[CAX 92-96] Kolejny 4WD na tapecie |
Autor |
Wiadomość |
Maciejos
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant SE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 412 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28-09-2010, 23:30
|
|
|
Maciej Cieśnik napisał/a: | fajna sztuka, gdybym miał kase... to bym samemu wolał budować |
A orientujesz się, z jakiego auta przełożony jest silnik ? |
_________________ Przygoda z Mitsu nadal trwa
Mitsubishi Galant SE 2.5 V6 - 2015 - do teraz (first love...and the last...)
RIP - Nissan Primera P11 2.0 - od 2015 do 2015 (zostały żyletki)
RIP - Lancer CB4A - od 2014 do 2014 (zderzenie z dzikiem)
Colt GTi CA5A - od 2010 do 2013 ...ehhh..."No Gti No Fun" jak to mawiał Rafamalk...
Colt CA4A - od 2007 do 2010 - moje pierwsze auto...płakałem, gdy odjeżdżał w siną dal... |
|
|
|
 |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-09-2010, 23:48
|
|
|
Maciej Cieśnik napisał/a: | A orientujesz się, z jakiego auta przełożony jest silnik ? |
Obstawiam, że to 4g63 z czegoś co ma taki sam układ silnika, czyli evo 1,2,3 lub klips 1g....
Niewiem jakie jeszcze autka z 4g63 miały takie położenie silnika.
Ja osobiście bym brał z tych autek skrzynie i blok silnika, bo najmniej rzeźby w aucie...
na upartego zamiast tylnych siedzeń można 5,7 hemi wsadzić, ale koszty były by delikatnie większe |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
Maciejos
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant SE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 412 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28-09-2010, 23:50
|
|
|
Ciekawe czy ktoś się skusi ?? |
_________________ Przygoda z Mitsu nadal trwa
Mitsubishi Galant SE 2.5 V6 - 2015 - do teraz (first love...and the last...)
RIP - Nissan Primera P11 2.0 - od 2015 do 2015 (zostały żyletki)
RIP - Lancer CB4A - od 2014 do 2014 (zderzenie z dzikiem)
Colt GTi CA5A - od 2010 do 2013 ...ehhh..."No Gti No Fun" jak to mawiał Rafamalk...
Colt CA4A - od 2007 do 2010 - moje pierwsze auto...płakałem, gdy odjeżdżał w siną dal... |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 28-09-2010, 23:54
|
|
|
4G63T gwoli ścisłości... |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-09-2010, 23:55
|
|
|
ja czekam, aż cena spadnie do 5k zł, wtedy biorę P
ale na forum będzie kilka osób, które za więcej by brały...
[ Dodano: 28-09-2010, 23:57 ]
londolut napisał/a: | 4G63T gwoli ścisłości... |
nie musiał być 4g63t, można zwykły 4g63 uturbić...
np w galancie e3 sohc nie nadaje się do turbo, a dohc się sam prosi... |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 29-09-2010, 00:16
|
|
|
Misiek , proszę cię... Swapować silnik z Gala GTi a potem bawić się w turbo? Bez sensu. W tym CA0 jest 4G63T na 99%. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
kartomaniak gti
Forumowicz stary kartingowiec

Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 1073 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 29-09-2010, 09:03
|
|
|
a to nie Danielowy przypadkiem ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-09-2010, 09:27
|
|
|
londolut napisał/a: | Swapować silnik z Gala GTi |
ja nie mówię o takim swapie...
ten przypadek podałem, bo aktualnie mam gala gti i ta różnica mi się rzuciła.
Jak to Maretzky85 powiedział, że woli sam bawić się w turbo bo wtedy wkłada co potrzebuje i co chce do silnika, pozatym od razu się robi remont silnika
ale nie róbmy offtopicu bo to temat o awd a nie 4g63t |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
Maciejos
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant SE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 412 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29-09-2010, 09:37
|
|
|
Misiek napisał/a: | ale nie róbmy offtopicu bo to temat o awd a nie 4g63t |
Przepraszam - to ja zacząłem się wypytywać o rodzaj silnika. Jest to dopiero bodajże 3 Colt, w którym widzę inny silnik niż oryginalny i stąd moja ciekawość |
_________________ Przygoda z Mitsu nadal trwa
Mitsubishi Galant SE 2.5 V6 - 2015 - do teraz (first love...and the last...)
RIP - Nissan Primera P11 2.0 - od 2015 do 2015 (zostały żyletki)
RIP - Lancer CB4A - od 2014 do 2014 (zderzenie z dzikiem)
Colt GTi CA5A - od 2010 do 2013 ...ehhh..."No Gti No Fun" jak to mawiał Rafamalk...
Colt CA4A - od 2007 do 2010 - moje pierwsze auto...płakałem, gdy odjeżdżał w siną dal... |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 29-09-2010, 09:59
|
|
|
Panowie sprostowanie.Na zdjeciach jest ukonczony projekt uzytkownika 4G63TColt czyli Daniela z Kolbuszowej, juz powinniscie znac jego temat.A ogloszenie na allegro to nic innego jak reklama firmy ktora zajmuje sie takimi przeróbkami wiec czytajcie uwaznie a nie dzowncie w amoku ile za colta hehe.
pozdrawiam
bwr |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 29-09-2010, 11:00
|
|
|
londolut napisał/a: | W tym CA0 jest 4G63T na 99%. |
na 100% dokładnie to silnik z EVO II albo III sprowadzonego przez autora
Gdy miałem jeszcze wszystkie graty od lancera 4x4 myslałem na zrobienieniem przeróbki mojego lanca u Daniela. Cena niezła (dotyczyła samego napedu) i kto wie czy sie nie skusze kiedys. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 29-09-2010, 11:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 29-09-2010, 11:12
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | na 100% dokładnie to silnik z EVO II albo III sprowadzonego przez autora |
Wiesz ze to silnik z klipera gsx bo byles u Daniela...
poczatkowo mial miec 400 Ps ale Daniel zrezygnowal z takiej mocy bo auto bylo bardzo agresywne i ogumienie nie wytrzymywalo tej mocy... |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 29-09-2010, 11:22
|
|
|
Browar napisał/a: | Wiesz ze to silnik z klipera gsx bo byles u Daniela... |
jak byłem u niego to mówił ze wymienił sie z autorem silnikami bo sam kupił eclipsa i wiekszosc gratów ma z niego ale silnik o ile pamietam jest z EVO II, moge sie mylic |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 29-09-2010, 11:27
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | jak byłem u niego to mówił ze wymienił sie z autorem silnikami bo sam kupił eclipsa i wiekszosc gratów ma z niego ale silnik o ile pamietam jest z EVO II |
sam jezdzil kliperem gsx jak byl w stanach i to byl silnik wlasnie z niego.Wiem ze w tym momencie ma skrzynie od evo a patrzac na modyfikacje pod maska cos bylo robione z silnikiem... |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 29-09-2010, 12:22
|
|
|
Pełna profeska
Zwłaszcza luźne kable (lub ten owinięty wokół korka chłodnicy) są boskie
"Złączki lotnicze" też widać O lakier na pasie już się nie czepiam, bo to przecież "auto rajdowe"
Jedno co trzeba przyznać to fakt, że do szlifierki ma gość zacięcie. |
|
|
|
 |
|