Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zabawa w blacharza z Galantem 2.0 1998r.
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 10-03-2016, 22:57   

Też bym podejrzewał komin.
 
 
pawełeł 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Sedan 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2015
Posty: 58
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-03-2016, 23:18   

Hugo, czytałem o tych nieszczęsnych kominach, bałem się że i mojego galanta dopadnie, jeśli byłby to komin to też pełno roboty z tym, ale sprawdzę tak jak pisałeś, w końcu przez coś musi cieknąć

Tak wygląda stan płynu chłodniczego, dolna kreska to ilość z wczoraj, wyższa kreska to ilość po krótkiej jeździe i po dłuższej jeździe jak widać, aż tak może wahać się ilość płynu? Kurcze bo już nie wiem.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 10-03-2016, 23:23   

pawełeł napisał/a:
aż tak może wahać się ilość płynu?
Tak, to normalne.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 10-03-2016, 23:23   

Może, ten zbiorniczek ma bardzo małą pojemność.
 
 
pawełeł 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Sedan 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2015
Posty: 58
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-03-2016, 23:57   

ok, nie zwracałem uwagi widocznie na ten płyn, po prostu fizyka, w każdym razie, z silnikiem wszystko w porządku w zbiorniczku sam płyn, ciecz na tym białym wentylatorze kabiny ma kolor żółty, mam jeszcze jedno pytanie, bo na 99% nie jest to woda, ta ciecz zwyczajnie jest tłusta, woda by już odparowała i by po niej nie było śladu, tymczasem na osłonie pod schowkiem wciąż są tłuste zacieki, czy możliwe że konserwacja profili zamkniętych mogła pójść tak daleko że na tapicerce zaczęła wyłazić? Używałem Rust Stop do profili zamkniętych, takie coś



czytałem że jest mocno penetrujący itd, ale bez przesady co nie?
Ew czy może to być płyn od klimy?
tak to wyglądało jak pierwszy raz zobaczyłem
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 11-03-2016, 09:14   

A klima działa? Czynnik jest v tłusty ale ma też dość charakterystyczny zapach.
 
 
pawełeł 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Sedan 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2015
Posty: 58
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-03-2016, 15:51   

Owczar, klima działa bez problemu, sprawdzę co tam pod szybą się dzieje
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 25-03-2016, 04:30   

pawełeł, i co? Leje sie dalej?
Wiadomo co to było?
 
 
pawełeł 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Sedan 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2015
Posty: 58
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-03-2016, 10:41   

niestety tak, coś się leje, coś żółtego w sumie leje to za duże słowo ale powoli cieknie na wentylator nadmuchu, powodując że jest mokry od spodu, ale nic z niego nie kapie, wszystkie płyny w normie jedyne co mam żółte to płyn hamulcowy ale z drugiej strony pedał nie ucieka przy hamowaniu i nie widać ubytków płynu, nie wiem jak wygląda czynnik klimy, być może to on, ale klima działa, chłodzi jak nie wiem, starłem to co wyciekło i czekam czy na nowo pocieknie
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25-03-2016, 10:45   

pawełeł napisał/a:
niestety tak,


a ten przeciek to nie jest czasem związany z zardzewiałym podszybiem przy wlocie powietrza do kabiny ?
 
 
pawełeł 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Sedan 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2015
Posty: 58
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-03-2016, 16:35   

Tomii, mam nadzieję że nie, miał ktoś z forum takie wycieki jak mój? miałem już sprawdzić co się tam dzieje, ale to pominąłem
 
 
pawełeł 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Sedan 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2015
Posty: 58
Skąd: Wrocław
Wysłany: 31-03-2016, 18:02   

Dobrałem się do komina, zero korozji, na całym podszybiu wszystko gra, brak korozji







kontroluje na bieżąco płyny i sprawdzam czy koło schowka jest mokro i póki co wszystko w porządku
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 31-03-2016, 19:33   

No muszę przyznać, że okolice komina wyglądają niebywale dobrze, co nie znaczy, że nie może tam cieknąć :wink:
 
 
pawełeł 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Sedan 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2015
Posty: 58
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-04-2016, 22:43   

Cóż mija kolejny tydzień gal był w trasie Wrocław-Poznań zero problemów, przez ten czas padały deszcze, było gorąco, było zimno używałem klimy, używałem nagrzewnicy, jak widać komin również wygląda w porządku :D no i kurcze pod schowkiem sucho, tak jak miesiąc temu wytarłem tak dziś dalej sucho, nie wiem co się z tym dzieje i skąd był ten wyciek, ale chyba to zostawię w spokoju i poczekam na rozwinięcie sytuacji, mam nadzieje że będzie bezboleśnie i ten wyciek nie zwiastował nic poważnego.

W każdym razie wypada mi zmienić olej w galu, przy okazji filtr, oczywiście chciałbym się z Wami skonsultować jaki obecnie olej polecacie i jaki filtr będzie dobry do silnika 2.0 z tego co czytałem w paru ostatnich postach to wielu mitsumaniaków poleca olej Mobil 1 5w30 ESP, kiedyś czytałem również że olej valvoline w galu jest mile widziany ale który nie mam pojęcia, generalnie skłaniam się ku Mobil 1 5w30 ESP co o tym sądzicie? jaki filtr dobrać do 2.0? przebieg koło 114000 wszelkie uwagi mile widziane :D

Nie mam pojęcia jaki olej mam obecnie ale jest bardzo dobry, nic nie stuka, silnik chodzi cicho :)
 
 
inq 
Mitsumaniak


Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 2776
Skąd: Lublin
Wysłany: 22-04-2016, 08:59   

Ilu kierowców tyle opinii o oleju. Czy będzie to Mobil czy Valvoline to będą to dobre oleje - poszukaj, może znajdziesz jakieś promo na któryś z nich. Filtr bierz Manna lub Knechta - są w podobnej cenie.
_________________
"Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko :)
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14) :D :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.