 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem Pajero Pinin 1,8 |
Autor |
Wiadomość |
Michal982 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-03-2007, 12:15 Problem Pajero Pinin 1,8
|
|
|
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Mitsubishi Pajeron Pinin 1,8 z 2001 roku. Mój samochodzik ma niestety dziwną przypadłość? Otóż gdy muszę zatrzymać się na przykład przed szkrzyżowaniem obroty silnik spadają do około 250 na minute, następnie silnik wpada w dziwne drgania po czym uspokaja sie i pracuje regularnie. Kolega któremu dałem sie przejachać powiedział że silnik zachowuje sie tak jak samochody z niewyregulowana instalacja gazową. Do mojego Mitsubishi oczywiście nigdy nie założe gazu dlatetego nie jest to problem gazu. Czasami wydaje mi się że auto zachowuje się tak jakby miało niewyregulowane sprzęgło i pomimo wciśniecia pedału sprzegła do końca, mechanizm nie jest dobrze rozłączony dlatego obroty spadają. Ale to jest tylko złudzenie gdyż sprzegło jast dobre nie ślizga sie i podczas ruszaniu z postoju bierze w odpowiednim miejscu. Na silniczek w moim aucie też nie narzekam moc, przyspieszenie czy spalanie wszytko w normie. Jeżeli ktos wie co może boleć mojego Pinina bardzo proszę o odpowiedż. |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-03-2007, 08:06
|
|
|
Witaj, na wstepie napisze, ze nie mam pojecia o co chodzi ale moze po prostu trzeba ustawic obroty. Ja w swoim od nowosci mialem tak, ze na wolnych obrotach, stojac na swiatlach obroty falowaly. Nie wiem czy to kwestia automatycznego ssania czy zimnego silnika ale tak bylo. Po dobrym rozgrzaniu to ustepowalo. Niestety nie mialem takiej akcji aby do 250 obrotow mi spadalo. Wszystko to bylo w granicach "normy". |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
Ostatnio zmieniony przez Gene 26-03-2007, 10:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Michal982 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-03-2007, 10:09
|
|
|
Tak niskie obroty spadaja na jakies 2 sekundy czasami wydaje mi sie że silnik poprostu juz zgasł, poczym przez nastepne 2 cały samochód zaczyna wpadać w dragania i obroty wracają do normy,a silnik pracuje równo i regularnie. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-03-2007, 10:39
|
|
|
Michal982,
1. Jaki silnik - pojemnosc, model (odczytasz z tabliczki znamionowej)?
2. Przepustnica czyszczona?
3. Wolne obroty regulowane?
4. Nie zatankowales brudnego paliwa?
Objawy ktore opisujesz wskazywalyby na zabrudzony silniczek krokowy ktory dziala z opoznieniem... Lub niesprawny TPS - czujnik polozenia przepustnicy.
Polecam www.mitsubishifan.webpark.pl - dzial bodajze regulacje.
Pozdrawiam |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Michal982 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-03-2007, 16:33
|
|
|
Jeżeli chodzi o tabliczke znamionową:
Model h66whjclanrjmp0nh66wyx015414 |
|
|
|
 |
|
|