Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
CS5W LRPF - Lancer Cedia Ralliart 4G93T - 1.8 GDI Turbo
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-02-2018, 16:55   

Bzyk_R1, na 99% będą jak w prawie każdym Mitsu 276/26 mm :D Widać to nawet po klockach.
 
 
ziggi 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1G GS Legacy GT Spec-B
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 66
Skąd: Łódź -> Dublin
Wysłany: 14-02-2018, 18:30   

Hugo napisał/a:
Bzyk_R1, na 99% będą jak w prawie każdym Mitsu 276/26 mm :D Widać to nawet po klockach.

Brawo! Zmierzylem i jak mówisz, 276/26mm.
Ośka 69-70mm średnicy, nie mam dokładnej miarki.
_________________
Eclipse GS 1G 2.0
Legacy GT Spec-B 2.0 turbo
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-02-2018, 20:43   

Cytat:
Ośka 69-70mm średnicy, nie mam dokładnej miarki.
69,1 mm :wink:
 
 
ziggi 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1G GS Legacy GT Spec-B
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 66
Skąd: Łódź -> Dublin
Wysłany: 14-02-2018, 21:30   

Kilka fotek po ostatnim myciu 2 tygodnie temu

















_________________
Eclipse GS 1G 2.0
Legacy GT Spec-B 2.0 turbo
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 14-02-2018, 21:39   

No proszę tutaj wiedzieli gdzie się montuje IC i z czego przewody zrobić...
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 15-02-2018, 08:01   

Świetnie wygląda.
 
 
ziggi 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1G GS Legacy GT Spec-B
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 66
Skąd: Łódź -> Dublin
Wysłany: 17-02-2018, 22:20   

Dziś w poszukiwaniu klucza do kół dokopałem się do samego dna bagażnika. Ku mojemu zadowoleniu, rdzy nie stwierdzono.




Podniosłem prawy przód na lewarku żeby zobaczyć jak mocno trzyma nie puszczający zacisk. Mocno, ledwo kołem mogłem przekręcić. Przy okazji podejrzałem go od tyłu.





I jeszcze fotki amorka i sprężyny, po wytarciu brudu wyszło że to KYB


_________________
Eclipse GS 1G 2.0
Legacy GT Spec-B 2.0 turbo
 
 
ziggi 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1G GS Legacy GT Spec-B
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 66
Skąd: Łódź -> Dublin
Wysłany: 18-02-2018, 21:15   

Kiedyś dwukrotnie zaobserwowałem taką przypadłość, że po odpięciu rozładowanego akumulatora żeby zabrać do domu do ładowania, nastębnego dnia podpinam i wszysko OK, tylko przez dwa dni nie potrafi utrzymać niskich obrotów. Dojeżdżam do skrzyżowania, noga z gazu na hamulec, obroty lecą w dół na łeb na szyję i gaśnie. Tak jest przez dwa dni, jakieś 100 km, i problem znika jak gdyby nigdy nic. Nirgdy nawet raz nie gaśnie do czasu ponownego odpięcia akumulatora.

Dziś po nocy ładownaia akumulatora podłączam go w południe. Odpalam silnik i zostawiam niech chodzi do rozgrzania. Kiedyś był taki mit że ECU ma się "nauczyć" trzymać obroty po odpięciu akumulatora. Brzmi jak brednia, ale postanowiłem zobaczyć co będzie jak tak sobie sam pochodzi. Silnik pracuje równo, nagrzewa się, rozpadało się więc siedzę w środku, przecieram kokpit, minęło jakieś 12-15 minut od odpalenie i nagle silnik gaśnie. Odpalam, gaśnie. Odpalam, trzymam gaz - pracuje, puszczam, gaśnie.

Wygląda jakby problem pojawiał się po osiągnięciu temperatury pracy i wyłączeniu ssania.
Nie mogę go wziąć na dwa dni w trasę do pracy z zapieczonym hamulcem. Musi poczekać na naprwę zacisku żeby spokojnie nim pojeździć.
Tymczasem proszę o pomysły. Co to może być? Jak sprawdzić?
_________________
Eclipse GS 1G 2.0
Legacy GT Spec-B 2.0 turbo
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21014
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 18-02-2018, 21:20   

Spróbuj nauki obrotów 8) .
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=31379&start=0
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
ziggi 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1G GS Legacy GT Spec-B
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 66
Skąd: Łódź -> Dublin
Wysłany: 18-02-2018, 21:34   

