Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander turbo nie odpala,pali bezpiecznik 9
Autor Wiadomość
Robson WM 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 48
Skąd: Giżycko
Wysłany: 05-07-2018, 20:44   Outlander turbo nie odpala,pali bezpiecznik 9

Witam.

Po roku bezproblemowego użytkowania Outlandera 2.0 turbo niestety mam dość trudną do zdiagnozowania awarię
.Mianowice po przekręceniu kluczyka na zapłon paliło bezpiecznik 9 ( z oznaczeniem check engine) i wtedy nie zapałał ani nie było można nawiązać połączenia z komputerem silnika. Po wymianie bezpiecznika wszystko było ok. Na drugi dzień problem powrócił,ale znów wymieniłem bezpiecznik i auto odpaliło. Kolejnego dnia już paliło ciągle bezpiecznik po przekręceniu zapłonu i nie świeciła wtedy kontrolka check engine.
Może ktoś miał już podobny problem? Bo mechanik ( dobry fachowiec) dwa dni już spędził przy schematach elektrycznych z miernikiem w ręku i nie może dojść dla czego z kostki komputera nie idzie sygnał na przekaźnik od check engine. Po podaniu "na krótko" zasilania na ten przekaźnik auto odpala. Tylko to nie jest wyjście moim zdaniem.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 10-07-2018, 00:03   

Moim zdaniem musisz podmienić kompa z innego outlandera.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Robson WM 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 48
Skąd: Giżycko
Wysłany: 10-10-2018, 21:41   

Witam.
Problem z Turbiakiem rozwiązany.
Nie pisałem wcześniej przez nawał pracy,ale teraz mogę się podzielić jak rozwiązać podobny problem.
U mnie sonda lambda miała tak poprowadzony przewód że przetarł się o wał napędowy i to wywoływało zwarcie.
Jednak kabelek który szedł do sterowania przekaźnikiem 9 z komputera chyba się spalił gdzieś na swojej długości,bo nie ma przejścia. Został dołożony nowy i auto jeździ jak dawniej. Nietypowa usterka-przyznacie 😀
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.