Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Pęknięta głowica TD
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14384
Skąd: Pruszków
Wysłany: 08-03-2016, 15:07   

Te głowicę dokręca się kątowo. Ale to nie zmienia faktu, że jak jej nie przykręcisz to i tak pęknie! :D
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 08-03-2016, 15:15   

Owczar napisał/a:
Te głowicę dokręca się kątowo.

Jak kazdą głowicę przy nowej uszczelce jest kolejnosć i odpowiedni Nm
Owczar napisał/a:
Ale to nie zmienia faktu, że jak jej nie przykręcisz to i tak pęknie

:mrgreen: VW 2.0 tdi pękaja na potęge
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14384
Skąd: Pruszków
Wysłany: 08-03-2016, 15:43   

Ja dokręcałem zgodnie z instrukcją, na OEM uszczelce i szpilkach. Nic to nie dało...

Może i pękają, dlatego nigdy więcej diesla ;)
 
 
Majeczek180 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,0 gls td 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 3
Skąd: Skulsk
Wysłany: 20-03-2016, 16:24   

Głowica była dokręcana prawidłowo i na nowych szpilkach. Długo nie odp. Okazało się pęknieta głowica kupiłem używana druga z trudem i się okazała pęknieta w dwóch miejscach także zostałem z dwoma pęknietymi. Teraz rozważam spawanie, co w tym temacie myślicie opłaca się? Może spawal ktoś swoją lub może jest jakiś sposób na zabezpieczenie się np jakiś czujnik wstawić? Bo bez sensu jeśli za miesiąc znów pęknie. Dziękuje za poprzednie odpowiedzi
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 20-03-2016, 16:45   

W którym miejscu jest pęknięta foto..
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6984
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 20-03-2016, 17:14   

Nie opłaca się. Wyrwij chwasta spod maski - 2.5 z gazem kosztuje mniej za km i daje wiele więcej frajdy z jazdy. Swap prosty do ogarnięcia pod warunkiem kupienia dawcy z tego samego liftu.
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14384
Skąd: Pruszków
Wysłany: 20-03-2016, 21:28   

Potwierdzam. Swap to lepsze wyjście i pewne.
 
 
Majeczek180 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,0 gls td 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 3
Skąd: Skulsk
Wysłany: 03-07-2016, 11:25   

Długo nie pisałem podałem się przy remoncie 2,0gls tego głowica pospawana turbina zregenerowana samochód odpaliłem wszystko dobrze odpowietrzony nie bierze wody jadę na jazdę próbna a ty brak mocy powrót sprawdzenie rozrządu nie wężykow podciśnienia i innych istotnych rzeczy wszystko ok. Turbina pompuje. Następna jazda i powrót na holu znowu turbina. I teraz pytanie jak najlepiej dobrać silnik i jaki najłatwiejszy do przekładki i jaki najlepszy chodzi o trwałość rozważam swap silnika tak jak proponowaliscie.
Z góry dziękuję za rady

[ Dodano: 03-07-2016, 11:29 ]
Moj Galant jest z 99 r czy 2,5 benz 6a13 byłby dobry i co oprócz silnika z oprzyrządowaniem trzeba by zmienić? do takiej przekładki jak mocowania silnika pozdr
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-07-2016, 11:44   

Wystarczy poczytać odpowiedni temat http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86955
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.