VR4 z Wrocławia na sprzedaż |
Autor |
Wiadomość |
Darti
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 94' 6a12tt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 16 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-05-2012, 13:35
|
|
|
Frost napisał/a: | Wg. mnie to idz do Sitkowego 3k wypnij mu Ecu i sprawdz czy dasz rade wpiac do siebie, jak tak to kupuj ecu z 3kgt tt i po klopocie ze sterowaniem. |
Zrobiłem to w pierwszej kolejności, nie wypinałem mu nic bo on ma AEM'a a orig ECU leży i się kurzy ale tak :
- wtryskiwacze mam 275 cc chyba a Sitek 360 cc, mieszanka jest za uboga na AFR z tym kompem
- w ECU z 3kgt z 91' brak sterowania wiatrakami chłodnicy , ale to najmniejszy problem
W ogóle zdziwiłem się że auto na jego kompie odpaliło Wymyśliliśmy 2 opcje :
- albo jego komp i większe wtryski
- albo dowolny komp i Greddy
Zdecydowałem się na to drugie i Greddiego już mam
Panewki ... w sumie nie pomyślałem, ale nie miałem też uszczelki pod miskę olejową i bałbym się ruszać, na silikon wolę niczego nie kleić
No i docelowo i tak ma być 6g72tt ... koniecznie |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 08-05-2012, 13:51
|
|
|
Darti napisał/a: | Panewki ... w sumie nie pomyślałem, ale nie miałem też uszczelki pod miskę olejową i bałbym się ruszać, na silikon wolę niczego nie kleić |
Nie no wiadomę kawałek gumy pod miską to ciężka sprawa a panewki to luzik
Darti napisał/a: | No i docelowo i tak ma być 6g72tt ... koniecznie |
No spoko każdy ma swoje cele rób tak byś był zadowolony ( Frost bierz ten silnik razem ze skrzynia ) |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 08-05-2012, 14:55
|
|
|
Skrzynia z VR-4 nie może chodzić z dyfrem od E88, i na odwrót, dlatego przy przeszczepie, albo komplet, albo tylko silnik |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 08-05-2012, 15:03
|
|
|
1. Miska olejowa na żadnej uszczelce tylko silikon
2. Będziesz potrzebował całe 3kGT żeby zrobić swapa
3. 6G12TT jest lżejsze sporo lżejsze niż 6g72TT a my nie mamy najlżejszej fury
Darti zrób fotki od spodu auta tak abysmy mogli sprawdzić jaki masz dyfer i jaką masz skrzynie
P.S kiedy bedziesz u Sitka ? |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 08-05-2012, 15:23
|
|
|
Frost napisał/a: | 1. Miska olejowa na żadnej uszczelce tylko silikon |
W byłeś ciemność widziałeś papier wodny wyrównać powierzchnie bloku silikon-uszczelka-silikon i pokrywa
ale bedę miał gadane na gg
mitsu_pl napisał/a: | Skrzynia z VR-4 nie może chodzić z dyfrem od E88, i na odwrót, dlatego przy przeszczepie, albo komplet, albo tylko silnik |
A skrzynia z E54A od 6G12 Frostowi do 6G72 nie pasowała więc wiadomo tylko opcja cały napęd zostaje |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 08-05-2012, 15:45
|
|
|
Darti napisał/a: |
- wtryskiwacze mam 275 cc ...
|
Łoo matko....
