Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:57 |
wypadanie zaplonu a swiece |
Autor |
Wiadomość |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 10-01-2019, 16:57
|
|
|
Dobi napisał/a: | Gaziarz ( kumaty nie Zdzisio ) jeżdzący forkiem turbo był pod wrażeniem .Dokładnoe nie pamiętam , ale chyba zaczyna dmuchać od 0.9 bara do rawie 2.0 .Może tu trzeba szukać ...Pręt ten z przodu " suszarki u mnie stoi prawie w bezruchu. |
Czyli tak jak pisałem, spróbuj tam rozruszać. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Dobi
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2.0 turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2018 Posty: 15 Skąd: Miroslawiec
|
Wysłany: 14-01-2019, 13:43
|
|
|
Dawno mnie nie było Na pręt nie ma szans. Przy wyłączonym silniku , tkwi jak przyspawany .No , chyba , że siłuję się nie z tym co trzeba .Jakie to zakresy ruchu prawo- lewo powinno mieć w mm tak na oko .Wie ktoś ? |
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 26-12-2019, 20:12
|
|
|
Mi dzisiaj po dwudniowym postoju silnik odpalił ale zaczął strasznie szarpać i nierówno pracować, dławił się i zgasł. Kolejne próby - silnik jakby chciał się uruchomić, ale nie dał rady. Po ok 5/10 min postoju znów odpalił, silnik szarpał, pojawił się błąd P300 i zgasł. Kolejne próby już bez efektów. Nie odpala. Nie wiem czy pracuje pompa paliwa. Nie słyszę jej. Jutro rano ją obadam, ma ktoś jeszcze jakieś inne pomysły? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 26-12-2019, 20:21
|
|
|
nytsug napisał/a: | Kolejne próby już bez efektów. Nie odpala. |
Ale silnik chociaż kręci |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 26-12-2019, 20:27
|
|
|
Tak i to dobrze. Tak jakby chciał a nie mógł. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 26-12-2019, 20:34
|
|
|
To albo brak iskry, albo paliwa jak piszesz.
Podnieś siedzisko kanapy i powinno być słychać pompę podczas odpalania.
Wykręć świecę i zobacz w jakim są stanie i sprawdź iskrę. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 27-12-2019, 23:11
|
|
|
Temat ogarnięty.
Przerdzewiała i urwała się rura od wlewu paliwa i naszło duuuuużo wody i syfu więc silnik się "zadławił".
Płukanie baku, mycie filtrów od pompy, mycie przewodów, ogarnięcie rur wlewu i śmiga.
CIEKAWOSTKA - pompa paliwa dostaje napięcie tylko podczas kręcenia rozrusznikiem i dalszej pracy silnika, po przekręceniu kluczyka na ON - nie.
Dziękuję za pomoc! |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20739 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 28-12-2019, 09:39
|
|
|
Zrobiłem z elastycznej używki innego auta. Stary kawałek zostawiłem na połączeniu do baku i przewodów gumowych. Średnica taka sama więc połowa roboty. Też myślałem że wytryski do wymiany ale miałem drugie w razie potrzeby. Jak na razie wszystko ok. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 28-12-2019, 12:54
|
|
|
Czyli niechlubny standard. Dobrze że to rozwiązałeś, niestety trzeba oglądać często te rury i cały układ paliwowy bo koszty mogą bardzo szybko pójść w grube sumy. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
mituser3
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 3.0 USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2020 Posty: 17 Skąd: internet
|
Wysłany: 23-02-2020, 13:45
|
|
|
A czy problemu z zapłonem i nierównomierną pracą nie powoduje czujnik przepływu powietrza? |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20739 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
Wysłany: 24-02-2020, 09:24
|
|
|
mituser3 napisał/a: | A czy problemu z zapłonem i nierównomierną pracą nie powoduje czujnik przepływu powietrza? |
Czujnik przepływu powietrza jak sama nazwa mówi służy do mierzenia ilości powietrza przepływającego do silnika. W momencie gdy silnik zaczyna nierównomiernie pracować to przyczyn może być wiele. jedną z nich może być, ale nie musi, uszkodzony czujnik ponieważ gdy będzie wysyłał błędne dane dotyczące powietrza, ECU będzie sobie korygować to dawką paliwa i wtedy będą obroty głupieć. Najczęstszą jednak przyczyną nierównomiernej pracy silnika jest niesprawność układu zapłonowego lub zasilania. Wtedy najczęściej potrafi wywalić błąd wypadania zapłonu. Ja ostatnio miałem space stara w którym korekty krótkoterminowe stały w miejscu a silnik pracował jak chciał i oczywiście śmierdziało nieprzepalonym paliwem z wydechu. Po wymianie sondy lambdy (pierwszej) silnik zaczął równiej pracować, niemniej jednak w dalszym ciągu nie było to tak jak powinno być. ECU zaczął sobie korygować dawkę paliwa w prawidłowy sposób, ale dalej silnik pracował nierówno. Okazało się że gumy na cewkach były już stare i dodatkowo jedna przesiąknięta olejem silnikowym (cewki oryginalne) i po prostu silnik gubił zapłon. Największe odczucie było podczas większego obciążenia (przy dodawaniu gazu), jak się pedał odpuszczało to silnik zaczynał równiej pracować. Wymiana cewek w tym przypadku pomogła. Dlatego też jeżeli silnik nie pracuje równo to w pierwszej kolejności układ zapłonowy do weryfikacji a następnie gdy to nie pomaga, szukać należy dalej. |
_________________ Admirał Gwiezdnej Floty
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386
"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"
wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem "
ルブリン
 |
|
|
|
 |
mituser3
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 3.0 USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2020 Posty: 17 Skąd: internet
|
Wysłany: 05-03-2020, 09:48
|
|
|
Jestem już po wymianie świec. Sporo było roboty tym bardziej jak po zmontowaniu nowych świec i nowych cewek okazało się, że auto nie odpala (całkowity brak iskry). Podobno cewki NTY nie grają z komputerem pokładowym Outlandera w wersji USA mimo, że mają zgodny numer OEM. Wywaliłem te cewki założyłem spowrotem stare. Dodatkowo w trakcie wymiany zauważyłem sporo brudu w przepustnicy - oczyściłem. Uszczelkę pod kolektorze zostawiłem oryginalną jedynie wysmarowałem lekko silikonem do uszczelek wysokotemperaturowym. Cewki zamieniłem miejscami tj z lewej połowy przełożyłem na prawą a z prawej na lewą. Teraz auto śmiga Brak problemów przy rozruchu na zimno. Po 200 km jazdy sprawdziłem komputer - nie ma błędu MissFire. |
|
|
|
 |
roger18sx
Forumowicz
Auto: OUTLANDER 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2020 Posty: 82 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 08-03-2020, 22:59
|
|
|
Jak czegoś nie ma to po jakimś czasie pojawia się pod marką nty ale szczerze nic bym nie kupił bo to jest chińczyk w wersji eco. |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 08-03-2020, 23:07
|
|
|
roger18sx napisał/a: | Jak czegoś nie ma to po jakimś czasie pojawia się pod marką nty ale szczerze nic bym nie kupił bo to jest chińczyk w wersji eco. |
To prawda, to jest ekochinol, ale w dobie gdy cena jednej nowej oryginalnej powala (1500zł) trzeba się ratować |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
|