Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup Miśka. Lepiej VR-4 czy MR?
Autor Wiadomość
andrzej5 
Nowy Forumowicz

Auto: 3000 vr4 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 26
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20-09-2009, 17:14   

Wybieram się w przyszłym tygodniu obejrzeć VR-4. W związku z tym mam kilka pytań bo to mój pierwszy misiek :) i mam nadzieję ostatni (nie rozsypie się po miesiącu ) o ile kupię :D
hehehee.....
silnik odróżnię (dzięki Wam za to :D ), po numerach VIN tez dojdę co to...
ale chodzi mi o to :
1 Active aero - po włączeniu w pozycję manual powinno działać na postoju tak ??
2 4WS sprawdzę na podnośniku. powinno działać tak?
3 zawieszenie???? na postoju po przełączeniu będzie czuć różnicę??
reszta chyba typowo jak w innych autach??
i jeszcze pytanie - sprzęgło. W zwykłych autach - IV, 1,5k obroty, ręczny puszczam sprzęgło i powinien zgasnąć (chyba ze ręczny do d... albo sprzęgło się ślizga) czy w VR4 biorąc pod uwagę dużo większą moc też tak się zachowa?? czy jednak ma prawo ruszyć?? oczywiście zakładając że ręczny jest ok
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 23-09-2009, 19:41   

1.active aero powinien dzialac na postoju. sprawdz przod (wysuwa sie spod spodu) oraz tyl, ale to mozna zobaczyc z auta.
2. sprzeglo. ja wymienilem swoje sprzeglo kiedy bylo w 100% zdrowe. najlepiej jesli masz mozliwosc sprawdzenia go pod obciazeniem. 2ka do oporu , lub wysoki bieg ok 3-3,5 powinienes miec max doladowanie. Jesli sie nie slizga wiec raczej OK. napewno to wyczujesz
3. mnie dopadla awaria amorow oraz swozni- z tym ze to u mnie wynika z dynamicznej jazdy na twardych sprezynach oraz wroclawskich dziurach. amory przod. przejedz wolno przez taki maly /ostry prog zwalniajacy i zobacz jak odbiaj przod a jak tyl.. to tak na szybko mozna zobaczyc. ja mam oryginalny tyl (dobry) a przod juz zepsuty jakis zamiennik.
dodatkowo z tego ci sie dowiedzialem z opini innych swoznie czesto potrafia pasc, niestety z tego co wiem to trzeba caly wahacz wymienic - czyt.koszta.

[ Dodano: 23-09-2009, 22:19 ]
co do 4ws to faktycznie mozna to sprawdzic na podnosniku, gdzies na youtubie byl taki krotki filmik jak sie kola skrecaja. powyzej 60km/h zdaje sie o 1,5 stopnia.

ja prawde mowiac nigdy nie sprawdzalem czy to u mnie dziala, wydaje mi sie jednak ze dziala bo auto dosc przyjemnie jezdzi wlasnie po rondach i szybkich zakretach.

a co do reszty z vr4... no coz tak sie przekonalem po ponad rocznym posiadaniu tego auta ze duzo moze ale nie musi sie popsuc. w sumie misiek jak kazdy inny ktorego mialem.
jak zawsze duzo zalezy od tego jak bylo auto traktowane. nie sztuka zajechac kazde auto.
z waazniejszych rzeczy ktore lubia sie psuc ( ja wymienilem na czas) to glowny walek skrzyni biegow lub tuleja w reduktorze w ktora wchodzi ten walek ze skrzyni. zwlaszcza jesli masz skrzynie od vr4 91-92 rok (18 splinowa), wlasnie tamtedy jest przekazywany caly naped na tylna os. starty ze swiatel itp..u mnie ten walek byl juz lekko zuzyty, a okazalo sie to przy okazji wymiany sprzegla.
jesli ten walek (zabki ) szlag trafi to masz VCU praktycznie usmazona a koszt nowej to pare ladnych setek $$$

nie wiem czy ten misiek ktorego bedziesz ogladal ma zainstalowany jakis dodatkowy wskaznik doladowania ,ale chociaz na seryjnym zobacz jak sie zachowuje i czy przypadkiem nie spada doladowanie powyzej 5000-5500 obrotow.
auto powinno ladnie wbijac biegi, twardo ale bez zgrzytu
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
andrzej5 
Nowy Forumowicz

Auto: 3000 vr4 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 26
Skąd: Gdynia
Wysłany: 24-09-2009, 22:18   

heh... znajomy litwin dzwonił do sprzedającego... "tak, jest turbo, napęd na 4 koła..... super auto......"
Zrobiłem więc wycieczkę (hehe... służbowo, bez kosztów) niestety po numerze VIN okazało się - wersja amerykańska Z11 :(

http://auto.plius.lt/skel...00_gt/id-504599

szukam wiec dalej.... :)
 
