Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:53
Evolander projekt a właściwie końcówka.
Autor Wiadomość
ledziu 
Forumowicz

Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 268
Skąd: pl
Wysłany: 22-01-2017, 11:51   

A mógłbyś wkleić wykresik? Oczywiście tak czysto poglądowo interesuje mnie charakterystyka Twojej motorowni.
No i jak reagują napędy? Bo prawdę powiedziawszy sporo masz tego Nm jak na zwykłego suva :twisted:
Pytam bo 650Nm w evo już zaczyna być niebezpieczna...
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 31-05-2017, 21:18   

Nie obraź się Zwierzu ale ja i pewnie parę innych osób chciało by żebyś choć trochę uchylił rąbka tajemnicy i pokazał Nam tego Potwora :) Jak pisałeś na początku nie lubisz się rozpisywać boś mało wylewny ;P więc może ja nieco uchylę kurtynę? Jak tam projekt tak BTW ??

_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Zwierzu 
Forumowicz


Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 147
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 31-05-2017, 23:03   

Złe strojenie i skończyło się spłynięciem tłoków...własnie wstawiam nowe i oddaje do VTG.
Oczywiście musiał zaczekać na swoją kolej w kwestiach motoryzacyjnych. Synem króla nafty nie jestem. W124 które zanabyłęm w miedzy czasie (akcyza i nowe przepisy) wymagał na CITO kilku rzeczy jak to zaraz po kupnie. Potem stwierdziłem ze daily musi być "rożne od" jednak meczącego auta w korkach.
Wiec znowu kupno daily...
Ale, outek ma już nowe tłoki i myślę że w ciągu kilu tygodni.
Sam już za nim tęsknie...:)
_________________

 
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 02-06-2017, 14:10   

Co znaczy "spłynięcie"? Przegrzały się i metal stopił?
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 02-06-2017, 15:09   

elektryk, dokładnie tak.

https://lh6.googleusercontent.com/-jNgTm_ehb0g/VSlmmQDoHRI/AAAAAAAAPM4/qFMopnwGqGE/w913-h685-no/CAM01627.jpg
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.