Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant sreberko, runda 2. Teraz kombi z 2,5v6 A/T
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 04-11-2015, 16:21   

Jeśli ma włączoną adaptacje to popros o jej wyłączenie. To tylko rozjezdza mapy na dłuższą metę. Chyba ze połowę trasy jedziesz na PB a drugą na lpg :)
 
 
Dario1986 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5 v6 kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 629
Skąd: Zamość/Warszawa
Wysłany: 04-11-2015, 20:24   

Panowie nie chce chwalić dnia przed zachodem słońca ale dokonałem nastepujących czynności które przyniosły skutek którego oczekiwałem.
Przejechałem na zapalonym checku ok 2km do rozgrzania silnika. Wróciłem pod dom, odłączyłem klemę na pół minuty. Odpaliłem fure i wszystko co elektryczne po za światłami mijania zostało wyłączone. LPG off. Wrzuciłem N i poczekałem z 5 minut. D i startujemy- przejechałem 7km trasa łazienkowska bez korków na PB, stając na 2ch światłach, obroty równiutko. Przy Rondzie Jazdy Polskiej przerzutka na LPG i powrot w stronę domu mniej więcej podobnym tempem. Checka brak, wolne obroty ok. Zgasiłem fure. Po 5 minutach odpalenie i przejechałem na LPG z 60 km po Warszawie, i checka brak, auto zbiera sie jak na PB (takie mam odczucie), obroty równiutko, bez szarpania. Start 0-100km/H wszystko na LPG bez zrzucania. Póki co jestem zadowolony, zobaczymy jak długo sie , to utrzyma, ale prawdopodobnie jest tak jak napisał kolega mati_z mam podłączone LPG pod obd2 i uczy sie na podstawie mapy benzynowej która trzeba wcześniej stworzyć :) chociaż i tak to wyjaśnię z gazownikiem i poproszę o przeniesienie modułu.
_________________
Opel Vectra 1.6 8v, 92r.
Mitsubishi Colt 1.3, 08r.-służbowy przez 2 m-ce
Peugeot 206 2.0 16v, 99r.
Opel Astra 1.6 8v, 94r.
MITSUBISHI GALANT 2.0 16V, 98r.-sprzedany
MITSUBISHI GALANT 2,5 v6 2002r. kombi
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-11-2015, 09:31   

Jeśli masz włączoną adaptacje po obd to bez specjalnej procedury nie podepniesz się interfejsem obd2 do auta. A za chwilę mapy znowu się rozjada.
 
 
Dario1986 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5 v6 kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 629
Skąd: Zamość/Warszawa
Wysłany: 05-11-2015, 10:45   

Owczar napisał/a:
Jeśli masz włączoną adaptacje po obd to bez specjalnej procedury nie podepniesz się interfejsem obd2 do auta. A za chwilę mapy znowu się rozjada.


ok, czyli z nimi uzgadniam żeby wyłączyć autoadaptacje, zrobić mapę LPG, przenieść moduł w inne miejsce. za 2 tyg bedę u nich więc mam nadzieje ze do tego czasu się nie rozjedzie :)
dzięki Owczar, za pomoc i instrukcje:)
_________________
Opel Vectra 1.6 8v, 92r.
Mitsubishi Colt 1.3, 08r.-służbowy przez 2 m-ce
Peugeot 206 2.0 16v, 99r.
Opel Astra 1.6 8v, 94r.
MITSUBISHI GALANT 2.0 16V, 98r.-sprzedany
MITSUBISHI GALANT 2,5 v6 2002r. kombi
 
 
 
telewizoor 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 397
Skąd: Jurków/Kraków
Wysłany: 05-11-2015, 12:17   

Czy to prawda że źle wystrojona instalacja lpg bardzo szybko niszczy katalizator?
_________________

 
 
Dario1986 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5 v6 kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 629
Skąd: Zamość/Warszawa
Wysłany: 05-11-2015, 12:37   

