 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Sigma Kombi,czy to się wogóle da sprzedać? |
Autor |
Wiadomość |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 06-02-2010, 15:11
|
|
|
Tomek - jeździłem astrą '93 brata przez 3 miesiące - za mną nikt powyżej 160 cm nie usiadł. Jak pomykaliśmy z bratem(196cm to astra była 2 osobowa.
Napraw sobie fotele w sigmie bo ewidentnie coś nie teges z nimi masz i nie odsuwają się nawet do połowy.
Nie twierdzę że sigma jest najprzestronniejszym autem. Ale porównywanie do astry to lekka przesada. Scorpionem jechałem raz 5 km jako pasażer i było wygodnie, kombi wieloryb(paskuda) faktycznie większy.
Zawieszenie to inna sprawa - jedni lubią pływać inni nie, ja wolę czuć po czym jadę - inaczej zbiera mi się na wymioty.
EOT z mojej strony |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 06-02-2010, 18:51
|
|
|
sigmę mozesz porównać do w 126 a nie do w 140 bo to nie te lata i klasa bo 140 to już "s" albo do audi 100 lub v8 , niestety fakt jest taki że chyba coś z fotelami masz nie tak . merc 190 jest ciasnym samochodem i 4 chłopa po 120 kg ma niewygodnie .z tyłu wtedy to jest ciasno .tak jak z astrą 1 nawet w kombi - ale to nie ta klasa . w sigmie z tyłu za pasażerem mam fotelik z 3 letnim dzieckiem .fotelik mały nie jest .jeżeli wsiada tam osoba z 190 cm wzrostu to napewno ciasno nie jest jak na taki samochód .jest wygodnie zapewniam . alfa 166 jest samochodem ciaśniejszym a nowszym . faktycznie jak łukasz napisał. sigma ma wiele zalet dlatego co niektórzy ją mają i za grosze nie chcą sprzedać typu 5-6 tys. złotych .ale są ludzie którzy to kupią za takie pieniadze .jedni szykują i jezdzą a jeszcze inni narzekają . wszysstko zależne od gustu .
co do kufra ... wkładam wózek całkiem spory i nie zdejmuje kólek .namiot ,4 wędki w tym 2 dwu częściowe .materace podręczny bagaż grillek .zamykam klapę i jadę na week z rodzinką na ryby 4 dorosłe osoby i dziecko .ciasno ? jescze nikt nie narzekał że ciasno co najwyżej sztywno na zawieszeniu . można by się spierać i spierać ....teraz przyspieszenie ...który samochód fajnie się wkręca ...od 2800obr. -w miarę szybko ...z tego roku - bmw 525 ? merc 124 2,8 może maxima albo omega ? fakt tyłem ładnie zarzuci jak masz tam napęd ale lepiej na prostej wgryzie się sigma .dalej jest tak że 24V w automacie jeszcze przyzwoicie się zbiera ale 12V w automacie ? ile masz sigm jezdzących po polsce ? a ile innych modeli .niektórzy myślą że to galant ile masz zadbanych modeli sigmy - trzeba od tego zacząć - np.ze sprawnym fotelami ?
dalej ....sigma jest jednym z lepiej wykonanych samochodów w klasie 4,8m długości ,pod względem mechanicznym jak i wykończeniowym .niczym nie odbiega od solidności aut typu " bmw seri 5 czy 7 lub audi nie wspomnę o oplu czy vw w których to autach jest spartńsko i trzeszczą nieprzyjemne plastiki .w latach 90 była na pewno jednym z najmniej awaryjnych samochodów i nie rdzewieje jak kia ceed.... |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
Bulwa
Mitsumaniak

Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 201 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: 06-02-2010, 18:58
|
|
|
Mercedes w 140 był produkowany od 1991r do 1998,126 to jego poprzednik produkowany do 91 roku,więc sigma jest z tych lat co 140.
