 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kilka pytań o Lancera VII |
Autor |
Wiadomość |
Bajbars
Nowy Forumowicz
Auto: Brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2017 Posty: 2 Skąd: Sdl
|
Wysłany: 24-10-2017, 15:48 Kilka pytań o Lancera VII
|
|
|
Witam,
Znalazłem w sieci kilka fajnych ogłoszeń i zamierzam dołączyć do Mitsumaniaków. Tylko zanim się to stanie to mam kilka pytań które o tym zadecydują.
1. W związku z tym iż znalazłem kilka kilka ofert z silnikiem 4g63 od razu w gazie to czy ten silnik na dłuższą metę dobrze znosi gaz?
2. Jak w praktyce jest z dostępnością części? Mam na myśli Intercars itp firmy (ma się te zniżki xD)
3. Wiem, że to dziwnie zabrzmi, ale napaliłem się na wersję Sport. Tylko w tych ogłoszeniach co je znalazłem to te egzemplarze akurat nią nie są. Duża jest różnica w prowadzeniu samochodu i jego klejeniu się do asfaltu?4
4. Podejrzewam, że ten samochód nie będzie miał u mnie dożywocia więc jak jest z popytem na Lancery VII na rynku wtórnym? Dodam, że jestem ze wschodniego Mazowsza.
Będę wdzięczny za odpowiedz i wszelką pomoc. Niestety u mnie w regionie same Passtuchy i samochody spod znaku 4 kółek i ciężko się kogokolwiek poradzić o samochody spod znaku 3ech diamentów |
|
|
|
 |
zbychu74
Forumowicz
Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Sty 2016 Posty: 603 Skąd: tuchola
|
Wysłany: 24-10-2017, 17:52
|
|
|
Jeżeli graty do instalacji lpg są dobrze dobrane,a instalka dobrze zestrojona to nic się nie dzieje.
Ja mam swoim lancerem nakręcona ponad 60tyś i wszystko w porządku.
Dostępność części dobra chociaż mogłoby być lepiej.
Myślę,że popyt na nie jest słaby(mało znane auto) .
Wersja sport jest obniżone chyba o 2cm i twardziej zawieszone,myślę że sport sie lepiej klei do asfaltu niż normalna wersja.
Dodam jeszcze że auto to nie cierpi druciarstwa i wymaga więcej uwagi przy serwisowaniu niż inne auta. |
_________________ zbychu74 |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 24-10-2017, 18:51
|
|
|
Cytat: | 3. Wiem, że to dziwnie zabrzmi, ale napaliłem się na wersję Sport. Tylko w tych ogłoszeniach co je znalazłem to te egzemplarze akurat nią nie są. Duża jest różnica w prowadzeniu samochodu i jego klejeniu się do asfaltu? |
Misiek z silnikiem 2.0 to w zdecydowanej większości sport. Z 1.6 bywa różnie. Cechą charakterystyczną wersji sport są felgi na 5 śrub. |
|
|
|
 |
Bajbars
Nowy Forumowicz
Auto: Brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2017 Posty: 2 Skąd: Sdl
|
Wysłany: 26-10-2017, 21:57
|
|
|
Ilu litrowe macie butle z gazem i czy czy są one w miejscu za oponę zapasową?
Cytat: | nieco obniżonym zawieszeniem, belką usztywniającą kolumny resorujące, sportową kierownicą Momo, białymi tarczami zegarów i tylnym spoilerem |
Według tego opisu to są wersje sport tylko, że większość ma czerwony licznik, a nie biały...
Jak macie też chwilę czasu to możecie luknąć na fotki czy wszystko jest w porządku na pierwszy rzut oka.
1
2
3
4
PS. Też macie wrażenie, że dół w 1 i przede wszystkim 4ce jest tak jakoś niżej niż w pozostałych linkach?
PS 2. W tym modelu są rzeczy które się psują "seryjnie" (jakaś wada) czy nie ma takich?
[ Dodano: 04-11-2017, 23:29 ]
Przepraszam, że nie edytuje posta ponieważ będę wdzięczny za szybką odpowiedz!
Mianowicie jutro z samego rana wyjeżdżam oglądać Lancera i biorę ze sobą miernik lakieru. By dobrze wykonać pomiary muszę wiedzieć czy blacha to stal, czy ma ocynk itp, a nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat.
Będę mega wdzięczny za pomoc! |
|
|
|
 |
|
|