Pewnie zależy od kata i jak długo jeździ się na złej mieszance. Ja póki co na LPG zrobiłem mniej niż 600km, więc niewiele mogę powiedzieć w tym temacie..We wcześniejszym Galancie było ok wystrojone LPG i check przez 4,5 roku użytkowania zapalił się 2 razy (czujnik położenia wałka rozrządu)---a nawiązując do KATa Pól roku temu kolega kupił od nas z firmy polisingowego focusa z 2011 roku, 1,6 PB, 150tkm ori przebieg, serwis ASO, pali się check, diagnoza- wypalony katalizator.
_________________
Opel Vectra 1.6 8v, 92r.
Mitsubishi Colt 1.3, 08r.-służbowy przez 2 m-ce
Peugeot 206 2.0 16v, 99r.
Opel Astra 1.6 8v, 94r.
MITSUBISHI GALANT 2.0 16V, 98r.-sprzedany
MITSUBISHI GALANT 2,5 v6 2002r. kombi
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-11-2015, 13:14   

Tak, źle wystrojona instalacja może uszkodzić zawory, gniazda zaworowe i katalizator.
 
 
Dario1986 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5 v6 kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 629
Skąd: Zamość/Warszawa
Wysłany: 13-11-2015, 09:59   

wg kwitów które dostałem do webasto powinien byc pilot T80, czy jest szansa że będzie działał inny? np t90 / t91 ... czy to że pilot ma oznaczenie vw/ skoda/audi ma jakieś znaczenie czy po prostu były insygnowane logiem producenta auta przy montażu w ASO?
póki co moduł gsm odpada.
_________________
Opel Vectra 1.6 8v, 92r.
Mitsubishi Colt 1.3, 08r.-służbowy przez 2 m-ce
Peugeot 206 2.0 16v, 99r.
Opel Astra 1.6 8v, 94r.
MITSUBISHI GALANT 2.0 16V, 98r.-sprzedany
MITSUBISHI GALANT 2,5 v6 2002r. kombi
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 13-11-2015, 18:20   

Czemu GSM odpada?
 
 
Dario1986 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5 v6 kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 629
Skąd: Zamość/Warszawa
Wysłany: 17-11-2015, 08:39   

brak zdolności montersko-elektronicznych :) oraz brak miejsca gdzie mógłbym to już ewentualnie zamontować... póki co gdy wiem ze będę startował gdzieś na 100% korzystam z zegara w środku :) , zdarzyło się 2x przez miesiąc bardziej dla testów... :)

póki co prawdopodobnie czeka mnie wymiana świec i kabli.
wyskakujący check wskazał na wypadanie zapłonu na 6 cylindrze. Poczyniłem również pewne obserwacje że wyskakuje on w trasie, jadąc np 120, zwalniam przed zakrętem zjeżdżając z S-ki do ok 60-70km.h i wtedy wywala check...

jestem po pierwszym serwisie lpg po 1000km. Mapsensora póki co nie przenosiłem, trzeba się umawiać na takie zabiegi a ja przez telefon o tym nie wspomniałem, docięli mi natomiast szufladę w bagażniku i już nie odstaje. Wyłączono autokalibracje po OBD, i generalnie przez 100km check nie wyskoczył aż do momentu opisanego powyżej.
_________________
Opel Vectra 1.6 8v, 92r.
Mitsubishi Colt 1.3, 08r.-służbowy przez 2 m-ce
Peugeot 206 2.0 16v, 99r.
Opel Astra 1.6 8v, 94r.
MITSUBISHI GALANT 2.0 16V, 98r.-sprzedany
MITSUBISHI GALANT 2,5 v6 2002r. kombi
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-11-2015, 09:44   

Takie wypadanie tez może być winą lpg. Sprawdź czy na PB wypada...
 
