Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z podciśnieniem na turbinę
Autor Wiadomość
verbea 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 2,5td 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2017
Posty: 1
Skąd: Płock
Wysłany: 09-08-2017, 08:36   Problem z podciśnieniem na turbinę

Witam. Na wstępie chciałbym powiedzieć : Cześć.
L200 2,5 td z roku 2003 posiadam od roku. Po zrobieniu pakietu startowego autko śmiga bardzo ładnie lecz z jednym problemem. Mianowicie wydaje mi się za słabe (to jedyny diesel w moim podwórku, pozostałe to duże benzynowe v6) Dźwigienka na turbo działa, doładowanie zmierzyłem i okazuje się że na wysokich obrotach ładuje prawie 1,5 bara. Natomiast podciśnienie na pompie vacum , na egr i w innych miejscach wynosi 0,8-0,9 tylko te które idzie na turbinę z tego brązowego elektrozaworu wynosi 0,4. Czy nie powinno być takie samo? Nie chcę wymieniać tego zaworka zanim się nie dowiem jak powinno być, a po lekturze widzę że na forum jest wielu specjalistów.
Pozdrawiam i czekam na sugestie.
 
 
Grzegory23 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2017
Posty: 13
Skąd: Milicz
Wysłany: 31-12-2017, 13:35   

Wypnij calkiem podcisnienie i pod gruche daj po nakretce zeby domykalo ciasno zawor w turbo. Ja tak zrobilem i jest mocniejszy
 
 
doomster 
Forumowicz

Auto: l200 i pajero II 2.5td,'98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 77
Skąd: tutaj
Wysłany: 05-02-2018, 21:44   

Witam, prosze rozwinac mysl "pod gruche daj po nakretce zeby domykalo ciasno zawor w turbo"
co dokladnie zrobic?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.