Opcja 6g72tt w Galu 7th generacji była już przerabiana. Silnik i skrzynia z 3kGT, customowy wał i tylny dyfer z ECxx bez AYC (type-V) na LSD. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 08-05-2012, 15:58
|
|
|
swinks_UK, a kto tak zrobił ? Bo jak mi coś tam wiadomo to wał zostaje z E88A a tylny dyfer jak sie chce z LSD to można od Talona założyć albo od Eclipsa
[ Dodano: 08-05-2012, 16:00 ]
Wszyc napisał/a: | Frost napisał/a: | 1. Miska olejowa na żadnej uszczelce tylko silikon |
W byłeś ciemność widziałeś papier wodny wyrównać powierzchnie bloku silikon-uszczelka-silikon i pokrywa |
hehehe dobre i kilo silikonu pływa w misce a z uszczelki cieknie olej |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 08-05-2012, 16:08
|
|
|
denny silnikon widocznie jak się nie chce uszczelki trzymać jeżeli mówimy o tym czerwonym to szajs |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 08-05-2012, 16:47
|
|
|
Frost napisał/a: | swinks_UK, a kto tak zrobił ? Bo jak mi coś tam wiadomo to wał zostaje z E88A a tylny dyfer jak sie chce z LSD to można od Talona założyć albo od Eclipsa
|
Na CVR4 jest taki projekt z Antypodów. Tylny dyfer chyba z ST-R'a jako obudowa, i środek LSD dedykowane do Evo. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 08-05-2012, 16:51
|
|
|
Wszyc napisał/a: |
mitsu_pl napisał/a: | Skrzynia z VR-4 nie może chodzić z dyfrem od E88, i na odwrót, dlatego przy przeszczepie, albo komplet, albo tylko silnik |
A skrzynia z E54A od 6G12 Frostowi do 6G72 nie pasowała więc wiadomo tylko opcja cały napęd zostaje |
Tylko on chciał zaadoptować skrzynię od FWD, a nie 4x4 on są inne. Porównywałem już skrzynię z E54 i E88, oraz Twoją Krzychu (byłą moją z E33) z tą z E38, tyłki mają podobne, ale tylko podobne dzwony zupełnie inne. Natomiast porównując skrzynie z E88 i E38, to są bardzo do siebie podobne, tyle, że mają w różnych miejscach mocowanie rozrusznika. |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Darti
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 94' 6a12tt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 16 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-05-2012, 17:07
|
|
|
To się nie może udać plug & play
Znalazłem stronę gdzie gościu zrobił fotkę w5m33 z galantów, eclipsów i 3000GT N/A 4x4 obok W5MG1 getrag AWD z 3kgt turbo, totalna różnica w mocowaniach :
http://www.dsmtuners.com/...l#post151998195
a niżej co gość wyrabia żeby spasować w5m33 z 6g72tt, szok :
http://www.dsmtuners.com/...l#post152819292
edit: linki chodzą (zaloguj się żeby zobaczyć) |
Ostatnio zmieniony przez Darti 08-05-2012, 19:13, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 08-05-2012, 17:19
|
|
|
Linki popraw, bo nie chodzą... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 08-05-2012, 17:36
|
|
|
Pierwszy link - WTF ??
W drugim norma ze bedzie rzeźba bo gość laduje Vke do Eclipsa Jedyne co z tego mozna wywnioskować że skrzynia nie podejdzie, ale o tym mówiłem Ci już przez tel |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 08-05-2012, 18:55
|
|
|
mitsu_pl napisał/a: | Natomiast porównując skrzynie z E88 i E38, |
Proszę Cie Michale górne dwa mocowania dzwona są 2 razy wyżej w E88A albo Adam mi fotke nie wiem jaką dał
Przednio napędowce jaki ich odpowiedniki 4x4 mają takie same dzwony ( z wyjątkiem wyjścia na reduktor) dlatego dałem na przykładzie przednionapędówek bo to nie ma znaczenia jak by były różnice to byś nie mógł zamontować silnika z przednio napędowca do 4x4 a możesz
generalnie jest tak 4G i 6G12 i 6G7x mają totalnie różne od siebie dzwony |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 08-05-2012, 19:15
|
|
|
Wszyc napisał/a: | mitsu_pl napisał/a: | Natomiast porównując skrzynie z E88 i E38, |
Proszę Cie Michale górne dwa mocowania dzwona są 2 razy wyżej w E88A albo Adam mi fotke nie wiem jaką dał
Przednio napędowce jaki ich odpowiedniki 4x4 mają takie same dzwony ( z wyjątkiem wyjścia na reduktor) dlatego dałem na przykładzie przednionapędówek bo to nie ma znaczenia jak by były różnice to byś nie mógł zamontować silnika z przednio napędowca do 4x4 a możesz
generalnie jest tak 4G i 6G12 i 6G7x mają totalnie różne od siebie dzwony |
Pomyliłem się, chodziło mi o to, że dzwony mają podobne a tyłki różne...
i jeszcze jedno, nie 6G12, tylko 6A12 |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
|