 
Dario1986 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5 v6 kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 629
Skąd: Zamość/Warszawa
Wysłany: 17-11-2015, 09:54   

Ok, właśnie dostałem info że dziś Elm 327 przyszedł, więc już nie będę musiał kasować błędu przez podnoszenie klemy, więc będzie łatwiej :)
_________________
Opel Vectra 1.6 8v, 92r.
Mitsubishi Colt 1.3, 08r.-służbowy przez 2 m-ce
Peugeot 206 2.0 16v, 99r.
Opel Astra 1.6 8v, 94r.
MITSUBISHI GALANT 2.0 16V, 98r.-sprzedany
MITSUBISHI GALANT 2,5 v6 2002r. kombi
 
 
 
Dario1986 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5 v6 kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 629
Skąd: Zamość/Warszawa
Wysłany: 30-12-2015, 08:16   

i problem rozwiązany...błąd (wypadanie zapłonu na 6 cylindrze) wyskakiwał przez niedokręconą świecę, ale i tak wleciały nowe platynowe NGK- stare podobno były jeszcze w całkiem dobrym stanie ale jak juz był zrzucony kolektor to żal nie wymienić ;) kopułka i palec OK.
Po za tym wleciał nowy akumulator, będąc u rodziny w dolnośląskim przed świętami zostawiłem furę na ok 1h na włączonych światłach... umarł.
Pierwsze 5tkm za mną...
_________________
Opel Vectra 1.6 8v, 92r.
Mitsubishi Colt 1.3, 08r.-służbowy przez 2 m-ce
Peugeot 206 2.0 16v, 99r.
Opel Astra 1.6 8v, 94r.
MITSUBISHI GALANT 2.0 16V, 98r.-sprzedany
MITSUBISHI GALANT 2,5 v6 2002r. kombi
 
 
 
Dario1986 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5 v6 kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 629
Skąd: Zamość/Warszawa
Wysłany: 04-02-2016, 08:30   

Ohh, w Galutku nic się nie dzieje, po za tym co wiedziałem ze mnie będzie czekać, tylko nie wiadomo kiedy.
Wymiana plecionki. Nagle v6 postanowiło być skrzeczącym V8 ;) krótka plecionka dostała dziury, długa by dostała niebawem... wymienione obydwie.
I jeździmy dalej...

Na weekendzie byłem w Łodzi i kupiłem felunie na lato :)

Borbety które miałem tez w przedlifcie, na których odjechał nowy właściciel. Jednak mi się podobają i postanowiłem kupić po raz drugi.
Opony na nich total śmietnik i na lato wleca nowe. mam jedynie dylemat czy na 7J wsadzić 225/45/17, czy tak jak miałem poprzednio 215/45/17.

foto poglądowe, moje czekają na konkretne mycie + może jakaś powłoka kwarcowa/ceramiczna?

_________________
Opel Vectra 1.6 8v, 92r.
Mitsubishi Colt 1.3, 08r.-służbowy przez 2 m-ce
Peugeot 206 2.0 16v, 99r.
Opel Astra 1.6 8v, 94r.
MITSUBISHI GALANT 2.0 16V, 98r.-sprzedany
MITSUBISHI GALANT 2,5 v6 2002r. kombi
 
 
 
Dario1986 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5 v6 kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 629
Skąd: Zamość/Warszawa
Wysłany: 12-09-2016, 14:50   

jako że z autem nic się nie dzieje po za tym ze ktoś mi obtarł zderzak i są nowe wgniotki na drzwiach... żeby temat nie umarł to chociaż foto wkleję :)

w najbliższym czasie znów wymiana oleju i filtrów, już trzecia, bo od listopada Galardinio przejechał prawie 24tys km.









_________________
Opel Vectra 1.6 8v, 92r.
Mitsubishi Colt 1.3, 08r.-służbowy przez 2 m-ce
Peugeot 206 2.0 16v, 99r.
Opel Astra 1.6 8v, 94r.
MITSUBISHI GALANT 2.0 16V, 98r.-sprzedany
MITSUBISHI GALANT 2,5 v6 2002r. kombi
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.