wskazaniem miejsc wg ciebie newralgicznych, które na 100% wymagają wygłuszenia.

I jeszcze pytanie, odpowiedź na które być może zainteresuje innych... Ile czasu wg ciebie takie wyciszenie powinno zająć, powiedzmy ASO Mitsubishi. Powiem tylko, że po zadaniu im takiego pytania odpowiedzieli, że mogą się podjąć i w ich ocenie zajmie to ok. 8h roboczych. Zapytałem z obawy o gwarancję przy montażu samodzielnym.

Wiecie, a propos, co i jak z gwarancją przy takiej ingerencji?

Pozdro
mike
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.