 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:18 |
DiD vs Mivec |
Autor |
Wiadomość |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 28-10-2008, 22:25
|
|
|
rezon - takie moje zdanie, diesle mi nie siedza, a zdania nie zmienie. A tym co nie chcial przyspieszac na piatce a na 3-ce brakowalo mu obrotow to nic mu nie bylo tylko to byl 1,5 dCi czy jakos tak a on moca nie powala, ni momentem. Benzyna o podobnej mocy mi sie lepiej jezdzi proste. A jak ktos lubi diesle nikomu nie zabronie.
Hiszpan napisał/a: | a mój czarny, ciężki, "wielki" klekot pomyka przed nim |
zostawiajac pechowca w czarno chmurze dymu z rury wydechowej ale to tak juz zartem na odprężenie.
Krzychu |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 29-10-2008, 07:58
|
|
|
Jeszcze słówko w kwestii chipa.
Użytkownik L200 - PIONIER333 - po padnięciu chipa jeździł 3 tygodnie bez i - o dziwo - stwierdził, że elka jeździ lepiej |
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 29-10-2008, 08:12
|
|
|
Hiszpan napisał/a: | Jeszcze słówko w kwestii chipa |
sadze ze nikt o zdrowych zmyslach (czyt. ktos kto nie boi sie utraty gwarancji) nie montuje box'a do diesla,
jesli tuning silnika to tylko zmiana oprogramowania, dlatego warto przemeczyc sie 3 lata przez gwarancje, a potem wirus. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 29-10-2008, 17:22
|
|
|
Grześku napisał/a: | Aż tak zły ten TDi? | Gdyby byl taki zły to dalej jeździłbym benzyną. Większość użytkowników Octavii to jednak TDI. Bartek napisał/a: | Spalenie w Octavii II mniej niż 7 w mieście jest nierealne | Są jednak tacy magicy z silnikiem 1,9TDI, którzy mają takie wyniki. Specjalnie dawałem zużycie z instrukcji, aby wyeliminować wpływ kierowcy - BAAARDZO duży. Warunki testów są jednak dość jednoznacznie określone. Ja na pewno nie należę do tych co ustalają dolne limity zużycia. Wystarczy, że mnie Hiszpan wpędza w kompleksy - 7,1 a moje 8,1 i raczej tendencja rosnąca Odcinki 3km rano to dla tego samochodu mocny stres, a dla sponsora jeszcze większy
arturro napisał/a: | nikt o zdrowych zmyslach (czyt. ktos kto nie boi sie utraty gwarancji) nie montuje box'a do diesla, | chyba łączysz dwie zupełnie różne sprawy box - podnoszący dawkę paliwa wpinany do listwy paliwowej - łatwo demontowalny i nie do wykrycia i chip - sterujący znacznie więcej parametrów bo to zmiana programu - trudno demontowalny i łatwy do wykrycia.
arturro napisał/a: | jesli tuning silnika to tylko zmiana oprogramowania | to na pewno najlepsze rozwiązanie - zwłaszcza profesjonalnie i z umiarem zrobione. Box to dość prymitywna proteza, chociaż w ograniczonej mierze skuteczna.
[ Dodano: 29-10-2008, 17:41 ]
krzychu napisał/a: | takie moje zdanie, diesle mi nie siedza, a zdania nie zmienie. | mi nie siedzą, a są gorsze to dwie różne sprawy. Jako posiadacz i użytkownik i Pb i ON staram się pokazywać plusy dodatnie i ujemne obydwu a nie próbuję zmieniać przekonań, tylko opieram się na faktach a nie opiniach.
[ Dodano: 29-10-2008, 17:44 ]
Hiszpan napisał/a: | teraz już pewno tego nie zrobię | nigdy nie mów nigdy... Te 170KM a zwłaszcza 380Nm to by nie zaszkodziło, to takie delikatne dłubnięcie a zdecydowanie milej się jeździ, jak się zbiera od 2tys obr niż od 2,5 |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
|
|