Wyciszenie Outlandera |
Autor |
Wiadomość |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 04-02-2011, 22:40
|
|
|
To ja uprzejmie donoszę że bylo to na niemieckiej autosradzie i wszystko było przepisowo |
_________________
 |
|
|
|
 |
Grzesq
Forumowicz

Auto: Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Lut 2010 Posty: 290 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-02-2011, 22:44
|
|
|
lexus napisał/a: | To ja uprzejmie donoszę że bylo to na niemieckiej autosradzie i wszystko było przepisowo |
A ja tak na prawdę swoje rekordy też biłe w Niemczech i nikogo nie namawiam to sprawdzania swoich osiągów w Polsce |
|
|
|
 |
regon
Forumowicz

Auto: MO II, 2,4 - już nie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 419 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 04-02-2011, 22:49
|
|
|
jasne jasne a świstak siedzi i zawija te sreberka ... |
_________________
 |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 05-02-2011, 12:01
|
|
|
Grzesq napisał/a: | 200km/h na liczniku |
Nie oszukuj tam nie ma żadnej górki , jest płasko wiec jest to nie możliwe. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
Muciek
Mitsumaniak Amnetyst Black
Auto: O2 FL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Paź 2010 Posty: 896 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 05-02-2011, 18:25
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | Grzesq napisał/a: | 200km/h na liczniku |
Nie oszukuj tam nie ma żadnej górki , jest płasko wiec jest to nie możliwe. |
20km miał gaz do dechy aż w końcu się rozpędził jak wiatr zawiał |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 06-02-2011, 09:25
|
|
|
Grzesq napisał/a: | Ja się zupgradowałem do klocków EBC red stuff ceramiczne, tarcze EBC nawiercane i płyn hamulcowy motul o mocno zwiększonej temperaturze wrzenia, różnica jest olbrzymia, szczególnie przy częstym hamowaniu z dużych prędkości w trasie | i wtedy jest to OK, bo o wytrzymałości ori to już materiał do książki napisaliśmy. Licznikowo ponad 200 jest możliwe - zwłaszcza z mapą , ale błąd licznika jest co najmniej kilkanaście km. Ja mam przy 140 na GPS ok. 150 na liczniku. Im więcej tym błąd rośnie. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
regon
Forumowicz

Auto: MO II, 2,4 - już nie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 419 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 06-02-2011, 10:29
|
|
|
rezon napisał/a: | Ja mam przy 140 na GPS ok. 150 na liczniku. Im więcej tym błąd rośnie. |
rezon a słyszałeś o tym, że nasze gps są mniej dokładne od wojskowych? i o tym, że już z 2 lata temu amerykanie pisli o kłopotach z satelitami? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Muciek
Mitsumaniak Amnetyst Black
Auto: O2 FL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Paź 2010 Posty: 896 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-02-2011, 12:54
|
|
|
rezon napisał/a: | Grzesq napisał/a: | Ja się zupgradowałem do klocków EBC red stuff ceramiczne, tarcze EBC nawiercane i płyn hamulcowy motul o mocno zwiększonej temperaturze wrzenia, różnica jest olbrzymia, szczególnie przy częstym hamowaniu z dużych prędkości w trasie | i wtedy jest to OK, bo o wytrzymałości ori to już materiał do książki napisaliśmy. Licznikowo ponad 200 jest możliwe - zwłaszcza z mapą , ale błąd licznika jest co najmniej kilkanaście km. Ja mam przy 140 na GPS ok. 150 na liczniku. Im więcej tym błąd rośnie. |
U mojego taty w Nokii 500 błąd różnicy wynosi zawsze 5-6km/h niezależnie czy jedzie 25km/h czy jedzie 180km/h. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 06-02-2011, 13:23
|
|
|
regon napisał/a: | rezon a słyszałeś o tym, że nasze gps są mniej dokładne od wojskowych? i o tym, że już z 2 lata temu amerykanie pisli o kłopotach z satelitami? | dwa lub trzy lata temu miałem kontakt zawodowy z systemami pozycjonowania geostacjonarnego. Oprócz Navstar GPS, są jeszcze cywilny GALILEO oraz GLONASS. Dokładność pozycjonowania wynika np. z udostępniania informacji o odchyleniach orbity i pozycji satelity od idealnej. Jeszcze kilkanaście lat temu udostępniane cywilom informacje pozwalały na pozycjonowanie z dokładnością ok. 100m, a rakiety typu Tomahawk miały dokładność trafienia ok. 1m. Obecne systemy navi samochodowej posiadają dokładność lokalizacji w czasie rzeczywistym 3-20m. Wykorzystując sygnał stacji bazowych GNSS w systemie ASG-EUPOS osiąga się dokładność lokalizacji 3-5cm zarówno w poziomie, jak i w pionie. W niektórych krajach EU posiadającą gęstszą sieć stacji bazowych (20-30km, PL - 70km) osiągana jest dokładność ok. 1cm dla składowej poziomej i pionowej. Korzystamy z tych samych satelitów co wojskowi (za wyjątkiem GALILEO - to cywilny system), chociaż wojskowi mogą oczywiście mieć więcej satelitów, których sygnał kodują. Muciek napisał/a: | mojego taty w Nokii 500 błąd różnicy wynosi zawsze 5-6km/h niezależnie czy jedzie 25km/h czy jedzie 180km/h. | u mnie rośnie błąd z prędkością. W posiadanym SX4 jest zresztą identycznie - 80km/h różnica jest 2km, 140 na GPS odpowiadało nieco ponad 150 na liczniku. Wczoraj ujeżdżałem SX'a, bo Outek mi o 3 rano zastrajkował i nie chciał zapalić - nie kręci rozrusznik, chociaż elektromagnes działa. aku jest OK, przekaźniki, bezpieczniki OK. Czyżby podzespoły miały wbudowany wskaźnik upływu gwarancji We wtorek trafi na lawetę - to dla fanów niezawodności Mitsubishi, którą sam nieopatrznie pochwaliłem w przeddzień strajku Outka. Jest jeszcze możliwość, że coś pokrzaczyli w serwisie (nieautoryzowanym) przy montażu koła dwumasowego i sprzęgła w czwartek, chociaż w piątek już nim jeździłem i było OK. Bez podnośnika ciężko wróżyć o przyczynach. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
DJ Fazi
Mitsumaniak Fan bulwarówek

Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Lis 2010 Posty: 439 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-02-2011, 16:48
|
|
|
Prędkość z GPS-a jest prędkością rzeczywistą, ta która jest pokazywana przez prędkościomierz jest zawsze większa z kilku powoduów:
Po pierwsze primo: Lepiej się czujesz jak Ci się wydaje że jedziesz szybciej.
Po drugie primo: Ze względów bezpieczeństwa, producenci w ten sposób działają prewencyjnie na zmniejszanie prędkości podróżowania.
Po trzecie primo: Masz mniejsze szanse załapać się na radar. |
_________________ glonojad rulezz |
|
|
|
 |
michu300
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 334 Skąd: okolice 3city
|
Wysłany: 07-02-2011, 11:04
|
|
|
rezon napisał/a: | Jest jeszcze możliwość, że coś pokrzaczyli w serwisie (nieautoryzowanym) przy montażu koła dwumasowego i sprzęgła w czwartek, chociaż w piątek już nim jeździłem i było OK. |
Moim zdaniem taki zbieg okoliczności nie może być przypadkowy. |
|
|
|
 |
small
Forumowicz
Auto: misiek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sty 2011 Posty: 57 Skąd: Polska
|
Wysłany: 23-03-2011, 12:49
|
|
|
Mam pytanie do kolegi mitsu, chcę wygłuszyć swojego outka i chciałbym kupić maty firmy HW Energetic. Jak oceniasz te maty i ile metrów potrzebuję do wygłuszenia maski silnika, 4 drzwi, klapy bagażnika, bagażnika i podłogi. ewentualnie jakiej innej firmy maty byś polecił, tak bym mógł je zamówić ze sklepu w Polsce. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 23-03-2011, 14:47
|
|
|
small napisał/a: | Mam pytanie do kolegi mitsu, chcę wygłuszyć swojego outka i chciałbym kupić maty firmy HW Energetic. Jak oceniasz te maty i ile metrów potrzebuję do wygłuszenia maski silnika, 4 drzwi, klapy bagażnika, bagażnika i podłogi. ewentualnie jakiej innej firmy maty byś polecił, tak bym mógł je zamówić ze sklepu w Polsce. | Na wyciszenie całego auta oprócz maski silnika poszlo około 6m2 mat. Ponizej link do sklepu w PL sprzedający identyczne jak te co kupiłem w Szwecji:
http://www.sklep.axel2.pl...uct&prod_id=438 |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
small
Forumowicz
Auto: misiek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sty 2011 Posty: 57 Skąd: Polska
|
Wysłany: 09-05-2011, 20:49
|
|
|
A podpowiesz mi jeszcze jak się zabrać za wyciszenie bagażnika, co trzeba i jak zdemontować, czy wyciszałeś też tylną klapę?
Pozdrawiam
[ Dodano: 12-05-2011, 11:44 ]
Po zabiegu wyciszenie drzwi, przegrody od strony kabiny i bagażnika z nadkolami plastiki wpadają mi w rezonans, co mnie bardzo irytuje. Czy ktoś ma pomysł jak temu zaradzić? |
|
|
|
 |
mike24
Forumowicz
Auto: Outlander 2.4 MT Intense+ 2011
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2011 Posty: 44 Skąd: Opole
|
Wysłany: 21-12-2011, 13:56
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | small napisał/a: | Mam pytanie do kolegi mitsu, chcę wygłuszyć swojego outka i chciałbym kupić maty firmy HW Energetic. Jak oceniasz te maty i ile metrów potrzebuję do wygłuszenia maski silnika, 4 drzwi, klapy bagażnika, bagażnika i podłogi. ewentualnie jakiej innej firmy maty byś polecił, tak bym mógł je zamówić ze sklepu w Polsce. | Na wyciszenie całego auta oprócz maski silnika poszlo około 6m2 mat. Ponizej link do sklepu w PL sprzedający identyczne jak te co kupiłem w Szwecji:
http://www.sklep.axel2.pl...uct&prod_id=438 |
Witam wszystkich miśkodrajwerów. Dopiero zakupiłem pojazd, więc jestem tu nowy i dopiero do mnie dotarły niektóre "detale"
Mitsu... a mógłbyś gdzieś wkleić jakiś mini tutorial ze wskazaniem miejsc wg ciebie newralgicznych, które na 100% wymagają wygłuszenia.
I jeszcze pytanie, odpowiedź na które być może zainteresuje innych... Ile czasu wg ciebie takie wyciszenie powinno zająć, powiedzmy ASO Mitsubishi. Powiem tylko, że po zadaniu im takiego pytania odpowiedzieli, że mogą się podjąć i w ich ocenie zajmie to ok. 8h roboczych. Zapytałem z obawy o gwarancję przy montażu samodzielnym.
Wiecie, a propos, co i jak z gwarancją przy takiej ingerencji?
Pozdro
mike |
|
|
|
 |
|