300tyś, bać się i brać czy odpuścić? |
Autor |
Wiadomość |
zeeb
Mitsumaniak :)

Auto: Pajero III 3.2 DID A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Wrz 2012 Posty: 192 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 10-12-2016, 02:43 300tyś, bać się i brać czy odpuścić?
|
|
|
Witam Szanownych Kolegów
Problem jak w temacie, przy takim przebiegu pewnie należy się spodziewać szybkiej wymiany sprzęgła i turbiny... pytanie czego jeszcze... (awarii z tych drenujących kieszeń) ktoś z Was użytkuje outka z podobnym przebiegiem??? Jakieś rady?
Konkretnie mam na myśli ten egzemlarz https://www.olx.pl/oferta...D5-IDiUzz5.html ktoś może zna/oglądał? |
_________________ [img]http://img114.imageshack.us/img114/3454/7nvu7vm7.gif[img] |
|
|
|
 |
krecisie
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Maj 2015 Posty: 105 Skąd: Checiny
|
Wysłany: 10-12-2016, 08:14
|
|
|
Sorry za off top ale w podobnej cenie sprzedałem Outka z przebiegiem 190 tys. w bdb stanie. Ja bym się nie pchał, no chyba że z duużym rabatem. |
_________________ Polonez Caro 94' - Opel Astra GT 1.6 94'- Opel Tigra 1.4 98' - Mazda 323F 1.5 - Rover 416 - Skoda Roomster 1.9- Mercedes W210 3.0- VW Passat 1.9 AT 02'- VW Passat B5FL MT 04' - Outlander II - Audi A5 TDI 14'
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 10-12-2016, 16:22
|
|
|
zeeb napisał/a: | pewnie należy się spodziewać szybkiej wymiany sprzęgła i turbiny.. | to są to mniej drenujące kieszeń naprawy w Outku 2.0DiD - części są z VW, a nie z Mitsu. Jedź na diagnostykę i powiedzą co jest na granicy wytrzymałości. 300kkm w trasach to lepiej niż 100kkm po mieście. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Szadi
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 109 Skąd: Zagranica/N.irleand
|
Wysłany: 30-07-2017, 16:55
|
|
|
odswierzam temat ogrzewam Kotleta
Kilka tyg temu zakupilem Oulandera II 2009 r z przebiegeim 295tys km 190tys mil okolo przebieg orginalny tu sie robi spore przebiegi do pracy i z pracy okolo 20-40 mil dziennie wiec nawet nowe auta kilku latnie maja nalatane przebiegi po 100tysmil itp. jedynymi minusami Auta byly /sa, zméczony fotel kierowcy.. kierownica wytarta, plastiki odrapane lekko od urzywania lae ot norma ? oraz galka zmiany biegu .. oraz komplet pasków i rolek do wymiany wraz czyszczeniem lub wymiana EGR .zalalem mu ceramizera dwie dawki oraz 1 puszke moto doktora profilaktycznie po zmiane oleju by wzrosla kompresja itp .blacharka karoseria zadbana oprocz kilku odprysków od kamieni . zawieszenie ok duzo zrobione przez poprzednika choc niemam faktur itp .nawet lokalni z mojego osiedla spogladaja z zachwytem na auto .
Wiec nie zawsze warto bac sie zakupu auta z przebiegiem prawie 300tys. gdy taki przebieg to swiadczy o tym ze w auto bylo duzo wkladane i jezdzone a nie ktos trzymal pod kocem i plakal jak sprzedawal. |
|
|
|
 |
|