 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Nieobowiązkowy przegląd po 2000 km |
Autor |
Wiadomość |
Bastek77 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2009, 23:07
|
|
|
Powiem ci szczerze, że piszesz totalne bzdury i nie masz zielonego pojęcia na ten temat, za dużo TVN Turbo się oglądało........dla mnie możesz wymieniać olej co 1000km jeśli będzie ci z tym lepiej, a o moją kieszen bądż spokojny, daję radę |
|
|
|
 |
jaceksu25 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2009, 23:13
|
|
|
Bastek77 napisał/a: | Powiem ci szczerze, że piszesz totalne bzdury i nie masz zielonego pojęcia na ten temat, za dużo TVN Turbo się oglądało........dla mnie możesz wymieniać olej co 1000km jeśli będzie ci z tym lepiej, a o moją kieszen bądż spokojny, daję radę |
Brawo! Jestem pod wrażeniem. Ale mi dokopałeś....
PS. TVN nie oglądam, bo nie mam czasu oglądać telewizję. Nawet na forum ostatnio tylko w weekendy wchodzę.... |
|
|
|
 |
Bastek77 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2009, 23:19
|
|
|
Zła interpretacja, nie miałem zamiaru Ci dokopać, przecież to nie przedszkole.........
Po prostu mam dość bezsensownego lania wody, nie mającego najmniejszego poparcia w testach, czy w praktyce, Żywotnośc silnika jak i pojazdu, zależą w głównej mierze od właścicela pojazdu i właściwej eksploatacji a nie wymiany oleju co 2000tys, km.
Jakie firmy motoryzacyjne zalecają wymianę oleju po 1000-2000km??? |
|
|
|
 |
Radassss
Forumowicz

Auto: Lancer 08 1.8 invite,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2008 Posty: 571 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14-02-2009, 10:30
|
|
|
http://www.motoforum.pl/Magazyn/200609/shell.html
jesli ktos jest ciekawy stanu swojego oleju niech jedzie na stacje Shella,
a kolor oleju to nie wszystko wlasciwie nie ma zadnego znaczenia, niektorzy producenci staosuja dosyc ciemna baze olejowa i olej juz sam z siebie jest ciemny... to ze olej jest jasniutki jak olej kujawski po przejechaniu ilus tam km. czasami moze to rownie dobrze oznaczac ze olej zle dziala, gdyz, jego wlasciwosci czyszczace powinny powodowac jego zabrudzenie, tzn olej powinien przejmowac czesc zabrudzen, wkoncu to jedna z jego glownych funkcji, ma czyscic silnik wiec cos z tych zabrudzen powinno sie do niego przedostawac, filtr dokladnie wszystkiego nie wylapie, chociaz z 2 strony w nowych silnikach jeszcze nie bardzo co ma brudzic (na kolor czarny) oczywiscie nie mowie tu o czasatkach powstalych w skutek docierania bo te powinny sie na filtrze zatrzymac ze wzgledu na swoja wielkosc... i nie mowie tu ze olej powinien wygladac jak smola , ale troche zabrudzony powinien byc... |
|
|
|
 |
rochas40
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 49 Skąd: Warszawa-Białołęka
|
Wysłany: 14-02-2009, 15:14
|
|
|
całkowicie zgadzam się co napisał Bastek77
[ Dodano: 16-03-2009, 14:39 ]
zastanawiam się poważnie nad wymianą na olej
1. Shell Helix Ultra Extra 5W30
lub proponowany przez ASO
2. Castrol 5W30 EDGE
3. Castrol 0W30 EDGE longlife
z Castrolem nie miałem doświadczenia
jaki olej z tych wymienionych możecie polecić za najbardziej sprawdzony ? |
_________________ Lancer Sportback 1.8 Invite { 2008 }, Colt 1.3 Inform { 2009 }, Galant 1.8 { 1995 } |
|
|
|
 |
|
|