[3.0 V6] Ktoś zna tą maszyne? |
Autor |
Wiadomość |
Maciek933
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2017 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-05-2017, 23:51 [3.0 V6] Ktoś zna tą maszyne?
|
|
|
Planuje kupić pierwszego sport w moim życiu i pytanie na co zwracać uwagę przy ich kupnie.
Dodatkowo czy ktoś coś wie na temat tej sztuki?
Mam do niej 200km i nie chce mi się jechać w ciemno.
https://www.otomoto.pl/of...m-ID6yBP8l.html |
|
|
|
 |
piotr277
Forumowicz

Auto: Pajero III V75 6G74
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Lis 2011 Posty: 172 Skąd: Warszawa-Ursynów
|
Wysłany: 22-05-2017, 08:17
|
|
|
Ja wiem tylko, ze to ogłoszenie już bardzo długo wisi na otomoto.. |
_________________ PIII LWB (V75) 6G74
PII SWB (V23) 6G72
 |
|
|
|
 |
carsontaxi
Nowy Forumowicz
Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2017 Posty: 29 Skąd: rzeszow
|
Wysłany: 23-05-2017, 08:11
|
|
|
osobiście wole auta w originale ,lepiej samemu sobie zmodyfikować . |
|
|
|
 |
Maciek933
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2017 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-05-2017, 11:33
|
|
|
carsontaxi, jak policzylem koszta kupna czysciocha i zmoconego to wole juz zmoconego kupic. zazwyczaj problemy mechaniczne czy z rama sa te same a ceny aut podobne |
|
|
|
 |
carsontaxi
Nowy Forumowicz
Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2017 Posty: 29 Skąd: rzeszow
|
Wysłany: 24-05-2017, 08:41
|
|
|
za podobne pieniadze kupilem swojego zardzewialego zlomka w orginale , zrobilem juz 5 tys km, nie dolozylem nic , nawet olejow nie wymienialem .a tu jest okazja i bez wkladu finansowego . jedz zobacz i daj znac . |
|
|
|
 |
Maciek933
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2017 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-05-2017, 09:32
|
|
|
dzwoniłem dowiedziałem się ze przy konserwacji ramy była wzmocniona w miejscu którym zazwyczaj pękają. Teraz pytanie czy faktycznie była wzmocniona czy pękła i została zespawana. |
|
|
|
 |
michoł
Forumowicz

Auto: Pajero Sport 2,5 TD 2002r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Cze 2011 Posty: 179 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 26-05-2017, 07:47
|
|
|
Czy pękała i musiała być naprawiona, czy była wzmocniona zanim pękła to nie ważne. Ważne że została naprawiona bo prędzej czy później i tak by pękła. Zakładam że to "miejsce" na ramie to okolice tylnych wsporników do podnoszenia samochodu. Tam właśnie pękają ramy |
|
|
|
 |
Maciek933
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2017 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-05-2017, 11:10
|
|
|
michoł, dostałem informacje że wzmocniona była gdzieś przy tylnym kole gdzie pękają więc pewnie dobrze opisałeś. po weekendzie planuje jechać obejrzeć więc dam znać.
chyba że ktoś mieszka w okolicach i mógłby podjechać zerknąć czy warto jechać to byłbym mega wdzięczny. |
|
|
|
 |
kubaeso
Forumowicz
Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2014 Posty: 144 Skąd: swiebodzin
|
Wysłany: 26-05-2017, 23:07
|
|
|
gdzie jest powiedziane ze rama musi pekac?.konserwacja podwozia co 2 lata I po temacie
moj jest z 99 roku jakos nie pekla rama I nie ma zamiaru peknac a uzywam go caly czas na polowania na ryby do ciagania przyczepy z minikoparka I ogolnie lekkiego zycia nie ma...
odnosnie ogloszenia to ten samochod byl juz dawno wystwiony na OLX a pamietam dlatego ze szukalem snorkela do sporta to sie rzucal w oczy bo jest ich bardzo malo |
|
|
|
 |
michoł
Forumowicz

Auto: Pajero Sport 2,5 TD 2002r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Cze 2011 Posty: 179 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 27-05-2017, 07:02
|
|
|
To fakt, tylko kto tak robi. Z resztą psikanie czy malowanie od zewnątrz, to rozwiązanie połowicze.W ramie są otwory syf i woda zawsze dostaje się do środka i tam sobie gnije. Ale gdyby ktoś tak dbał jak to opisałeś, może rzeczywiście nie było by problemu. Widziałem wiele sportów które już wykazywały oznaki mocno osłabionego materiału w "tym" miejscu. (łącznie z moim niestety:() |
|
|
|
 |
carsontaxi
Nowy Forumowicz
Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2017 Posty: 29 Skąd: rzeszow
|
Wysłany: 27-05-2017, 09:30
|
|
|
kolega jak bedzie jechal go oglądać to proponuje brać czujnik lakieru w postaci młotka .ja tak sprawdzalem swojego przed zakupem , u mnie rama jeszcze nie zlamana , ale mysle nad konserwacja tylko nie wiem czym |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 30-05-2017, 08:14
|
|
|
Maciek933 napisał/a: | dzwoniłem dowiedziałem się ze przy konserwacji ramy była wzmocniona w miejscu którym zazwyczaj pękają. Teraz pytanie czy faktycznie była wzmocniona czy pękła i została zespawana. |
W sporcie nie widziałem pękniętej ramy.
Chyba, że zgniła w tylnej części Więc wtedy jest łatana a nie wzmacniana.
Jak dzwoniłeś, to pytałeś w którym miejscu ją wzmacniali?
Bo może jest tak , że nad tylnym mostem były dziury i na wierzch coś wspawali, widać teraz naspawane blechy i twierdzą, że to wzmocnienie |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|