 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 05-04-2006, 16:32 |
Co o tym myslicie??? 4G93??? |
Autor |
Wiadomość |
perver [Usunięty]
|
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 13-12-2005, 15:48
|
|
|
4G93 DOHC |
|
|
|
 |
perver [Usunięty]
|
Wysłany: 13-12-2005, 17:56
|
|
|
sorry troche zle zaczolem..............wiem ze to 4G93 ale czy to jest taki sam jak w moim colcie CA0 GTI 92r 140 KM???? Ktos moze potrafi to ocenic......? |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 13-12-2005, 18:01
|
|
|
innego 4G93 DOHC nie ma :> |
|
|
|
 |
pudel [Usunięty]
|
Wysłany: 13-12-2005, 23:55
|
|
|
Wygląda zdecydowanie na taki sam jak u mnie pod maską, tylko trochę bardziej zapuszczony:) Ciekawe w jakim stanie, bo cena bardzo przystępna! |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 14-12-2005, 13:03
|
|
|
Bez rozebranie na czynniki pierwsze i oceny stanu części wewnątrz, nie dałbym ani grosza za ten silnik, jestem ciekaw ile czasu on tak stoi pod tą chmurką....
Moja obawa to to że mogło wśrodku wszystko pordzewieć, utlenić sie, tłoki z cylindrach, bankowo zardzewiały zawory, kolektory są pewnie nie zatkane....
Echhhh normalnie - taki silniczek a tak potraktowany
Pozdrawiam. |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
perver [Usunięty]
|
Wysłany: 14-12-2005, 21:41
|
|
|
deenbe napisał/a: | innego 4G93 DOHC nie ma :> |
Hmm........ jak szukalem silnika jakis czas temu to zetknolem sie bardzo czesto z silnikiem carismy ktora miala taki sam symbol..... dziwne..... Fakt ze roznie ludzie pisza ale.......?
Czy GDI nie ma takiego symbolu????
[ Dodano: 14-12-2005, 22:42 ]
aaaaaaaaaaa sorry DOHC moze i tak:) sie zakrecilem troche:) |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 15-12-2005, 15:52
|
|
|
Napisałem do niego i zmienil temat. Sam podobno nie wie, co sprzedaje.
Az strach kupowac...brrrr |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
perver [Usunięty]
|
Wysłany: 15-12-2005, 21:17
|
|
|
Mi ten koles napisal ze TAK to silnik od colta............. Ale dzis kilka razy chcialem sie do niego dodzwonic i nic z tego:( A niby pozytywne ma opinie na allegro.....ehhh |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 15-12-2005, 22:15
|
|
|
imho takich ludzi powinno się bić. obniżają ceny silników na rynku sprzedając byle-jakie gówno. w ten sposób za dobry silnik ciężko wyciągnąć sensowną kasę.
moim zdaniem 1000 zł to dobra cena za mocno wyjechany 4g63 sohc 8 zaworowy... nie za dobre dohc.
dobra cena za dobre dohc 1.8 -> imho ok. 2.500 za sam silnik jeśli gość daje gwarancję 30 dni i pokryje ew. koszt uzasadnionego demontażu jeśli silnik nie spełni oczekiwań. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24332 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 16-12-2005, 08:20
|
|
|
Dorian - ja kupiłem silnik 4G37 za 950 zł w stanie IDEALNYM. Żadnego brania oleju i innych niespodzianek. Jedynie - tradycyjnie - zepsuty był termostat. Silnik miał przebieg 151 tkm, teraz ma 210 i zmieniłem mu jedynie uszczelniacze przy rozrządzie i pompę wody (że rozrząd i olej też, to chyba zrozumiałe).
Dostałem do niego cały osprzęt ze skrzynią biegów i komputerem, dlatego wiem, że można upolować okazję.
Żeby uprzedzić i uczulić innych dodam, że była to nie lada okazja, bo Niemiec przyjechał do Polski a tu mu małolat zrobił z auta sporego banana, więc samochód się "ukradł", Niemiec ma ubezpieczenie a ja dostałem silnik. O "kradzieży" dowiedziałem się później i - choć wiem, że to średnio uczciwe (jak kupowanie u pasera, co dla mnie jest bardzo negatywne) - to cieszę się z silnika, bo wiem dokładnie jaki ma przebieg. W końcu auto służyło na codzień i nie szło do sprzedaży, więc przebieg był oryginalny.
Na podstawie tego silnika, który nie bierze oleju oraz poprzedniego, który niby miał 120 tkm i brał olej określiłem przebieg nadwozia na łącznie 410 tkm. Podejrzewam, że w momencie kupna miał nie 120 a 320 tkm. No chyba, że przy przebiegu 300 tkm ten silnik też nie będzie brał oleju - to przesunie się przebieg nadwozia o kolejne 100 tkm do przodu. No o czywiście do auta miałem komplet dokumentów itd. itp. |
|
|
|
 |
|
|