Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:57
wypadanie zaplonu a swiece
Autor Wiadomość
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 10-01-2019, 16:57   

Dobi napisał/a:
Gaziarz ( kumaty nie Zdzisio :-) ) jeżdzący forkiem turbo był pod wrażeniem .Dokładnoe nie pamiętam , ale chyba zaczyna dmuchać od 0.9 bara do rawie 2.0 :shock: .Może tu trzeba szukać ...Pręt ten z przodu " suszarki u mnie stoi prawie w bezruchu.


Czyli tak jak pisałem, spróbuj tam rozruszać.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Dobi 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2.0 turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2018
Posty: 15
Skąd: Miroslawiec
Wysłany: 14-01-2019, 13:43   

Dawno mnie nie było :mrgreen: Na pręt nie ma szans. Przy wyłączonym silniku , tkwi jak przyspawany .No , chyba , że siłuję się nie z tym co trzeba :P .Jakie to zakresy ruchu prawo- lewo powinno mieć w mm tak na oko :wink: .Wie ktoś ?
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 26-12-2019, 20:12   

Mi dzisiaj po dwudniowym postoju silnik odpalił ale zaczął strasznie szarpać i nierówno pracować, dławił się i zgasł. Kolejne próby - silnik jakby chciał się uruchomić, ale nie dał rady. Po ok 5/10 min postoju znów odpalił, silnik szarpał, pojawił się błąd P300 i zgasł. Kolejne próby już bez efektów. Nie odpala. Nie wiem czy pracuje pompa paliwa. Nie słyszę jej. Jutro rano ją obadam, ma ktoś jeszcze jakieś inne pomysły?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 26-12-2019, 20:21   

nytsug napisał/a:
Kolejne próby już bez efektów. Nie odpala.

Ale silnik chociaż kręci :?:
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 26-12-2019, 20:27   

Tak i to dobrze. Tak jakby chciał a nie mógł.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 26-12-2019, 20:34   

To albo brak iskry, albo paliwa jak piszesz.
Podnieś siedzisko kanapy i powinno być słychać pompę podczas odpalania.
Wykręć świecę i zobacz w jakim są stanie i sprawdź iskrę.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 27-12-2019, 23:11   

Temat ogarnięty.
Przerdzewiała i urwała się rura od wlewu paliwa i naszło duuuuużo wody i syfu więc silnik się "zadławił".
Płukanie baku, mycie filtrów od pompy, mycie przewodów, ogarnięcie rur wlewu i śmiga.
CIEKAWOSTKA - pompa paliwa dostaje napięcie tylko podczas kręcenia rozrusznikiem i dalszej pracy silnika, po przekręceniu kluczyka na ON - nie.
Dziękuję za pomoc!
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20739
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 27-12-2019, 23:56   

Kupowałeś nową rurę wlewu czy z tą coś kombinowałeś? Aż dziwne że wtryski się nie zasyfiły, ale to akurat szczęście że się to nie stało.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 28-12-2019, 09:39   

Zrobiłem z elastycznej używki innego auta. Stary kawałek zostawiłem na połączeniu do baku i przewodów gumowych. Średnica taka sama więc połowa roboty. Też myślałem że wytryski do wymiany ale miałem drugie w razie potrzeby. Jak na razie wszystko ok.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 28-12-2019, 12:54   

Czyli niechlubny standard. Dobrze że to rozwiązałeś, niestety trzeba oglądać często te rury i cały układ paliwowy bo koszty mogą bardzo szybko pójść w grube sumy.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
mituser3 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 3.0 USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2020
Posty: 17
Skąd: internet
Wysłany: 23-02-2020, 13:45   

A czy problemu z zapłonem i nierównomierną pracą nie powoduje czujnik przepływu powietrza?
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20739
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 24-02-2020, 09:24   

mituser3 napisał/a:
A czy problemu z zapłonem i nierównomierną pracą nie powoduje czujnik przepływu powietrza?

Czujnik przepływu powietrza jak sama nazwa mówi służy do mierzenia ilości powietrza przepływającego do silnika. W momencie gdy silnik zaczyna nierównomiernie pracować to przyczyn może być wiele. jedną z nich może być, ale nie musi, uszkodzony czujnik ponieważ gdy będzie wysyłał błędne dane dotyczące powietrza, ECU będzie sobie korygować to dawką paliwa i wtedy będą obroty głupieć. Najczęstszą jednak przyczyną nierównomiernej pracy silnika jest niesprawność układu zapłonowego lub zasilania. Wtedy najczęściej potrafi wywalić błąd wypadania zapłonu. Ja ostatnio miałem space stara w którym korekty krótkoterminowe stały w miejscu a silnik pracował jak chciał i oczywiście śmierdziało nieprzepalonym paliwem z wydechu. Po wymianie sondy lambdy (pierwszej) silnik zaczął równiej pracować, niemniej jednak w dalszym ciągu nie było to tak jak powinno być. ECU zaczął sobie korygować dawkę paliwa w prawidłowy sposób, ale dalej silnik pracował nierówno. Okazało się że gumy na cewkach były już stare i dodatkowo jedna przesiąknięta olejem silnikowym (cewki oryginalne) i po prostu silnik gubił zapłon. Największe odczucie było podczas większego obciążenia (przy dodawaniu gazu), jak się pedał odpuszczało to silnik zaczynał równiej pracować. Wymiana cewek w tym przypadku pomogła. Dlatego też jeżeli silnik nie pracuje równo to w pierwszej kolejności układ zapłonowy do weryfikacji a następnie gdy to nie pomaga, szukać należy dalej.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
mituser3 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 3.0 USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2020
Posty: 17
Skąd: internet
Wysłany: 05-03-2020, 09:48   

Jestem już po wymianie świec. Sporo było roboty tym bardziej jak po zmontowaniu nowych świec i nowych cewek okazało się, że auto nie odpala (całkowity brak iskry). Podobno cewki NTY nie grają z komputerem pokładowym Outlandera w wersji USA mimo, że mają zgodny numer OEM. Wywaliłem te cewki założyłem spowrotem stare. Dodatkowo w trakcie wymiany zauważyłem sporo brudu w przepustnicy - oczyściłem. Uszczelkę pod kolektorze zostawiłem oryginalną jedynie wysmarowałem lekko silikonem do uszczelek wysokotemperaturowym. Cewki zamieniłem miejscami tj z lewej połowy przełożyłem na prawą a z prawej na lewą. Teraz auto śmiga :) Brak problemów przy rozruchu na zimno. Po 200 km jazdy sprawdziłem komputer - nie ma błędu MissFire.
 
 
roger18sx 
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2020
Posty: 82
Skąd: Sanok
Wysłany: 08-03-2020, 22:59   

Jak czegoś nie ma to po jakimś czasie pojawia się pod marką nty ale szczerze nic bym nie kupił bo to jest chińczyk w wersji eco.
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 08-03-2020, 23:07   

roger18sx napisał/a:
Jak czegoś nie ma to po jakimś czasie pojawia się pod marką nty ale szczerze nic bym nie kupił bo to jest chińczyk w wersji eco.

To prawda, to jest ekochinol, ale w dobie gdy cena jednej nowej oryginalnej powala (1500zł) trzeba się ratować ;-)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.