Lancer GTi C68A mouseman |
Autor |
Wiadomość |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 03-05-2015, 10:14
|
|
|
kisian napisał/a: | Na moje oko to by się zgadzało. Sprawdzę w domu nr z zacisku i jarzma i wrzucę tu. |
Rozumiem że będę musiał zakupić również osłony tarcz ?
kisian, jakieś wieści propo porównania ? |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
kisian
Mitsumaniak kisian 00537
Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 546 Skąd: Wola Dębińska
|
Wysłany: 04-05-2015, 18:46
|
|
|
Osłony tarcz z 256 będą na równo z brzegiem 281. Nr zacisków: Stary lewy(256mm) 323251(7)40/6, stary prawy 323257(1)50/6, nowy lewy 32326112. Przy starych cyfry 1 i 7 napisałem w nawiasie bo nie jestem pewien co pisze czy 1, czy 7. Stare jarzmo 32325154/5, nowe 6116/4. Takie ciągi cyfr odczytałem moim nie tęgim wzrokiem. Jak chcesz jakieś fotki to podeślij adres mail. |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 04-05-2015, 19:34
|
|
|
Cytat: | Osłony tarcz z 256 będą na równo z brzegiem 281. Nr zacisków: Stary lewy(256mm) 323251(7)40/6, stary prawy 323257(1)50/6, nowy lewy 32326112. Przy starych cyfry 1 i 7 napisałem w nawiasie bo nie jestem pewien co pisze czy 1, czy 7. Stare jarzmo 32325154/5, nowe 6116/4. Takie ciągi cyfr odczytałem moim nie tęgim wzrokiem. Jak chcesz jakieś fotki to podeślij adres mail.
|
Dzięki za pomoc, zaciski kupione na tej aukcji:
http://allegro.pl/carisma...5103534562.html
zaciski są do tarczy 281 co potwierdza zamontowany klocek Bosch 986 424 541
http://e-katalog.intercar...ulcowy-kpl.html
W takim razie szukamy jeszcze osłon tarcz |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 08-05-2015, 11:46
|
|
|
No i d... gościu zadzwonił że jeden zacisk jest zapieczony... szukam dalej zacisków do do tarczy 281 jak macie namiary dajcie znać... |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 08-05-2015, 12:09
|
|
|
Dzwoń do Andrzeja z Legnicy on ma graty do Carism, Galantów : ) |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
kisian
Mitsumaniak kisian 00537
Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 546 Skąd: Wola Dębińska
|
Wysłany: 08-05-2015, 14:38
|
|
|
Dzwoń do gościa z linku co Ci podałem. Ma na autach na pewno z dwa komplety 150zł + wysyłka tak Mi powiedział przed chwilą. Za kolejne 80-100zł doda Ci tarcze z klockami jak będzie miał ładne. |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 08-05-2015, 15:03
|
|
|
Szybka akcja zaciski + jarzma + osłony zamówione w innej firmie z już potwierdzona wysyłką. Tarcze zamówione w firmie Mikoda lakierowane + nawiercane + nacinane. Co ciekawe niemieli formy do tarcz tylnych z GTi, podesłałem im tarcze TRW co by zrobili te same zabiegi, co na przednich. |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 08-05-2015, 15:06
|
|
|
mouseman napisał/a: | Tarcze zamówione w firmie Mikoda |
Pewnie zaraz tutaj posypią się gromy na Mikodę . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 08-05-2015, 15:16
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | Pewnie zaraz tutaj posypią się gromy na Mikodę . |
Identyczny zestaw mam w galu od 3 lat/17000km + klocki Kashijama efekt: tarcze jak nowe, felgi nigdy pyłu nie widziały, zestaw hamuje bardzo dobrze. |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 08-05-2015, 15:44
|
|
|
Mouseman to co Ty masz i ile przyjechało to się nie liczy. Przypomnij mi w bordowym lancerze co było na spocie dolnośląskim kiedy Ci się klocki skończyły ?
Ty hamulców przeca nie używasz |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 09-05-2015, 10:24
|
|
|
mouseman napisał/a: | felgi nigdy pyłu nie widziały, |
bez przesady... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 09-07-2015, 23:45
|
|
|
Projekt Gti został całkowicie dopieszczony od spodu dzięki Deejay i jego słynej konserwie. Lanco okazał się na tyle zdrowym okazem. iż Bartek nie musiał ogłaszać mi złych news-ów. Oto Kilka fotek z całego zamieszania:
wszelkiej maści osłony tłumika są w bardzo dobrym stanie:
na tapetę poszły również hamulce. Jestem fanem tarcz Mikody niestety owa firma nie posiada w swej ofercie programu tarcz przewidzianych do Lanca Gti. Po rozmowach z mikodą okazało się ze mogę podesłać tarcze innych producentów w celu dokonania usług malowania/nawiercania/nacinania. O to efekt jaki został osiągnięty:
Dziekuje serdecznie Bartku
Dzisiaj podmieniłem silniczek krokowy w celu sprawdzenia czy problem wolnych obrotów się zakończy. Niestety przy całej operacji gdzieś przepadł mi oring uszczelniający krokowca. Czy zna ktoś dokładne wymiary/grubość owego oringa ? |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-07-2015, 17:48
|
|
|
Ajajaj, jak z fabryki. |
|
|
|
 |
Torp12
Mitsumaniak

Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 09 Gru 2010 Posty: 2448 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-07-2015, 09:30
|
|
|
Konserwa u Bartka robi robote |
_________________ Mój Rekin
Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 14-07-2015, 22:15
|
|
|
Po tygodniu udało się odnaleźć oring silniczka krokowego Niestety po zainstalowaniu obroty dalej były za wysokie i podczas jazdy na jałowym dziwnie falowały. Odnalazłem śrubę odpowiedzialną za regulacje obrotów skrzętnie ukrytą pod zaślepką, dwa pełne obroty w prawo i mamy go. Teraz gdy załącza się klima obroty delikatnie podbija nic nie drży, nie zmula, no po prostu igła. Dzięki bardzo rosomak1983,
W nagrodę za dobre sprawowanie misiek otrzymał brakujący emblemat "Gti"
 |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
|