Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAX 92-96] Kolejny 4WD na tapecie
Autor Wiadomość
Maciejos 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant SE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 412
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-09-2010, 23:30   

Maciej Cieśnik napisał/a:
fajna sztuka, gdybym miał kase... to bym samemu wolał budować

A orientujesz się, z jakiego auta przełożony jest silnik ?
_________________
Przygoda z Mitsu nadal trwa ;-)

Mitsubishi Galant SE 2.5 V6 - 2015 - do teraz (first love...and the last...)
RIP - Nissan Primera P11 2.0 - od 2015 do 2015 (zostały żyletki)
RIP - Lancer CB4A - od 2014 do 2014 (zderzenie z dzikiem)
Colt GTi CA5A - od 2010 do 2013 ...ehhh..."No Gti No Fun" jak to mawiał Rafamalk...
Colt CA4A - od 2007 do 2010 - moje pierwsze auto...płakałem, gdy odjeżdżał w siną dal...
 
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-09-2010, 23:48   

Maciej Cieśnik napisał/a:
A orientujesz się, z jakiego auta przełożony jest silnik ?

Obstawiam, że to 4g63 z czegoś co ma taki sam układ silnika, czyli evo 1,2,3 lub klips 1g....
Niewiem jakie jeszcze autka z 4g63 miały takie położenie silnika.
Ja osobiście bym brał z tych autek skrzynie i blok silnika, bo najmniej rzeźby w aucie...
na upartego zamiast tylnych siedzeń można 5,7 hemi wsadzić, ale koszty były by delikatnie większe
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
Maciejos 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant SE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 412
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-09-2010, 23:50   

Ciekawe czy ktoś się skusi ?? ;-)
_________________
Przygoda z Mitsu nadal trwa ;-)

Mitsubishi Galant SE 2.5 V6 - 2015 - do teraz (first love...and the last...)
RIP - Nissan Primera P11 2.0 - od 2015 do 2015 (zostały żyletki)
RIP - Lancer CB4A - od 2014 do 2014 (zderzenie z dzikiem)
Colt GTi CA5A - od 2010 do 2013 ...ehhh..."No Gti No Fun" jak to mawiał Rafamalk...
Colt CA4A - od 2007 do 2010 - moje pierwsze auto...płakałem, gdy odjeżdżał w siną dal...
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 28-09-2010, 23:54   

4G63T gwoli ścisłości... ;)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-09-2010, 23:55   

ja czekam, aż cena spadnie do 5k zł, wtedy biorę :P P
ale na forum będzie kilka osób, które za więcej by brały...

[ Dodano: 28-09-2010, 23:57 ]
londolut napisał/a:
4G63T gwoli ścisłości... ;)

nie musiał być 4g63t, można zwykły 4g63 uturbić...
np w galancie e3 sohc nie nadaje się do turbo, a dohc się sam prosi... :)
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 29-09-2010, 00:16   

Misiek :) , proszę cię... Swapować silnik z Gala GTi a potem bawić się w turbo? Bez sensu. W tym CA0 jest 4G63T na 99%.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 29-09-2010, 09:03   

a to nie Danielowy przypadkiem ?
_________________

 
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-09-2010, 09:27   

londolut napisał/a:
Swapować silnik z Gala GTi

ja nie mówię o takim swapie...
ten przypadek podałem, bo aktualnie mam gala gti i ta różnica mi się rzuciła.
Jak to Maretzky85 powiedział, że woli sam bawić się w turbo bo wtedy wkłada co potrzebuje i co chce do silnika, pozatym od razu się robi remont silnika :)
ale nie róbmy offtopicu bo to temat o awd a nie 4g63t
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
Maciejos 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant SE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 412
Skąd: Poznań
Wysłany: 29-09-2010, 09:37   

Misiek :) napisał/a:
ale nie róbmy offtopicu bo to temat o awd a nie 4g63t

Przepraszam - to ja zacząłem się wypytywać o rodzaj silnika. Jest to dopiero bodajże 3 Colt, w którym widzę inny silnik niż oryginalny i stąd moja ciekawość :-)
_________________
Przygoda z Mitsu nadal trwa ;-)

Mitsubishi Galant SE 2.5 V6 - 2015 - do teraz (first love...and the last...)
RIP - Nissan Primera P11 2.0 - od 2015 do 2015 (zostały żyletki)
RIP - Lancer CB4A - od 2014 do 2014 (zderzenie z dzikiem)
Colt GTi CA5A - od 2010 do 2013 ...ehhh..."No Gti No Fun" jak to mawiał Rafamalk...
Colt CA4A - od 2007 do 2010 - moje pierwsze auto...płakałem, gdy odjeżdżał w siną dal...
 
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 29-09-2010, 09:59   

Panowie sprostowanie.Na zdjeciach jest ukonczony projekt uzytkownika 4G63TColt czyli Daniela z Kolbuszowej, juz powinniscie znac jego temat.A ogloszenie na allegro to nic innego jak reklama firmy ktora zajmuje sie takimi przeróbkami wiec czytajcie uwaznie a nie dzowncie w amoku ile za colta hehe.
pozdrawiam
bwr
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 29-09-2010, 11:00   

londolut napisał/a:
W tym CA0 jest 4G63T na 99%.

na 100% dokładnie to silnik z EVO II albo III sprowadzonego przez autora :wink:

Gdy miałem jeszcze wszystkie graty od lancera 4x4 myslałem na zrobienieniem przeróbki mojego lanca u Daniela. Cena niezła (dotyczyła samego napedu) i kto wie czy sie nie skusze kiedys.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 29-09-2010, 11:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 29-09-2010, 11:12   

rosomak1983 napisał/a:
na 100% dokładnie to silnik z EVO II albo III sprowadzonego przez autora

Wiesz ze to silnik z klipera gsx bo byles u Daniela...
poczatkowo mial miec 400 Ps ale Daniel zrezygnowal z takiej mocy bo auto bylo bardzo agresywne i ogumienie nie wytrzymywalo tej mocy...
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 29-09-2010, 11:22   

Browar napisał/a:
Wiesz ze to silnik z klipera gsx bo byles u Daniela...

jak byłem u niego to mówił ze wymienił sie z autorem silnikami bo sam kupił eclipsa i wiekszosc gratów ma z niego ale silnik o ile pamietam jest z EVO II, moge sie mylic :wink:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 29-09-2010, 11:27   

rosomak1983 napisał/a:
jak byłem u niego to mówił ze wymienił sie z autorem silnikami bo sam kupił eclipsa i wiekszosc gratów ma z niego ale silnik o ile pamietam jest z EVO II


sam jezdzil kliperem gsx jak byl w stanach i to byl silnik wlasnie z niego.Wiem ze w tym momencie ma skrzynie od evo a patrzac na modyfikacje pod maska cos bylo robione z silnikiem...
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 29-09-2010, 12:22   

Pełna profeska :mrgreen:
Zwłaszcza luźne kable (lub ten owinięty wokół korka chłodnicy) są boskie :mrgreen:
"Złączki lotnicze" też widać :mrgreen: O lakier na pasie już się nie czepiam, bo to przecież "auto rajdowe" :mrgreen:
Jedno co trzeba przyznać to fakt, że do szlifierki ma gość zacięcie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.