Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
09-06-2010, 22:27
Lancer vs. Reszta Swiata.
Autor Wiadomość
Mr.U 
Forumowicz
Mułowaty MaMut


Auto: Lancer SB 2.0 DID, MeganeII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 50
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-01-2010, 10:18   

adasieniek napisał/a:
Właśnie najbliżej jestem kupna lancera 1.8. Ma świetny wygląd, podobno fajnie się prowadzi


Przejedź się nim koniecznie. W salonach ten model jest bez problemu dostępny do jazdy próbnej. "Podobno" a "na pewno" robi dużą różnicę.

Cytat:
Co do civica to słyszałem opinie na temat słabej jakości lakieru, tandetnych plastików wewnątrz no i małej widoczności (tylna szyba)


Lakier jest teraz wszędzie słaby.
Lancer też ma tandetne plastiki.
To samo z widocznością, w lancerze SB jest z tym kiepsko.
Obejrzyj go nie tylko z zewnątrz ;)

Cytat:
Troche dziwne, że na forum mitsubishi doradzają mi kupno civica


To chyba dobrze świadczy o forum i civicu, niekoniecznie o lancerze ;)
Poza tym, powinieneś zacząć od przeczytania w całości TEGO
_________________
Piszę poprawnie po polsku (staram się

"Nie wiem, jakie będzie moje następne auto, ale wiem, jakie nie będzie."
"Dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam"
W co pogrywa moja córa
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 15-01-2010, 10:22   

adasieniek napisał/a:
Troche dziwne, że na forum mitsubishi doradzają mi kupno civica

w takim razie po co pytasz na danym forum konkretnej marki? bo chyba nie szukasz obiektywizmu? :P
Lancer nie podoba mi sie we wnetrzu (lubie bardziej rozbudowane deski rozdzielcze i pociagniete bardziej w dol ktore lacza sie z tunelem srodkowym), nie podoba mi sie jego tyl (sedan-klapa jest taka pusta, bez spoilera wyglada po prostu lyso oczywiscie to jest tylko moje zdanie).
Civic mniej pali, ma lepsze osiagi i po prostu mi sie bardziej podoba. Tyle :P
Co nie znaczy ze Lancer jest zly. To bardzo fajne i udane auto tyle ze nie w moim stylu (guscie) tyle :P Poza tym opinie o danym aucie daja kupujacy dane samochody a w zasadzie ich ilosc. A tutaj zarowno Civic jak i Lancer moga sie pochalic. I jeden i drugi bije rekord a rekordem. To znaczy ze oba autka sa dobrym wyborem :)
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 15-01-2010, 13:53   

Robson86 napisał/a:
Civic mniej pali, ma lepsze osiagi i po prostu mi sie bardziej podoba. Tyle :P

A jakie to ma znaczenie dla osoby, która nigdy do odcinki nie doszła? :P
 
 
 
adasieniek 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 5
Skąd: Złotów
Wysłany: 15-01-2010, 14:48   

A nie uważacie, że civic to jednak damskie auto?
 
 
Mr.U 
Forumowicz
Mułowaty MaMut


Auto: Lancer SB 2.0 DID, MeganeII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 50
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-01-2010, 18:32   

no to kup męskiego lancera.
będziesz objeżdżany na światłach przez damskie auta :D
_________________
Piszę poprawnie po polsku (staram się

"Nie wiem, jakie będzie moje następne auto, ale wiem, jakie nie będzie."
"Dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam"
W co pogrywa moja córa
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 15-01-2010, 18:38   

jaca71 napisał/a:
A jakie to ma znaczenie dla osoby, która nigdy do odcinki nie doszła?

a jaki jest sens zazynania silnika o 2tys obr wyzej niz osiagana jest moc max :?: Tylko po to zeby bylo :P Osobiscie wole jezdzic efektywnie a nie efektownie :twisted: I zawsze studiuje wykres mocy moich samochodow azeby nie jezdzic po obrotach ktore nic nie daja poza wiekszym zuzyciem silnika :P
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-01-2010, 00:03   

Robson86 napisał/a:
a jaki jest sens zazynania silnika o 2tys obr wyzej niz osiagana jest moc max :?: Tylko po to zeby bylo :P Osobiscie wole jezdzic efektywnie a nie efektownie :twisted: I zawsze studiuje wykres mocy moich samochodow azeby nie jezdzic po obrotach ktore nic nie daja poza wiekszym zuzyciem silnika :P
To jest tylko Twoja niczym nie poparta teoria.
Chwali Ci się że dbasz o samochód, że studiujesz wykres mocy ale najwyraźniej zapominasz że samochód to nie tylko silnik :P
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-01-2010, 00:15   

Robson86 napisał/a:
I zawsze studiuje wykres mocy moich samochodow azeby nie jezdzic po obrotach ktore nic nie daja poza wiekszym zuzyciem silnika :P


Na pierwszych 2 biegach na pewno da dociągnięcie do odcięcia znaczy zmiana biegu zaraz przed odcięciem. Potem to kwestia zestrojenia skrzyni i przebiegu mocy.
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 16-01-2010, 09:13   

jaca71 napisał/a:
Chwali Ci się że dbasz o samochód, że studiujesz wykres mocy ale najwyraźniej zapominasz że samochód to nie tylko silnik

