[CS9 2.0DOHC] Problem po wymianie rozrzadu w 4G63 |
Autor |
Wiadomość |
yarekok
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I gen 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2019 Posty: 22 Skąd: Borów
|
Wysłany: 16-05-2019, 09:29
|
|
|
Krzychu ! jak mam nagrac te odgłosy przy 140 km/h spod otwartej maski ??? |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 16-05-2019, 09:30
|
|
|
Jakoś nie wynikało że one się pojawiają tylko podczas jazdy...
Warto by sprawdzić na innych biegach na 2-gim czy 3-cim też masz takie buczenie przy 4000 obrotów?
Na luzie przy 4000 jest ten odgłos? Może zatankuj paliwo 98 jak będzie mniejsze to może łapiesz spalanie stukowe? |
|
|
|
 |
yarekok
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I gen 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2019 Posty: 22 Skąd: Borów
|
Wysłany: 16-05-2019, 09:38
|
|
|
krzychu napisał/a: | yarekok napisał/a: | kupiłem w Radomiu w sierpniu, przyjechałem do Wrocławia |
Też "buczało"?
Jak Ci buczy przy danych prędkościach to mogą być równie dobrze opony wyząbkowane. |
Tego czy buczało, to nie jarzę, ale wiesz nowy nabytek, jedziesz i zastanawiasz sie czy dojedziesz ??? )
Opony wyzabkowane chyba daja inny efekt i slyczac je juz przy niewielkich relatywnie predkościach, wystarczy 70 km/h prosta, luźna droga gdzieś na wiosce , wrzucasz na luz i wtedy to pieknie słychać.
Tu raczej nic takiego. Tu raczej pod obciążeniem, jak auto pędzi. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 16-05-2019, 09:41
|
|
|
No czyli chodzi o burzenie pod obciążeniem około 4000 obrotów. Sprawdź lepsze paliwo będzie może jakiś trop. |
|
|
|
 |
yarekok
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I gen 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2019 Posty: 22 Skąd: Borów
|
Wysłany: 16-05-2019, 10:32
|
|
|
Jezdże na LPG głownie, czasem też mam 9.05 )) ze dwa razy w sumie....ufff ale pomysł jakiś jest, bo już się zastanawiałem jak przy tych 140 km/h maske otworzyc i na jakiejś wędce telefon z apką albo co ??? )))) |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 18-05-2019, 09:03
|
|
|
Krzychu, Robert jeszcze jeden tutaj post nie na temat to dostaniecie po ostrzeżeniu . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
MitsuGo
Forumowicz LPG 11.6 l/100km

Auto: cs9w 2.0, CY 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Paź 2018 Posty: 369 Skąd: z PL
|
Wysłany: 18-05-2019, 09:28
|
|
|
Normalnie TVP, jak coś nie na rączkę to wytną |
_________________ Go MitsuGo |
|
|
|
 |
Tomi84
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 2,0 Wagon 03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2015 Posty: 47 Skąd: Olsztyn, Pisz
|
Wysłany: 09-06-2020, 12:48
|
|
|
Witam serdecznie, miałem wymieniany silnik bo w starym pękł pasek od rozrządu. W nowym nie wymieniałem jeszcze rozrządu z racji tego że nie wiem w jakim on jest stanie ( czy nie bierze oleju) . Obecny silnik kreci się do 3.5-4 tys obrotów i później ciężką mu się krecic dalej . Podejrzewam że poprzedni właściciel źle ustawił rozrząd a raczej balans. Stąd moje pytanie czy poki mój mechanik nie znajdzie czasu na zrobienie mi tego to mogę jeździć? |
|
|
|
 |
Peepe
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer cs_w,ct_w 4G63
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 29 Maj 2020 Posty: 3 Skąd: Nowe Guty
|
Wysłany: 17-07-2020, 23:49
|
|
|
Balans jak jest zle ustawiony to przy 3 i chyba 6 tys są wibracje. Wlasnie jestem świeżo po wymienię rozrządu. Zerwał się podczas jazdy przy 7.5tys obr. Siedzi druga glowice. W mojej zawory i gniazda wszystkie rozwalone. Pompe oleju sprawdzisz sam czy jest dobrze ustawiona.Zdejmij plastik za prawym przednim kolem i pasowym ustaw na znak umnie jest to chyba T pierwszy znak od prawej zdejmij górna oslone rozrzadu(4sruby) klucz 10 i sprawdź czy zgrywaja sie znaki. Za kolektorem jjest sruba na klucz 14, wkręcona jest na 1.5cm malo miejsca ale dasz rade. Jedna reka wykręcisz olej nie poleci. wykręć i tam wloz imbus lub torx nr 6 lub 8 w dziurę ja miałem akurat torx. Ale tez mam kamerę taknwiec i tym i tym sprawdziłem jak wałek jest źle ustawionymi to max 2cm włożysz jak dobrze spokojnie 6cm. Będziesz pewny czy jest dobrze ustawiony.a co do balansowego zobacz moze tez jest sruba do sprawdzenia tylko ze tam pod ssącym malutko miejsca moze byc bez podnośnika.. |
|
|
|
 |
Tomi84
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 2,0 Wagon 03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2015 Posty: 47 Skąd: Olsztyn, Pisz
|
Wysłany: 27-07-2020, 16:53
|
|
|
Czy jeśli jest źle ustawiony balans to silnik moze pokazywać zły San oleju.?? Nachodzi mnie takie pytanie bo jest AM pompa oleju i czy jeśli jest źle ustawiony balans to może być zły pomiar?? |
|
|
|
 |
zbychu74
Forumowicz
Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Sty 2016 Posty: 603 Skąd: tuchola
|
Wysłany: 27-07-2020, 19:00
|
|
|
Tomi84 napisał/a: | Czy jeśli jest źle ustawiony balans to silnik moze pokazywać zły San oleju.?? Nachodzi mnie takie pytanie bo jest AM pompa oleju i czy jeśli jest źle ustawiony balans to może być zły pomiar?? |
Nie. |
_________________ zbychu74 |
|
|
|
 |
Tomi84
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 2,0 Wagon 03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2015 Posty: 47 Skąd: Olsztyn, Pisz
|
Wysłany: 27-07-2020, 20:23
|
|
|
To kurde nie wiem o co kaman z tym olejem. Po nocy sprawdzam olej i mam normę a później po nocy( jezdzone) że min a później znowu norma. Jak to rozumować. W weekend zrobiłem traske 150 km i sprawdziłem olej i byl w normie a dziś po powrocie 150 km już min. |
|
|
|
 |
tościk
Forumowicz

Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Gru 2017 Posty: 622 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: 28-07-2020, 09:45
|
|
|
Tomi84 napisał/a: | Po nocy sprawdzam olej i mam normę a później po nocy( jezdzone) że min a później znowu norma. Jak to rozumować. W weekend zrobiłem traske 150 km i sprawdziłem olej i byl w normie a dziś po powrocie 150 km już min. |
Może głupie pytanie, ale sprawdzasz od razu po zgaszeniu auta, czy dajesz mu takie 10-15 minut po zgaszeniu, żeby olej sobie zleciał do miski? |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 28-07-2020, 09:51
|
|
|
A to się oleju nie sprawdza na odpalonym silniku?
żart! |
|
|
|
 |
zbychu74
Forumowicz
Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Sty 2016 Posty: 603 Skąd: tuchola
|
Wysłany: 28-07-2020, 13:44
|
|
|
krzychu napisał/a: | A to się oleju nie sprawdza na odpalonym silniku?
Na to bym nie wpadł.
żart! |
|
_________________ zbychu74 |
|
|
|
 |
|