Bizi78 napisał/a:
Spróbuj nauki obrotów 8) .
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=31379&start=0

Czyli jednak gdzieś mi dzwoniło :D
Czytam i sprawdzam. Dzięki!
_________________
Eclipse GS 1G 2.0
Legacy GT Spec-B 2.0 turbo
 
 
ziggi 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1G GS Legacy GT Spec-B
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 66
Skąd: Łódź -> Dublin
Wysłany: 11-03-2018, 20:54   

Trochę się zeszło bo mieliśmy w Irlandii atak zimy i auto zamiast tygodnia siedzilo w serwisie dwa, ale się zrobiło :)
Jak zwykle po gruntownym sprawdzeniu wyszło więcej niż myślałem że jest do zrobienia. Oddałem auto z tarczami i klockami na przód nowymi, z myślą że jeden zacisk do regeneracji.
Wyszło że tył tarcze i klocki też do wymiany, więc dostał nowe i szczęki do ręcznego jeszcze. Tylny prawy zacisk okazało się że też blokował, więc również do regeneracji pojechał. Potem wszystkie zaciski malowane na czerwono, bo czemu nie :)
Jak już tak wszystko ładnie zrobione to szkoda stary płyn w czyste zaciski pompować więc dostał nowy płyn hulcowy i odpowietrzanie.
Do tego ze spodziewanych rzeczy była poducha a właściwie łapa cała mocowania silnika od strony kierowcy, więc jest nowa. Z niespodziewanych wyszły wahacze prawy przód dolne jeśli dobrze zrozumiałem, dwa widziałem stare wyjęte :)
Do tego standard należny po roku czyli olej 10W40 semisyntethic, filtry.
Z bonusów nowe pióro tylnej wycieraczki, doczekało się wymiany po 3 latach, wreszcie ładnie zbiera i można cofać spokojnie karawanem.

Decyzja o kompleksowej naprawie zapadła bo udało się kupić ubezpieczenie na następny rok w przyzwoitej cenie (700 eur, dla porównania nieprzyzwoite oferty mi dawali 1200, 2000 i 2800 :roll: ). Skoro auto zostaje na conajmniej rok jeszcze z nami to musi być zrobione.

Z rzeczy które odpuściłem chwilowo z powodów budżetowych, bo faktura i tak już była spora, to akumulator (stary szybko słabnie i mała pojemność ma) i rozżąd. Komplet rozrządu i pompa wody od 3 lat jeżdżą w bagażniku i czekają na kumulacje wolnego czasu i pieniędzy, a ja wykazuje wielką wiarę że Japońce książkowo wymienili rozżąd przy 100K km. Teraz na budziku jest 144K km

Kilka fotek.









_________________
Eclipse GS 1G 2.0
Legacy GT Spec-B 2.0 turbo
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-03-2018, 21:01   

ziggi napisał/a:
Komplet rozrządu i pompa wody od 3 lat jeżdżą w bagażniku i czekają na kumulacje wolnego czasu i pieniędzy
Zobacz na pasku do kiedy jest mozliwa data jego montazu - na opakowaniu jest to oznaczone
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
ziggi 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1G GS Legacy GT Spec-B
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 66
Skąd: Łódź -> Dublin
Wysłany: 11-03-2018, 21:05   

robertdg napisał/a:
ziggi napisał/a:
Komplet rozrządu i pompa wody od 3 lat jeżdżą w bagażniku i czekają na kumulacje wolnego czasu i pieniędzy
Zobacz na pasku do kiedy jest mozliwa data jego montazu - na opakowaniu jest to oznaczone

Coś jak data przydatności do użycia? Nie pomyślałem o tym, ale fakt, guma przecież sie starzeje, robi się twardsza i bardziej podatna na kruszenie i pękanie. Kurcze, muszę to sprawdzić. Dzięki za oświecenie. Zwłaszcza że nie kupiłem go ze sklepu tylko od gościa który tak jak ja go kisił i nie założył zanim auto sprzedał (inne, nie to moje).
_________________
Eclipse GS 1G 2.0
Legacy GT Spec-B 2.0 turbo
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21014
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 11-03-2018, 21:13   

To tak trochę się wbiję w temat daty na pasku :wink: .
Pasek Mitsuboshi.

Robert, do kiedy można go założyć :?:
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-03-2018, 21:32   

Na opakowaniu powinno byc napisane - jak ponizej symbol " 2 "

Albo na pasku jest zawarta data produkcji w sposob czytelny - zaleznie od producenta
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.