2 MitsuManiakowe Szkolenie Jazdy 19.01.19 Tor Łódź!!! |
Autor |
Wiadomość |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 20-01-2019, 23:34
|
|
|
tościk, to Twój O1T był na chwilę na parkingu czemu się nie przywitałeś i nie pogadałeś chwilę. Była okazja się poznać i pooglądać outlandery...
A co do płyty, ja wiem jak auto się zachowuje na śliskim zakręcie bo to ćwiczę w zimę często, dlatego dałem gazu bo chciałem uczyć się jak z tego wyjść. Niestety za mało było przejazdów, czuję niedosyt. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
arokub
Forumowicz
Auto: OIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2017 Posty: 157 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 21-01-2019, 08:13
|
|
|
Ja również przyłączam się do podziękować, warto było przyjechać.
tościk napisał/a: | Nasuwa mi się tylko w sumie pytanie po obserwowaniu ćwiczeń na płytach poślizgowych - czy instruktorzy narzucali małą dynamikę tych ćwiczeń, czy po prostu wszyscy jeździli bardzo ostrożnie? |
Sugerowana prędkość najazdu była podawana przez instruktora i zwiększana w miarę upływu czasu.
tościk napisał/a: | Rozumiem, że na płycie poślizgowej wiele nie potrzeba i w ogóle, ale jakby nie patrzeć to takie szkolenie jest miejscem, gdzie chyba w miarę bezpiecznie można zaznać doświadczenia błędów w drogowych sytuacjach. Jest to moim zdaniem ważna rzecz, bo wtedy człowiek wie, przed czym właśnie uczy się bronić. |
I dlatego na zakręcie po płycie na końcu zacząłem raz zbyt kombinować (w tym gaz) i już było 180 stopni wokół osi, ciekawe doświadczenie jak niewiele było do tego potrzeba
A było widać, że ci bardziej doświadczeni próbowali więcej wycisnąć. |
|
|
|
 |
p03
Forumowicz
Auto: CS_W 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2012 Posty: 190 Skąd: Stolica rockandrolla
|
Wysłany: 21-01-2019, 09:56
|
|
|
https://youtu.be/mslp--EUXkc
Takie małe podsumowanie z kokpitu. Pierwsza część (do przerwy obiadowej). Ci co byli wiedzą, jakie ćwiczenia wykonywaliśmy. Dla innych przydałyby się napisy. Starałem się wybrać fragmenty gdzie coś widać i instruktor przekazuje najwięcej cennych informacji. Jest też kilka heheszków |
_________________ Pozdrawiam |
|
|
|
 |
tościk
Forumowicz

Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2017 Posty: 622 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: 21-01-2019, 10:42
|
|
|
Bzyk_R1, Ano mój. Choć na parking nie wjeżdżałem Niestety wpadłem w zasadzie na pół godziny i trafiłem akurat na środek waszych ćwiczeń. Głupio mi było przeszkadzać w ćwiczeniach, a niestety dłużej zostać nie mogłem, żeby w przerwie na spokojnie pogadać.
arokub, czyli jednak sensownie poprowadzone.
Co do obrotów, miałem zeszłej zimy wesołą sytuację na drodze, jak przyszła gorsza pogoda. Wyjeżdżałem z osiedlowej uliczki wyłożonej piękną równą kostką i biegnąca delikatnie w dół. Mimo jazdy 10 km/h na pierwszym biegu nie byłem w stanie auta wyhamować i żeby nie wbić w bok auta które jechało po głównej dałem właśnie w gaz, żeby jednak wyjść przed nim. Mocno się zdziwiłem jak mnie wyniosło i jeszcze bardziej, jak mi się udało wybronić ten poślizg. Także fajnie by to było jednak najpierw na płycie przećwiczyć na spokojnie, żeby się więcej nie dziwić |
|
|
|
 |
pamar
Mitsumaniak Kainamustim

Auto: Carisma 1,9TD Colt VII 1,3
Zaproszone osoby: 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 4173 Skąd: Andrespol/Radków
|
|
|
|
 |
Pawel1988
Mitsumaniak

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2016 Posty: 316 Skąd: Świętochłowice
|
|
|
|
 |
p03
Forumowicz
Auto: CS_W 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2012 Posty: 190 Skąd: Stolica rockandrolla
|
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 22-01-2019, 07:33
|
|
|
Auto jest kolegi Pawła nahar z Wawy. Broniło się bo ma 1 roczne oponki zimowe. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Paweł84
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2014 Posty: 684 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 22-01-2019, 11:21
|
|
|
dzięki Panie i Panowie za spotkanie
Bardzo fajne szkolenie , nie żałuje ze jeździłem Galantem choć plany były inne
Pamarek super zdjęcia , szkoda ze uciekłeś tak szybko |
|
|
|
 |
Firebee
admin mitsumaniak

Auto: A160, Space Gear,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 4108 Skąd: Grudziądz
|
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 22-01-2019, 14:20
|
|
|
Kiedy następne? Zauważyłem temat jak lista była już pełna
To przypadek że na ostatnim filmiku najlepiej sobie radzi BMW? Pięknie z lekką nadsterownością pokonuje łuk? |
|
|
|
 |
arokub
Forumowicz
Auto: OIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2017 Posty: 157 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 22-01-2019, 22:17
|
|
|
krzychu, ciężko powiedzieć, ale bardzo ważna jest prędkość, różnica 3-4 km/h potrafiła zaważyć o utrzymaniu toru jazdy lub jego opuszczeniu. Niby niewiele, a taka różnica w tych warunkach. No i umiejętności kierowcy... U mnie na pewno było widać spore braki |
|
|
|
 |
p03
Forumowicz
Auto: CS_W 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2012 Posty: 190 Skąd: Stolica rockandrolla
|
Wysłany: 23-01-2019, 05:58
|
|
|
W mojej grupie chyba tylko BMW z podsterowności przechodziło w nadsterowność. Zgadza się, w tych warunkach precyzja miała kluczowe znaczenie. Kilka km/h i lecisz w pobocze. Ja mam tylko ABS i auto zachowywało się nieco inaczej. Mniej wybacza. |
_________________ Pozdrawiam |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 23-01-2019, 08:46
|
|
|
Macie pewnie rację, bardziej chciałem zwrócić uwagę że przy montażu filmu wybrał bym ujęcie gdzie BMW miało to 3-4km/h za dużo |
|
|
|
 |
Firebee
admin mitsumaniak

Auto: A160, Space Gear,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 4108 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 23-01-2019, 09:17
|
|
|
tak. wszystkie auta były podsterowne, tylko bmw przechodziło w nad. i było co nagrywać.
przy montażu nie liczyłem km/h więc ciężko mi było wybrać najlepszy materiał
Ciężko powiedzieć kiedy kolejne szkolenie. spróbuję na początku sierpnia, ale nic nie obiecuję. Jak się nie uda to pewnie już bardziej na jesień.
kolejne zdjęcia. dajcie znać czy widać
https://www.facebook.com/...po&__tn__=-UC-R |
|
|
|
 |
|