 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z podciśnieniem na turbinę |
Autor |
Wiadomość |
verbea
Nowy Forumowicz
Auto: L200 2,5td 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2017 Posty: 1 Skąd: Płock
|
Wysłany: 09-08-2017, 08:36 Problem z podciśnieniem na turbinę
|
|
|
Witam. Na wstępie chciałbym powiedzieć : Cześć.
L200 2,5 td z roku 2003 posiadam od roku. Po zrobieniu pakietu startowego autko śmiga bardzo ładnie lecz z jednym problemem. Mianowicie wydaje mi się za słabe (to jedyny diesel w moim podwórku, pozostałe to duże benzynowe v6) Dźwigienka na turbo działa, doładowanie zmierzyłem i okazuje się że na wysokich obrotach ładuje prawie 1,5 bara. Natomiast podciśnienie na pompie vacum , na egr i w innych miejscach wynosi 0,8-0,9 tylko te które idzie na turbinę z tego brązowego elektrozaworu wynosi 0,4. Czy nie powinno być takie samo? Nie chcę wymieniać tego zaworka zanim się nie dowiem jak powinno być, a po lekturze widzę że na forum jest wielu specjalistów.
Pozdrawiam i czekam na sugestie. |
|
|
|
 |
Grzegory23
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2017 Posty: 13 Skąd: Milicz
|
Wysłany: 31-12-2017, 13:35
|
|
|
Wypnij calkiem podcisnienie i pod gruche daj po nakretce zeby domykalo ciasno zawor w turbo. Ja tak zrobilem i jest mocniejszy |
|
|
|
 |
doomster
Forumowicz
Auto: l200 i pajero II 2.5td,'98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 77 Skąd: tutaj
|
Wysłany: 05-02-2018, 21:44
|
|
|
Witam, prosze rozwinac mysl "pod gruche daj po nakretce zeby domykalo ciasno zawor w turbo"
co dokladnie zrobic? |
|
|
|
 |
|
|