Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2 MitsuManiakowe Szkolenie Jazdy 19.01.19 Tor Łódź!!!
Autor Wiadomość
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 20-01-2019, 23:34   

tościk, to Twój O1T był na chwilę na parkingu :evil: czemu się nie przywitałeś i nie pogadałeś chwilę. Była okazja się poznać i pooglądać outlandery...

A co do płyty, ja wiem jak auto się zachowuje na śliskim zakręcie bo to ćwiczę w zimę często, dlatego dałem gazu bo chciałem uczyć się jak z tego wyjść. Niestety za mało było przejazdów, czuję niedosyt.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
arokub 
Forumowicz

Auto: OIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2017
Posty: 157
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 21-01-2019, 08:13   

Ja również przyłączam się do podziękować, warto było przyjechać.

tościk napisał/a:
Nasuwa mi się tylko w sumie pytanie po obserwowaniu ćwiczeń na płytach poślizgowych - czy instruktorzy narzucali małą dynamikę tych ćwiczeń, czy po prostu wszyscy jeździli bardzo ostrożnie?

Sugerowana prędkość najazdu była podawana przez instruktora i zwiększana w miarę upływu czasu.

tościk napisał/a:
Rozumiem, że na płycie poślizgowej wiele nie potrzeba i w ogóle, ale jakby nie patrzeć to takie szkolenie jest miejscem, gdzie chyba w miarę bezpiecznie można zaznać doświadczenia błędów w drogowych sytuacjach. Jest to moim zdaniem ważna rzecz, bo wtedy człowiek wie, przed czym właśnie uczy się bronić.

I dlatego na zakręcie po płycie na końcu zacząłem raz zbyt kombinować (w tym gaz) i już było 180 stopni wokół osi, ciekawe doświadczenie jak niewiele było do tego potrzeba :)
A było widać, że ci bardziej doświadczeni próbowali więcej wycisnąć.
 
 
p03 
Forumowicz

Auto: CS_W 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 190
Skąd: Stolica rockandrolla
Wysłany: 21-01-2019, 09:56   

https://youtu.be/mslp--EUXkc
Takie małe podsumowanie z kokpitu. Pierwsza część (do przerwy obiadowej). Ci co byli wiedzą, jakie ćwiczenia wykonywaliśmy. Dla innych przydałyby się napisy. Starałem się wybrać fragmenty gdzie coś widać i instruktor przekazuje najwięcej cennych informacji. Jest też kilka heheszków ;)
_________________
Pozdrawiam
 
 
tościk 
Forumowicz


Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2017
Posty: 622
Skąd: z nienacka
Wysłany: 21-01-2019, 10:42   

Bzyk_R1, Ano mój. Choć na parking nie wjeżdżałem :P Niestety wpadłem w zasadzie na pół godziny i trafiłem akurat na środek waszych ćwiczeń. Głupio mi było przeszkadzać w ćwiczeniach, a niestety dłużej zostać nie mogłem, żeby w przerwie na spokojnie pogadać.

arokub, czyli jednak sensownie poprowadzone.
Co do obrotów, miałem zeszłej zimy wesołą sytuację na drodze, jak przyszła gorsza pogoda. Wyjeżdżałem z osiedlowej uliczki wyłożonej piękną równą kostką i biegnąca delikatnie w dół. Mimo jazdy 10 km/h na pierwszym biegu nie byłem w stanie auta wyhamować i żeby nie wbić w bok auta które jechało po głównej dałem właśnie w gaz, żeby jednak wyjść przed nim. Mocno się zdziwiłem jak mnie wyniosło i jeszcze bardziej, jak mi się udało wybronić ten poślizg. Także fajnie by to było jednak najpierw na płycie przećwiczyć na spokojnie, żeby się więcej nie dziwić :D
 
 
pamar 
Mitsumaniak
Kainamustim


Auto: Carisma 1,9TD Colt VII 1,3
Zaproszone osoby: 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 4173
Skąd: Andrespol/Radków
Wysłany: 21-01-2019, 15:10   