Po prostu staram sie dbac, stad nigdy nie mialem okazji (po prostu nie chcialem ciagnac autka do odciecia).
krzychu napisał/a:
Na pierwszych 2 biegach na pewno da dociągnięcie do odcięcia znaczy zmiana biegu zaraz przed odcięciem

tzn?
W sumie jak max moc mam przy 5500obr/min to przy dynamicznej jezdzie staram sie nie przekraczac tych 6500obr/min. A wraz ze wzrostem biegow ze tak powiem czyli 3,4 i 5 bieg skracam obroty max do granicy ok 6000obr/min.
Wydaje mi sie ze chyba dobrze to robie, ale oczywiscie to tylko moja wersja, jak jezdzic zeby bylo najefektywniej tego nie wiem...
Wiem ze duzo zalezy od danych technicznych przelozen skrzyni biegow, na podstawie Carismy GDI wiem tylko tyle ze owszem na pierwszym biegu oplaca sie ja pociagnac po wysokich obrotach, ale pozniej mam juz problemy z odczytaniem i przelozeniem tych danych (z przelozen skrzyni) na jazde :)
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-01-2010, 22:34   

Robson86 napisał/a:
W sumie jak max moc mam przy 5500obr/min to przy dynamicznej jezdzie staram sie nie przekraczac tych 6500obr/min. A wraz ze wzrostem biegow ze tak powiem czyli 3,4 i 5 bieg skracam obroty max do granicy ok 6000obr/min.
Wydaje mi sie ze chyba dobrze to robie, ale oczywiscie to tylko moja wersja, jak jezdzic zeby bylo najefektywniej tego nie wiem...

Wypada się trochę rakiem wycofać. Silnik 1.8 GDI w Carisnie z lekka odbiega od standardów. I generalnie robisz dobrze.
Cytat:
Wiem ze duzo zalezy od danych technicznych przelozen skrzyni biegow, na podstawie Carismy GDI wiem tylko tyle ze owszem na pierwszym biegu oplaca sie ja pociagnac po wysokich obrotach, ale pozniej mam juz problemy z odczytaniem i przelozeniem tych danych (z przelozen skrzyni) na jazde :)

Jest taki fajny programik "Car Test" sporo potrafi o samochodzie powiedzieć.
O Carismie mówi tak:
1 bieg - 7000
2 i 3 bieg - 6400
4 bieg 6000
To są punkty zmiany biegów.
Mówi także że na drugim biegu przekracza 100km/h ale nieznacznie bo o 2km/h zakładając że odcina przy 7200rpm.

BTW. Czasami jednak warto wybrać się okolice odcięcia.
 
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 21-01-2010, 09:18   

a o mojej ex hondzie mowi
1 7200
2 7200
3 7200
4 7020
w rzeczywistosci trzeba bylo krecic o jakies 150rpm wyzej zeby nie wypasc z vteca
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
Pawcho 
Forumowicz
Pawcho

Auto: Lancer 1.8 SB Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 265
Skąd: Sieradz
Wysłany: 23-03-2010, 14:46   

Trochę odświeżę temat nowy teścik miśka - http://www.autotesty.net....r-to-spojrzenie
 
 
mazin 
Mitsumaniak
102 tys km przebiegu


Auto: Lancer SB '08 Inform
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 1218
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 25-03-2010, 10:40   

Pawcho napisał/a:
Trochę odświeżę temat nowy teścik miśka - http://www.autotesty.net....r-to-spojrzenie


Kurcze, to jest chyba najbardziej rzetelny test lancera, jaki napotkałem. Nie powtarzają tych samych banałów (brak regulacji kierownicy, niewygodne fotele, twarde plastiki) tylko chyba rzeczywiście trochę nim pojeździli. Wreszcie ktoś normalny przetestował lancera ;-)
_________________
Piszę poprawnie po polsku (no, staram się).
 
 
racer1972 
Mitsumaniak
trochę w opozycji...


Auto: Lancer 1.8 SB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 645
Skąd: Beuthen
Wysłany: 25-03-2010, 12:38   

Też tak myślę,rozsądnie napisane... Choć porównywanie silnika 1.8 do doładowanego konkurencji (Skoda) jest bez sensu... nasz z turbiną miałby ok 200 koni i sytuacja by się odwróciła... No i dobre jest z tą "ekologiczną" twardością plastików ;) trele morele... Księgowy urwał kilkaset jenów i tyle... Myślę,że gdyby Lancer był robiony tylko na Europę byłoby znacznie lepiej a tak to samo idzie np. do USA a tam jak wiadomo twarde "paździerze" są w modzie nawet w drogich brykach...
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-03-2010, 12:50   

racer1972 napisał/a:
No i dobre jest z tą "ekologiczną" twardością plastików ;) trele morele... Księgowy urwał kilkaset jenów i tyle... Myślę,że gdyby Lancer był robiony tylko na Europę byłoby znacznie lepiej a tak to samo idzie np. do USA a tam jak wiadomo twarde "paździerze" są w modzie nawet w drogich brykach...

Zobacz sobie jakikolwiek prospekt japońskiego producenta (ja oglądałem Toyoty) a potem europejskiego producenta. W prospekcie Toyoty jest dwie strony o ekologi o "zielonych" materiałach i na koniec rysunek samochodu z zaznaczonymi elementami nadającymi się do recyclingu oraz dumny napis że 98% się do niego nadaje. U europejskiego producenta nie ma o tym wzmianki. O "zielonych" materiałach słyszałem już ponad dwa lata temu. Może to i ściema ale ładnie brzmi ;) Faktem jest że w USA i z tego co słyszałem w Japonii do materiałów nikt nie przywiązuje wagi.

Mnie w teście za to zadziwiają narzekanie na ekonomizer (wskaźnik chwilowego spalania) - ze jest w postaci paska zamiast durnie migających cyferek. Przecież ten paskowy jest czytelniejszy i bardziej praktyczny, łatwiejszy do przełożenia wciśnięcie gazu na spalanie :P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.