 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Outlander turbo nie odpala,pali bezpiecznik 9 |
Autor |
Wiadomość |
Robson WM
Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 48 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 05-07-2018, 20:44 Outlander turbo nie odpala,pali bezpiecznik 9
|
|
|
Witam.
Po roku bezproblemowego użytkowania Outlandera 2.0 turbo niestety mam dość trudną do zdiagnozowania awarię
.Mianowice po przekręceniu kluczyka na zapłon paliło bezpiecznik 9 ( z oznaczeniem check engine) i wtedy nie zapałał ani nie było można nawiązać połączenia z komputerem silnika. Po wymianie bezpiecznika wszystko było ok. Na drugi dzień problem powrócił,ale znów wymieniłem bezpiecznik i auto odpaliło. Kolejnego dnia już paliło ciągle bezpiecznik po przekręceniu zapłonu i nie świeciła wtedy kontrolka check engine.
Może ktoś miał już podobny problem? Bo mechanik ( dobry fachowiec) dwa dni już spędził przy schematach elektrycznych z miernikiem w ręku i nie może dojść dla czego z kostki komputera nie idzie sygnał na przekaźnik od check engine. Po podaniu "na krótko" zasilania na ten przekaźnik auto odpala. Tylko to nie jest wyjście moim zdaniem. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
Robson WM
Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 48 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 10-10-2018, 21:41
|
|
|
Witam.
Problem z Turbiakiem rozwiązany.
Nie pisałem wcześniej przez nawał pracy,ale teraz mogę się podzielić jak rozwiązać podobny problem.
U mnie sonda lambda miała tak poprowadzony przewód że przetarł się o wał napędowy i to wywoływało zwarcie.
Jednak kabelek który szedł do sterowania przekaźnikiem 9 z komputera chyba się spalił gdzieś na swojej długości,bo nie ma przejścia. Został dołożony nowy i auto jeździ jak dawniej. Nietypowa usterka-przyznacie 😀 |
|
|
|
 |
|
|