Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] THE ONLY WAY IS SWAP
Autor Wiadomość
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 05-11-2008, 17:00   

skad masz te dane wagowe??? bo ja wazylem swojego gti i z polowa baku bylo 1060
i co wy macie z ta trakcja... biorac pod uwage ze V6 bedzie troche ciezsza od 4g93 to bedzie od razu dobre dociazenie przedniej osi... na dobrej oponie to nawet nie zapiszczy przy zmianie 1->2
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 05-11-2008, 17:49   

ictus napisał/a:
na dobrej oponie to nawet nie zapiszczy przy zmianie 1->2


oj zapiszczy przy zmianie 2->3.....220 Nm robi swoje.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 05-11-2008, 18:01   

ja bym jedank sie zastanawial nad tym czy ciezszy silnik z przodu da wiecej dobrego czy zlego.
Super da nam dociazenie przedniej osi na starcie... ale kto jezdzi tylko do przodu, rozklad masy w aucie odrazu bierze w leb i moga pojawic sie spore problemy z tylem w zakretach.
Wychodzac z zasady ze mistrzow prostej jest od groma po co budowac auto ktore bedzie zamiatalo tylem na kazdym zakrecie ktory ciut przy szybko przytniemy.....
colt jeest lekki to raz 2 krótki i jak mu dac spory ciezar z przodu to jzu nie robi sie bezpieczne.
Chyba ze zamiar jest taki zzeby budowac auto do wyscigow na cwiartke.....
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-11-2008, 19:54   

jesli chodzi o trakcje to kiedyś gdzieś czytałem o amortyzatorach specjalnie do tego stworzonych mianowicie przy ruszaniu czy tam przyspieszaniu przednie sie tak nie wyciągają a tylnie nie wciskaję przez co przód samochodu nie podnosi sie tak.
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 05-11-2008, 22:43   

Bartek, dobra opona zalatwia sprawe... na prawde
czarnuch23, tiaaa... zwlaszcza tyl uciekajacy... ile kg wiecej wazy V6???
nie chce mi sie pisac tego po raz 373988 ale wystarczy przeniesienie akku do bagaznika i efekt masz taki jak zabranie 30kg z przodu
eremita, nie sa to rzadne specjalnie stworzone a normlane amory z regulacja sily sciskania i odbicia
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-11-2008, 23:40   

czarnuch23 napisał/a:
Super da nam dociazenie przedniej osi na starcie... ale kto jezdzi tylko do przodu, rozklad masy w aucie odrazu bierze w leb i moga pojawic sie spore problemy z tylem w zakretach.

Od tego są zawieszenia. Stabilizatory, sprężyny, amortyzatory, rozpórki.
A na zdrowy chłopski rozum czarnuch23 pomyśl. jakim cudem CA1A nie prowadzi się lepiej od CA5A skoro ma przecież cięższy silnik?

:D
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-11-2008, 17:35   

ca1a jest za wolne zeby sie "prowadzic" :-)
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-11-2008, 19:17   

ictus napisał/a:
ca1a jest za wolne
CJ1A automat z powodzeniem umozliwiało przez lata całe startowanie właścicielowi (Mari) w KJSach i innych formach zdziczenia ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Twaróg 
Mitsumaniak
Śmigamy ulicami ;)


Auto: Colt 1.6 16V (CJO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 162
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 06-11-2008, 21:13   

No ale zakładając, że uda sie odpowiednio wyważyć tył i przód poprzez przeniesienie aku, wsadzenie pelnowymiarowej zapasowki, no i powiedzmy jakas mala zabudowe audio to chyba zrównoważy całość? Dodając do tego wymienione sprezyny na -30/-30, amorki tez jakies odpowiednie, rozporka gorna z przodu i gorna z tylu oraz kola 16 - 205/45 auto bedzie prowadzila sie jak taczka po dziurach ale nie bedzie mialo problemow z zakretami ???
_________________
Mitsubishi Colt CJ0 - 96/97 (1.6 16V 90KM) - jest i będzie ;)
Mazda 323F - 95' (1.5 16V 88KM) - sprzedany
Opel Vectra - 93' (1.6 8V 75KM) - sprzedany
Ford Sierra - 84' (1.6 8V +LPG 75KM) - sprzedany
Fiat 126p - 93' (650cm3 24KM) - sprzedany
Fiat 126p - 83' (600cm3 23KM) - zezłomowany
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 07-11-2008, 17:52   

twarde sprezyny i amory to nie recepta na dobre prowadzenie... czasami jest nawet duuuuzo gorzej jak troszke dziur sie pojawi...
a rozporki to prawie nie wyczywalna roznica w normalnej budzie
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-11-2008, 18:05   

ictus napisał/a:
twarde sprezyny i amory to nie recepta na dobre prowadzenie...

Na 100 % nie na dziurach na polnej drodze. Ale na równym (w miarę) asfalcie moje zawieszenie sprawdza się w 100%.

Amortyzatory dobiera się do tego czemu samochód ma służyć. Podobnie sprężyny, stabilizatory, silentbloki, geometrię itd. W GT jakiś czas temu był fajny artykuł o tym zagadnieniu.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-11-2008, 21:13   

Na polskich droga dać bardzo twardych się nie opłaca... jest kilka ładnych ścieżek, ale kilka, a reszta... na codzień... więcej niewygody i gorsze trzymanie na przeciętnej polskiej łatanej nierównej drodze
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
buffalabe 
Nowy Forumowicz
śruubek

Auto: mitsubishi colt CJO 1.3 4g13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 2
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-11-2008, 14:49   

a ja podłacze sie pod temat i zapytam czy swap colta CJ0 4g13 na na silnik 4g18 ze space stara bedzie ciezkim tematem do wykonania??
chodzi mi o to czy skrzynia może zostac ta sama czy zawias i hamulce bede musiał zmieniac i czy mocowania silnika beda pasowac prosze was o pomoc bo nie wiem co zrobic napewno przydała by sie wieksza moc bo 75 km z kompletem ludkow i z jakims tam car audio powiedzmy w bagazniku to po mojemu bys sie nie poruszał wiec prosze o odpowiedzna pytanie czy 4g18 podejdzie a moze jakies inne propozycje co do silnika macie, z gory dziekuje
Ostatnio zmieniony przez Marcin-Krak 14-11-2008, 22:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SWEEPER 
Mitsumaniak

Auto: Outlek + Landcrusier +cari
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 102
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-11-2008, 15:59   

No i co myślicie o 4g63, bo mam wszystko na miejscu ,tzn. całego galanta.
_________________
OUTLANDER
LAND CRUISER
CARISMA
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 25-12-2008, 17:13   

jaka inna manualna skrzynia pasuje ( i wytrzyma moc FTO) do silnika 2,0 V6 z FTO ?

pytam dlatego, ze duza czesc FTO ktore sa na sprzedaz maja skrzynie automatyczne .a robiac swapa ( napewno sie da ,poniewaz koledzy z UK wsadzaja wlasnie serducha od FTO do cejotek ) fajnie byloby miec jednak manuala
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.