[ALL] THE ONLY WAY IS SWAP |
Autor |
Wiadomość |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 05-11-2008, 17:00
|
|
|
skad masz te dane wagowe??? bo ja wazylem swojego gti i z polowa baku bylo 1060
i co wy macie z ta trakcja... biorac pod uwage ze V6 bedzie troche ciezsza od 4g93 to bedzie od razu dobre dociazenie przedniej osi... na dobrej oponie to nawet nie zapiszczy przy zmianie 1->2 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 05-11-2008, 17:49
|
|
|
ictus napisał/a: | na dobrej oponie to nawet nie zapiszczy przy zmianie 1->2 |
oj zapiszczy przy zmianie 2->3.....220 Nm robi swoje..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 05-11-2008, 18:01
|
|
|
ja bym jedank sie zastanawial nad tym czy ciezszy silnik z przodu da wiecej dobrego czy zlego.
Super da nam dociazenie przedniej osi na starcie... ale kto jezdzi tylko do przodu, rozklad masy w aucie odrazu bierze w leb i moga pojawic sie spore problemy z tylem w zakretach.
Wychodzac z zasady ze mistrzow prostej jest od groma po co budowac auto ktore bedzie zamiatalo tylem na kazdym zakrecie ktory ciut przy szybko przytniemy.....
colt jeest lekki to raz 2 krótki i jak mu dac spory ciezar z przodu to jzu nie robi sie bezpieczne.
Chyba ze zamiar jest taki zzeby budowac auto do wyscigow na cwiartke..... |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2507 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 05-11-2008, 19:54
|
|
|
jesli chodzi o trakcje to kiedyś gdzieś czytałem o amortyzatorach specjalnie do tego stworzonych mianowicie przy ruszaniu czy tam przyspieszaniu przednie sie tak nie wyciągają a tylnie nie wciskaję przez co przód samochodu nie podnosi sie tak. |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 05-11-2008, 22:43
|
|
|
Bartek, dobra opona zalatwia sprawe... na prawde
czarnuch23, tiaaa... zwlaszcza tyl uciekajacy... ile kg wiecej wazy V6???
nie chce mi sie pisac tego po raz 373988 ale wystarczy przeniesienie akku do bagaznika i efekt masz taki jak zabranie 30kg z przodu
eremita, nie sa to rzadne specjalnie stworzone a normlane amory z regulacja sily sciskania i odbicia |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-11-2008, 23:40
|
|
|
czarnuch23 napisał/a: | Super da nam dociazenie przedniej osi na starcie... ale kto jezdzi tylko do przodu, rozklad masy w aucie odrazu bierze w leb i moga pojawic sie spore problemy z tylem w zakretach. |
Od tego są zawieszenia. Stabilizatory, sprężyny, amortyzatory, rozpórki.
A na zdrowy chłopski rozum czarnuch23 pomyśl. jakim cudem CA1A nie prowadzi się lepiej od CA5A skoro ma przecież cięższy silnik?
|
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 06-11-2008, 17:35
|
|
|
ca1a jest za wolne zeby sie "prowadzic" |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-11-2008, 19:17
|
|
|
ictus napisał/a: | ca1a jest za wolne | CJ1A automat z powodzeniem umozliwiało przez lata całe startowanie właścicielowi (Mari) w KJSach i innych formach zdziczenia |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Twaróg
Mitsumaniak Śmigamy ulicami ;)

Auto: Colt 1.6 16V (CJO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 162 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 06-11-2008, 21:13
|
|
|
No ale zakładając, że uda sie odpowiednio wyważyć tył i przód poprzez przeniesienie aku, wsadzenie pelnowymiarowej zapasowki, no i powiedzmy jakas mala zabudowe audio to chyba zrównoważy całość? Dodając do tego wymienione sprezyny na -30/-30, amorki tez jakies odpowiednie, rozporka gorna z przodu i gorna z tylu oraz kola 16 - 205/45 auto bedzie prowadzila sie jak taczka po dziurach ale nie bedzie mialo problemow z zakretami ??? |
_________________ Mitsubishi Colt CJ0 - 96/97 (1.6 16V 90KM) - jest i będzie
Mazda 323F - 95' (1.5 16V 88KM) - sprzedany
Opel Vectra - 93' (1.6 8V 75KM) - sprzedany
Ford Sierra - 84' (1.6 8V +LPG 75KM) - sprzedany
Fiat 126p - 93' (650cm3 24KM) - sprzedany
Fiat 126p - 83' (600cm3 23KM) - zezłomowany
 |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 07-11-2008, 17:52
|
|
|
twarde sprezyny i amory to nie recepta na dobre prowadzenie... czasami jest nawet duuuuzo gorzej jak troszke dziur sie pojawi...
a rozporki to prawie nie wyczywalna roznica w normalnej budzie |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-11-2008, 18:05
|
|
|
ictus napisał/a: | twarde sprezyny i amory to nie recepta na dobre prowadzenie... |
Na 100 % nie na dziurach na polnej drodze. Ale na równym (w miarę) asfalcie moje zawieszenie sprawdza się w 100%.
Amortyzatory dobiera się do tego czemu samochód ma służyć. Podobnie sprężyny, stabilizatory, silentbloki, geometrię itd. W GT jakiś czas temu był fajny artykuł o tym zagadnieniu. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-11-2008, 21:13
|
|
|
Na polskich droga dać bardzo twardych się nie opłaca... jest kilka ładnych ścieżek, ale kilka, a reszta... na codzień... więcej niewygody i gorsze trzymanie na przeciętnej polskiej łatanej nierównej drodze |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
buffalabe
Nowy Forumowicz śruubek
Auto: mitsubishi colt CJO 1.3 4g13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13-11-2008, 14:49
|
|
|
a ja podłacze sie pod temat i zapytam czy swap colta CJ0 4g13 na na silnik 4g18 ze space stara bedzie ciezkim tematem do wykonania??
chodzi mi o to czy skrzynia może zostac ta sama czy zawias i hamulce bede musiał zmieniac i czy mocowania silnika beda pasowac prosze was o pomoc bo nie wiem co zrobic napewno przydała by sie wieksza moc bo 75 km z kompletem ludkow i z jakims tam car audio powiedzmy w bagazniku to po mojemu bys sie nie poruszał wiec prosze o odpowiedzna pytanie czy 4g18 podejdzie a moze jakies inne propozycje co do silnika macie, z gory dziekuje |
Ostatnio zmieniony przez Marcin-Krak 14-11-2008, 22:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
SWEEPER
Mitsumaniak
Auto: Outlek + Landcrusier +cari
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 102 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-11-2008, 15:59
|
|
|
No i co myślicie o 4g63, bo mam wszystko na miejscu ,tzn. całego galanta. |
_________________ OUTLANDER
LAND CRUISER
CARISMA |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 25-12-2008, 17:13
|
|
|
jaka inna manualna skrzynia pasuje ( i wytrzyma moc FTO) do silnika 2,0 V6 z FTO ?
pytam dlatego, ze duza czesc FTO ktore sa na sprzedaz maja skrzynie automatyczne .a robiac swapa ( napewno sie da ,poniewaz koledzy z UK wsadzaja wlasnie serducha od FTO do cejotek ) fajnie byloby miec jednak manuala |
|
|
|
 |
|