Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
05-04-2006, 16:32
Co o tym myslicie??? 4G93???
Autor Wiadomość
perver
[Usunięty]

Wysłany: 13-12-2005, 15:38   Co o tym myslicie??? 4G93???

http://moto.allegro.pl/sh...2+wys%C5%82any.

4G93 czy moze nie??? Na moje amatorskie oko bynajmniej tak wyglada... Co wy na to???
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 13-12-2005, 15:48   

4G93 DOHC
 
 
perver
[Usunięty]

Wysłany: 13-12-2005, 17:56   

sorry troche zle zaczolem..............wiem ze to 4G93 ale czy to jest taki sam jak w moim colcie CA0 GTI 92r 140 KM???? Ktos moze potrafi to ocenic......?
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 13-12-2005, 18:01   

innego 4G93 DOHC nie ma :>
 
 
pudel
[Usunięty]

Wysłany: 13-12-2005, 23:55   

Wygląda zdecydowanie na taki sam jak u mnie pod maską, tylko trochę bardziej zapuszczony:) Ciekawe w jakim stanie, bo cena bardzo przystępna!
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 14-12-2005, 13:03   

Bez rozebranie na czynniki pierwsze i oceny stanu części wewnątrz, nie dałbym ani grosza za ten silnik, jestem ciekaw ile czasu on tak stoi pod tą chmurką....

Moja obawa to to że mogło wśrodku wszystko pordzewieć, utlenić sie, tłoki z cylindrach, bankowo zardzewiały zawory, kolektory są pewnie nie zatkane....

Echhhh normalnie - taki silniczek a tak potraktowany

Pozdrawiam.
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
perver
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2005, 21:41   

deenbe napisał/a:
innego 4G93 DOHC nie ma :>


Hmm........ jak szukalem silnika jakis czas temu to zetknolem sie bardzo czesto z silnikiem carismy ktora miala taki sam symbol..... dziwne..... Fakt ze roznie ludzie pisza ale.......?
Czy GDI nie ma takiego symbolu????

[ Dodano: 14-12-2005, 22:42 ]
aaaaaaaaaaa sorry DOHC moze i tak:) sie zakrecilem troche:)
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 15-12-2005, 15:52   

Napisałem do niego i zmienil temat. Sam podobno nie wie, co sprzedaje.
Az strach kupowac...brrrr
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
perver
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2005, 21:17   

Mi ten koles napisal ze TAK to silnik od colta............. Ale dzis kilka razy chcialem sie do niego dodzwonic i nic z tego:( A niby pozytywne ma opinie na allegro.....ehhh
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2005, 22:15   

imho takich ludzi powinno się bić. obniżają ceny silników na rynku sprzedając byle-jakie gówno. w ten sposób za dobry silnik ciężko wyciągnąć sensowną kasę.

moim zdaniem 1000 zł to dobra cena za mocno wyjechany 4g63 sohc 8 zaworowy... nie za dobre dohc.
dobra cena za dobre dohc 1.8 -> imho ok. 2.500 za sam silnik jeśli gość daje gwarancję 30 dni i pokryje ew. koszt uzasadnionego demontażu jeśli silnik nie spełni oczekiwań.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24332
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-12-2005, 08:20   

Dorian - ja kupiłem silnik 4G37 za 950 zł w stanie IDEALNYM. Żadnego brania oleju i innych niespodzianek. Jedynie - tradycyjnie - zepsuty był termostat. Silnik miał przebieg 151 tkm, teraz ma 210 i zmieniłem mu jedynie uszczelniacze przy rozrządzie i pompę wody (że rozrząd i olej też, to chyba zrozumiałe).
Dostałem do niego cały osprzęt ze skrzynią biegów i komputerem, dlatego wiem, że można upolować okazję.
Żeby uprzedzić i uczulić innych dodam, że była to nie lada okazja, bo Niemiec przyjechał do Polski a tu mu małolat zrobił z auta sporego banana, więc samochód się "ukradł", Niemiec ma ubezpieczenie a ja dostałem silnik. O "kradzieży" dowiedziałem się później i - choć wiem, że to średnio uczciwe (jak kupowanie u pasera, co dla mnie jest bardzo negatywne) - to cieszę się z silnika, bo wiem dokładnie jaki ma przebieg. W końcu auto służyło na codzień i nie szło do sprzedaży, więc przebieg był oryginalny.

Na podstawie tego silnika, który nie bierze oleju oraz poprzedniego, który niby miał 120 tkm i brał olej określiłem przebieg nadwozia na łącznie 410 tkm. Podejrzewam, że w momencie kupna miał nie 120 a 320 tkm. No chyba, że przy przebiegu 300 tkm ten silnik też nie będzie brał oleju - to przesunie się przebieg nadwozia o kolejne 100 tkm do przodu. No o czywiście do auta miałem komplet dokumentów itd. itp. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.