 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Poszukuję mechanika od silników Pajero 3.2 z Kielc lub okol |
Autor |
Wiadomość |
RafaelloCk
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2020 Posty: 4 Skąd: z google
|
Wysłany: 08-07-2020, 18:06 Poszukuję mechanika od silników Pajero 3.2 z Kielc lub okol
|
|
|
Cześć,
Poszukuję mechanika / warsztatu który zna się na silnikach Pajero 3.2 Diesel z Kielc lub okolic.
Przybywa mi ilość oleju w silniku i chciałbym zweryfikować wtryski czy nie leją i zdiagnozować czemu poziom oleju w silniku przybywa - możliwe że to oring na pompie wtryskowej. Może ktoś zna jakąś inną przyczynę.
Odkręcałem już pokrzywę zaworów ale nie widziałem nic niepokojącego.
Najchętniej chciałbym specjalisty z Kielc lub okolicy ale jeżeli by takiego nie było to może w dalszej okolicy
Proszę o pomoc.... |
_________________ Rafaello |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 14-07-2020, 15:07 Re: Poszukuję mechanika od silników Pajero 3.2 z Kielc lub
|
|
|
RafaelloCk napisał/a: | Cześć,
Poszukuję mechanika / warsztatu który zna się na silnikach Pajero 3.2 Diesel z Kielc lub okolic.
Przybywa mi ilość oleju w silniku i chciałbym zweryfikować wtryski czy nie leją i zdiagnozować czemu poziom oleju w silniku przybywa - możliwe że to oring na pompie wtryskowej. Może ktoś zna jakąś inną przyczynę.
Odkręcałem już pokrzywę zaworów ale nie widziałem nic niepokojącego.
Najchętniej chciałbym specjalisty z Kielc lub okolicy ale jeżeli by takiego nie było to może w dalszej okolicy
Proszę o pomoc.... |
nieszczelność na rurkach dokręcanych do wtrysków od pompy wtryskowej. Nieszczelność na listwie przelewowej |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|
|