 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Galant sreberko, runda 2. Teraz kombi z 2,5v6 A/T |
Autor |
Wiadomość |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 20-11-2016, 22:40
|
|
|
Dario1986 napisał/a: | chociaż foto wkleję |
Wklejaj częściej |
|
|
|
 |
Dario1986
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 v6 kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 629 Skąd: Zamość/Warszawa
|
Wysłany: 22-11-2016, 08:15
|
|
|
coś trzeba będzie pstryknąć coś nowego tyle że na 15 z kołpakiem średnio wyglada
Jedyne co się zmienia to więcej wgniotek na drzwiach, oraz w sobotę po raz trzeci oberwał w tablice rejestracyjną z przodu... z czego po raz drugi z haka na szczęście bez uszkodzeń zderzaka.. |
_________________ Opel Vectra 1.6 8v, 92r.
Mitsubishi Colt 1.3, 08r.-służbowy przez 2 m-ce
Peugeot 206 2.0 16v, 99r.
Opel Astra 1.6 8v, 94r.
MITSUBISHI GALANT 2.0 16V, 98r.-sprzedany
MITSUBISHI GALANT 2,5 v6 2002r. kombi
 |
|
|
|
 |
Dario1986
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 v6 kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 629 Skąd: Zamość/Warszawa
|
Wysłany: 01-02-2017, 08:23
|
|
|
Mały update, Galutek dostał świeżą oliwę Valvo MaxLife 5w40, filtr oleju i filtr powietrza przy przebiegu 264tkm z groszem. a że jest wyjątkowo grzeczny to odziedziczył felgi po sprzedaży Volvo ojca.
Ostatnia usterka to spadnięcie wydechu z wieszaka i to by było na tyle.
I galutek na nowych felgach zimowych jeszcze z kapslami volvo
 |
_________________ Opel Vectra 1.6 8v, 92r.
Mitsubishi Colt 1.3, 08r.-służbowy przez 2 m-ce
Peugeot 206 2.0 16v, 99r.
Opel Astra 1.6 8v, 94r.
MITSUBISHI GALANT 2.0 16V, 98r.-sprzedany
MITSUBISHI GALANT 2,5 v6 2002r. kombi
 |
|
|
|
 |
Dario1986
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 v6 kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 629 Skąd: Zamość/Warszawa
|
Wysłany: 17-03-2017, 08:22
|
|
|
Przyszedł czas na wymianę tarcz i klocków. Przód bije mocno a przetoczenie wystarczyło na ok 6 tys km. Przy toczeniu dostał nowe klocki TRW które niemiłosiernie pylą, Galutek dostanie nowe heble. Zakupiłem textary i we wtorek montaż
 |
_________________ Opel Vectra 1.6 8v, 92r.
Mitsubishi Colt 1.3, 08r.-służbowy przez 2 m-ce
Peugeot 206 2.0 16v, 99r.
Opel Astra 1.6 8v, 94r.
MITSUBISHI GALANT 2.0 16V, 98r.-sprzedany
MITSUBISHI GALANT 2,5 v6 2002r. kombi
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 17-03-2017, 10:40
|
|
|
Nie wiem z czego oni robią te trw, ale u mnie tyle pylą bardziej niż ferodo na przodzie. Z zestawu textar+textar będziesz zadowolony. Hamują naprawdę dobrze i nie gną się.
Jedyne co, to jeśli zależy Ci na estetyce to dobrze pomaluj części, które się nie trą. Korodują strasznie. Ja bym je psiknął epoxydem. W lexie malowałem tarcze podkładem epoxydowym jak już weszła korozja, oczyściłem tylko lekko, a dwa lata się trzymało. |
|
|
|
 |
Dario1986
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 v6 kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 629 Skąd: Zamość/Warszawa
|
Wysłany: 17-03-2017, 11:51
|
|
|
u mnie to samo z TRW, 3-4 dni po umyciu i juz widac pył, masakryczne są ale jak od reki musiałem kupic to były tylko TRW, Bosch i ABT? jakies polskie które kosztowały z 70 pln to od razu je odrzuciłem. |
_________________ Opel Vectra 1.6 8v, 92r.
Mitsubishi Colt 1.3, 08r.-służbowy przez 2 m-ce
Peugeot 206 2.0 16v, 99r.
Opel Astra 1.6 8v, 94r.