 
Daro 
Mitsumaniak


Auto: Carisma I
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 208
Skąd: Stara Miłosna
Wysłany: 25-09-2009, 13:43   

W sumie wiesz, mogles go po prostu poprosic o ten VIN, to nie musialbys jechac na ta Litwe
 
 
andrzej5 
Nowy Forumowicz

Auto: 3000 vr4 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 26
Skąd: Gdynia
Wysłany: 25-09-2009, 23:11   

taaa.... ale nie szło wytłumaczyć znajomemu, który trochę gada po polsku o jaki numer mi chodzi :) to kazałem mu się spytać czy ma turbo i napęd na 4 koła. Tamten powiedział ze ma.... dopiero na miejscu w Kownie wytłumaczyłem o jaki numer chodzi.. nie jechałem już do Wilna oglądać. Chociaż fakt, tego się spodziewałem... cena byłaby zbyt atrakcyjna... A ogólnie wycieczka była fajna... z kuzynem, służbowym autem, noclegi na fakturę :D ,
Pytałem się o kilka innych. To samo.. :( Ogólnie to jakaś paranoja - połowa właścicieli SL uważa ze ma 286 koni... u nas też.. Dzwoniłem zapytać o auto z Chojnic.. sympatyczny gość... tylko przekonany, że auto bez turbin ma 286 KM, a te z turbinami mają 320 ....
Trudno szukam dalej.... :D
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 26-09-2009, 09:42   

Nie trzeba nawet vin widać na pierwszy rzut oka że to SL po jednotłoczkowym przednim zacisku hamulcowym, manualnej klimatyzacji i po braku napisu TWIN TURBO na czarnym plastiku z boku. Druga sprawa to taki body kit to wiejski tuning, strasznie psuje wygląd auta normalnie batmobil hehe.
 
 
 
andrzej5 
Nowy Forumowicz

Auto: 3000 vr4 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 26
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-09-2009, 11:40   

hehe.. :) dzięki 3000 :) znowu się czegoś dowiedziałem. A ten body-kit tez mi się nie bardzo widział, ale uznałem, że można to w przyszłości zlikwidować.
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 27-09-2009, 11:08   

witam odnosnie bodykitow.. gdzie ja moge cos zrobic na zamowienie?
glownie chodzi mi o maske np z wlokna lub jakis fajniejszy zdezak z wieksza iloscia wlotow powietrza.
jest pare fajny rzeczy np z firmy cianci.. ale przesylka zabija caly zakup bo wszystko w US.
gabarytowo sa to niestey duze rzeczy.
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
adaśko 
Mitsumaniak

Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 590
Skąd: bielsk podlaski
Wysłany: 27-09-2009, 22:18   

tutaj jest ogłoszenie gdzie maja kilka vr-4
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C9925966 moze kogoś to zainteresuje
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 28-09-2009, 07:56   

adaśko tu jest mowa o 3000gt vr4 a nie o galancie.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
behemot 
Forumowicz
bubu


Auto: pajero 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 88
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 09-10-2009, 23:01   

http://www.autoscout24.it...px?id=166522995
Czyż ten nie jest :P piękny

[ Dodano: 09-10-2009, 23:02 ]
Jestem posiadaczem pajero Przegladam forum i widze ze misię bardzo zaczyna podobac to co wam

[ Dodano: 09-10-2009, 23:08 ]
Tylko cóś dziwnie tani
_________________
Stokrotka
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 26-10-2009, 22:05   

Panowie w tym tygodniu w sobotę lub niedzielę lecę na gliwice obejżeć Miśka. http://allegro.pl/item788...to_3000_gt.html Wiem, że to kiedyś był RHD. Dzwoniłem, gadałem z gościem podobno dobry stan, nowe hamulce, wszystkie wskaźniki i inne drobiazgi działają, silnik i skrzynia podobno zdrowe... Lakierek oraz wnętrze się wydają utrzymane dlatego mnie bardzo korci aby obejżeć to autko i jeśli by było faktycznie w tak dobrym stanie to oczywiście kupić:D Tylko teraz mam sprawę czy znalazł by się ktoś w pobliżu drogi olkusz-gliwice (oczywiście możliwy nawet dosyć spora zmiana kursu) abym podskoczył po kogoś kto miał lub ma miśka, zna się trochę na tym i mógł jechać ze mną obejżeć ten egzeplaż.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.