No to jeszcze moje wypociny :)
https://photos.app.goo.gl/8UpaT6sksjKLkDwd9

_________________
ad futuram rei memoriam:
Demokracja - to jednak kupa a świat to może tylko wyobrażenie ;-)
http://www.mitsumaniaki.com/
http://www.mmdzieciom.pl/
 
 
Pawel1988 
Mitsumaniak


Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2016
Posty: 316
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 21-01-2019, 20:13   

pamar napisał/a:
No to jeszcze moje wypociny :)
https://photos.app.goo.gl/8UpaT6sksjKLkDwd9

Super zdjęcia 😁 dzięki
_________________
TURBOLOT-O1T 262KM/370Nm http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99471
 
 
p03 
Forumowicz

Auto: CS_W 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 190
Skąd: Stolica rockandrolla
Wysłany: 22-01-2019, 07:27   

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/50667320_2477650988930870_3441429841130291200_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=298520871db918c4bba54fbbd8066e2a&oe=5CB2D418
Czyje to auto? Na jakich kapciach jeździsz? Ładnie auto się broniło na oblodzonym zakręcie.
_________________
Pozdrawiam
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 22-01-2019, 07:33   

Auto jest kolegi Pawła nahar z Wawy. Broniło się bo ma 1 roczne oponki zimowe.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Paweł84 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2014
Posty: 684
Skąd: Pabianice
Wysłany: 22-01-2019, 11:21   

dzięki Panie i Panowie za spotkanie :)
Bardzo fajne szkolenie , nie żałuje ze jeździłem Galantem choć plany były inne :)

Pamarek super zdjęcia , szkoda ze uciekłeś tak szybko :doubt:
 
 
Firebee 
admin mitsumaniak


Auto: A160, Space Gear,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 4108
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 22-01-2019, 11:31   

jeszcze jeden filmik

https://youtu.be/C86FZcirmuw
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 22-01-2019, 14:20   

Kiedy następne? Zauważyłem temat jak lista była już pełna :(

To przypadek że na ostatnim filmiku najlepiej sobie radzi BMW? Pięknie z lekką nadsterownością pokonuje łuk? :finga:
 
 
arokub 
Forumowicz

Auto: OIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2017
Posty: 157
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22-01-2019, 22:17   

krzychu, ciężko powiedzieć, ale bardzo ważna jest prędkość, różnica 3-4 km/h potrafiła zaważyć o utrzymaniu toru jazdy lub jego opuszczeniu. Niby niewiele, a taka różnica w tych warunkach. No i umiejętności kierowcy... U mnie na pewno było widać spore braki :D
 
 
p03 
Forumowicz

Auto: CS_W 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 190
Skąd: Stolica rockandrolla
Wysłany: 23-01-2019, 05:58   

W mojej grupie chyba tylko BMW z podsterowności przechodziło w nadsterowność. Zgadza się, w tych warunkach precyzja miała kluczowe znaczenie. Kilka km/h i lecisz w pobocze. Ja mam tylko ABS i auto zachowywało się nieco inaczej. Mniej wybacza.
_________________
Pozdrawiam
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 23-01-2019, 08:46   

Macie pewnie rację, bardziej chciałem zwrócić uwagę że przy montażu filmu wybrał bym ujęcie gdzie BMW miało to 3-4km/h za dużo :twisted:
 
 
Firebee 
admin mitsumaniak


Auto: A160, Space Gear,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 4108
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 23-01-2019, 09:17   

tak. wszystkie auta były podsterowne, tylko bmw przechodziło w nad. i było co nagrywać.
przy montażu nie liczyłem km/h więc ciężko mi było wybrać najlepszy materiał :D

Ciężko powiedzieć kiedy kolejne szkolenie. spróbuję na początku sierpnia, ale nic nie obiecuję. Jak się nie uda to pewnie już bardziej na jesień.

kolejne zdjęcia. dajcie znać czy widać

https://www.facebook.com/...po&__tn__=-UC-R
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.