[ Dodano: 06-02-2010, 18:59 ]
poza tym 126 to też klasa S |
_________________ Żarłacz Biały,niestety już nie mój.
 |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 06-02-2010, 19:14
|
|
|
doczytaj 126 produkowany był do 93 roku jako klasa wyższa - uznana potem za "s" sigmę i był to model niezniszczalny do dzisjaj mający wartosć - oczywiście zadbany . sigma jest większa od 124 a mniejsza od 126 - mitsubishi chciało się wpasować prawdopodobnie między te dwa modele
a 124 po lfcie dostał oznaczenie "e" klasse . miał pełną klapę tylną i zaokraglona maskę silnika przy lampach .ładne listwy drzwiowe jak sigma 24V i inne duperele |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
Bulwa
Mitsumaniak

Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 201 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: 06-02-2010, 19:16
|
|
|
to pokarz mi gdzie Ty to przeczytałeś że 126 był produkowany do 93r,od 91 roku produkowany był mercedes w 140 tak zwana krowa, |
_________________ Żarłacz Biały,niestety już nie mój.
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 06-02-2010, 19:21
|
|
|
Sedan był do 91, coupe do 92. W USA od 92 był W140
W124 jest bardzo podobny, większy minimalnie i rozstaw osi większy niż Sigma.
Dł/Szer/Wys/Rozstaw osi: 474,174/144.5/280
W srodku natomiast z tyłu jest wiecej miejsca, w rodzinie jest, zreszta chyba jedyne znane 250D które ma autentyczne 185 tysięcy |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
Ostatnio zmieniony przez lukasz12 06-02-2010, 19:26, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Bulwa
Mitsumaniak

Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 201 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: 06-02-2010, 19:22
|
|
|
lukasz12, dokładnie tak. |
_________________ Żarłacz Biały,niestety już nie mój.
 |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 06-02-2010, 19:36
|
|
|
no faktycznie ...sprawdziłem . ale mitsu nie miało w tym okresie w europie tak dużego samochodu - trudno teraz sigmę gdzieś zaklasowac
Masy i wymiary : sigma
długość (mm) 4750
szerokość (mm) 1775
wysokość (mm) 1435
rozstaw osi (mm) 2720
min przestrzeń bagażowa (l.) 447
max przestrzeń bagażowa (l.) 892
masa całkowita (kg) 2070
Masy i wymiary - w 124
długość (mm) 4740
szerokość (mm) 1740
wysokość (mm) 1431
rozstaw osi (mm) 2800
min przestrzeń bagażowa (l.) 520
masa całkowita (kg) 1940
w 124 jest ciut mniejszy...i gorzej wyposażony |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
Ostatnio zmieniony przez zbyszek05 06-02-2010, 19:41, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 06-02-2010, 19:38
|
|
|
zbyszek05 napisał/a: | no faktycznie ...sprawdziłem . ale mitsu nie miało w tym okresie w europie tak dużego samochodu - trudno teraz sigmę gdzieś zaklasowac |
Co do klasyfikacji to było to auto klasy wyższej średniej (wielkość) z wyposażeniem klasy luksusowej (przynajmniej te bogatsze modele)
Prawdopodobnie to wynika ze specyfiki rynku bo większe auta w Japonii to już takie super limuzyny gdzie kierowca wozi jakiegoś vipa (jak Toyota Crown). |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 07-02-2010, 01:13
|
|
|
Sigma ma duzy bagaznik 447l to ma być duzy. Jak na te klase czyli srednia wyższa to ma mały bagaznik.
Duzo miejsca z tyłu to jest w scenicu, a z przodu megane II ( powie to osoba niepełnosprawna, która ma usztywnioną jedną noge i z wielu aut własnie w megane ma najwiecej miejsca).
Nie chciałem sie odzywać, bo nie jeździłem ani nawet nie siedziałem w sigmie , ale nie potrafie jak widzę jak uważacie Ją za idealne auto i naj najlepsze w swojej klasie i wogóle. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
Ostatnio zmieniony przez Morfi 07-02-2010, 01:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 07-02-2010, 01:16
|
|
|
Morfi napisał/a: | Sigma ma duzy bagaznik 447l to ma być duzy. Jak na te klase czyli srednia wyższa to ma mały bagaznik.
Duzo miejsca z tyłu to jest w scenicu, a z przodu megane II ( powie to osoba niepełnosprawna, która ma usztywnioną jedną noge i z wielu aut własnie w megane ma najwiecej miejsca).
