Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer Kombi 2.0 D
Autor Wiadomość
miki4x4 
Mitsumaniak
Miki

Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 467
Skąd: KMY
Wysłany: 26-06-2007, 09:39   Lancer Kombi 2.0 D

Witam wszystkich. Jestem Michał :)

Lancera mam od 2001 roku, kombiaka z silnikiem 1.6 z rocznika 99. Super autko, bezawaryjne dynamiczne itd...Ale nie w tym rzecz. Mam okazję kupić za 2000 zł Identycznego lancera z roku 93, tyle że z silnikiem diesla 2000ccm. Kilka słów o nim : ma dziwną przypadłość - lakier bezbarwny na całym samochodzie się łuszczy i to mocno, stuka w przednim zawieszeniu - prawdopodobnie końcówki drążka, przy małych prędkościach wyczuwalne dość mocne szarpanie kierownicą (ale może to tylko wina zbieżności), widać że kiedyś był uderzony w prawy tył, ogólnie auto jest zaniedbane...ale za tą cenę - może warto ?Moje pytanie dotyczy jednak silnika. Nigdy nie miałem osobówki z dieslem. Co prawda mam Patrola 2.8 TD, ale to inna bajka - raz że 6 garów, dwa że z turbiną, trzy - to bardziej ciężarówka niż osobówka.
Jak się sprawuje ten silnik w miśku ? Jest na pewno słaby, o tym sie przekonałem jeżdżąc nim.
Na co zwracać uwagę przy tym silniku ? Na wolnych obrotach pracuje równiutko i w miarę cicho (to moja subiektywna ocena). Pali "na dotyk". Zaglądając pod maskę jedyne co mi się rzuciło w oczy to ślady oleju, przy wlewie do silnika. Ale może to po prostu była nieostrożność właściciela i nie trafił w otwór :) Silnik się nie przegrzewa, temperatura nie dochodzi nawet do połowy wskaźnika przy ostrym "butowaniu" (jeśli tak to można nazwać)

Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi, podpowiedzi, zalecenia :)

Pozdrawiam
_________________
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 26-06-2007, 16:45   

miki4x4 napisał/a:
Jak się sprawuje ten silnik w miśku ? Jest na pewno słaby, o tym sie przekonałem jeżdżąc nim.


jest bardzo slaby i do tego nie zbyt ekonomiczny, chodzi jak traktor


miki4x4 napisał/a:
Na co zwracać uwagę przy tym silniku


na wycieki oleju

miki4x4 napisał/a:
temperatura nie dochodzi nawet do połowy wskaźnika przy ostrym "butowaniu" (jeśli tak to można nazwać)


no to bardzo zle, silnik jest nie dogrzany ( moze termostat ) . powinien uzyskiwac optymalna temperature po kilku minutach od wlaczenia samochodu , optymalna tzn praktycznie w polowie skali
 
 
Qbus
[Usunięty]

Wysłany: 26-06-2007, 16:50   

witaj ja mam 1,8 D i jego głównym plusem jest niskie spalanie.Mój misiek w mieście nie przekracza 6,5 l a w trasie między 5,0 a 5,5
osiągi to jego główny minus (zwłaszcza bez turbiny) ale da się do tego przyzwyczaić a jak przyciśniesz (zwłaszcza na zimnym) za Tobą tworzy się super czarna chmurka :lol:
w japońskich silnikach (zwłaszcza D) nie ma się co zepsuć więc jest mało awaryjny
co do stuków w przednim zawieszeniu to mogą to być łączniki stabilizatora koszt jednego ok 45zł.
co do grzania to silnik D ma troszkę wyższą temperature pracy silnika więc zagrzać ten silnik jest ciężko.
ale jak za te pieniądze to myślę że warto
jeśli masz jakieś pytania to pisz postaram się pomóc
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 26-06-2007, 16:57   

Qbus, ale z tego co mi wiadomo , to Miki ma na mysli lancera CBOW czyli w nowszej budzie niz Ty masz .
 
 
miki4x4 
Mitsumaniak
Miki

Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 467
Skąd: KMY
Wysłany: 27-06-2007, 09:47   

Tak, chodzi o lancera w tej budzie :



No jest strasznie zmulony, to fakt, ale żeby przyciskać to mam Lancera 1,6 i Uno które ma 120 KM (na kjs'y).

Cytat:
Rafal_Szczecin


Piszesz, że jest mało ekonomiczny. W sumie spodziewałem się, że jest bardzo ekonomiczny, i to był główny argument, żeby go kupić... :? Jak na starą konstrukcję zwykłej 4-ki rzędówki, to akurat byłem zaskoczony kulturą pracy silnika. Pracuje równiutko i w sumie dość cicho.
Wycieki oleju ? W których rejonach silnika najbardziej zwracać uwagę ? W sumie silnik jest lekko "spocony" ale śladów poważnych wycieków nie ma.

PS. Autko ma służyć do codziennego poruszania się - praca, uczelnia, dom, coś przewieźć większego itp. Bez dalekich wojaży, bo niestety te 68 kucyków pod maską nie zachęca do wypraw :)
_________________
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 27-06-2007, 19:12   

wycieki spod uszczelki pokrywy zaworow i glowicy .

tak z tego co mi wiadomo auto nie jest zbytnio ekonimiczne ( ok 8 litrow po miescie , na trasie kolo 6 - czyli dokladnie tak samo jak benzyna , z ta roznica ze 1,6 w benzynie to maly potwor )
 
 
miki4x4 
Mitsumaniak
Miki

Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 467
Skąd: KMY
Wysłany: 27-06-2007, 23:23   

Średnia około 7,0 L/100km mnie zadowala. W takim razie chyba go wezme. W razie czego po drobnych modyfikacjach sprzedam go 2x drożej . Dzieki Panowie :)
_________________
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 28-06-2007, 16:39   

miki4x4 napisał/a:
W razie czego po drobnych modyfikacjach sprzedam go 2x drożej
Ojjj, żebyś się nie przeliczył. Jeśli jest w takim stanie jak napisałeś to już jest straszne (a czego jeszcze nie wiesz :? ). Uwierz mi kupiłem kiedyś niezadbanego japońca (w dodatku Mitsubishi) i chyba nie ma większej skarbonki na świecie. A tu w dodatku rzadko spotykany Diesel i części drogie (mam na myśli części silnikowe).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.