MITSUBISHI GALANT 2.0 16V, 98r.-sprzedany
MITSUBISHI GALANT 2,5 v6 2002r. kombi
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 17-03-2017, 12:50
|
|
|
Dokładnie tak samo było u mnie - to były jedyne dostępne. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-03-2017, 13:30
|
|
|
TRW robia już w Chinach. Sam mam klocki TRW z przodu i z tyłu, na tyle nie zauważyłem pylenia, a z przodu mam parę dni dopiero, to zobaczymy. Z drugiej strony mam taki kolor felg na lato, że żadnego pyłu nie powinno być widać. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 17-03-2017, 13:47
|
|
|
Owczar napisał/a: | Jedyne co, to jeśli zależy Ci na estetyce to dobrze pomaluj części, które się nie trą. Korodują strasznie. Ja bym je psiknął epoxydem. W lexie malowałem tarcze podkładem epoxydowym jak już weszła korozja, oczyściłem tylko lekko, a dwa lata się trzymało. |
W textar PRO chyba nie będzie to potrzebne, są już fabrycznie pokryte powłoką która nie rdzewieje, mam już kilka miesięcy i rudej brak na tarczach. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 17-03-2017, 19:18
|
|
|
Nie wiem czy seria pro jest dostępna do galanta. Jak kupowałem to były tylko zwykłe tarcze. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 17-03-2017, 19:57
|
|
|
Też nie wiem, sugerowałem się pudełkiem i rysunkiem na nim które są takie same jak u mnie, brakuje tylko otworów wentylacyjnych. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Dario1986
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 v6 kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 629 Skąd: Zamość/Warszawa
|
Wysłany: 30-03-2017, 10:12
|
|
|
i hebelki założone,
Poprzednie i tarcze i klocki spokojnie nadaja sie jeszcze do użytkowania. Mechanik był zdziwiony że je wymieniam bo tarcza jeszcze bardzo gruba, no a klocki po ok 6-7 tys km więc tez jak nowe praktycznie.
tyle że problem z wibracjami nadal występuje myślałem że muszą się "ułożyć" ale po ok 230KM nadal jest to samo, wiec tarcze i klocki prawdopodobnie niepotrzebnie wymienione bo problem jest gdzie indziej.
Nie potrzebnie pod tym względem że problem występuje ale wyraźnie da się zauważyć że hamowanie jest skuteczniejsze, w piątek sprawdzimy jak na trasie. W sobotę wskakują letnie kapory, będą na świeżo wyważone koła + pojadę na ustawienie zbieżności.
I mam do Was pytanie bo wyczytałem na forum o tym że za telepanie kierownicy przy prędkościach ok 120-130km/h oraz przy hamowaniu z wyższych predkości mogą odpowiadać przeguby (nie pamiętam czy wewnętrzne czy zewnętrzne) i sposobem na rozwiązanie jest zamiana ich stronami + nowy smar. Ktoś potwierdzi? i ewentualnie czy takie przeguby można gdzieś dokupić/ zregenerować i czy maja to właśnie być wew czy zew...
Dodatkowo zakupiłem zestaw regeneracyjny tłoczka i jakoś na dniach będzie regeneracja. Jedną stronę robiłem jakoś w tamtym roku (druga strona była ok) a teraz gumka już parcieje na drugiej stronie i lepiej za w czasu wymienić. |
_________________ Opel Vectra 1.6 8v, 92r.
Mitsubishi Colt 1.3, 08r.-służbowy przez 2 m-ce
Peugeot 206 2.0 16v, 99r.
Opel Astra 1.6 8v, 94r.
MITSUBISHI GALANT 2.0 16V, 98r.-sprzedany
MITSUBISHI GALANT 2,5 v6 2002r. kombi
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 30-03-2017, 11:06
|
|
|
Piasty nie maja bicia? |
|
|
|
 |
MichciuGT
Mitsumaniak
Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 1012 Skąd: Marki
|
Wysłany: 30-03-2017, 11:14
|
|
|
Tak jak Hugo napisał, przydałoby się zmierzyć jakie jest bicie czujnikiem zegarowym, zarówno na piastach jak i na tarczach. |
_________________ 2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go. |
|
|
|
 |
Dario1986
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 v6 kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 629 Skąd: Zamość/Warszawa
|
Wysłany: 30-03-2017, 11:15
|
|
|
Hugo napisał/a: | Piasty nie maja bicia? |
trzeba będzie to sprawdzić w takim razie... może w sobotę się uda.. |
_________________ Opel Vectra 1.6 8v, 92r.
Mitsubishi Colt 1.3, 08r.-służbowy przez 2 m-ce
Peugeot 206 2.0 16v, 99r.
Opel Astra 1.6 8v, 94r.
MITSUBISHI GALANT 2.0 16V, 98r.-sprzedany
MITSUBISHI GALANT 2,5 v6 2002r. kombi
 |
|
|
|
 |
|
|