Nie chciałem sie odzywać, bo nie jeździłem ani nawet nie siedziałem w sigmie , ale nie potrafie jak widzę jak uwarzacie Ją za idealne auto i naj najlepsze w swojej klasie i wogóle. |
Nie żebym się podniecał ale miałem okazję siedzieć w Cari kolegi...i powiem tyle że od czasu kiedy kupił swoją Sigme to też wsiada z mniejszą chęcią do Carismy |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Endrjus
Forumowicz
Auto: Co rusz inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 155 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 07-02-2010, 12:27
|
|
|
A tak z ciekawości, jakie były największe wypasy w sigmie? Oprócz takich częściej spotykanych rzeczy jak np. klimatronik czy skóra. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 07-02-2010, 12:29
|
|
|
Endrjus napisał/a: | A tak z ciekawości, jakie były największe wypasy w sigmie? Oprócz takich częściej spotykanych rzeczy jak np. klimatronik czy skóra. |
Poczytaj forum . ECS, EPS, TCL, |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 07-02-2010, 14:41
|
|
|
ja zaproponuję , niech sceptycy , wezmą swoje wypasione auta , spotakmy się na jakimś zlocie i każdy się machnie nawzajem autkami. to wtedy każdy będzie miał swoje osobiste spojrzenie. Nie powiem żeby moje diamante było demonem przyspieszeń , ale to ja zwykle popędzam tych przede mną.. a mam 12v.. jest wygodne i przestronne , dobrze wyciszone , i ciągle spotykam się z tym ,zę jak ktoś wsiada to jakis komplement strzeli.. i jest pod wrażeniem. wygodne jest wnętrze 607 full wyposażonego, ale wolałbym siedzieć w moim diamancie gdyby miała być czołówka na trasie. dźwięk silniczka , jest cudowny , czasem wyłączam radio - tak to jest , poza tym niskie koszty utrzymania, jeżdżę na gazie i robie 40k rocznie minimum, po miastach i trasach , jest to auto do użytkowania na co dzień.. nie boje się wymuszeń w miescie , jak ktoś wyjedzie ,spotka sie z moim taranem z przodu - niektórym się nie podoba , ok , mnie się bardzo podoba i naprawdę pokasuje drugie auto zanim mi się lampa zbije.. świetne audio , radyjko , wygoda w automacie.. trochę niski sufit , ale ja do wysokich nie należę , więc mi nie przeszkadza kierowca kupuje auto pod siebie , więc - puki co - jest to idealne dla mnie auto. może ktoś mieć inny typ. Aut nie ma najlepszych , są po prostu inne. Nawet w kwestii gustu.. Ale wyposażenia mi nie brakuje - może poza kontrolą trakcji i ECSem , ale to też sieda po swapie zrobić.. no i ostatni plus , znam się trochę na tym samochodzie , więc mogę zweryfikować robotę mechaników , no i oczywiście samemu coś dłubnąć ,co w nowszych autach często jest niewykonalne.
to tak ode mnie.
[ Dodano: 07-02-2010, 14:53 ]
tak przy okazji , z wypasów , fotele z pamięcią - przydatna sprawa , oczywiście pełna elektryka - mozę to nie są fotele z bmw7 , ale dla mnie nie trzeba więcej. el szyby lusterka, opcja automatycznej blokady drzwi , w moim przypadku zgodność z euro4 jeśli chodzi o spaliny , więc mogę wjeżdżać gdzie chce w unii dobra sztywność zawieszenia , solidne wykonanie , niezawodność , jasna miła w dotyku nie skrzypiąca skóra. radyjko na które aż miło patrzeć idealnie komponujące się z resztą. sterowanie radiem z kierownicy , ładnie podświetlone klasycznie zegarki , unikalny wygląd , śnieg i zaspy nie straszne - po prostu nie zdarzyło mi się zakopać , a było w czym. generalnie.. jest tak jak trzeba , i mam swoje zabawki dodatkowo. Bezramkowe szyby , i naprawdę fajne światła |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 08-02-2010, 00:10
|
|
|
VirMan, EURO 4 ?? No to Mnie zaskoczyłes max plus. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
|
|